تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, | 19:18 | نویسنده : Amir

مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون و رئيس سازمان فوتبال ايران شد.


در جلسه امروز هيئت رئيسه سازمان ليگ که کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس مجمع سازمان ليگ در آن شرکت کرده بود رسماً سازمان ليگ آزادگان منحل و وظايف ليگ دسته يک، دو و سه به سازمان فوتبال ايران واگذار شد.

از اين به بعد سازمان ليگ برتر بر اساس مصوبه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال به سازمان ليگ فوتبال ايران تغيير نام داده و بر اساس مصوبه هيئت رئيسه فدراسيون، عنوان مهدي تاج به عنوان نايب رئيس فدراسيون و رئيس سازمان فوتبال ايران تغيير نام داد.

همچنين در اين جلسه مقرر شد ليگ بانوان هم به سازمان ليگ فوتبال واگذار شود و در اين خصوص فردا جلسه‌اي با حضور خانم اکبر آبادي معاون وزارت ورزش و جوانان و خانم شجاعي نائب رئيس بانوان فدراسيون در محل سازمان ليگ برگزار خواهد شد و طي آن ليگ بانوان به سازمان ليگ فوتبال واگذار خواهد شد.



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 21:15 | نویسنده : Amir

زمان ديدار استقلال و ذوب آهن در هفته نهم ليگ برتر تغيير کرد.


 ساعت ديدار استقلال و ذوب آهن از هفته نهم ليگ برتر تغيير کرد.

 طبق برنامه قرار بود اين بازي روز پنجشنبه ساعت 18 و 40 دقيقه آغاز شود اما به خاطر پخش تلويزيوني مسابقه اين ديدار ساعت 20 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

 



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 20:15 | نویسنده : Amir

رئيس هيئت‌ مديره باشگاه استقلال گفت: وزير براي حل مشکلات مالي استقلال قول‌هايي داد تا در صورتي که دست‌شان باز شد اين امر صورت بگيرد.


  مقداد نجف‌نژاد در خصوص جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال با سرپرست وزارت ورزش اظهار داشت: جلسه بسيار خوبي بود و مسائلي را با وزير در ميان گذاشتيم و مواردي را درباره برنامه‌هاي آينده استقلال مطرح کرديم و يک‌سري مسائل هم وزير با استقلال در ميان گذاشت.

وي در مورد برطرف شدن مشکلات مالي آبي‌پوشان يادآور شد: وزارتخانه نمي‌تواند مشکلات مالي را حل کند اما وزير قول داد که اگر دست آنها باز شود يک‌سري کمک‌هايي انجام دهد. ديدگاه وزير نسبت به استقلال، پرسپوليس و تمام باشگاه‌ها مثبت است.

رئيس هيئت‌ مديره باشگاه استقلال در مورد واگذاري استقلال به بخش خصوصي يادآور شد: قانون مي‌گويد که اين امر بايد صورت بگيرد و ما واگذار شويم. دغدغه وزير هم همين بود و اعلام کرد که اگر قرار است واگذار شود بحث تعالي و توسعه اين باشگاه در نظر گرفته شود.



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 12:51 | نویسنده : Amir

هافبک ملي‌پوش سپاهان که چند هفته‌اي است اين تيم را ترک کرده، همچنان قصد بازگشت به جمع زردپوشان را ندارد.


عليرضا رحيمي، مديرعامل باشگاه سپاهان تمايل زيادي دارد که جباري به سپاهان برگردد، اين در حالي است که زردپوشان اصفهاني در ليگ امسال نتايج خوبي نگرفته و با توجه به دوري طولاني مدت نويدکيا از ميادين فوتبال، بازگشت جباري قطعاً تا حدودي مشکلات فني سپاهان را حل خواهد کرد.

مجتبي جباري اما در حال حاضر تصميمي براي بازگشت به سپاهان نگرفته و اين در حالي است که بسياري از دوستان و هم‌بازي‌هاي جباري در تيم ملي، از او خواسته‌اند که با توجه به سال برگزاري جام جهاني به سپاهان برگردد.



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 9:48 | نویسنده : Amir

فدراسيون بين‌المللي فوتبال اعلام کرد که هيچ برندي منع حضور در جام جهاني 2014 برزيل را ندارد.


در حالي که پيش از اين شايعه شده بود، تيم‌هاي حاضر در جام جهاني فوتبال ملزم به استفاده از البسه برخي برندهاي خاص از جمله آديداس، نايکي و پوما هستند اما فيفا در پاسخ به استعلام فدراسيون فوتبال اعلام کرد که محدوديتي براي استفاده از برند خاصي براي حضور در جام جهاني وجود ندارد.

عباس ترابيان رئيس کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال و سرپرست پيشين کميته روابط بين الملل فدراسيون در اين باره گفت: بعد از بحث‌هايي که در اين رابطه مطرح شد بلافاصله از فيفا استعلام گرفتيم که فدراسيون بين المللي فوتبال اعلام کرد هيچ محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد.

وي درباره اينکه آل اشپورت در جام جهاني نيز اسپانسر پيراهن تيم ملي خواهد بود تصريح کرد: با اين شرکت براي جام جهاني قرارداد داريم. در اين مدت مذاکراتي با شرکت‌هايي چون کاپا و پوما داشتيم که پيشنهادات آنها مربوط به بعد از صعود تيم ايران به جام جهاني است و تصور مي‌کنم اخلاقي است با همان شرکتي که در روزهاي سخت کنار ما بوده به فعاليت و حضور در جام جهاني ادامه دهيم.



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 8:51 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال ذوب آهن يک هافبک را به دليل مصدوميت از فهرست خود خارج کرد.

وحيد علي‌آبادي هافبک تيم فوتبال ذوب آهن که دچار پارگي رباط صليبي شده است و نمي‌تواند براي ذوب آهن تا مدت‌ها بازي کند از فهرست اين تيم خارج شد.

قرار است باشگاه ذوب آهن يک هافبک خارجي را جانشين اين بازيکن مصدوم خود کند. مسئولان باشگاه ذوب آهن اعلام کرده‌اند که حق و حقوق کامل علي‌آبادي را تا پايان فصل پرداخت مي‌کنند.



تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, | 18:36 | نویسنده : Amir

محروميت شيث رضايي از 6 به 4 ماه تغيير کرد و اين بازيکن از انتهاي ماه جاري مي‌تواند به ميدان برود.


پس از اتفاقات در ليگ يک شيث رضايي نيز به دليل تخلفاتي 6 ماه از حضور در ميادين محروم شد، اما او اعتراضي را به کميته استيناف داشت که پس از بررسي‌هاي انجام شده راي جديد براي شيث رضايي صادر شد.

از همين رو محروميت شيث رضايي از 6 به 4 ماه تغيير کرده و اين بازيکن مي‌توان از انتهاي ماه جاري براي عقد قرارداد با تيم مورد نظرش اقدام کند.

گفتني است شيث رضايي  اين خبر را تاييد کرد.



تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, | 16:57 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال استقلال در رده‌بندي جديد تيم‌هاي باشگاهي جهان 27 پله سقوط کرد.


در تازه‌ترين رده‌بندي سايت اطلاعات باشگاه‌هاي جهان (FOOTBALL DATABASE) تا تاريخ 17 شهريور 92 تيم فوتبال استقلال که در اعلام قبلي از سوي اين سايت تا رتبه 85 جهان صعود کرده و به بالاترين سطح پيشرفت در بين تيم‌هاي ايراني دست يافته بود در رده‌بندي جديد تا رتبه 112 جهان سقوط کرد.

در رده‌بندي جديد پس از استقلال و در بين تيم‌هاي ايراني مانند اعلام قبلي همچنان تيم‌هاي سپاهان، تراکتورسازي، فولاد و پرسپوليس قرار گرفتند.

سپاهان با 9 پله نزول در جايگاه 167 جهان قرار گرفته و تراکتورسازي نيز با 23 پله صعود به رده 279 صعود کرد.

همچنين فولاد خوزستان با 5 پله صعود تا رده 426 جهان بالا رفت و پرسپوليس هم با 4 پله صعود به رده 442 جهان رسيد.

در بين تيم‌هاي آسيايي نيز الهلال عربستان، گوانگژوي چين و اف سي سئول به ترتيب با قرار گرفتن در رتبه‌هاي 72، 81 و 94 در بين تيم‌هاي قاره کهن اول تا سوم شدند و استقلال از اين حيث در مکان چهارم آسيا قرار گرفت.

بوريرام تايلند، حريف اسقلال در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا نيز با قرار گرفتن در رتبه 221 جهان و 8 پله صعود اختلاف خود با استقلالي‌ها را کمتر از گذشته کرد.

در اين رده‌بندي بايرن مونيخ همچنان در رده اول تيم‌هاي باشگاهي جهان قرار دارد و پس از اين تيم هم مانند آخرين اعلام اين سايت، رئال مادريد و بارسلونا همچنان دوم و سوم هستند.

دورتموند، يوونتوس، چلسي، پورتو، منچستريونايتد، پاري‌سن‌ژرمن و آرسنال نيز ساير تيم‌هايي هستند که به ترتيب رده‌بندي تيم‌هاي چهارم تا دهم جهان را در اين جدول شامل مي‌شوند.

فرمول حضور تيم‌ها در اين رده‌بندي به امتيازات تيم‌ها بر مبناي برد، باخت و تساوي در رقابت‌هاي باشگاهي و قاره‌اي در طي يک سال گذشته مربوط شده و در رده‌بندي، نتايج يکسال محسوب مي‌شود.



تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, | 16:13 | نویسنده : Amir

حامي مالي تيم‌هاي ملي فوتبال ايران انتخاب شد.


پس از برگزاري سه نشست در کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال سرانجام حامي مالي تيم‌هاي ملي انتخاب شد. نام اين حامي مالي که يک مجموعه اقتصادي داخلي است اعلام نشده اما طبق گفته ترابيان به زودي مراسم عقد قرارداد رسمي اين شرکت با فدراسيون فوتبال برگزار مي‌شود تا از اسپانسر جديد تيم‌هاي ملي رونمايي شود.
عباس ترابيان مدير کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار تسنيم، ضمن تاييد اين خبر اظهار داشت: با وجود مشکلاتي که براي انتخاب اسپانسر تيم ملي وجود داشت، بعد از 3 جلسه که روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته و روزگذشته (شنبه) در فدراسيون فوتبال برگزار شد، سرانجام از ميان 5 گزينه به جمع بندي رسيده و حامي مالي تيم‌هاي ملي انتخاب شد.

وي ادامه داد: نام اين حامي مالي در روز امضاي قرارداد که جزييات آن به امضا رسيده و پيش پرداخت قرارداد واريز شود، اعلام خواهد شد.



تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, | 9:38 | نویسنده : Amir

ريکي لمبرت مهاجم انگليس در دومين بازي خود نيز براي اين کشور گلزني کرد تا رکورد 100 درصد گل براي کشور داشته باشد به همين خاطر روزنامه ديلي ميل به معرفي 20 گلزن برتر جهان از اين حيث پرداخته است.

بيست گلزن ملي فوتبال جهان از حيث درصد گل در بازي معرفي شدند که پل نيلسون مهاجم سابق دانمارکي با درصد 1.37 گل به ازاي هر بازي در بازي‌هاي ملي در صدر اين فهرست قرار دارد و علي دايي با 0.61 درصد در جاي نهم قرار گرفته است.
 فهرست 20 گلزن برتر ملي جهان از حيث درصد گل در هر بازي به شرح زير است.

1- پل نيلسون (دانمارک)

اين مهاجم دانمارکي در اوايل قرن بيستم يکي از بهترين مهاجمان دانمارک بود. بازنشتگي اين بازيکن با آغاز جام جهاني همزمان شد به طوري که تنها 3 سال پس از خداحافظي اين بازيکن ، جام جهاني 1930 آغاز شد تا نيلسن دانمارکي نتواند در جام جهاني بازي کند. البته يان دال توماسون نيز مثل نيلسون 52 گل ملي دارد با اين تفاوت که توماسون اين کار را در 112 بازي انجام داده است و نيلسون در 38 مسابقه.

بازي: 38 بازي

گل :‌ 52 گل

درصد گل :‌ 1.37

2- اسون ريدل (سوئد)

بين سال‌هاي 1923 تا 1932 در 9 سال بازي براي تيم ملي سوئد موفق به 9 بار هت‌تريک شد. او در بازي‌هاي المپيک نيز براي تيم ملي سوئد گلزني کرده است.

بازي : 43 بازي

گل :‌ 49 گل

درصد گل :‌ 1.14

3- گرد مولر (آلمان غربي)

بمب‌افکن آلمان‌ها در دهه 70 موفق شد با گلزني‌هاي خود قهرماني اروپا در سال 1972 و قهرماني جام جهاني در سال 1974 را براي کشورش به دست اورد.

بازي : 62 بازي

گل : 68 گل

درصد گل :1.09

4- فرانس پوشکاش (مجارستان)

او يک مهاجم تکرار نشدني براي کشورش بود که در سال 1954 موفق شد نائب قهرمان جام جهاني شود و دو سال قبل از آن نيز هنرنمايي پوشکاش باعث شد تا مجارستان به قهرماني در رسته فوتبال المپيک 1952 دست يابد.

بازي‌: 85 بازي

گل : 84 گل

درصد گل : 0.99

5- کونيشيگه کاماموتو (ژاپن)

اولين استعداد تاريخ فوتبال ژاپن همين مهاجم بود که در سال‌هايي که فوتبال اين کشور تيمي ناشناخته در سطح جهان بود او يک تنه جور گل زدن در خط حمله ژاپن را در سالهاي 1964 تا 1977 به دوش مي‌کشيد.

بازي : 84 بازي

گل : 80 گل

درصد گل : 0.95

6- پله (برزيل)

بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان که 3 قهرماني در جام جهاني را در کارنامه خود دارد از سال 1958 تا 1970 در تيم ملي کشورش درخشيد و براي هميشه يک سمبل فوتبال باقي خواهد ماند.

بازي: 92 بازي

گل : 77 گل

درصد گل: 0.84

7- لوئيجي ريوا (ايتاليا)

او گلزن ايتاليا در ديدار نهايي جام ملت‌هاي اروپا 1958 بود . اين مهاجم اکنون در تيم مربيان فوتبال ايتاليا فعاليت مي‌کند اما روزگاري يکي از بهترين مهاجمان کشورش بود.

بازي: 42 بازي

گل : 35 گل

درصد گل: 0.83

8- چان سيو کي (هنگ‌کنگ)

مهاجم هنک‌کنگي که روزگاري مد نظر باشگاه تاتنهام قرار داشت فقط 18 گلش را برابر گوام به ثمر رسانده است. هر چند اگر هنک کنگ اکنون چنين مهاجمي را در ترکيب خود داشت بعيد نبود که يکي از تيم‌هاي جام جهاني 2014 باشد.

بازي: 46 بازي

گل : 34 گل

درصد گل: 0.74

9 – علي دايي (ايران)

دايي در طول 13 سال بازي ملي براي ايران موفق شد 149 بار با پيراهن کشورش به ميدان برود. او با 109 گل ملي بيشترين تعداد گل را در بين مهاجمان جهان در پرونده دارد.

بازي: 149 بازي

گل : 109 گل

درصد گل: 0.61

10- يورگن يووه (نروژ)

بين‌سال‌هاي 1928 تا 1937 او بي وقفه براي تيم ملي کشورش گلزني مي کرد جالب است که اين بازيکن مهاجم نبوده و در پست‌هاي مختلفي از جمله دفاع براي کشورش به ميدان رفته است.

بازي: 45 بازي

گل: 33 گل

درصد گل: 0.73

11- گادفري چيتالو (زامبيا)

مهاجي زامبيايي که گفته مي‌شد بيشتر از ليونل مسي در يک سال گل زده است. او يکي از بهترين مهاجمان آفريقايي در دهه 70 بود.

بازي: 108 بازي

گل : 78 گل

درصد: 0.72

12- گابريل باتيستوتا (آرژانتين)

درخشش باتي گل در تيم ملي آرژانتين پس از دوران باشکوه مارادونا آغاز شد. اما اين بازيکن درجام جهاني 2002 نتوانست درخشش خوبي با آرژانتين در تيم ملي کشورش داشته باشد.

13- فيل يانگ‌هازبند (فيليپين)

محصول آکادمي چلسي يک مهاجم بزرگ براي کشورش بود.

بازي: 50 بازي

گل: 33 گل

درصد گل: 0.66

14- داور شوکر (کرواسي)

با 6 گلي که براي کشورش در جام جهاني به ثمر رساند موفق شد کفش طلا را بدست آورد.

بازي: 69 بازي

گل: 45 گل

درصد گل: 0.65

15- ديديه دروگبا (ساحل‌عاج)

درباره اين مهاجم چيزي نيايد گفت زيرا همه ارزش‌هاي او را به تازگي ديدند که موفق شد همراه چلسي ليگ قهرمانان اروپا را فتح کند و در جام جهاني تيز براي کشورش گلزني کند.

بازي:‌ 96 بازي

گل: 61 گل

درصد گل: 0.64

16- ولادزميرز لوبانسکي (لهستان)

5 بار همراه کشورش موفق شده است در بازي‌هاي ملي هت‌تريک کند.

بازي: 75 بازي

گل: 48 گل

درصد : 0.64

17 – رشيد ياکيني (نيجريه)

بهترين گلزن تاريخ نيجريه که اولين گل کشورش را در جام جهاني 1994 به ثمر رساند. خيلي از فوتبالدوستان خوشحالي اين بازيکن پس از آن گل به بلغارستان را به خوبي به ياد دارند.

بازي: 58 بازي

گل : 37 گل

درصد: 0.64

18- دمين موري (استراليا)

مهاجم استراليا بين سال‌هاي 1992 تا 2002 يک مهاجم قدرتمند براي کشورش بود.

بازي: 45 بازي

گل : 29 گل

درصد : 0.64

19- دميتار برباتوف (بلغارستان)

مهاجم قدرتمند بلغاري که در تيم‌هاي زيادي در ليگ برتر انگليس بازي کرده است.

بازي: 78 بازي

گل : 48 گل

درصد: 0.62

20- استرن جان (ترينيداد و توباگو)

او در تيم‌هاي باشگاهي زياد نمايش خوبي نداشت اما در تيم ملي کشورش نمايش بسيار خوبي از خود ارائه داد.

بازي: 115 بازي

گل: 70 گل

درصد : 0.61



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 180 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ