تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 20:27 | نویسنده : Amir

تيم تراکتورسازي در بازي خانگي مقابل ملوان انزلي متوقف شد.


ديدار تيم هاي تراکتورسازي و ملوان از ساعت 18 در ورزشگاه يادگار امام و در حضور 25 هزار تماشاگر آغاز شد و با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

اين بازي در نيمه اول با برتري 2 بر يک تراکتورسازي به پايان رسيد اما در نيمه دوم در دقيقه 52 مازيار زارع گل تساوي ملوان را به ثمر رساند.

در نيمه اول نيز در دقيقه 12 مهدي دغاغله براي ملوان و دقايق 21 از روي نقطه پنالتي علي کريمي و دقيقه 45 کريم انصاري فرد گل هاي تراکتورسازي را به ثمر رساندند.

با اين تساوي تيم تراکتورسازي 16 امتيازي شد و در همان رده سوم باقي ماند و تيم ملوان نيز 8 امتيازي شد و در همان رده سيزدهم باقي ماند.



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 17:46 | نویسنده : Amir

ترکيب تراکتورسازي و ملوان بندر انزلي مشخص شد.


بر اين اساس مجيد جلالي تيمش را با حامد لک،محمد ايران پوريان،حبيب گرداني،محمد نصرتي،مرتضي اسدي،مهدي کياني،علي کريمي،فرشاد احمدزاده،محسن ربيع خواه،کريم انصاري فرد و سعيد دقيقي در اين مسابقه به ميدان مي فرستد.

دراگان اسکوچيچ هم ملوان را در اين مسابقه سرگئي پاشنکو،سهيل رحماني،مازيار زارع،مهدي شيري،امير حسين فشنگچي،سعيد يوسف زاده،احمد آهي،مهدي دغاغله،احمد مهدي زاده،سيامک کوروشي و محسن يوسفي را در ترکيب اصلي قرار داده است.

اين مسابقه که اولين بازي از هفته نهم ليگ برتر است،از ساعت 18 در ورزشگاه يادگار امام(ره)آغاز خواهد شد.



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 17:39 | نویسنده : Amir

در جديدترين رده‌بندي فيفا، تيم‌ ملي فوتبال ايران با صعودي 5 پله‌اي در مکان چهل‌و‌هفتم برترين تيم‌هاي ملي فوتبال جهان ايستاد.

فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) جديدترين رده‌بندي تيم‌هاي ملي دنيا در ماه سپتامبر را اعلام کرد که در اين رده‌بندي تيم ملي ايران با 5 پله صعود نسبت به ماه قبل و با 671 امتياز رتبه چهل‌و‌هفتم جهان را به خود اختصاص داد.

در رده‌بندي 10 تيم برتر دنيا هم تيم ملي فوتبال اسپانيا با 1514 امتياز همچنان بهترين تيم دنيا است و آرژانتين با پشت سر گذاشتن آلمان در جايگاه دوم ايستاد.

در رده‌بندي اعلام شده، تيم ملي فوتبال ايران در ميان تيم‌هاي آسيايي با 5 پله صعود پس از ژاپن در مکان دوم قرار گرفت. در رده‌بندي جديد تيم ملي کشورمان با 671 امتياز بالاتر از تيم‌هاي ملي استراليا، ازبکستان و کره‌جنوبي در قاره کهن قرار دارد.

از نکات جالب توجه در اين رده‌بندي سقوط 2 پله‌اي تيم کره جنوبي و سقوط 6 پله‌اي تيم ملي فوتبال استراليا است.

رده‌بندي 10 تيم برتر فوتبال دنيا به شرح زير است:

1- اسپانيا 1514 امتياز (بدون تغيير)

2- آرژانتين 1263 امتياز (2 پله صعود)

3- آلمان 1261 امتياز (يک پله سقوط)

4- ايتاليا 1199 امتياز (2 پله صعود)

5- کلمبيا 1180 امتياز (2 پله سقوط)

6- بلژيک 1159 امتياز (4 پله صعود)

7- اروگوئه 1126 (5 پله صعود)

8- برزيل 1067 امتياز (يک پله صعود)

9- هلند 1058 امتياز (4 پله سقوط)

10- کرواسي 1051 امتياز (2 پله سقوط)

رده‌بندي 5 تيم برتر آسيا نيز به صورت زير است:

1- ژاپن 695 امتياز - چهل‌وسوم جهان (6 پله سقوط)

2- ايران 671 امتياز (5 پله صعود)

3- استراليا 603 امتياز (6 پله سقوط)

4- ازبکستان 579 امتياز (2 پله صعود)

5- کره‌جنوبي 574 امتياز (2 پله سقوط)



تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 17:18 | نویسنده : Amir

در کارگروه مشترک با اتحاديه باشگاه‌ها و وزارت امورخارجه نامه‌‌اي رسمي از سوي فدراسيون فوتبال براي ارسال به فيفا تهيه شد تا به نام مجعول ليگ امارات اعتراض رسمي شود.


عزيزالله محمدي رئيس اتحاديه باشگاه‌هاي فوتبال اظهار داشت:‌ روز گذشته جلسه‌اي با حضور علي کفاشيان، مهدي تاج، آيت‌اللهي، من، براتي عضو کميته حقوقي اتحاديه باشگاه‌ها، کسرايي مدير روابط بين‌الملل سازمان ليگ و هوشنگ نصيرزاده رئيس کميته تدوين و مقررات و آيين‌‌نامه سازمان ليگ و نماينده وزارت امور خارجه برگزار شد.

وي ادامه داد: در اين جلسه مقرر شد نامه‌اي رسمي از سوي فدراسيون تهيه شود تا آن را به فيفا ارسال کنيم و به نام جعلي ليگ فوتبال امارات به طور رسمي و حقوقي اعتراض شود که اين نامه اکنون براي ارسال به فيفا تهيه شده است.

 فدراسيون فوتبال امارات در اقدامي تحريف‌آميز نام ليگ فوتبال خود را به نام جعلي نام‌گذاري کرده است.



تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 17:17 | نویسنده : Amir

سازمان ليگ آزادگان با ارسال نامه‌اي به 21 هيات فوتبال استاني از اعلام برنامه هفته سوم رقابت‌هاي جام حذفي - يادواره آزادسازي خرمشهر - فصل 93-92 و همچنين حذف 17 تيم از حضور در اين پيکارها خبر داد.


سازمان ليگ آزادگان با ارسال نامه‌اي به 21 هيات فوتبال استاني اعلام کرد که با توجه به آراي صادره و قطعي از سوي کميته انضباطي درباره تيم‌هاي بدهکار ليگ‌هاي دسته اول و دوم کشور به اشخاص حقيقي و حقوقي و نيز تاکيدهاي روساي کميته انضباطي و استيناف مبني بر اجراي آراي صادره تيم‌هاي آلومينيوم هرمزگان، گهر دورود لرستان، اتکاي گلستان، استقلال اهواز، نفت و گاز گچساران، شهرداري تبريز، نساجي مازندران، برق شيراز، صنعت ساري، سايپاي شمال، شاهين بوشهر، شهرداري ياسوج، استيل‌آذين تهران، ايرانجوان بوشهر، شهرداري اراک، شهرداري بندرعباس و ابومسلم خراسان از جام‌حذفي کنار گذاشته شدند.



تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 9:19 | نویسنده : Amir

محمود ياوري مربي قديمي و باتجربه فوتبال ايران در صورت نشستن احتمالي بر روي نيمکت فجر سپاسي باز هم يک رکورد جديد در فوتبال ايران به ثبت خواهد رساند.


با استعفاي همزمان محمود ياوري و غلام پيرواني از سرمربيگري تيم‌هاي مس کرمان و فجرسپاسي شيراز شنيده مي‌شود که توافق ياوري با تيم سابقش يعني فجر به مرحله نهايي رسيده و اين مربي طي چند روز آينده به عنوان سرمربي نماينده شيراز معرفي خواهد شد.

اما نگاهي به کارنامه مربيگري محمود ياوري طي چند ماه گذشته آماري عجيب را به ما مي دهد که شايد در هيچ نقطه فوتبال جهان با اين مساله روبرو نشويم. ياوري در آخرين هفته ليگ دوازدهم يعني بيستم ارديبهشت ماه امسال بر روي نيمکت فجر سپاسي تيمش را در مقابل راه آهن هدايت کرد و چهل روز بعد به عنوان سرمربي ذوب آهن در مرحله پلي آف حضور پيدا کرد.

سرهنگ ياوري يک ماه بعد هم در هفته اول ليگ سيزدهم به عنوان سرمربي مس کرمان در مقابل منصور ابراهيم زاده و راه آهن بر روي نيمکت مس کرمان نشست و حضور دوباره او در فجر سپاسي نام چهارمين تيم را در طي مدتي حدوداً چهارماهه در کارنامه مربيگري محمود ياوري ثبت خواهد کرد. البته ياوري قبلاً رکورد ديگري هم در اين زمينه داشت و در ليگ دهم با حضور در تيم‌هاي صبا، پاس همدان و استيل آذين در يک فصل بر روي نيمکت سه تيم نشسته بود!



تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 9:5 | نویسنده : Amir

با رأي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، عبدالحميد رمضاني که شش ماه محروم شده بود با ارائه مدارک دال بر بي‌گناهي خود حکم برائت خود را از اين کميته گرفت.


شامگاه سه‌شنبه آراء جديد کميته انضباطي در مورد اعتراض به آراي کميته استيناف صادر شد و عبدالحميد رمضاني مدير عامل باشگاه پاس همدان از محروميت تبرئه شد.

در اين حکم که براي هيئت فوتبال استان همدان نيز ارسال شده و مسئولان اين هيئت اين موضوع را تأييد کردند، آمده است به استناد مواد 17 و 29 آيين‌نامه انضباطي فدراسيون فوتبال ضمن نقض دادنامه شماره 27 مورخه 9 تيرماه 92 اين کميته حکم برائت عبدالحميد رمضاني مدير عامل باشگاه پاس اعلام مي‌شود.

در ادامه اين حکم محروميت اميد طيري سرمربي اسبق سبزپوشان و علي خلف مدير روابط عمومي اين باشگاه هم از شش ماه به چهار ماه تقليل يافته است.

سبزپوشان همداني که با وجود محروميت مدير عامل اين باشگاه با تعيين سرمربي و کادر فني تيم خوبي را آماده کردند، بعد از برگزاري اردوي 10 روزه در سرعين و انجام چندين بازي تدارکاتي دوستانه براي حضوري پرقدرت در ليگ دسته يک جام آزادگان 93- 92 مهيا شدند.

بلاتکليفي در هيئت مديره و عدم تشکيل جلسات به تبع آن عدم تصويب بودجه لازم و همچنين بدهي 60 ميليارد ريالي ادوار گذشته پاسي‌ها يکي از بزرگ‌ترين مشکلات رمضاني است که بايد براي رفع اين معضل تا قبل از شروع رقابت‌ها و کوران مسابقات تلاش زيادي بکند.



تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, | 19:19 | نویسنده : Amir

غلامرضا بهروان اعلام کرد زمان شروع تعدادي از مسابقات در هفته نهم و دهم ليگ برتر تغيير کرد.


در نامه غلامرضا بهروان به باشگاهها آمده است: بر اساس درخواست تعدادي از هيئت هاي فوتبال و با توجه به مشکلات موجود در وضعيت نور برخي از ورزشگاهها و درخواست صدا و سيما براي پوشش بهتر تلويزيوني مسابقات، زمان شروع تعدادي از ديدارها در هفته نهم و دهم ليگ برتر به شرح زير تغيير نموده است.

هفته نهم ليگ برتر

پنج شنبه :1392/6/21 ذوب آهن - استقلال تهران ، ساعت 20:00 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

جمعه 1392/6/22 داماش - صباي قم ساعت: 18:00 ورزشگاه شهيد عضدي رشت

جمعه 1392/6/22 راه آهن - فجر شهيد سپاسي ساعت: 17:30 ورزشگاه تختي تهران

جمعه 1392/6/22 پرسپوليس تهران - گسترش فولاد ساعت: 20:00 ورزشگاه آزادي تهران

هفته دهم ليگ برتر

جمعه 1392/6/29 فولاد مبارکه - پرسپوليس تهران ساعت: 20:00 ورزشگاه فولادشهر اصفهان

يکشنبه 1392/6/31 استقلال تهران - مس کرمان ساعت: 19:00  ورزشگاه آزادي تهران



تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, | 19:18 | نویسنده : Amir

مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون و رئيس سازمان فوتبال ايران شد.


در جلسه امروز هيئت رئيسه سازمان ليگ که کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس مجمع سازمان ليگ در آن شرکت کرده بود رسماً سازمان ليگ آزادگان منحل و وظايف ليگ دسته يک، دو و سه به سازمان فوتبال ايران واگذار شد.

از اين به بعد سازمان ليگ برتر بر اساس مصوبه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال به سازمان ليگ فوتبال ايران تغيير نام داده و بر اساس مصوبه هيئت رئيسه فدراسيون، عنوان مهدي تاج به عنوان نايب رئيس فدراسيون و رئيس سازمان فوتبال ايران تغيير نام داد.

همچنين در اين جلسه مقرر شد ليگ بانوان هم به سازمان ليگ فوتبال واگذار شود و در اين خصوص فردا جلسه‌اي با حضور خانم اکبر آبادي معاون وزارت ورزش و جوانان و خانم شجاعي نائب رئيس بانوان فدراسيون در محل سازمان ليگ برگزار خواهد شد و طي آن ليگ بانوان به سازمان ليگ فوتبال واگذار خواهد شد.



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 21:15 | نویسنده : Amir

زمان ديدار استقلال و ذوب آهن در هفته نهم ليگ برتر تغيير کرد.


 ساعت ديدار استقلال و ذوب آهن از هفته نهم ليگ برتر تغيير کرد.

 طبق برنامه قرار بود اين بازي روز پنجشنبه ساعت 18 و 40 دقيقه آغاز شود اما به خاطر پخش تلويزيوني مسابقه اين ديدار ساعت 20 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 180 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ