تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, | 8:14 | نویسنده : Amir

 

تيم فوتبال سوئد برابر جزاير فارو به برتري رسيد.

 

 در ادامه مسابقات مقدماتي جام جهاني و در قاره اروپا دو بازي انجام شد که در مهم‌ترين مسابقه از گروه سوم تيم فوتبال سوئد موفق شد ميهمان خود جزاير فارو را با نتيجه 2 بر صفر شکست دهد.
 هر دو گل سوئد را زلاتان ايبراهيموويچ در دقايق 35 و 82 (پنالتي) به ثمر رساند.

در اين گروه تيم ملي فوتبال آلمان از 6 بازي صاحب 16 امتياز و صدرنشين است و اتريش و سوئد هر دو با 11 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند.

از گروه نهم نيز در يک ديدار تيم‌هاي فوتبال بلاروس و فنلاند به تساوي يک بر يک رسيدند.

در اين گروه اسپانيا با 11 و فرانسه با 10 امتياز از 5 بازي اول و دوم هستند و فنلاند با 6 امتياز سوم است.


دانلود

 

 

                                   



تاريخ : یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, | 9:9 | نویسنده : Amir

رقابت هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني 2014 در قاره اروپا با يک ديدار پيگيري شد.

 در اين ديدار و از گروه 5 تيم سوئيس با تک گل دقيقه 90 سفروويچ تيم قبرس را شکست داد.

در اين گروه سوئيس با 14 امتياز در صدر تثبيت شد و آلباني با 10 و ايسلند با 9 امتياز دوم و سوم هستند.

از هر گروه تيم هاي اول مستقيم صعود مي کنند و 8 تيم برتر دوم در مرحله پلي آف شرکت خواهند کرد.



تاريخ : شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, | 9:3 | نویسنده : Amir

بازي‌هاي انتخابي جام‌جهاني در قاره اروپا با توقف ايتاليا و شکست روسيه پيگيري شد.

رقابت‌هاي انتخابي جام‌جهاني 2014 برزيل در قاره اروپا با انجام ديدارهايي در گروه‌هاي مختلف پيگيري شد.

در گروه يک اسکاتلند که پيش از اين حذفش از جام‌جهاني قطعي شده است، موفق شد با يک گل کرواسي را شکست دهد. بلژيک با نتيجه دو بر يک صربستان را از پيش رو برداشت. بلژيک با اين پيروزي به صدر جدول صعود کرد و گام بلندي براي حضور در جام‌جهاني 2014 برداشت.

در گروه دو ايتالياي مدعي مهمان جمهوري چک بود که در پايان به تساوي بدون گل رضايت داد. در اين ديدار ماريو بالوتلي در دقيقه 72 از زمين مسابقه اخراج شد. ايتاليا با اين تساوي همچنان با 14 امتياز پيشتاز اين گروه است. در ديگر ديدار اين گروه مالت موفق شد با يک گل ارمنستان را شکست دهد.

در گروه سه اتريش موفق شد دست به کاري بزرگ بزند و سوئد را 2 بر يک شکست دهد. ايرلندجنوبي نيز با هت‌تريک رابي کين با نتيجه 3 بر صفر جزاير فارو را از پيش رو برداشت. در اين گروه تيم‌هاي آلمان و اتريش در رده‌هاي اول و دوم بالاتر از ايرلندجنوبي قرار دارند. سوئد هم چهارم است.

در گروه چهار هيچ مسابقه‌اي انجام نشد تا همچنان هلند با 18 امتياز بالاتر از مجارستان صدرنشين باشد.

در گروه پنج ديدار آلباني و نروژ با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. اسلوني با نتيجه پرگل 4 بر 2 ايسلند را از پيش رو برداشت. در اين گروه تيم‌هاي سوئيس و آلباني در رده‌هاي اول و دوم قرار دارند.

در گروه شش پرتغال با گل هلدر پوستيگا اولين شکست روسيه را به اين تيم تحميل کرد تا پرتغالي‌ها با دو بازي بيشتر به صدر جدول گروه برسند. در ديگر ديدار اين گروه بازي آذربايجان و لوکزامبورگ با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. در اين گروه پرتغال با دو بازي بيشتر و دو امتياز اختلاف نسبت به روسيه در صدر قرار دارد.

در گروه هفت بوسني‌وهرزگوين جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد با نتيجه پر گل پنج بر صفر لتوني را شکست دهد. يونان با يک گل ليتواني را برد و ديدار اسلواکي و ليختن‌اشتاين به تساوي يک بر يک رسيد. در جدول اين گروه بوسني با 16 امتياز بالاتر از يونان 13 امتيازي صدرنشين است.

در گروه هشت ديدار مولداوي و لهستان با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. اوکراين در ديداري پربرخورد که 3 اخراجي داشت، موفق شد با چهار گل مونته‌نگرو را شکست دهد. مونته‌نگرو با اين شکست همچنان با 14 امتياز و دو امتياز بالاتر از انگليس در صدر اين گروه قرار دارد.

در تنها ديدار گروه 9 نيز فنلاند موفق شد با يک گل بلاروس را شکست دهد. در جدول اين گروه اسپانيا بالاتر از فرانسه در صدر قرار دارد.



تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, | 10:45 | نویسنده : Amir

تيم ملي فوتبال اسپانيا با پيروزي يک بر صفر بر فرانسه در يک ديدار مقدماتي جام جهاني برزيل در منطقه اروپا صدر جدول گروه آي ( نه ) را از فرانسوي ها بازپس گرفت .

پدرو رودريگز گل پيروزي بخش ماتادورها را در دقيقه 58 اين ديدار که در ورزشگاه پارک دپرنس پاريس برگزار شد، به ثمر رساند.

به گزارش ايرنا، تساوي اسپانيا در دو بازي قبلي خود در اين گروه باعث شده بود تا با دو امتياز کمتر صدر جدول را از دست بدهد ، اما گل رودريگز که با استفاده از يک پاس عرضي ايگناسيو مونرآل و شلوغي محوطه جريمه فرانسه به ثمر رسيد هر سه امتياز اين ديدار را نصيب ماتادورها کرد.

پل پوگبا هافبک فرانسه در دقيقه 78 بازي پس از گرفتن دومين کارت زرد خود از داور مسابقه به دليل خطا روي ژاوي هرناندز از زمين اخراج شد.

پوگبا پس از اخراج خود به طور طعنه اميز داور مسابقه را با دست زدن تشويق کرد ولي اين کار وي مورد پسند ديديه دشان سرمربي فرانسه قرار نگرفت و وي هنگام خروج از زمين مورد شماتت قرار گرفت .

کريم بنزما مهاجم فرانسه بازي خوبي ارائه نداد و پس از تعويض شدن هنگام خروج از زمين توسط هواداران فرانسوي هو شد.

اين مهاجم باشگاه رئال مادريد اکنون در دوازده بازي پايش به گلزني براي تيم ملي کشورش باز نشده است .

 



تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, | 10:45 | نویسنده : Amir

ايتاليا ، آلمان و هلند سه مدعي بزرگ فوتبال جهان در بازي هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در منطقه اروپا بر حريفان خود پيروز شدند.

 لاجوردي پوشان با دو گل ماريو بالوتلي در خانه مالت دو برصفر پيروز شدند و با سه امتياز بيشتر در صدر جدول گروه دو، جا خوش کردند.

اين مهاجم آث ميلان در اوايل نيمه اول از روي نقطه پنالتي قفل دروازه حريف را گشود و پيش از دميده شدن سوت پايان اين نيمه برتري ايتاليا را دو برابر کرد.

به گزارش ايرنا، وي اکنون ده گل براي باشگاه و تيم ملي کشورش طي بازي به ثمر رسانده است .

البته تيم ميزبان نيز کمي بدشانس بود چرا که يک پنالتي را از دست داد و تير دروازه مانع از گلزني آن در نيمه اول شد.

با توجه به تساوي يک بر يک دانمارک با بلغارستان تيم دوم گروه ايتاليا فاصله اش را در صدر جدول به سه امتياز افزايش داده است.

اما چزاره پراندلي سرمربي لاجوردي پوشان از عملکرد شاگردانش جندان راضي نبود و اعتقاد داشت که مي بايست در يک ربع آخر بازي دقت بيشتري براي استفاده از فرصت هايشان نشان مي دادند.

در همين حال ، آلمان قهرمان سابق ديگر جهان با زدن سه گل ظرف نه دقيقه از نيمه اول، چهار بريک بر قزاقستان حريف سخت کوش خود پيروز شد و همچنان کنترل خود را بر گروهي که در آن قرار دارد حفظ کرد.

مارکو رويس زننده گل اول ژرمن ها بود ، ماريو گوتزه اين برتري را دو برابر کرد و ايلکي گوندوگان نتيجه را سه برصفر کرد. گل دوم رويس در دقيقه آخر بازي به ثمر رسيد و علاوه بر آن تيم ميزبان شش بار چارچوب دروازه حريف را در شهر نورنبرگ به لرزه در آورد .

هلند رقيب ديرينه ژرمن ها نيز با پيروزي پرگل چهار بر صفر بر روماني در ورزشگاه آمستردام آرنا يک گام ديگر به سمت برزيل برداشت.

اين پيروزي به لطف درخشش روبين فان پرسي ستاره هلندي منچستر يونايتد حاصل شد که دو گل براي تيم ملي کشورش به ثمر رساند.

اين بازيکن 29 ساله با دو گل خود تعداد گل هاي ملي اش را به 34 رسانده و از رکورد گلزني يوهان کرايف فوتباليست اسطوره اي هلند سبفت گرفته است.

نتايج کامل ديدارهاي امشب مقدماتي جام جهاني در اروپا:

گروه A

صربستان 2-0 اسکاتلند

بلژيک 1-0 مقدونيه

ولز 1-2 کرواسي

گروه B

ارمنستان 0-3 جمهوري چک

دانمارک 1-1 بلغارستان

مالت 0-2 ايتاليا

گروه C

آلمان 4-1 قزاقستان

ايرلند 2-2 اتريش

گروه D

استوني 2-0 آندورا

ترکيه 1-1 مجارستان

هلند 4-0 روماني

گروه F

آذربايجان 0-2 پرتغال

گروه H

اوکراين 2-1 مولداوي

لهستان 5-0 سن مارينو

مونته نگرو 1-1 انگليس

گروه I

فرانسه 0-1 اسپانيا



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ