تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 10:20 | نویسنده : Amir

بنا به گزارش ها، بروسیا دورتموند آخرین باشگاهی است که به عنوان یکی از علاقه مندان به دروازه بان رئال مادرید، ایکر کاسیاس، نام برده می شود.


دروازه بان رئال مادرید در چند ماه اخیر گمانه زنی های زیادی را حول خود می بیند؛ چرا که فصل جدید را زیر نظر آنچلوتی به مانند فصل گذشته و زیر نظر مورینیو، پشت سر دیگو لوپز و روی نیمکت قرار آغاز کرده است.

دو باشگاه آرسنال و میلان قبل از این وضعیت این دروازه بان را زیر نظر گرفته بودند، اما امروز Bild اعلام کرد که باشگاه دورتموند نیز به این دروازه بان 32 ساله علاقه مند است.

تا حدی که حتی گفته می شود نایب قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ تماس های اولیه را با افراد نزدیک به کاسیاس برقرار کرده است تا احتمالاً او را در ژانویه به وست فالن منتقل کنند.

گفتنی است دروازه بان کنونی دورتموند، رومن وایدنفلر 33 ساله، تا سال 2016 با این باشگاه قرارداد دارد.



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 10:14 | نویسنده : Amir

رقابت هاي ليگا شنبه با انجام چهار ديدار وارد هفته چهارم مي شود که در حساس ترين بازي ويارئال در خانه از رئال مادريد پذيرايي مي کند.

هفته چهارم رقابت هاي ليگا شنبه با انجام چهار ديدار آغاز مي شود که در حساس ترين بازي ويارئال در ورزشگاه خانگي خود از رئال مادريد پر ستاره پذيرايي مي کند.

ويارئال فصل جديد را بسيار خوب شروع کرده است و با سه پيروزي پياپي و تنها تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا و اتلتيکو مادريد در رده سوم جدول رده بندي قرار داد. رئال مادريد هم در هر سه بازي خود پيروز از ميدان خارج شده است.شاگردان آنچلوتي دو هفته پيش موفق شدند در سانتياگو برنابئو با نتيجه سه بر يک از سد اتلتيک بيلبائو بگذرند.

رئال در ديدار شنبه شب ديگر مسوت اوزيل را در اختيار نخواهد داشت چرا که اين هافبک آلماني در آخرين روز فصل جابجايي به فوتبال انگليس رفت تا پيراهن آرسنال را بر تن کند اما کهکشانيها در اين ديدار مي خواهند از يک چهره جديد رونمايي کنند چهره اي که همه نگاه به سوي او است چرا که لقب گرانترين بازيکن فوتبال جهان را يدک مي کشد و آن کسي جز گرت بيل ولزي نيست که سرانجام باشگاه تاتنهام با جدايي او موافقت کرد البته احتمال قرار گرفتن بيل در ترکيب اصلي کم است چرا که او هنوز به آمادگي کامل نرسيده است و سرمربي ولز هم تاکيد کرد که او نبايد 90 دقيقه براي رئال به ميدان رود چرا که در اين حالت احتمال دارد آسيب ديدگي او شدت گيرد اما به احتمال زياد رئال در ديدار حساس برابر ويارئال يک غائب بزرگ دارد و آن کريستيانو رونالدو است که بازي دوستانه تيم ملي کشورش برابر برزيل را هم از دست داد. کونترائو،مارسلو و ايسکو از ديگر غائبان رئال در اين ديدار هستند.

تساوي در اين ديدار نمي تواند هيچ کدام از تيم ها را راضي کند چرا که ويارئال برابر هواداران خود بازي مي کند و به سه امتياز اين بازي خانگي چشم دوخته است و از طرف ديگر رئال مادريد هم به خوبي مي داند که هر لغزشي ممکن است با توجه به آمادگي بارسلونا، در پايان فصل براي آنها گران تمام شود.

در ديگر ديدار حساس شنبه شب بارسلونا در نوکمپ از سويا پذيرايي مي کند. دو تيم در شرايط کاملا متفاوتي به ميدان مي روند. بارسلونا با سرمربي جديد خود اين فصل را هم خوب آغاز کرده است و در هر سه بازي خود پيروز شده است تا با 9 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به ديگر تيم ها در صدر جدول رده بندي قرار گيرد اين در حالي است که سويا از سه بازي خود تنها دو تساوي کسب کرده است و هنوز در عطش پيروزي نخست خود است.

در يکي ديگر از ديدارهاي حساس اتلتيکو مادريد در ورزشگاه خانگي خود از آلمريا پذيرايي مي کند. شاگردان سيمئونه همچون فصل قبل شروع خوبي داشته اند و در هر سه بازي خود پيروز شده اند اين در حالي است که آلمريا با دوتساوي از سه بازي خود در رده چهاردهم جدول رده بندي قرار دارد.

بازيهاي اين هفته يکشنبه هم با چهار ديدار پيگيري مي شود که در يکي از حساسترين بازيها اوساسونا قعرنشين و بحران زده با سرمربي جديد خود در خانه ختافه به مصاف اين تيم مي رود. اين ديدار از اين جهت مهم است که دو تيم تا کنون طعم پيروزي را نچشيده اند و به شدت به دنبال پيروزي در اين ديدار هستند.

برنامه کامل بازيها

شنبه

اتلتيکو مادريد- آلمريا

لوانته- رئال سوسيداد

بارسلونا- سويا

ويارئال- رئال مادريد

يکشنبه

گرانادا- اسپانيول

ختافه- اوساسونا

مالاگا- رايو وايکانو

رئال بتيس- والنسيا

دوشنبه

الچه – وايادوليد

اتلتيک بيلبائو- سلتاويگو



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 17:42 | نویسنده : Amir

ستاره آرژانتینی بارسلونا با تاخیر به تمرینات تیمش بازگشت.


تیم ملی آرژانتین با کاپیتانی لیونل مسی در این هفته توانست با پیروزی برابر پاراگوئه صعود خود به جام جهانی برزیل را مسجل کند.
در همین حال پس از پایان این مسابقه به علت تاخیر در پرواز هواپیما لئو مسی تمرین روز چهارشنبه بارسلونا را از دست داد.

البته تمرین مسی ریکاوری بود و به علت بازگشت از بازی های ملی تمرین خاصی را نباید پشت سر می گذاشت، بازیکنان دیگری هم که به تیم ملی ملحق شده بودند به همین گونه باید تمرین می کردند، بازیکنانی مانند دانی آلوز، سانگ یا الکسیس سانچز.



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 17:40 | نویسنده : Amir

به نظر می رسد ایارامندی کاملا از بند مصدومیت رها شده و در دیدار آخر هفته رئال مادرید می تواند به میدان برود.


این هافبک جوان در تابستان از رئال سوسیداد به مادرید آمد اما به علا مصدومیت از ناحیه عضله پا مدتی را دور از تمرینات بود.
با این حال پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت اعتقاد کادر پزشکی رئال مادرید بر این است که هافبک 23 سال تیم رئال از این هفته می تواند پا به توپ شود.

امکان دارد این بازیکن در این هفته مقابل تیم ویارئال بازی کند، ایارامندی سه بازی قبل رئال را کامل از دست داده بود.
در همین حال دو دفاع چپ رئال مادرید، مارسلو و کوئنترائو در جریان بازی های ملی مصدوم شدند و به احتمال فراوان به دیدار این هفته تیمشان نخواهند رسید؛ کارلو آنجلوتی اذعان کرده که می خواهد از آربلوآ و ناچو به جای آن ها استفاده کند.

 



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 10:3 | نویسنده : Amir

مهاجم آرژانتيني و سابق تيم فوتبال رئال مادريد در مصاحبه اي سياست هاي سرمربي اين تيم را دليل جدايي خود خواند.


انتقال گونسالو ايگوآين به تيم ناپولي موجب ناراحتي طرفداران رئال از اين بازيکن شد و او در توجيه تصميم خود در مصاحبه اي با تلويزيون اسپانيا گفت ، قصد ترک رئال را نداشته است اما به علت حضور معدود در ترکيب اين تيم در نهايت تصميم به جدايي گرفته است.

ايگوآين گفت :« من از حضور در تيم رئال و زندگي در مادريد راضي بودم و احساس خوشبختي مي کردم اما اتفاقات اخير و نيمکت نشيني هاي مداوم باعث شد تا چنين تصميمي بگيرم.تعداد بازي دليل خوشحالي هر بازيکني است اما من هر هفته مي فهميدم که در بازي بعدي در ترکيب اصلي بازي نخواهم کرد.با اين وجود من 7 سال در رئال عضويت داشتم و به طرفداران اين تيم علاقه زيادي دارم.»



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 9:30 | نویسنده : Amir

مسعود شجاعي با گلزني در نخستين حضورش در لاس پالماس اين تيم دسته دومي را به مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي اسپانيا رساند.


مسعود شجاعي که به تازگي به تيم دسته دومي لاس پالماس پيوسته در نخستين بازي با پيراهن تيم جديدش موفق به گلزني شد تا اين تيم در خانه سابادل به برتري دست پيدا کند. شجاعي گل نخست اين ديدار را در دقيقه 14 به ثمر رساند. اين ديدار با نتيجه سه بر يک به سود لاس پالماس به پايان رسيد.

ديدار پاياني اين رقابت ها که هم اکنون مراحل مقدماتي آن با حضور تيم هاي دسته دومي و دسته سومي در حال برگزاري است، سي ام فروردين سال آينده برگزار مي شود.



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 9:29 | نویسنده : Amir

گرت بيل ولزي که به تازگي از تيم فوتبال تاتنهام انگليس به رئال مادريد اسپانيا پيوست، روز چهارشنبه در نخستين تمرين اين تيم شرکت کرد.


باشگاه رئال مادريد در پايگاه اينترنتي خود اعلام کرد او با هم تيم هاي جديد خود و کادر فني رئال مادريد ديدار کرد.

اين باشگاه به ويژه عکسي از گرت بيل را در حال دست دادن به کريستيانو رونالدو، مهاجم پرتغالي منتشر کرد.

گرت بيل 24 ساله با قرارداد 100 ميليون يورويي به رئال مادريد پيوست.

رئال مادريد سال 2009 براي جذب کريستيانو رونالدو از منچستر يونايتد 94 ميليون يورو پرداخت کرد.

بيل از نيمه ژوئيه به علت مصدوميت پا بازي نکرده است. او روز سه شنبه در مرحله انتخابي جام جهاني 2014 برزيل در کارديف نيم ساعت در ترکيب تيم ملي ولز بازي کرد.

ولز با نتيجه سه بر صفر از صربستان شکست خورد.

او در صورت آماده بودن مي تواند در بازي روز شنبه مقابل ويارئال در هفته چهارم لا ليگا در ترکيب رئال مادريد قرار گيرد



تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 21:17 | نویسنده : Amir

پس از عملکرد خوب بروسیا دورتموند در فصل نقل و انتقالات تابستان حال به نظر می رسد میشائیل سورک قصد دارد علاوه بر روبن گارسیا از لوانته، مهاجم مکزیکی تیم رئال سوسیه داد را نیز به وستفالن بیاورد.


با خرید بازیکنانی خوبی مانند پیر امریک اوبامیانگ، هنریک میکتاریان و سوکراتیس و همچنین کشف شدن ستاره جدید دورتموند، یعنی یوناس هافمن، حالا یورگن کلوپ بازیکنان بیشتری برای چیدن ترکیب اصلی خود در اختیار دارد. با این حال میشائیل سورک می خواهد باز هم به نیروهای کلوپ اضافه کند و جدیدترین گزینه، کارلوس ولا، مهاجم مکزیکی رئال سوسیه داد است.

 

کارلوس ولا 24 سال دارد و قرارداد کنونی اش با رئال سوسیه داد تا سال 2016 معتبر است، اما به نظر می رسد با توجه به عدم رضایتش از حضور در این تیم زودتر به باشگاه دیگری بپیوندد. پست تخصصی ولا مهاجم راست است اما توانایی بازی در تمامی خطوط تهاجمی را دارد و بازیکنی بسیار سریع، با قدرت تصمیم گیری بالا است. همچنین با توجه به احتمال خروج لواندوفسکی در پایان فصل جاری از بروسیا دورتموند، ولا می تواند یکی از جانشینانی باشد که به طلایی پوشان اضافه خواهد شد.

با این حال کارلوس ولا، بازیکن سابق آرسنال، تنها 1.77 متر بلندی قدش است و در کارهای هوایی زیاد تاثیرگذار نیست؛ علاوه بر این مشخص نیست که او در بوندس لیگا عملکرد خوبی خواهد داشت یا خیر. با توجه به بالا بودن احتمال انجام این انتقال، باید دید کلوپ چه مکانی را برای بازی دادن به ولا در نظر خواهد گرفت



تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 8:31 | نویسنده : Amir

ممکن است مونتویا در ژانویه نیوکمپ را ترک نماید.


با توجه به گزارش ها در مطبوعات این کشور وضعیت تمدید قرارداد مونتویا با باشگاه بارسلونا دچار پیچیدگی شده است.
این دفاع راست جوان در تابستان امسال علی رقم این که از باشگاه های بزرگی نظیر دورتموند، اینتر، مارسی و لورکوزن پیشنهاداتی را داشت در تیمش باقی ماند.

با این حال قرارداد این بازیکن تابستان آینده به پایان می رسد و این قابل درک است که باشگاهش نمی خواهد او را به صورت آزاد و رایگان از دست بدهد.
به این ترتیب در صورتی که بارسلون با این بازیکن تمدید قرارداد نکند امکان دارد در نقل و انتقالات ژانویه وی به فروش برسد.





تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, | 21:1 | نویسنده : Amir

بنا به گزارش ها، مردان ژوزه مورینیو آماده ارائه پیشنهادی سودمند به دروازه بان کنونی بارسلونا، ویکتور والدز، هستند تا تابستان آینده او را به خدمت بگیرند.


علی رغم داشتن پتر چک در ترکیب اصلی و تبو کورتوا که به صورت قرضی برای سومین سال پیاپی در اتلتیکو مادرید حضور دارد، مربی سابق رئال مادرید مشتاق است تا والدز را به خدمت بگیرد.

چلسی این دروازه بان 31 ساله را هدف قرار داده است و اعتقادات بر این است که باشگاه لندنی در حال حاضر با نزدیک شدن به افراد نزدیک به والدز، چراغ سبزی نیز دریافت کرده اند.

با آماده شدن والدز برای ترک کمپ نو در تابستان بعدی [به صورت آزاد]، سران استمفورد بریج در حال آماده سازی پیشنهاد 10 میلیون یورویی برای یک سال هستند تا والدز را به انگلستان بیاورند.

گفته می شود خود بازیکن هم از مسئولان باشگاه درخواست مذاکره با سران چلسی را داشته است، در حالی که باشگاه های پاریسن ژرمن و موناکو نیز به خرید این دروازه بان علاقه دارند.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 109 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ