تاريخ : دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, | 8:30 | نویسنده : Amir

تيم ملي فوتبال ايران سه‌شنبه شب در مقدماتي جام جهاني برزيل ميزبان لبنان است.

 تيم ملي فوتبال ايران هفته گذشته با پيروزي در قطر به صعود مستقيم به جام جهاني 2014 اميدوار شد. البته پيش‌نياز صعود مستقيم پيروزي برابر لبنان در ورزشگاه آزادي است. لبناني که ديگر هيچ اميدي براي صعود ندارد ولي نبايد اين تيم را دست‌کم گرفت. هرچند در مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا لبنان را با 5 گل شکست داد‌ه‌ايم ولي همه کارشناسان معتقدند نبايد در باد آن پيروزي خوابيد و دچار غرور شد.

تيم ملي در اين بازي بايد سه امتياز را بگيرد تا به صعود مستقيم به جام جهاني اميدوار باشيم. يک امتياز فقط حضور تيم ملي را در پلي‌آف قطعي مي‌کند و در آن‌صورت راه رسيدن به جام جهاني دشوار، پيچيده و سخت خواهد شد.

هواداران پرشور ايراني سه‌شنبه شب براي ديدن يک پيروزي خوب و دلچسب به ورزشگاه مي‌روند و اگر در اين بازي بتوانيم گل‌هاي زياد هم بزنيم شانس صعود مستقيم‌مان بيشتر خواهد شد. بازيکنان ايراني اميدوارند که ورزشگاه آزادي مملو از جمعيت باشد و سکوهاي پر از تماشاگر آزادي مي‌تواند از نظر روحي بازيکنان ايران را در شرايط مناسب‌تري قرار بدهد.

روي کاغذ به هيچ عنوان قدرت تيم‌هاي ايران و لبنان قابل مقايسه نيستند. تئو بوکر سرمربي آلماني لبنان هم اين مسئله را قبول دارد و حتي گفته «شرايط تيم ما مثل همان زماني است که 5 گل از ايران خورديم!» اما قطعا هيچ مربي تيمش را براي باخت به ميدان نمي‌فرستد و بازيکنان لبنان هم مي‌خواهند که در آخرين بازي‌شان در مقدماتي جام جهاني خاطره‌اي خوش از خود برجا بگذارند و با تمام توان مقابل ايران قرار خواهند گرفت. هرچند حضور اين تيم در اين مرحله نيز نوعي شگفتي براي فوتبال لبنان محسوب مي‌شود. آنها در ديدار رفت توانستند يک بر صفر ايران را شکست بدهند و به بزرگ‌ترين برد تاريخي خود برسند اما سه‌شنبه شب وضعيت فرق مي‌کند. ديگر جو بي‌اعتمادي بين تيم ملي و رسانه‌ها وجود ندارد.

تمام ايران يکدل و متحد پشت سر تيم ملي قرار گرفته است. مسئولان بلندپايه کشور از رئيس جمهور تا نمايندگان مجلس در تمرين تيم ملي حاضر شد‌‌ه‌‌اند.

يک‌بار چنين جو مثبت و صميمي را قبل از بازي با تيم ملي کره جنوبي تجربه کرديم و در همان بازي توانستيم با يک بازيکن کمتر و 10 نفره کره جنوبي را در تهران شکست بدهيم و اکنون نيز همه از تيم ملي فقط برد مي‌خواهند زيرا سه امتياز اين مسابقه پيش شرط رسيدن به جام جهاني و حضور در برزيل است.

تيم ملي هيچ مشکلي ندارد. مصدوميت مسعود شجاعي هم به گفته پزشک تيم جزئي است و فقط رضا قوچان‌نژاد مهاجم گلزن و فرصت‌طلب ايران يک‌اخطاره است و بايد مراقب باشد که بي‌مورد کارت زرد نگيرد زيرا گوچي را در کره نياز داريم.

سه‌شنبه شب مردم ايران منتظر رزرو بليت پرواز به سمت جام جهاني برزيل هستند و با شکست لبنان به اين مهم مي‌رسيم.

تيم ملي در صورت کسب يک برد پرگل  برابر لبنان با روحيه و انگيزه راهي کره جنوبي مي‌شود تا 28 خرداد مقابل کره جنوبي ديدار سرنوشت‌ساز را برگزار کند.

ملي‌پوشان بايد بدون استرس و با دقت و تمرکز مقابل لبنان بايد بازي کنند و حريف خود را از پيش بازنده ندانند.

نکته مثبت زمان اين ديدار هم اين است که ملي‌پوشان از نتيجه ديدار دو تيم کره و ازبکستان هم باخبر خواهند بود.

ملي‌پوشان با انگيزه تمام  مي‌خواهند با يک برد شيرين خود را آماده حضور در جام جهاني کنند و همانطور که جواد نکونام کاپيتان تيم ملي گفته نشان بدهند که شايستگي حضور در جام جهاني را دارند.

برنامه ديدارهاي گروه A

سه‌شنبه 22 خرداد

کره جنوبي - ازبکستان ساعت 15

ايران - لبنان ساعت 20

جدول گروه A

1- کره جنوبي 11 امتياز

2- ازبکستان 11 امتياز

3- ايران 10 امتياز

4- قطر 7 امتياز

5- لبنان 5 امتياز



تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, | 17:43 | نویسنده : Amir

تيم ملي فوتبال ايران براي صعود مستقيم به جام جهاني 2014 بايد از دو ديدار لبنان و کره جنوبي چهار امتياز بگيرد و کمي هم خوش شانس باشد تا ازبکستان و کره به نتيجه مساوي برسد.

شب گذشته دو ديدار حساس از گروه A رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني برزيل در منطقه آسيا برگزار شد.

در مسابقه اول ايران يک بر صفر قطر را شکست داد تا اميد‌هايش براي صعود مستقيم به جام جهاني و بدون اما و اگر زنده شود. سه امتياز بازي با قطر روح تازه‌اي به فوتبال ملي ايران دميد.

به گزارش فارس، در ديدار دوم نيز نتيجه دلخواه ايران رقم خورد و کره جنوبي با وجود برتري مطلق در ميدان در بيروت متوقف شود تا با اين مساوي هم فاصله امتيازي ايران و کره جنوبي به يک امتياز برسد و هم لبنان ديگر هيچ شانسي براي صعود به جام جهاني نداشته باشد و روز سه‌شنبه آينده 21 خرداد با انگيزه‌اي کمتر مقابل ملي پوشان ايران به ميدان بيايد.

در حال حاضر تيم ملي ايران براي صعود مستقيم به جام جهاني 2014 برزيل بايد چهار امتياز از اين دو بازي بگيرد و اميدوار باشد که ديدار ازبکستان و کره جنوبي برنده‌اي نداشته باشد.

تيم ايران اگر به دنبال صعود مستقيم و بي‌دردسر به جام جهاني هستيم بايد لبنان را در تهران شکست بدهيم و در بازي آخر مقابل کره جنوبي يک امتياز بگيريم. آن به شرطي که کره جنوبي مقابل ازبکستان متوقف شود و بازي اين دو تيم برنده‌اي نداشته باشد.

حضور در پلي آف

تيم ملي ايران اگر لبنان را شکست بدهد و يا يک امتياز از اين حريف بگيرد حضورش در پلي آف قطعي مي‌شود. حتي اگر در ديدار آخر مقابل کره جنوبي شکست بخورد.

البته حضور در پلي آف معنايش پيمودن مسيري سخت براي رسيدن به برزيل است.

بهترين نتيجه کره و ازبکستان براي ايران

ديدار کره جنوبي و ازبکستان سه ‌شنبه آينده و در روز بازي ايران و لبنان برگزار مي‌شود. بهترين نتيجه در اين بازي براي ايران تساوي دو تيم است. اينکه ازبکستان بتواند در کره امتياز بگيرد در اين شرايط ايران در صورت پيروزي برابر لبنان 13 امتيازي و صدرنشين گروه خواهد شد.

در اين شرايط تيم ملي ايران براي صعود مستقيم فقط يک امتياز نياز دارد. البته کره براي برد مقابل ما به ميدان خواهد آمد.

بازي روز 28 خرداد جدال مرگ و زندگي براي رسيدن به جام جهاني است جدالي که ما يک امتياز مي‌خواهيم و کره جنوبي سه امتياز تا به طور مستقيم به جام جهاني برويم. البته پيش فرض اين است که لبنان را ما برده‌ايم وگرنه اگر به اين حريف امتياز بدهيم بايد فقط به پلي آف فکر کنيم.

* پيروزي کره جنوبي شرايط ما را سخت مي‌کند

در صورتيکه کره جنوبي برابر ازبکستان به پيروزي برسد و 14 امتيازي شود در آن صورت ما هم در صورت پيروزي بر لبنان 13 امتيازي خواهيم شد و براي صعود بدون اما و اگر بايد کره جنوبي را شکست بدهيم وگرنه امکان دارد ازبکستان با پيروزي مقابل قطر با ما هم امتياز شود و کار به تفاضل گل کشيده مي شود زيرا ديدار دو تيم در تهران و تاشکند مساوي شده‌اند. در اين صورت پيروزي با تعداد گل هاي زياد مقابل لبنان ارزشمند خواهد بود.

فوتبال ايران هفت روز پر هيجان را پيش رو دارد. اگر لبنان را سه‌شنبه ببريم حضورمان در پلي آف قطعي مي‌شود و به صعود مستقيم اميدوار مي شويم خوشبختانه نتيجه بازي ازبکستان و کره جنوبي را قبل از شروع بازي با لبنان مي‌دانيم زيرا آنها دو ساعت زودتر از ما بازي دارند. اين مسئله مي‌تواند از نظر روحي به سود مان باشد هرچند ما اگر مي‌خواهيم صعود مستقيم داشته باشيم بايد لبنان را شکست بدهيم.



تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, | 13:12 | نویسنده : Amir

ستاره‌هاي سابق تيم ملي فوتبال برزيل صعود ژاپن به جام‌جهاني 2014 را تبريک گفتند.


تيم ملي فوتبال ژاپن با تساوي ارزشمندي که برابر استراليا در انتخابي جام‌جهاني به دست آورد صعودش را به جام جهاني برزيل نهايي کرد.

به گزارش ايسنا ، ژاپن بعد از برزيل ميزبان که حضورش در جام‌جهاني 2014 از پيش قطعي شده بود نخستين کشوري است که صعودش را به اين رقابت‌ها نهايي کرد.

رونالدو و ببتو دو ستاره سابق تيم ملي فوتبال برزيل صعود ژاپن به جام‌ جهاني را به اين تيم تبريک گفتند.

رونالدو در صفحه اجتماعي خود در تويتير نوشت: به ساموراييها تبريک مي‌گويم. از صعود تيم ملي فوتبال ژاپن به جام‌جهاني 2014 برزيل بسيار خوشحالم. در برزيل به خوبي و با حرارت زياد از شما استقبال خواهيم کرد آنگونه که شما در سال 2002 از ما پذيرايي کرديد.

ببتو ستاره سلسائو در جام جهاني 1994 هم صعود چشم بادامي‌ها به جام‌جهاني را تبريک گفت و اظهار کرد: اطمينان دارم که بسياري از ژاپني‌ها براي حمايت از تيم ملي کشورشان در برزيل حضور خواهند يافت. صعود آنها به جام‌جهاني 2014 را تبريک مي‌گويم. فعلا منتتظر حضور شما در جام کنفدراسيون‌ها هستيم.



تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, | 8:44 | نویسنده : Amir

شکست مقابل ايران،باعث درگيري قطري ها شد.

پس از اينکه تيم ملي ايران موفق شد سه شنبه شب از سري رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل،قطر را در دوحه شکست بدهد،رسان هاي اين کشور انتقادات تندي را عليه فهد ثاني،سرمربي قطر بيان کردند.

به گزارش اوج نيوز، اين انتقادات در نهايت باعث درگيري لفظي ميان ثاني با منتقدان شد.

مبارک مصطفي،تحليل گر شبکه الکاس پس از شکست تيم ملي قطر عنوان کرد:متاسفانه در کار فهد ثاني دخالت مي شود و ترکيب اصلي تيم ملي قطر را پيش از بازي برايش نوشتند و او همان بازيکنان را به ميدان فرستاد.نکته عجيب اين است که او بازيکناني را به ميدان فرستاد که در باشگاههايشان هم بازي نمي کنند.

به دنبال اين انتقادات،فهد ثاني پشت خط آمد و با ناراحتي پاسخ کارشناس برنامه را داد.

او گفت:اگر شما شجاعت و جسارت داريد،بگوييد چه کسي در کار من دخالت مي کند.قرارداد من با فدراسيون فوتبال قطر دو ساله است و با همان اعتبار و قدرتي که در قرارداد با مربي خارجي وجود داشت،به امضا رسيده است.من مسول اول و آخر تيم هستم و کليه تمرينات ما حرفه اي است.

ثاني درباره انتقاد کارشناس برنامه درباره اينکه بازيکناني مقابل ايران به ميدان رفتند که در باشگاههاي خود در ترکيب اصلي به ميدان نمي رفتند گفت:اين سياست من است و به مبارک مصطفي ارتباطي ندارد.

مبارک مصطفي گفت:ايرادي ندارد که شما انتقادات من را نمي پذيريد.اين کار من است.بايد اين واقعيت را بپذيريم که در کشورمان مربياني به مراتب بهتر از ثاني داشتيم که آنها را نديديم.ثاني هرگز در قواره سرمربيگري تيم ملي نبود.من فکر مي کنم فهد ثاني نه به دليل سطح فني اش که بر اساس رابطه اي که با رييس فدراسيون فوتبال قطر داشت،سرمربي تيم ملي شد.



تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, | 8:37 | نویسنده : Amir

تيم ملي فوتبال لبنان با توقف برابر کره جنوبي اولين حذف شده گروه نخست لقب گرفت.

  در يک بازي از گروه اول مقدماتي جام جهاني در قاره آسيا و در گروهي که تيم ملي کشورمان نيز در آن قرار دارد، تيم ملي فوتبال لبنان که با 4 امتياز از 6 بازي در قعر جدول رده بندي اين گروه قرار دارد در بيروت ميزبان کره جنوبي بود.

به گزارش فارس، اين بازي در نهايت با نتيجه يک بر يک مساوي به پايان رسيد.

نيمه اول اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود لبنان به پايان رسيد.

حسن معتوک در دقيقه 12 موفق شد ميزبان را يک بر صفر پيش اندازد.

در نيمه دوم و در دقيقه 98 کره جنوبي موفق شد با گل چي وو کيم از جهنم بيروت يک امتياز گرفته و لبنان را حذف کند.

همچنين وليد اسماعيل از ميزبان در وقت‌هاي اضافي بازي با دريافت کارت زرد دوم از داور، از زمين مسابقه اخراج شد.

با توجه به جدول رده بندي گروه نخست پيروزي لبنان مقابل کره نتيجه‌اي ايده‌آل براي ايران محسوب مي‌شد.

تيم ملي کشورمان هم دقايقي پيش موفق شد با نتيجه يک بر صفر مقابل قطر به پيروزي برسد تا اميدهايش براي صعود مستقيم به جام جهاني ببيش از پيش افزايش يابد.

لبنان با اين تساوي 5 امتيازي شد و با توجه با امتيازات ازبکستان 11، کره جنوبي 11 و ايران 10 امتيازي اولين حذف شده گروه نخست لقب گرفت.

بازي بعدي تيم ملي کشورمان 21 خرداد ماه با لبنان خواهد بود.



تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, | 8:36 | نویسنده : Amir

تيم ملي فوتبال ايران با پيروزي برابر قطر براي صعود مستقيم به جام جهاني برزيل اميدوار شد.

  تيم ملي فوتبال ايران از ساعت20 و 45 دقيقه در ورزشگاه السد در چارچوب رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني به مصاف تيم قطر رفت که اين بازي با نتيجه يک بر صفر به سود تيم ملي ايران به پايان رسيد.

رضا قوچان نژاد( گوچي) در دقيقه 65 با حرکت پا به توپ در عمق دفاع قطر در موقعيت تک به تک با دروازه‌بان قطر قرار گرفت و توانست با يک ضربه فني و دقيق درواز‌ه قطر را فتح کند و گل ايران را به ثمر برساند.

قوچان نژاد در دقيقه 72 يک گل ديگر به ثمر رساند که کمک داور آفسايد اين بازيکن را اعلام کرد.

مالک عبدالبشير سنگاپوري به قاسم برهان و بلال محمد از قطر و رضا قوچان نژاد از ايران کارت زرد نشان داد.

در اين بازي کارلوس کي‌روش به دليل محروميت اجازه نشستن روي نيمکت تيم ملي را نداشت و از روي سکوها بازي را نظاره کرد.

ايران با اين پيروزي شانس صعود مستقيم به جام جهاني 2014 برزيل را پيدا کرد. تيم ايران سه‌شنبه آينده در تهران بايد به مصاف لبنان برود.

ايران يکبار ديگر در مقدماتي جام جهاني 2006 آلمان با گلزني وحيد هاشميان توانسته بود قطر را حذف کند.

قطر با اين شکست کمترين شانس را براي صعود به جام جهاني دارد و تقريبا حذف شده است.

ترکيب تيم ملي فوتبال ايران:

رحمان احمدي، سيد جلال حسيني، امير حسين صادقي، هاشم بيک زاده، پژمان منتظري، جواد نکونام، آندو تيموريان، مجتبي جباري( از دقيقه 83 محمدرضا خلعتبري)، خسرو حيدري( از دقيقه 90 غلامرضا رضايي)، رضا قوچان نژاد ( از دقيقه 88 اميد ابراهيمي) و مسعود شجاعي

سرمربي: کارلوس کي‌روش

 



تاريخ : سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, | 21:21 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال ايران در نيمه اول برابر قطر به تساوي بدون گل رسيد.

 تيم ملي فوتبال ايران از ساعت 20:45 در ورزشگاه السد به مصاف تيم قطر رفت که نيمه اول اين بازي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش فارس، تيم ملي ايران در 30 دقيقه نيمه اول بازي خوب و با برنامه‌اي را از خود نشان داد.

در دقيقه 30 مسابقه ضربه بازيکن قطر به تيرک افقي دروازه ايران برخورد کرد. در اين صحنه دو بازيکن قطري از بين 4 بازيکن ايران عبور کردند.

در دقيقه 42 ضربه کاشته مسعود شجاعي را دروازه‌بان قطر با زحمت به کرنر فرستاد.

دو دقيقه بعد ضربه سر قوچان نژاد را دروازه‌بان قطر بارديگر مهار کرد و يک شانس مسلم گلزني را از ايران گرفت.

نيمه اول شاهد بازي پاياپايي بوديم که حملات دو تيم هر لحظه بوي گل مي داد.

مالک عبدالبشير سنگاپوري قضاوت اين مسابقه را برعهده دارد.

ايران در صورت پيروزي در اين مسابقه شانس صعود مستقيم به جام جهاني را دارد. تساوي در اين بازي هم باعث مي‌شود که ايران براي رسيدن به جام جهاني در رقابت‌هاي پلي آف شانس داشته باشد.



تاريخ : سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, | 18:27 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال ژاپن با تساوي خانگي برابر استراليا به عنوان اولين تيم آسيايي به جام جهاني برزيل صعود کرد.

 در گروه اول مسابقات مقدماتي جام جهاني تيم ژاپن به مصاف استراليا رفت که بازي با نتيجه مساوي يک بر يک به پايان رسيد.

به گزارش فارس، تامي اووار در دقيقه 81 براي استراليا گلزني کرد. هوندا کيسوکه در دقيقه 90 گل تساوي ژاپن را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند تا به اين ترتيب صعود ژاپني‌ها به جام جهاني قطعي شود و آنها اولين صعود کننده آسيايي به جام جهاني برزيل 2014 باشند.

ديگر ديدار اين گروه بين دو تيم عمان و عراق از ساعتي ديگر آغاز مي‌شود.

در اين گروه صعود ژاپن به جام جهاني قطعي شده است.

جدول اين گروه به شرح زير است؛

1- ژاپن 14 امتياز

2-استراليا 7 امتياز

3-اردن 7 امتياز

4- عمان 6 امتياز

5- عراق 5 امتياز

 



تاريخ : دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, | 14:3 | نویسنده : Amir

وزير ورزش و 2 نفر از پيشکسوتان براي حضور در کنار ملي پوشان فوتبال بامدادامروز وارد دوحه قطر شدند.

محمد عباسي ، وزير ورزش و جوانان به همراه مسلم رمضان پور، مديرکل حراست و جعفري ملک، مدير بين الملل وزارت ورزش و جوانان به همراه خداداد عزيزي و کريم باقري دو تن از پيشکسوتان فوتبال ايران بامداد امروز وارد فرودگاه دوحه شدند و در بدو ورود مورد استقبال علي کفاشيان، رئيس و مهدي محمد نبي، دبيرکل فدراسيون و محمدجواد آسايش، سفير ايران در قطر قرار گرفتند.


 



تاريخ : یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, | 10:33 | نویسنده : Amir

فدراسيون فوتبال قطر براي کشاندن تماشاگر به استاديوم براي بازي با ايران برنامه هاي متنوعي تدارک ديده است.

فدراسيون فوتبال اين کشور اعلام کرده برنامه هايي براي تماشاگران در نظر گرفته تا حوصله آنها در استاديوم سر نرود.

به گزارش اوج نيوز و به نقل از سايت گلف تايمز قطر، جلوي ورودي شماره 5 استاديوم السد محوطه اي براي بازيهاي کامپيوتري درنظر گرفته شده و به جز آن 2 زمين فوتبال سايز کوچک هم تعبيه شده تا بچه ها بتوانند فوتبال هم بازي کنند.

برنامه هاي ديگري هم براي تماشاگران قطري در نظر گرفته شده تا در روز بازي با ايران، ميزبان بدون هوادار نباشد. فدراسيون فوتبال قطر از تماشاگرانش خواسته چند ساعت قبل از شروع بازي به استاديوم بيايند تا مشکل پارکينگ و ورود به داخل ورزشگاه را نداشته باشند.

خالد الکواري رئيس کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال قطر گفته که مجموعه اش با طراحي برنامه هاي سرگرم کننده براي تماشاگران اميدوار است که آنها ساعات خوبي را در استاديوم سپري کنند. او تاکيد کرده که فدراسيون فوتبال قطر حساب ويژه اي روي حضور تماشاگران در بازي روز سه شنبه باز کرده چرا که تيم ملي فوتبال قطر بازي بسيار سختي را پيش رو دارد.


 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ