تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 10:12 | نویسنده : Amir

تیم فوتبال رئال مادرید امروز با حضور تمام اعضای تیم و باشگاه، عکس های تیمی فصل جدید را با خوشحالی و حواشی جالب خود گرفتند.

 


 



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 19:21 | نویسنده : Amir

تاتا مارتینو برای بازی فردا (شنبه) شب مقابل سویا اسامی 20 بازیکن را اعلام کرده است.


دروازه بان ها: والدز، پینتو
مدافعین: آلوز، مونتویا، پیکه، بارترا، ماسچرانو، آدریانو، آلبا
هافبک ها: بوسکتس، سانگ، ژاوی، دوس سانتوس، سرجی روبرتو، فابرگاس، اینیستا
مهاجمین: الکسیس، مسی، نیمار، تییو

سایت رسمی بارسلونا به نقل از تاتا مارتینو دلیل بازی نکردن پدرو رودریگز را خستگی ناشی از بازی های ملی اعلام کرد. کارلس پویول به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد.



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 19:11 | نویسنده : Amir

کارلو آنجلوتی بعد از اتمام تمرینات صبح امروز مصاحبه مفصلی انجام داده است


کارلو آنجلوتی بعد از اتمام تمرینات صبح امروز مصاحبه مفصلی انجام داده است که دو خبر خوش برای طرفداران رئال مادرید دارد: بیل فردا در برابر ویارئال بازی می کند و ایکر کاسیاس در بازی سه شنبه در برابر گالاتاسرای در چارچوب دروازه می ایستد.

مصاحبه کامل آنجلوتی تا ساعاتی بعد در سایت قرار خواهد گرفت.



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 11:45 | نویسنده : Amir

احتمال دارد کارلوس پویول پس از چندین خانه نشینی، امروز مجوز بازی را از کادر پزشکی‌ باشگاه بارسلونا دریافت نماید.



پس از تمرین دیروز بعد از ظهر این بازیکن همراه با بلوگرانا، وی در صفحه اصلی‌ خود در وبسایت توییتر نوشت:" تقریبا تمام شده است! بسیار خوشحال هستم. فردا می‌‌تواند یک روز بسیار خوب باشد..."

پویول ۱۹ ژوئن زانوی پای راست خود را به تیغ جراحان سپرد و در ابتدا صحبت از دوری ۳ یا ۴ ماهه وی بود اما ریکاوری وی بیشتر از آنچه انتظار می‌‌رفت به طول انجامید و وی تمرینات پیش از فصل را از دست داد. برای مارتینو این خبر بسیار خوبی‌ است. تاتا گفته است پویول همان مدافع مرکزی است که وی می‌‌خواهد.




تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 11:43 | نویسنده : Amir

رسانه‌‌های اسپانیایی و ایتالیایی می‌‌گویند اگر فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی یوونتوس آنگونه که باید نتواند به عملکرد خود در تورین ادامه بدهد، احتمال بازگشت وی به اسپانیا وجود خواهد داشت. یورنته از زمان امدنش از بیلبائو به یووه همواره بازی را از روی نیمکت آغاز کرده است.


گزارشات حکایت از احتمال بازگشت این مهاجم ۲۸ ساله به لالیگا دارد. آنتونیو کنته مربی‌ بیانکونری در حال حاضر اعتقادی به وی ندارد. این اتفاق سبب آن شده که رسانه‌‌های هر دو کشور از احتمال بازگشت این مهاجم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به لالیگا خبر بدهند. یکی‌ از اجنت‌های FIFA از احتمال رفتن این مهاجم به رئال مادرید خبر داده است.

گالاردو مدیر برنامه‌های رسمی‌ فیفا می‌‌گوید:" یورنته اگر در چمپیونزلیگ به میدان نرود، احتمال دارد که در زمستان به رئال مادرید بپیوندد. خیلی‌‌ها از فالکائو و سوارز نام می‌‌برند چون آنها بهترین هستند اما فرناندو بسیار بازیکن خوبی‌ است. لیگ اسپانیا را می‌‌شناسد و سریع با تیم هماهنگ می‌‌شود."



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 11:26 | نویسنده : Amir

باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرد که قرارداد خوانفران تا سال 2017 تمدید شده است و بدین ترتیب چهارمین بازیکنی است که طی هفته گذشته قراردادش با این تیم تمدید شده است.


این بازیکن 28 ساله، در سال 2011 از تیم اوساسونا به اتلتیکو مادرید پیوست و از ان زمان به بعد یکی از بازیکنان ثابت تیم دوم شهر مادرید بوده است. وی در این مدت موفق شده در 79 بازی، 2 گل برای اتلتیکو به ثمر رساند.

خوانفران به وب سایت رسمی اتلتیکو مادرید گفت: "در ابتدا می خواهم از باشگاه و مربی تیم بابت اعتمادشان به من، تشکر کنم. من از این که این پیراهن را برای سال های فراوان خواهم پوشید، بسیار خوشحالم."

خوزه لوییز پرز کامینرو مدیر ورزشی اتلتیکو گفت: "من از تمدید قرارداد خوانفران بسیار راضی ام، زیرا او به یک بازیکن بسیار مهم برای ما تبدیل شده است."

پیش از این کوکه، اولیور تورس و خاویر مانکیلو قراردادشان را با اتلتیکو مادرید تمدید کرده بودند.



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 10:23 | نویسنده : Amir

گرث بیل، کریم بنزما و مارسلو امروز به طور رسمی از پیراهن های سوم رئال مادرید در فصل جدید پرده برداشتند.





تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 10:22 | نویسنده : Amir

امسال نقل انتقالات زیادی بین تیم های مختلف و قاره های مختلف انجام گرفت که بسیاری از باشگاه ها با فروش بازیکنان شاخص خود سود کلانی به جیب زدند.


در اینجا اسامی 10 تیمی که بیشترین سود را از فروش ستارگانشان داشتند, ذکر می کنیم

10- شاختار دونتسک - 59.5 میلیون یورو ( فرناندینیو به چلسی و مخیتاریان به دورتموند )

9- سانتوس - 62 میلیون یورو ( نیمار به بارسا و فلیپه اندرسون به لاتزیو )

8- ناپولی - 64 میلیون یورو ( کاوانی به پاریسن ژرمن )

7- پورتو - 65.5 میلیون یورو ( جیمز رودریگز و ژائو موتینیو به موناکو و کریستین آتسو به ویتسه )

6- اتلتیکو مادرید - 68.5 میلیون یورو ( فالکائو به موناکو، مارتین دمیکلیس به منچستر سیتی و جویل رابلز به اورتون )

5- سویا - 79.5 میلیون یورو ( آلوارو نگردو و خسوس ناواس به منچستر سیتی، کوندوگبیا به موناکو، گری مدل به کاردیف و لویس البرتو به لیورپول )

4- رم - 92.5 میلیون یورو ( اسوالدو به ساوتهمپتون، لاملا به تاتنهام، استکلنبرگ به فولام، مارکینیوش به پاریسن ژرمن )

3- رئال مادرید - 100 میلیون یورو ( اوزیل به آرسنال و هیگوان، کایخون و آلبیول به ناپولی )

2- تاتنهام - 110 میلیون یورو ( گرت بیل به رئال، استفن کالکر به کاردیف، تام هاتسون و جک لیورمور به هال سیتی)

1- آنژی ماهاچکالا - 120 میلیون یورو ( ساموئل اتوئو و ویلیان به چلسی، ژیرکوف و الکساندر کوکورین به دیناموکیف، لاسانا دیارا و کریتسوفر سامبا به لوکوموتیو مسکو )



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 10:20 | نویسنده : Amir

بنا به گزارش ها، بروسیا دورتموند آخرین باشگاهی است که به عنوان یکی از علاقه مندان به دروازه بان رئال مادرید، ایکر کاسیاس، نام برده می شود.


دروازه بان رئال مادرید در چند ماه اخیر گمانه زنی های زیادی را حول خود می بیند؛ چرا که فصل جدید را زیر نظر آنچلوتی به مانند فصل گذشته و زیر نظر مورینیو، پشت سر دیگو لوپز و روی نیمکت قرار آغاز کرده است.

دو باشگاه آرسنال و میلان قبل از این وضعیت این دروازه بان را زیر نظر گرفته بودند، اما امروز Bild اعلام کرد که باشگاه دورتموند نیز به این دروازه بان 32 ساله علاقه مند است.

تا حدی که حتی گفته می شود نایب قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ تماس های اولیه را با افراد نزدیک به کاسیاس برقرار کرده است تا احتمالاً او را در ژانویه به وست فالن منتقل کنند.

گفتنی است دروازه بان کنونی دورتموند، رومن وایدنفلر 33 ساله، تا سال 2016 با این باشگاه قرارداد دارد.



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 10:14 | نویسنده : Amir

رقابت هاي ليگا شنبه با انجام چهار ديدار وارد هفته چهارم مي شود که در حساس ترين بازي ويارئال در خانه از رئال مادريد پذيرايي مي کند.

هفته چهارم رقابت هاي ليگا شنبه با انجام چهار ديدار آغاز مي شود که در حساس ترين بازي ويارئال در ورزشگاه خانگي خود از رئال مادريد پر ستاره پذيرايي مي کند.

ويارئال فصل جديد را بسيار خوب شروع کرده است و با سه پيروزي پياپي و تنها تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا و اتلتيکو مادريد در رده سوم جدول رده بندي قرار داد. رئال مادريد هم در هر سه بازي خود پيروز از ميدان خارج شده است.شاگردان آنچلوتي دو هفته پيش موفق شدند در سانتياگو برنابئو با نتيجه سه بر يک از سد اتلتيک بيلبائو بگذرند.

رئال در ديدار شنبه شب ديگر مسوت اوزيل را در اختيار نخواهد داشت چرا که اين هافبک آلماني در آخرين روز فصل جابجايي به فوتبال انگليس رفت تا پيراهن آرسنال را بر تن کند اما کهکشانيها در اين ديدار مي خواهند از يک چهره جديد رونمايي کنند چهره اي که همه نگاه به سوي او است چرا که لقب گرانترين بازيکن فوتبال جهان را يدک مي کشد و آن کسي جز گرت بيل ولزي نيست که سرانجام باشگاه تاتنهام با جدايي او موافقت کرد البته احتمال قرار گرفتن بيل در ترکيب اصلي کم است چرا که او هنوز به آمادگي کامل نرسيده است و سرمربي ولز هم تاکيد کرد که او نبايد 90 دقيقه براي رئال به ميدان رود چرا که در اين حالت احتمال دارد آسيب ديدگي او شدت گيرد اما به احتمال زياد رئال در ديدار حساس برابر ويارئال يک غائب بزرگ دارد و آن کريستيانو رونالدو است که بازي دوستانه تيم ملي کشورش برابر برزيل را هم از دست داد. کونترائو،مارسلو و ايسکو از ديگر غائبان رئال در اين ديدار هستند.

تساوي در اين ديدار نمي تواند هيچ کدام از تيم ها را راضي کند چرا که ويارئال برابر هواداران خود بازي مي کند و به سه امتياز اين بازي خانگي چشم دوخته است و از طرف ديگر رئال مادريد هم به خوبي مي داند که هر لغزشي ممکن است با توجه به آمادگي بارسلونا، در پايان فصل براي آنها گران تمام شود.

در ديگر ديدار حساس شنبه شب بارسلونا در نوکمپ از سويا پذيرايي مي کند. دو تيم در شرايط کاملا متفاوتي به ميدان مي روند. بارسلونا با سرمربي جديد خود اين فصل را هم خوب آغاز کرده است و در هر سه بازي خود پيروز شده است تا با 9 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به ديگر تيم ها در صدر جدول رده بندي قرار گيرد اين در حالي است که سويا از سه بازي خود تنها دو تساوي کسب کرده است و هنوز در عطش پيروزي نخست خود است.

در يکي ديگر از ديدارهاي حساس اتلتيکو مادريد در ورزشگاه خانگي خود از آلمريا پذيرايي مي کند. شاگردان سيمئونه همچون فصل قبل شروع خوبي داشته اند و در هر سه بازي خود پيروز شده اند اين در حالي است که آلمريا با دوتساوي از سه بازي خود در رده چهاردهم جدول رده بندي قرار دارد.

بازيهاي اين هفته يکشنبه هم با چهار ديدار پيگيري مي شود که در يکي از حساسترين بازيها اوساسونا قعرنشين و بحران زده با سرمربي جديد خود در خانه ختافه به مصاف اين تيم مي رود. اين ديدار از اين جهت مهم است که دو تيم تا کنون طعم پيروزي را نچشيده اند و به شدت به دنبال پيروزي در اين ديدار هستند.

برنامه کامل بازيها

شنبه

اتلتيکو مادريد- آلمريا

لوانته- رئال سوسيداد

بارسلونا- سويا

ويارئال- رئال مادريد

يکشنبه

گرانادا- اسپانيول

ختافه- اوساسونا

مالاگا- رايو وايکانو

رئال بتيس- والنسيا

دوشنبه

الچه – وايادوليد

اتلتيک بيلبائو- سلتاويگو



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 109 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ