تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 12:15 | نویسنده : Amir

محمود ياوري بعد از به عهده گرفتن سکان هدايت فجر سپاسي و امضاي قرارداد با اين تيم تا پايان فصل، علي کلانتري و محمود خرمزي را به عنوان دستيارانش معرفي کرد.


بعد از استعفاي غلامحسين پيرواني از سرمربي‌گري فجر شهيد سپاسي اين باشگاه ابتدا علي‌اصغر کلانتري را به عنوان مربي معرفي کرد و مذاکراتي را با چند مربي انجام داد. يکي از گزينه‌هايي که از همان ابتدا مطرح شد، محمود ياوري بود که در پايان نيز همين مربي کهنه‌کار بعد از 9 هفته دوباره به شيراز بازگشت.

 جعفر جعفري با اعلام خبر امضاي قرارداد ياوري با فجر سپاسي به خبرنگار ايسنا گفت: امروز صبح جلسه‌اي با آقاي ياوري داشتيم و قراردادمان را تا پايان فصل با او امضا کرديم. همچنين قرار شد کلانتري به عنوان مربي در کنار ما بماند و خرمزي نيز به کادر اضافه خواهد شد. ياوري خودش پيرفوتبال است و کادر فني‌اش را انتخاب کرده. با صلاحديد سرمربي تيم آقايان صبايي و نجفي از کادرفني کنار گذاشته شدند.

مديرعامل باشگاه فجر شهيد سپاسي شيراز درباره انتقادهايي که پيرواني نسبت به نحوه بازگشت محمود ياوري به شيراز داشت، تصريح کرد: به هيچ وجه صحبت‌هايي که مطرح مي‌شود، در انتخاب ما تاثير نداشت. اين‌ها همه شايعه است و اينکه مي‌گويند ياوري از اول فصل قرار بود سرمربي فجر باشد را قبول ندارم. اين‌ها همه گمانه‌زني بود. پيرواني هم هيچ انتقادي نداشت! او زحمتش را کشيده است و رفتن و آمدن‌ها طبيعي است. علي دايي هم مدتي از پرسپوليس کنار گذاشته شد اما دوباره به اين تيم برگشت. جابه‌جايي X و Y در فوتبال طبيعي است و کسي نبايد به خاطر اين مسائل دلخور باشد.

وي همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا بهتر نبود ياوري از همان ابتدا کارش را در فجر شروع مي‌کرد و دليل اين جابه‌جايي‌ها چه بود، افزود: قبول دارم اگر ياوري از ابتدا کارش را شروع مي‌کرد، بهتر بود ولي قسمت اين بود که او برود و دوباره بازگردد. خود پيرواني هم بعد از اين که 8 سال در فجر بود از اين تيم رفت و دوباره بازگشت. همانطور که کلانتري فجر را از ليگ يک به ليگ برتر آورد و از تيم رفت و امروز برگشت. اين‌ها همه اتفاقات طبيعي در فوتبال است نبايد به آن دامن زد.

جعفري در ادامه اين گفت‌وگو درباره صحبت‌هايي که پيرامون اصرار سرپرست تيم براي بازگشت ياوري مطرح مي‌شود، تصريح کرد: عاري در ابتداي فصل نظر خودش را داد و گفت بهتر است که مثلا فلان مربي به تيم بيايد. تيم ما هم نتيجه نگرفت و پيرواني خودش استعفا داد. پيرواني اصرار داشت در فجر نباشد و به ما گفت دست‌تان را باز مي‌گذارم. مطمئنا اگر او استعفا نداده بود، دنبال مربي ديگري نمي‌رفتيم. خودش اصرار به رفتن داشت. الان هم براي شخصيت باشگاه خوب نيست وارد اين مسائل شويم. همه بايد براي موفقيت تيم زحمت بکشيم چون اسم يک شهيد روي باشگاه است. مردم از ما انتظار دارند در وهله اول تيم را در ليگ نگه داريم و سپس جايگاه خوبي در جدول داشته باشيم. شخص مهم نيست. جعفري، عاري و X و Y مي‌روند اما باشگاه همچنان خواهد بود.



تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 11:44 | نویسنده : Amir

هيات مديره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با استعفاي عليرضا رحيمي موافقت کرد.


پس از استعفاي شب گذشته (يکشنبه) عليرضا رحيمي، مديرعامل باشگاه سپاهان، هيات مديره اين باشگاه صبح امروز با استعفاي او موافقت کرد.

 رحيمي پيش از اين دو مرتبه استعفا داده بود که با مخالفت هيات مديره و سميعي‌نژاد، رييس کارخانه فولاد مبارکه اصفهان مواجه شده بود.

هيات مديره باشگاه سپاهان براي انتخاب مديرعامل جديد به زودي تشکيل جلسه خواهد داد.

 



تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 11:11 | نویسنده : Amir

مديرعامل سپاهان در جلسه هيئت مديره اين باشگاه از سمت خود استعفا کرد.


عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه سپاهان که چند وقتي است با حواشي روبرو شده و حتي گفته مي‌شد او يک هفته‌اي است در باشگاه حاضر نمي‌شود از سمت خود استعفا کرد.

 شب گذشته جلسه هيئت مديره باشگاه سپاهان برگزار شد و در اين جلسه عليرضا رحيمي استعفاي خود را اعلام کرد البته هيئت مديره هنوز با اين موضوع موافقت نکرده و موافقت و عدم موافقت آنها طي روزهاي آينده و پس از بررسي‌هايي که انجام مي‌شود مشخص خواهد شد.



تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 21:10 | نویسنده : Amir

محمود ياوري سرمربي تيم فوتبال فجر سپاسي شد.


پس از اينکه صحبت‌هايي در مورد پيوستن محمود ياوري به تيم فوتبال فجر سپاسي مطرح شده بود سرانجام هيئت‌ مديره اين باشگاه عصر امروز جلسه‌اي برگزار کرد و توافقات نهايي خود را با اين سرمربي انجام داد.

قرار است ياوري تا پايان فصل هدايت شيرازي‌ها را بر عهده داشته باشد. اين مربي که فصل گذشته نيز هدايت فجر سپاسي را بر عهده داشت، پس از گذشت 9 هفته به شيراز بازگشت. همچنين قرار است محمود خرمزي که در مس دستيار ياوري بود به شيراز بيايد البته اين موضوع بستگي به پذيرفتن مسئولان باشگاه مس مبني بر جدايي اوست.

علي‌اصغر کلانتري ديگر دستيار محمود ياوري خواهد بود، همچنين نادر غبيشاوي به عنوان مربي دروازه‌بانان در تيم فوتبال فجر سپاسي فعاليت خواهد کرد.

محمد عاري سرپرست فجر سپاسي در اين خصوص به فارس گفت: قرارداد ما با محمود ياوري فردا طي جلسه‌اي در ساعت 11 و 30 دقيقه صبح امضا خواهد شد. ما جلسه معارفه‌اي برگزار مي‌کنيم.



تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 13:20 | نویسنده : Amir

ذوب‌آهن با برتري مقابل استقلال به عنوان بهترين تيم هفته انتخاب شد.


هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر شب گذشته با تساوي سايپا و نفت تهران و صدرنشيني فولاد خوزستان به پايان رسيد.

نگاهي مي‌اندازيم به نتايج، ترين‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر:

ذوب آهن اصفهان 2 - استقلال صفر

گل‌ها: مهدي رجب زاده و قاسم حدادي فر

تراکتورسازي 2 - ملوان 2

گل ها: علي کريمي و کريم انصاري‌فرد براي تراکتورسازي - مهدي دغاغله و مازيار زارع براي ملوان

پرسپوليس يک - گسترش فولاد صفر

گل: محمدرضا خلعتبري از روي نقطه پنالتي

راه آهن صفر - فجرسپاسي صفر

مس کرمان 2 - فولاد خوزستان 2

گل‌ها: ادينيو (2 گل) براي مس - لوسيانو پريرا و سروش رفيعي براي فولاد

داماش 2 - صباي قم يک

گل‌ها: محمد مختاري و امين متوسل‌زاده براي داماش - مهدي مومني براي صبا

استقلال خوزستان صفر - سپاهان 2

گل‌ها: محمد غلامي و هادي عقيلي

نفت تهران صفر - سايپا صفر

**ترين‌هاي هفته نهم ليگ برتر:

در هفته نهم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌اي که برگزار شد 16 گل به ثمر رسيد تا در اين هفته از رقابت‌ها شاهد ميانگين 2 گل در هر مسابقه باشيم.

در اين هفته در دو ديدار که با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد، 4 گل به ثمر رسيد و دو ديدار هم بدون گل خاتمه يافت. نکته قابل توجه اينکه از اين لحاظ در هفته هشتم هم شاهد همين وضعيت بوديم با اين تفاوت که در هفته گذشته 15 گل به ثمر رسيد.

**بهترين تيم هفته: ذوب‌آهن

در هفته نهم رقابت‌‌ها پرسپوليس در خانه مقابل تيم سختکوش گسترش فولاد به برتري رسيد؛ داماش در شهر خود اولين پيروزي خانگي را کسب کرد و سپاهان هم در خانه دومين استقلال به دومين برد خارج از خانه رسيد اما عنوان بهترين تيم هفته به ذوب‌آهن تعلق مي‌گيرد که توانست با برتري مقابل استقلال آن هم در آستانه ديدار آسيايي اين تيم، خود را به جمع تيم‌هاي ميانه جدول نزديک کرده و به روزهاي پيش رو اميدوارتر شود.

**ناکام هفته: آبي‌ها!

در اين هفته هر دو استقلال ليگ برتر با نتايج مشابه از تيم‌‌هاي اصفهاني شکست خوردند و گسترش هم در تهران مغلوب پرسپوليس شد تا هفته نهم به کام تيم‌هاي آبي ليگ برتر نباشد.

نکته قابل توجه اينکه استقلال از زمان قطع همکاري با آل‌اشپورت و آغاز همکاري با توليدي مجيد، هنوز رنگ پيروزي را نديده و جالب اينکه گل هم نزده است تا قصه‌هاي مجيد براي اين تيم پرطرفدار پايتخت همچنان ادامه داشته باشد.

**بازيکن هفته: ادينيو

در هفته نهم چند بازيکن از جمله رجب زاده و تبريزي از ذوب‌آهن و غلامي از سپاهان و خلعتبري و سيد جلال حسيني از پرسپوليس بازي‌هاي قابل توجهي را از خود به نمايش گذاشتند اما ادينيو، هافبک کهنه‌کار مس که به تنهايي با زدن دو گل به فولاد تيمش را نسبت به روزهاي آينده اميدوار نگه داشت به عنوان بازيکن هفته انتخاب مي‌شود.

**سرمربي هفته: لوکا بوناچيچ

هفته نهم رقابت‌ها به کام اصفهاني‌ها بود. در اين هفته ذوب‌آهن و سپاهان با تفکرات سرمربيان خارجي خود 3 امتياز از دو استقلال ليگ گرفتند اما از آنجايي که کار ذوبي‌ها بزرگ‌تر بود، لوکا بوناچيچ به عنوان بهترين مربي هفته انتخاب مي‌شود.

**32 کارت زرد

هفته نهم هفته‌اي پرکارت بود به طوري که در 8 بازي اين هفته 32 بار کارت زرد از جيب داوران خارج شد تا شاهد 4 کارت زرد در هر مسابقه باشيم. با اين حال کارت قرمزي از جيب داوران در اين هفته خارج نشد.

**تعداد تماشاگران هفته: 75 هزار نفر

در هفته‌اي که سپري شد تنها 75 هزار نفر از مسابقات ديدن کردند تا ميانگين کمتر از 10 هزار نفر براي هر مسابقه به ثبت برسد. در اين هفته ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و گسترش پرتماشاگرترين مسابقه بود.

**رده‌بندي گلزنان تا پايان هفته نهم:

5 گل: رضا نوروزي - محمد غلامي(سپاهان)

4 گل: رضا عنايتي(صباي قم) - مهرداد بايرامي (گسترش فولاد) - لوسيانو پريرا (فولاد) - مهدي رجب‌زاده (ذوب‌آهن)



تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 19:52 | نویسنده : Amir

نهمين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور با تساوي تيم‌هاي سايپاي البرز و نفت تهران به اتمام رسيد.


آخرين ديدار هفته نهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 در ورزشگاه تختي تهران آغاز شد که در پايان اين ديدار دو تيم نفت تهران و سايپا با تساوي بدون گل امتيازها را تقسيم کردند.

روزبه شاه‌عليدوست و ابراهيم صادقي هر دو از سايپا در اين ديدار با کارت زرد داور جريمه شدند.

نفت که پيش از اين ديدار با 16 امتياز در رده چهارم جدول قرار داشت، با اين تساوي 17 امتيازي شد و به رده سوم صعود کرد. نفتي‌ها فقط به دليل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپوليس که آن هم 17 امتيازي است، نتوانستند به رده دوم صعود کنند. سايپا نيز با اين تساوي 13 امتيازي شد تا همچنان در رده هفتم باقي بماند.

حدود 200 تماشاگر براي تماشاي اين بازي در ورزشگاه تختي حاضر بودند.

سايپا ميزبان ديدار امروز بود اما به دليل آنکه اين تيم از سوي کميته انضباطي به انجام يک بازي خارج از خانه محکوم شده بود اين ديدار به جاي ورزشگاه انقلاب کرج در ورزشگاه تختي تهران برگزار شد.

از نکات جالب توجه ديگر اين ديدار نيز مي‌توان به زمان آغاز آن اشاره کرد. اين ديدار قرار بود ساعت 18:40 آغاز شود اما به يکباره زمان اين ديدار تغيير کرد و از ساعت 17:30 آغاز شد.



تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 19:13 | نویسنده : Amir

نيمه نخست ديدار سايپاي البرز - نفت تهران با نتيجه تساوي به اتمام رسيد.


تيم‌هاي سايپاي البرز و نفت تهران از ساعت 17:30 امروز (شنبه) برگزارکننده آخرين ديدار از هفته نهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور هستند که جدال آنها در پايان نيمه نخست به نتيجه تساوي بدون انجاميد.
 اين بازي قرار بود از ساعت 18:40 امروز در ورزشگاه تختي تهران برگزار شود اما بنابه دلايلي نامعلوم بازي يک ساعت و 10 دقيقه زودتر و از ساعت 17:30 آغاز شد.

به علت تخلف انضباطي تماشاگران سايپا اين تيم از امتياز ميزباني ديدار مقابل نفت تهران محروم و ناچار شد در ورزشگاه تختي تهران پذيراي شاگردان گل‌محمدي باشد.



تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 9:48 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال پرسپوليس با پيروزي مقابل گسترش فولاد تبريزي به رده دوم جدول صعود کرد.


در ادامه هفته نهم ليگ برتر دو تيم پرسپوليس و گسترش فولاد تبريز از ساعت 20 در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر رفتند که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود سرخپوشان به پايان رسيد.

در دقيقه 44 مدافعان گسترش روي عاليشاه مهاجم پرسپوليس مرتکب خطاي پنالتي شدند که ضربه پنالتي را محمدرضا خلعتبري براي پرسپوليس تبديل به گل کرد. اين اولين گل خلعتبري براي سرخپوشان تهراني است.

به گزارش فارس، در نيمه اول دو تيم بازي سريع و زيبايي را به نمايش گذاشتند و موقعيت‌هاي گلزني را روي دروازه‌ها ايجاد کردند. گسترش فولاد بيشتر روي ضد حملات صاحب موقعيت مي‌شد.

گسترش فولاد نيمه دوم را تهاجمي آغاز کرد و حملات زيادي بر روي دروازه پرسپوليس انجام داد اما از موقعيت‌هاي گلش نتوانست استفاده کند. از دقيقه 70 به بعد پرسپوليس حملات خود را آغاز کرد.

محسن ترکي داور مسابقه به بهنام داداشوند، خالد شفيعي، احمد کامدار و ايمان موسوي از گسترش فولاد تبريز و محمدرضا خلعتبري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

با اين برد پرسپوليس 17 امتيازي شد و به رده دوم جدول رده بندي صعود کرد و گسترش فولاد هم با 10 امتياز به رده يازدهم سقوط کرد.

پيش از اين ديدار پرسپوليس با 14 امتياز در رده پنجم بود و با پيروزي در اين بازي تا رده دوم صعود کرد. گسترش فولاد تبريز هم با 10 امتياز به رده يازدهم سقوط کرد.

با اين برد پرسپوليس، تيم استقلال به رده ششم سقوط کرد. در حال حاضر در جدول ليگ برتر فولاد 19 امتيازي صدرنشين است. پرسپوليس با 17 امتياز در رده دوم قرار دارد. تراکتورسازي 16 امتيازي سوم است.

آخرين ديدار هفته نيز فردا در ورزشگاه تختي تهران بين دو تيم نفت تهران و سايپا برگزار مي‌شود.

از نکات قابل توجه در اين بازي  اينکه علي دايي در دقيقه 91 اولين تعويضش را انجام داد.

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، ميثم حسيني، قاسم دهنوي، حسين ماهيني، رضا حقيقي، اميد عاليشاه، ‌ پيام صادقيان( از دقيقه 91 مهرداد  کفشگري)،  محمدرضا خلعتبري (از دقيقه 94 يونس شاکري) و سيدمهدي سيد صالحي.

سرمربي: علي دايي

ترکيب گسترش فولاد تبريز:

محسن فروزاني، خالد شفيعي، ميثم نقي‌زاده، سيدايمان موسوي( از دقيقه 82 علي يونسي)، مهرداد بايرامي، بهنام داداشوند (از دقيقه 94 مهدي محمدپور)، سامان نريمان جهان، سعيد مهدي‌پور، احمد کامدار( از دقيقه 50 ديگو چاواري)، سيد اميد نظامي‌پور و محمدرضا زينال خيري

سرمربي رسول خطيبي



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 20:20 | نویسنده : Amir

داماش گيلان مقابل صباي قم به پيروزي رسيد و مس کرمان مقابل فولاد خوزستان در خانه متوقف شد.


 در ادامه مسابقات هفته نهم ليگ برتر از ساعت 18:00 دو مسابقه برگزار شد. نتيجه اين ديدار ها به شرح زير است.

مس کرمان 2- فولاد خوزستان 2

گل‌ها: لوسيانو پريرا 31 سروش رفيعي 89 فولاد، ادينهو 65 و 68 مس

داماش گيلان 2 - صباي قم يک

گل‌ها: محمد مختاري 63 و امين متوسل زاده 3+90 براي داماش و محسن بيات 5+90 براي صباي قم

همچنين عليرضا نظيف کار دقيقه 43 يک ضربه پنالتي براي داماش را از دست داد.



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 19:56 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال سپاهان در نيمه اول مقابل استقلال خوزستان به پيروزي رسيد.


  در ادامه هفته نهم ليگ برتر دو تيم استقلال خوزستان و سپاهان از ساعت 18 و 45 در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف يکديگر رفتند که  نيمه اول بازي با نتيجه يک بر صفر به سود سپاهان به پايان رسيد.

محمد غلامي در دقيقه 10 براي سپاهان گلزني کرد.

موعود بنيادي‌فر داور مسابقه به شجاع‌ خليل‌زاده و حسين پاپي از سپاهان و هادي خنيفر از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

پيش از اين بازي استقلال خوزستان با 9 امتياز در رده يازدهم قرار داشت و سپاهان 12 امتيازي ششم بود.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 180 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ