تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, | 20:45 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال بارسلونا در ديداري دوستانه تيم ملي تايلند را گلباران کرد.


تيم فوتبال بارسلونا که براي انجام چند بازي تدارکاتي و دوستانه به شرق آسيا سفر کرده است، عصر امروز به مصاف تيم ملي تايلند رفت و موفق شد حريف تيم ملي کشورمان در مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا را با نتيجه هفت بر يک شکست دهد.

گل‌هاي بارسلونا را نيمار دقيقه 12، ليونل مسي دقايق 14 (پنالتي) و 25، پدرو در دقايق 19، 35 و 48 و آلکسيس دقيقه 50 به ثمر رساندند.

مسي و نيمار در نيمه اول اين مسابقه بازي کردند که مسي دو گل زد و دو پاس گل داد. ضمن اينکه در اين بازي پدرو رودريگز هت‌تريک کرد و به دلايل نامعلوم نتوانست تا پايان بازي ادامه دهد و به احتمال زياد به دليل مصدوميت بازي دوستانه برابر مالزي را از دست خواهد داد.

همچنين در يک ديدار دوستانه ديگر تيم فوتبال کاشيما آنتلرز موفق شد با نتيجه سه بر دو بر سائوپائولوي برزيل غلبه کند.



تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, | 9:8 | نویسنده : Amir

در ادامه تورنمنت چند جانبه گينس ، اينتر موفق شد در ضربات پنالتي يوونتوس را شکست دهد. منچستريونايتد هم که در سوئد به مصاف آئک سولنا رفته بود با تساوي يک بر يک متوقف شد.

تيم‌هاي اروپايي براي آمادگي هر چه بيشتر در فصل جديد فوتبال همچنان در ديدارهاي دوستانه توانايي‌هاي خود را محک مي زنند. در تورنمنت چند جانبه قهرمانان اروپا (گينس) دو ديدار برگزار شد.

در ديدار نخست يوونتوس و اينتر ميلان که براي قرار گرفتن در جايگاه نهم به مصاف هم رفتند به تساوي يک بر يک دست يافتند تا کار به ضربات پنالتي کشيده شود. در ضربات پنالتي اين تيم اينتر بود که موفق شد با نتيجه‌ 9 بر 8 برابر بيانکونريها به پيروزي برسد.

در ديگر ديدار برگزار شده هم والنسيا موفق شد با يک گل از سد اورتون بگذرد و در جايگاه پنجم قرار گيرد.

در فينال اين رقابت‌ها هم عصر امروز (چهارشنبه) رئال مادريد با هدايت کارلو آنچلوتي به مصاف چلسي مي‌رود که ژوزه مورينيو را بر روي نيمکت خود مي‌بيند.

در کشورهاي مختلف اروپايي همچنين ديدارهاي دوستانه ديگري برگزار شد که مي‌توان به پيروزي دو بر يک اوساسونا برابر رئال ساراگوسا اشاره کرد.

منچستر يونايتد هم که در سوئد به مصاف آئک سولنا رفته بود با تساوي يک بر يک متوقف شد. تک گل شياطين سرخ را در اين ديدار هنريکوئز در دقيقه‌ 67 به ثمر رساند.

** نتايج ديگر ديدارها

* نوريچ يک – رئال سوسيداد يک

* گلاسکو رنجرز يک – نيوکاسل يک

* آلمريا يک – گرانادا يک

* براگا يک – وست‌هام صفر



تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, | 9:44 | نویسنده : Amir

بازی نخست جام امارات را گالاتاسرای از پورتو برد. آنها با این برد 4 امتیاز کسب کردند (3 امتیاز بابت پیروزی، و یک امتیاز به ازای هر گل زده)

http://u.goal.com/302000/302084_heroa.jpg

پورتو بازی را بهتر آغاز کرد. کلوین، بازیکن 20ساله برزیلی امانوئل ابوئه – که با استقبال گرم هواداران آرسنال مواجه شده بود – را چند بار آزار داد. یک بار هم کلوین به محوطه جریمه رفت و از اورلین شجو پنالتی گرفت. اما پنالتی جکسون مارتینس را فرناندو موسلرا مهار کرد.

در نیمه دوم گالا با درخشش وسلی اسنایدر و دیدیه دروگبا به جریان بازی برگشت. در یک صحنه فابیانو در حرکتی که یادآور خطای مشهور هارولد شوماخر روی پاتریک باتیستون در جام جهانی 1982 بود خطای بسیار شدیدی روی دروگبا انجام داد. دروگبا دچار لرزش ناگهانی سر شد و مدت زیادی طول کشید تا مداوا شود.

در دقیقه 70 ابوئه به سمت محوطه جریمه گالا رفت و یک پنالتی گرفت. فلیپه ملو فابیانو را فریب داد و دروازه او را گشود.

سپس در دقیقه 77 با خطای دانیلو روی شجو، این بار لوچو پشت توپ ایستاد اما او هم نتوانست برای پورتو گلی بزند و پورتو دو پنالتی‌اش را از دست داد.



تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, | 9:27 | نویسنده : Amir

ديدار‌هاي دوستانه باشگاهي در اروپا با پيروزي رئال مادريد و موناکو و توقف آرسنال ادامه يافت.


تيم‌هاي باشگاهي فوتبال اروپا در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز ليگ‌هاي باشگاهي در ديدار‌هاي دوستانه آمادگي خود را محک زدند.

رئال مادريد که در اردوي آمريکا در جام قهرمانان شرکت کرده است در دومين ديدار خود موفق شد با نتيجه دو بر يک اورتون را شکست دهد. در اين ديدار کريستيانو رونالدو و مسوت اوزيل براي رئال مادريد گل زدند و تک گل اورتون را نيز يلاويچ به ثمر رساند.

در تورنمت چهارجانبه امارات کاپ که به ميزباني آرسنال برگزار مي‌شود نيز تيم ميزبان در ديدار اول خود برابر ناپولي با تساوي دو بر دو متوقف شد. در اين ديدار اينسيگنه و پاندف براي ناپولي گلزني کردند و دو گل آرسنال را نيز در اين ديدار اوليور ژيرود و کوشينلي به ثمر رساندند. در ديگر ديدار اين جام گالاتاسراي موفق شد با گل فيليپ ملو برزيلي پورتو را شکست دهد.

در ديگر ديدار‌هاي دوستانه باشگاهي، موناکو موفق شد با 5 گل تاتنهام بدون گرت بيل را شکست دهد. در اين ديدار فالکائو موفق شد 2 بار براي تيمش گلزني کند. ديگر گل‌هاي موناکو را در اين ديدار اوکامپوس ، راگي و اوبادي به ثمر رساندند. گرت بيل که گفته مي‌شود در آستانه پيوستن به رئال مادريد قرار دارد در اين ديدار براي تيمش به ميدان نرفت.

نتايج بازي‌هاي دوستانه باشگاهي شب گذشته به اين شرح است:

رئال مادريد 2 – اورتون يک

ليورپول 2 – المپياکوس صفر

آرسنال 2 – ناپولي 2

گالاتاسراي يک – پورتو يک

موناکو 5 – تاتنهام 2

نيس صفر – اتلتيک‌بيلبائو صفر

سمپدوريا 4 – مارسي 3

بنفيکا صفر- سائوپائولو 2



تاريخ : شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, | 10:13 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال اوساسونا در ديداري دوستانه مغلوب تنه‌ريفا شد.

در ادامه ديدارهاي تدارکاتي قبل از شروع فصل، شب گذشته اوساسونا که تا تابستان گذشته جواد نکونام و مسعود شجاعي، دو لژيونر ايراني را در خدمت داشت، دو بر يک در زمين تنه‌ريفا شکست خورد.

در اين بازي نونز در دقيقه 12 تک گل اوساسوني‌ها را به ثمر رساند، در حاليکه فلورس 20 و ريکو 58 زننده گل براي ميزبان بودند.

ساير نتايج:

اسپانول اسپانيا صفر - مون‌پليه فرانسه صفر

آلمريا اسپانيا 3 - مورسيا اسپانيا 2

لوگو اسپانيا 2 - مايورکا اسپانيا 2

براگا پرتغال 2 - نوريچ‌سيتي انگليس 2



تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | 11:50 | نویسنده : Amir

خوان کامیلو زونیگا که شایعات جدایی‌اش از ناپولی به گوش می‌رسید در دیدار دوستانه دیشب عملکرد فوق العاده خوبی از خود برجای گذاشت.

ناپولی 3-1 گالاتاسارای؛ پیروزی پرگل در حضور رینا و هیگواین

پیش از این برنامه ویژه‌ای برای این مسابقه و معارفه هیگواین و پپ رینا در نظر گرفته شده بود که به خاطر تصادف اتوبوسی در منطقه نزدیک ناپل، ایرپینیا این مراسم لغو شد و یک دقیقه سکوت به مناسبت احترام به 37 نفر کشته شده این حادثه در نظر گرفته شد.

گونزالو ایگواین و پپ رینا نیز به هواداران معارفه شدند، اما به خاطر قوانین انتقالات اروپایی و تکمیل نشدن مدارک از سوی رئال و لیورپول نتوانستند در این مسابقه حاضر شوند.

پس از شروع مسابقه تنها 4 دقیقه بیش‌تر طول نکشید که لورنزو اینسینه پاسی بسیار زیبا را برای ضربه سر پاندف آماده کرد و او موفق شد ناندو موسلر را مغلوب کند و حساب کار را به سود ناپولی 1-0 کند.

مارک همسیک موقعیتی طلایی را روی ضد حمله از دست داد و تنها ضربه را به تیر دروازه زد. در طرف مقابل رافائل دروازه‌بان ناپولی ضربه زیبای دیده‌دروگبا را از زاویه بسته به خوبی مهار کرد.

دروازه‌بان اسبق سانتوس، رافائل مجدد پس از وقت اضافه شوت از راه دور وسلی اسنایدر را مهار کرد. گالاتاساری موفق شد با گل نوردین آمرابات کار را به تساوی بکشاند، او پس از عبور از مستو توپ را به زیر طاق دروازه کوبید.

زونیگا که دقیقه  67 به میدان آمد، در دقیقه 81 پاس گل اینسینه را به گل تبدیل کرد، پاس اینسینه، زونیگا را در شرایطی مقابل دروازه خالی قرار داد و او دروازه را باز کرد.

در دقیقه 92 روی کالایو خطای پنالتی صورت گرفت و موسلرا که عصبانی شده بود داور مسابقه را هل داد که با کارت قرمز داور مواجه شد، اینسینه هم دروازه گالاتاساری را در دقیقه 93 بازی کرد، تا نخستین بازی جدی  رافائل بنیتز با نتیجه 3-1 به اتمام برسد.

ناپولی 3-1 گالاتاسارای

گلزنان: پاندف، آمرابات، زونیگا، اینسینه



تاريخ : دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:, | 11:4 | نویسنده : Amir

بازيکن ايراني تازه‌وارد ان.اي.سي نايمخن هلند در نيمه دوم مقابل اوساسونا بازي کرد و در تساوي با حريف اسپانيايي سهيم شد.


شب گذشته در ادامه ديدارهاي دوستانه باشگاهي تيم ان.اي.سي نايمخن با اوساسونا که تا سال گذشته جواد نکونام و مسعود شجاعي را در اختيار داشت، در ورزشگاه گوفر‌اشتاديون رودررو شد که يک بر يک به تساوي رسيد.

در اين جدال عليرضا جهانبخش در دقيقه 76 بازي به جاي همليان وارد ترکيب شد و تا پايان بازي کرد.

هيگودن در دقيقه 19 و پونال در دقيقه 89 از روي نقطه پنالتي براي نايمخن و اوساسونا گلزني کردند.

نتايج ساير ديدارها:

هوفن‌هايم آلمان چهار - المپيايکوس يونان يک

بلاکپول انگليس صفر- نيوکاسل انگليس يک

فاينورد هلند سه - ختافه اسپانيا يک

ولفسبورگ آلمان دو - المپيک مارسي فرانسه صفر

پورتو پرتغال يک - سلتاويگو اسپانيا صفر

تيم ملي تايلند صفر - ليورپول انگليس سه



تیم رئال مادرید در ورزشگاه اولوی شهر گوتنبورگ سوئد، موفق شد تا تیم سابق کارلو آنچلوتی را شکست دهد.

دیدار دوستانه؛ رئال مادرید 1 - 0 پاریسن ژرمن؛ آنچلوتی هم تیم سابقش را برد

ترکیب رئال مادرید: دیگو لوپز، په په، کوئنترائو، ناچو، کارواخال، خدیرا (موراتا)، مودریچ (کاسمیرو)، اوزیل، ایسکو (دی ماریا)، بنزما (کاکا)، رونالدو

ترکیب پاریسن ژرمن: سیریگو، ژاله (کومان)، الکس، ساخو (تیاگو سیلوا)، مکسول، پاستوره، موتا، ماتویدی (وراتی)، لوکاس مورا (ون در ویل)، لاوتزی (اونگندا)، ایبراهیموویچ

تیم رئال مادرید در دقیقه 23 تک گل بازی را به ثمر رساند؛ در حالی که روی حرکت مکسول و لاوتزی می توانست دراوزه خود را باز شده ببیند، اما این موقعیت را تبدیل به ضد حمله ای استادانه کردند و با 3 بازیکن به گل رسیدند؛

رونالدو در میانه میدان توپ را به بنزما سپرد، او هم اوزیل را از سمت راست به حرکت در آورد، اوزیل پشت محوطه در عرض حرکت کرد و توپ را به بنزما پاس داد تا ضربه زمینی و سرضرب بنزما به گوشه دروازه سیریگو راه پیدا کند.

در دقیقه 38 لاوتزی در شرایط تک به تک با لوپز، فرصتی عالی را از دست داد تا شانس مساوی کردن بازی را از دست بدهند.

در دقیقه 42 رئال مادرید به گل دوم نزدیک شد؛ حرکت خوب کوئنترائو و ارسال او به روی دروازه با ضربه سر بنزما همراه شد که توپ با اختلافی کم از کنار دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید؛ ضمن اینکه در این نیمه مودریچ از رئال مادرید و ماتویدی از PSG کارت زرد گرفتند.

با شروع نیمه دوم ایسکو و مودریچ جای خود را به دی ماریا و کاسمیرو دادند.

در دقیق 63 لوران بلان هم 3 تعویض انجام داد تا شرایط تیمش را که تحت فشار بود تغییر دهد؛ تیاگو سیلوا، مارکو وراتی و اونگندا به جای ساخو، ماتویدی و لاوتزی به بازی آمدند.

در دقیقه 67 هم کاکا جای کریم بنزما را در ترکیب رئال مادرید گرفت تا احتمالاً نویدی باشد که در این فصل به عنوان مهاجم به کار گرفته خواهد شد.

در دقیقه 70 روی حرکت دیدنی رونالدو و پاس او به اوزیل رئال مادرید به گل دوم نزدیک شد اما ضربه اوزیل به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 73 پاریسن ژرمن 2 تعویض دیگر انجام داد؛ لوکاس مورا و ژاله جای خود را به ون در ویل و کومان دادند.

در نهایت بازی با نتیجه 1 - 0 به سود رئال مادرید به پایان رسید؛ شاگردان آنچلوتی در این دیدار برخلاف بازی با لیون از اول بازی تا پایان تیم برتر میدان بودند و عملکرد بهتری داشتند.

بعد از این بازی رئال مادرید برای رقابت های گینس به آمریکا سفر خواهد کرد، پاریسن ژرمن هم برای برگزاری دیدار سوپرکاپ فرانسه به پاریس بازخواهد گشت.

دانلود فیلم



تاريخ : یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:, | 9:24 | نویسنده : Amir

تیم میلان ایتالیا، جام گینس را با پیروزی مقابل والنسیا اسپانیا شروع کرد؛ این دیدار در ورزشگاه مستایا برگزار شد.

جام گینس؛ والنسیا 1 - 2 آث میلان؛ افتتاحیه را میلان برد

ترکیب میلان: آبیاتی (گابریل)، آنتونینی، بونرا، مکسس، کونستانت، پولی، دی یانگ، نوچرینو، بواتنگ، روبینیو، پتانگا

ترکیب والنسیا: گوایتا (گوایتا)، پریرا، رامی، کاستا، متیو، فوئگو، پارخو، فغولی، بانگا، یوناس، آلکاسر

 

تا دقیقه 16 تیم والنسیا به خوبی حمله می کرد و 2 موقعیت خیلی خوب را هم توسط بانگا و متیو ایجاد کرده بودند که با واکنش خوب آبیاتی به جایی نرسید.

در دقیقه 20 میلان صاحب ضربه پنالتی شد؛ گوایتا، دروازه بان والنسیا به طور بچه گانه ای روی پولی خطا کرد، در شرایطی که پولی کاری به توپ نداشت.

روبینیو پشت توپ قرار گرفت، اما ضربه او را گوایتا با یک دست مهار کرد تا اشتباه خود را جبران کند.

اما سرانجام روبینیو در دقیقه 23 به گل رسید؛ پولی به پاس خوبی که به روبینیو داد، باعث شد تا او از سمت راست وارد محوطه والنسیا شده و ضربه دقیق خود را به گوشه دروازه این تیم روانه کند.

در دقیقه 29 روی ارسال بانگا، عادل رامی دروازه میلان را باز کرد؛ اما کمک داور معتقد بود که این گل آفساید بوده است.

در دقیقه 38 میلان به گل دوم هم رسید؛ بعد از اینکه ارسال میلانی ها به داخل محوطه برگشت داده شد، دی یانگ در پشت محوطه توپ را گرفت و از فاصله 25 متری با شوتی دیدنی توپ را به گوشه دروازه والنسیا فرستاد تا حساب کار 2 - 0 شود.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید؛

در نیمه دوم هر دو تیم دورازه بان های خود را تعویض کردند؛ آبیاتی جای خود را به گابریل داد، گوایتا هم جای خود را به دیگو آلوس داد.

در دقیقه 53 والنسیا اختلاف را به حداقل رساند؛ پاس خوب یوناس داخل محوطه میلان به آلکاسر رسید، او هم خود را از چنگ بونرا رها کرد و توپ را به پارخو رساند تا از فاصله ای نزدیک با یک بغل پا دروازه میلان را باز کند.

در دقیقه 4+90 ویرا می توانست کار را به تساوی بکشاند، اما از فاصله ای نزدیک توپ را به آسمان زد تا هوادران والنسیا ناباورانه دست به سر شوند.

هر دو تیم موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتند، اما با بی دقتی مهاجمان و البته درخشش دروازه بانان دو تیم، نتیجه تغییری نکرد تا تیم میلان پیروز این مسابق لقب گرفته و خود را آماده بازی کردن مقابل برنده دیدار اینتر - چلسی بکند.

آن مسابق در تاریخ 4 آگوست برگزار خواهد شد.

دانلود فیلم



تیم اینتر ایتالیا با هدایت مربی جدید خود، والتر ماتزاری مقابل هامبورگ آلمان قرار گرفت اما در نهایت نتیجه ای بهتر از تساوی به دست نیاورد.

دیدار دوستانه؛ اینتر 1 - 1 هامبورگ؛ اولین گل ایکاردی برای اینتر

ترکیب اینتر: هاندانوویچ، ژوان، رانوکیا (آندرئولی)، کامپانیارو، آلوارو پریرا، گوارین (اولسن)، ریکی آلوارز، کامبیاسو (کوزمانوویچ)، ناگاتومو (جاناتان)، ایکاردی (بلفوضیل)، پالاسیو (کاپلو)

ترکیب هامبورگ: دروبنی، یانسن، وسترمن (جاناتان تا)، سوبیش، دیکمِیِر، ژیراسک (اسکیلبرد)، بادلج (دمیربی)، فن در فارت (چالهانوغلو)، علی ارسلان، بیستر (آئوگو)، رودنوس (زوا)

در همان لحظات آغازین بازی، و در دقیقه 2 روی ارسال زمینی و عمقی گوارین از سمت راست، ایکاردی تک به تک شد و ضربه خود را به صورت تک ضرب درون دروازه هامبورگ قرار داد.

در آغاز نیمه دوم رانوکیا جای خود را به مارکو آندرئولی داد؛ اما دقیقاً یک دقیقه بعد دروازه اینتر باز شد؛

روی ارسال خوب علی ارسلان، رودنوس با ضربه سری شجاعانه دروزاه اینتر را باز کرد؛ روی این گل پای مدافع اینتر بیش از حد بالا آمده بود و حتی با سر گلزن هامبورگ هم برخورد کرد!

در ادامه توپی از خز دروازه ها عبور نکرد تا بازی با نتیجه 1 - 1 به پایان برسد.

 

دانلود فیلم



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ