تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, | 8:16 | نویسنده : Amir

تيم فوتسال تاسيسات دريايي در اولين ديدار ليگ برتر مقابل شهرداري تبريز با نتيجه 6 بر 2 شکست خوردند.


 در ادامه هفته اول ليگ برتر فوتسال عصر امروز 3 ديدار برگزار شد که تيم‌هاي ميثاق، شهرداري و ماهان تنديس قم توانستند مقابل حريفان خود به برتري دست يابند.

تيم فوتسال ميثاق تهران با سرمربيگري محمود خوراکچي توانست 4 بر 3 مقابل شهيدمنصوري قرچک به برتري دست يابد. منصوري که پس از کش و قوس‌هاي فراوان با سرمربيگري داورزني وارد ليگ شد در اولين ديدار خود شکست را پذيرفت.

در ديگر ديدار شهرداري تبريز مقابل تاسيسات دريايي با نتيجه 6 بر 2 به برتري رسيد. هدايت تاسيسات برعهده علي صانعي، سرمربي سابق تيم ملي فوتسال است. اين تيم تا چند هفته‌ گذشته حضورش در ليگ در هاله‌اي از ابهام بود که در پايان مسئولان تصميم گرفتند در ليگ شرکت کنند.

همچنين ماهان تنديس قم که امتياز صباي قم را خريداري کرده توانست در اولين بازي مقابل شاگردان سيدمهدي ابطحي در شهرداري ساوه به برتري برسد. هدايت ماهان را رضا کردي برعهده دارد.

در اين هفته ديدار تيم‌هاي گاز خوزستان و حفاري اهواز به علت وضعيت نامشخص گاز لغو شد.

روز گذشته نيز دو ديدار برگزار شد که فرش‌‌آرا توانست يک بر صفر راه ساري را شکست دهد و دبيري تبريز 5 بر يک از سد هلال‌احمر گذشت.

در آخرين ديدار اين هفته روز يکشنبه گيتي‌پسند اصفهان به مصاف زمزم اين شهر مي‌رود.



تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, | 11:52 | نویسنده : Amir

فوتسال ايران بدون تغيير امتيازي در جايگاه هفتم رده بندي تيم هاي ملي جهان قرار گرفته است.


جديدترين رد‌ه‌بندي تيم‌هاي ملي فوتسال دنيا امروز(سه شنبه) اعلام شد و تيم ملي فوتسال ايران همچنان در رده هفتم اين رده‌بندي باقي ماند.

ايران در حالي در اين رده‌بندي پايين‌تر از آرژانتين رده ششمي جاي گرفته که تنها دو امتياز اختلاف با اين تيم دارد اما ملي پوشان ايران قرار است در اواخر مهر با تيم‌هاي برتر جهان در گرند پري برزيل موسوم به جام جهاني کوچک مصاف کند و اين مسابقات فرصت خوبي است تا تيم ملي با کسب نتايج مناسب، اختلاف دو امتيازي با آرژانتين را جبران کرده و بعد از يک سال دوباره به رتبه ششم جهان صعود کند.

فوتسال ايران که در قاره آسيا لقب سلطان فوتسال قاره را به خود اختصاص داده، با فاصله 140 امتيازي نسبت به ژاپن در صدر رده بندي تيم هاي ملي قرار گرفته است.

رده بندي 10 تيم برتر جهان به ترتيب زير است:

1- برزيل، 1982 امتياز

2- اسپانيا، 1975 امتياز

3- ايتاليا 1782 امتياز

4- روسيه 1697 امتياز

5- پرتغال 1636 امتياز

6- آرژانتين 1570 امتياز

7- ايران 1568 امتياز

8- اوکراين 1467 امتياز

9- ژاپن 1431 امتياز

10- پاراگوئه 1380 امتياز



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 11:24 | نویسنده : Amir

ملي‌پوش فوتسال ايران بعد از امضاي قراداد دو ساله با نوريل نيکل، عازم روسيه شد تا تيمش را در ليگ حرفه‌اي همراهي کند.



باشگاه نوريل نيکل روسيه بعد از جذب مصطفي نظري و اصغر حسن‌زاده با حسين طيبي ديگر ملي‌پوش فوتسال ايران وارد مذاکره شد و اين بازيکن بعد از توافق باشگاه گيتي‌پسند در تست‌هاي پزشکي نوريل شرکت کرد.

 طيبي که اين تست‌ها را با موفقيت پشت سر گذاشته، بايد به شرط گيتي پسند هم عمل مي‌کرد و در جام باشگاه هاي آسيا براي اين تيم اصفهاني به ميدان مي رفت. اکنون بعد از اتمام جام باشگاه هاي آسيا، اين شرط عملي شده و رضايت نامه طيبي در دستانش است تا راهي مسکو شود.

بازيکن جوان تيم ملي در سفري که پيش از اين به روسيه داشت، قراردادش دو ساله اش را هم امضا کرده و قرارشده بلافاصله بعد از اتمام مسابقات آسيايي به روسيه برگردد.

به اين ترتيب طيبي براي همراهي نوريل در ليگ حرفه اي روسيه عازم اين کشور مي شود.

اولين بازي نوريل نيکل، پنج شنبه هفته جاري خواهد بود و طيبي بايد تا چهارشنبه خودش را به کادر فني تيمش معرفي کند. از همين رو ابتدا از طريق فرودگاه توکيو به دوبي مي رود تا از آنجا عازم مسکو شود.



تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, | 15:35 | نویسنده : Amir

تيم فوتسال ناگويااوشنز ژاپن با برتري مقابل شن‌زن چين مقام سومي چهارمين دوره رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا را کسب کرد.


ديدار رده‌بندي چهارمين دوره مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا بين دو تيم ناگويااوشنز ژاپن و شن‌زن چين برگزار شد که نماينده ميزبان توانست با نتيجه 6 بر 4 به برتري دست يابد و مقام سومي را از آن خود کرد.

مسعود دانشور که در جام باشگاه‌هاي آسيا براي تيم شن‌زن بازي مي‌کرد توانست در اين ديدار 2 گل در دقايق 19 و 28 به ثمر برساند.

ديدار فينال اين دوره از مسابقات هم بين دو تيم گيتي‌پسند ايران و چومبوري تايلند در حال برگزاري است.



تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 14:19 | نویسنده : Amir

تيم گيتي‌پسند اصفهان با شکست تيم ميزبان در ديدار نيمه‌نهايي، به فينال جام باشگاه‌هاي فوتسال آسيا راه يافت.



تيم فوتسال گيتي‌پسند که در دور مقدماتي السد قطر را سه بر دو شکست داد، بازي دومش را چهار بر سه مغلوب چونبوري تايلند شد و در ديدار پاياني اين مرحله اردوس ازبکستان را دو بر يک شکست داد و با 6 امتياز به نيمه‌نهايي صعود کرد، از ساعت 11 و 30 دقيقه امروز (شنبه) با ترکيب ابتدايي سپهر محمدي، محمد کشاورز، حسين طيبي، افشين کاظمي و محمد طاهري برابر تيم ميزبان چهارمين دوره جام باشگاه‌هاي آسيا قرار گرفت.

 ناگويااوشنز با شکست هر سه حريفش در دور مقدماتي و با 9 امتياز به اين مرحله صعود کرده بود.

اين مسابقه در حضور حدود دو هزار تماشاگر ژاپني در سالن اوشنز آره‌نا برگزار شد.

قرمزپوشان گيتي‌پسند که سال گذشته ناگويااوشنز را در نيمه‌نهايي پنج بر يک شکست داده بودند، در نيمه اول اين مسابقه در حالي که يک بر صفر عقب افتاده بودند، دو بر يک از سد ميزبان گذشتند.

کيتاهارا دقيقه 9 براي ژاپن و افشين کاظمي و طاها مرتضوي براي گيتي‌پسند در نيمه اول گلزني کردند تا شاگردان لک با تساوي به رختکن نروند.

در نيمه دوم نيز ژاپني‌ها براي جبران گل خورده، بر شدت حملات خود افزودند و در نهايت هشت دقيقه مانده به پايان، توسط يوشيکادا کاپيتان خود گل تساوي را به ثمر رساندند.

در حاليکه بازي با تساوي دو بر دو دنبال مي‌شد، محمد طاهري در برخورد با گلر ژاپن آسيب ديد تا وي و دروازه‌بان ناگويااوشنز با برانکارد از زمين خارج شوند.

داور مسابقه به دليل اين برخورد به گلر ژاپني‌ها کارت زرد داد.

با توجه به جدي نبودن مصدوميت، طاهري بار ديگر به بازي بازگشت.

يک دقيقه و 14 ثانيه مانده به پايان بازي، حسين طيبي در يک ضد حمله‌اي که در خلال حملات ژاپني‌ها به دست آمد گل سوم مسابقه را به ثمر رساند.

بعد از اين گل، ژاپني‌ها به روش پنج نفره رو آوردند تا گل خورده را جبران کنند.

محمدحسين عراقي‌زاده سرپرست گيتي‌پسند از سوي داور از کنار زمين اخراج شد.

اين ديدار با نتيجه سه بر دو به پايان رسيد تا گيتي‌پسند راهي فينال رقابت‌ها شود.

ديدار دوم نيمه‌نهايي نيز از ساعت 14 و 30 دقيقه امروز بين تيم‌هاي شنزن چين و چونبوري تايلند برگزار خواهد شد تا گيتي‌پسند حريف بازي فردايش در فينال را بشناسد.

ديدار رده‌بندي اين رقابت‌ها فردا ساعت 12 ظهر و ديدار فينال نيز 14 و 30 دقيقه در ژاپن برگزار مي‌شود.





تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 13:45 | نویسنده : Amir

ترکيب تيم ملي کشتي آزاد بزرگسالان براي شرکت در رقابت‌هاي جهاني مجارستان در فاصله 15 روز مانده به آغاز اين مسابقات اعلام شد.


اين ترکيب با پيشنهاد کادر فني تيم ملي کشتي آزاد و پس از تأييد شوراي فني تيم‌هاي ملي مشخص شد.

* ترکيب تيم ايران در اين رقابت‌ها به شرح زير است:

55 کيلو: حسن رحيمي

60 کيلو: مسعود اسماعيل‌پور

66 کيلو: مهدي تقوي

74 کيلو: عزت‌اله اکبري

84 کيلو: احسان لشکري

96 کيلو: رضا يزداني و جعفر دليري

120 کيلو: کميل قاسمي

مربيان: غلامرضا محمدي، رضا لايق، محمد طلايي، عليرضا رضايي، محمود اسماعيل‌پور و امير توکليان

سرپرست: علي بيات

مدير تيم‌هاي ملي: رسول خادم

جعفر دليري بعنوان نفر ذخيره راهي رقابت‌هاي جهاني مي‌شود و رضا يزداني نفر اصلي وزن 96 کيلو محسوب مي‌شود.

رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني جهان روزهاي 24 تا 27 شهريورماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار مي‌شود.

همانطور که در خبري به موضوع مصدوميت يزداني پرداخته شد به نظر مي‌‌رسد تشديد مصدوميت اين کشتي‌گير کادرفني را نگران کرده است و به همين دليل نام جعفر دليري به عنوان «آلترناتيو» يزداني براي حضور در مسابقات جهاني اعلام شده است.



تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, | 15:24 | نویسنده : Amir


تيم ملي واليبال جوانان ايران در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات قهرماني جهان مقابل برزيل شکست خورد و از راهيابي به جمع چهار تيم برتر باز ماند.


 

 

تيم ملي واليبال جوانان ايران در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات قهرماني جهاني ترکيه مقابل برزيل به ميدان رفت.

ملي‌پوشان جوان ايران که پيش از اين تيم‌هاي استوني، مکزيک، ژاپن، آرژانتين و مصر را شکست داده بودند براي راهيابي نيمه نهايي اين مسابقات بايد مقابل بازيکنان قدرتمند برزيل به برتري مي‌رسيدند.

بازي خوب آلان سوزا ، اسپکر بلند قامت تيم ملي برزيل و همچنين آبشارهاي ويرانگر سانتوس اجازه نداد تا تيم ملي واليبال ايران کار راحتي را در اين ديدار داشته باشند. در نهايت با وجود بازي خوب جواد حسين آبادي و بازي سازي خوب از حميد حمودي جوانان واليبال ايران سه بر صفر مغلوب برزيل شدند.

تيم ملي واليبال جوانان ايران اين ديدار را با ترکيب ميلاد عبادي پور، مصطفي باقري، محمد فلاح، جواد حسين آبادي، آرش تقوي و اميرعلي فتحعلي آغاز کرد، اما پس از ناکامي در ست‌هاي اول و دوم سهند الله ورديان، محمد جواد معنوي نژاد، قاسم کارخانه و حميد حمودي نيز به ميدان رفتند.

ملي پوشان جوان ايران در نهايت مقابل برزيل با نتيجه‌ سه بر صفر و امتياز‌هاي 25- 21، 25- 20 و 25 - 22 شکست خوردند و از راهيابي به نيمه نهايي مسابقات جهاني باز ماندند.

محمدرضا داورزني، رييس فدراسيون واليبال ايران با حضور در سالن واليبال شهر آنکارا، از نزديک اين بازي را مي‌ديد.

 



تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 14:35 | نویسنده : Amir

تيم ملي واليبال جوانان ايران با يک نمايش مقتدرانه 3 بر صفر مصر را از پيش‌رو برداشت.

در مرحله يک هشتم نهايي مسابقه‌هاي واليبال قهرماني جوانان جهان تيم ملي واليبال ايران مقابل مصر به ميدان رفت. شاگردان فرهاد نفرزاده با ارائه يک نمايش مقتدرانه در تمام دقايق اين مسابقه از حريف خود پيش بودند.

درخشش کاپيتان جواد حسين‌آبادي در اسپک و همچنين دريافت‌هاي خوب سيد آرش تقوي و مصطفي باقري و اميرعلي فتحعلي، موجب شد که مصري‌ها نتوانند خودي نشان دهند. محمد فلاح هم که در مسابقه قبل روي نيمکت استراحت کرده بود، در اين ديدار کاملا سرحال بود و به تنهايي بيش از 10 امتياز براي ايران به ارمغان آورد.

در نهايت شاگردان فرهاد نفرزاده برابر مصر با نتيجه 3 بر صفر و امتيازهاي 25 – 21 ، 25 – 20 و 25 – 13 حريف خود را مغلوب کردند.

ايران در دور مقدماتي اين رقابت‌ها با کسب 12 امتياز به عنوان صدرنشين گروه B به مرحله يک هشتم صعود کرده بود و در اين مرحله به مصاف مصر تيم چهارم گروه اول مسابقه‌ها رفت.

شاگردان نفرزاده با اين برد مقتدرانه به يک چهارم نهايي صعود کردند.



تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, | 12:39 | نویسنده : Amir

تيم فوتسال گيتي‌پسند ايران در اولين بازي خود در جام باشگاه‌هاي آسيا برابر السد قطر به پيروزي دست يافت.


تيم فوتسال گيتي‌پسند ايران در اولين بازي خود در چهارمين دوره جام باشگاه‌هاي آسيا از ساعت 10 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه اوشن‌ناگوياي ژاپن به مصاف السد قطر رفت و با نتيجه 3 بر 2 پيروز شد.

بازيکنان گيتي پسند در بازي اول‌شان خسته به نظر مي‌رسيدند؛ چرا که بعد از 20 ساعت سفر به شهر ناگوياي ژاپن رسيدند و تنها يک روز براي استراحت فرصت داشتند. آنها فقط 30 دقيقه تمرين سبک را روز قبل بازي انجام داده بودند.

در ديگر بازي اين گروه تيم‌هاي آردوس ازبکستان و جي‌اچ بانک تايلند قبل بازي گيتي‌پسند به تساوي دو بر دو رسيده بودند.

اسامي بازيکناني که گيتي‌پسند را در جام باشگاه‌هاي آسياي 2013 همراهي مي‌کنند، به شرح زير است:

سپهر محمدي، مجتبي نصيرنيا، حسين طيبي، افشين کاظمي، محمد کشاورز، مصطفي حيدري، سعيد تقي‌زاده، طه مرتضوي، مهدي جاويد، محمد طاهري، فرشاد شارقي، مهدي بديع، سجاد بني‌سعدي، احمد اسماعيل‌پور

همچنين کادر‌فني اين تيم به شرح زير است:

رضا لک (سرمربي)، محمدرضا کريمي (مربي)، احمدرضا رسولي (بدنساز)، رضا نيکبخت (پزشک)، محمد قائدي (ماساژور)، محمدحسين عراقي‌زاده (سرپرست) و محمد قائدي (تدارکات)

برنامه دو بازي بعدي نماينده ايران:

گيتي‌پسند ايران - جي‌اچ بانک تايلند، چهارشنبه، 6 شهريور، ساعت 10

گيتي‌پسند ايران - آردوس ازبکستان، پنجشنبه، 7 شهريور، ساعت 12



تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, | 21:55 | نویسنده : Amir

تيم ملي واليبال جوانان ايران با کسب چهارمين برد متوالي مقابل مکزيک، به عنوان صدرنشين گروه B به دور دوم رقابت‌هاي جهاني ترکيه راه يافت.


 تيم ملي واليبال جوانان ايران در پنجمين روز رقابت‌هاي جهاني ترکيه مقابل مکزيک به ميدان رفت.

جوانان واليبال ايران در اين ديدار با ارائه يک نمايش برتر بر حريف خود چيره شده بودند. آبشارهاي قدرتي ميلاد عبادي‌پور و دفاع بي‌نقص از سهند الله‌وردي و جواد حسين‌آبادي کاملا از ايران چهره يک تيم قهرمان را ساخته بود.

تيم ملي واليبال جوانان ايران در حالي به مصاف مکزيک رفت که فرهاد نفرزاده دو تغيير اساسي را در اين ديدار به کار گرفت. قاسم کارخانه و سهند الله‌ورديان بر خلاف بازي‌هاي گذشته مقابل مکزيک از ابتدا به زمين رفتند. در عوض آرش تقوي و محمد فلاح در اين ديدار استراحت کردند.

تيم ملي واليبال جوانان ايران در آخرين بازي از مرحله مقدماتي با ترکيب ميلاد عبادي‌پور، مصطفي باقري، قاسم کارخانه، جواد حسين‌آبادي، اميرعلي فتحعلي و سهند الله‌وردي و ابوالفضل قلي‌پور (ليبرو) به ميدان رفت.

در نهايت ملي‌پوشان جوان ايران مقابل تيم قدرتمند مکزيک با نتيجه 3 بر صفر و امتيازهاي 25 – 20 ، 25 – 21 و 25 بر17 به برتري رسيدند.

تيم ملي واليبال جوانان ايران با اين برد 12 امتيازي شد و به عنوان صدرنشين گروه B به دور بعد صعود کرد.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ