تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 20:39 | نویسنده : Amir

ترکیب رسمی دو تیم اینتر و یوونتوس در بازی امشب اعلام شد.



در این بازی که تا دقایقی دیگر شروع می شود (ساعت 20:30 به وقت ایران)، وویچنیچ از ابتدا در ترکیب یوونتوس قرار گرفته است . میلیتو نیز طبق انتظارات بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

ترکیب رسمی دو تیم به شرح زیر است:

اینتر: هندانوویچ، رانوکیا، کامپانیارو، ژوان، جاناتان، گوارین، کامبیاسو، تایدر، ناگاتومو، آلوارز و پالاسیو

یوونتوس: بوفون، بونوچی، بارزالی، کیلینی، لیختشتاینر، ویدال، پیرلو، پوگبا، آساموا، توز و ووچینیچ

این بازی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.



هفته سوم سری آ ایتالیا شنبه شب با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد و در مهمترین بازی دو تیم اینترمیلان و یوونتوس در جوزپه مه آتزا برگزار کننده دربی ایتالیا خواهند بود.

سری آ: پیش بازی اینترمیلان - یوونتوس؛ نبرد ماتزاری و کونته این بار در دربی ایتالیا
 
 

بازی امشب در حالی ساعت 20:30 به وقت تهران و به قضاوت دانیله اورساتو 37 ساله آغاز خواهد شد که شاگردان والتر ماتزاری با کسب 6 امتیاز و تفاضل گل مثبت پنج در کنار ناپولی در صدر جدول سری آ قرار دارند و در سوی مقابل بیانکونری با همین امتیاز و تفاضل مثبت چهار پس از تیم های رم و فیورنتینا رده پنجم را به خود اختصاص داده است.

اینترمیلان

دو بازی، 5 گل زده، بدون گل خورده و 6 امتیاز: همه اینها کافی است تا هواداران نراتزوری پس از پشت سر گذاشتن یک فصل نا امید کننده، اینتر احیا شده را خیلی زود مشاهده کنند و به نظر می رسد طعمه بعدی آنها قهرمان دو فصل گذشته سری آ خواهد بود.

والتر ماتزاری برای این بازی بزرگ نباید نگرانی چندانی درباره انتخاب بازیکنانش داشته باشد. شاید انتخاب از بین سفیر تایدر با خصوصیات دفاعی بهتر در برابر متئو کواچیچ جوان می تواند تنها تردید سرمربی جدید اینتر در میانه میدان باشد.

بدون شک خبر خوب برای اینتر بازگشت دیگو میلیتو است که می تواند دربی ایتالیا را از روی نیمکت تماشا کند. اگرچه احتمال بازی کردن او در این بازی کمی بعید به نظر می رسد، اما حضور او از روی نیمکت هم دلگرمی بزرگی برای نراتزوری و هوادارانش خواهد بود.

به این ترتیب، هم وطن این مهاجم آرژانتینی، رودریگو پالاسیو انتخاب اول ماتزاری در خط حمله است و با توجه به نمایش قابل قبول ریکی آلوارز در بازی های ابتدای فصل، او پشت سر پالاسیو قرار خواهد گرفت.

بازیکنان مصدوم: خاویر زانتی و کریستین چیوو

بازیکن محروم: - 

ترکیب احتمالی اینتر: (1-1-5-3)

هندانوویچ، کامپانیارو، رانوکیا، ژوان، جاناتان، گوارین، کامبیاسو، کواچیچ (تایدر)، ناگاتومو، آلوارز، پالاسیو

 

یوونتوس

بیانکونری همانند رقیب خود فصل را با دو پیروزی برابر سمپدوریا (1-0) و لاتزیو (4-1) آغاز کرد و قهرمانی آنها در سوپرکاپ ایتالیا ثابت کرد که تیم کونته پس از دو فصل قهرمانی در سری آ، همچنان تشنه موفقیت است.

سرمربی یوونتوس امیدوار است تا آندرا بارتزالی و میرکو ووچینیچ دو مصدوم تیمش در بازی های ملی به بازی امشب برسند که البته وضعیت بارتزالی بهتر به نظر می رسد و از سوی دیگر او نمی خواهد به دلیل بازی سه شنبه برابر کپنهاگن در لیگ قهرمانان روی مهاجم مونته نگرویی خود ریسک کند.

شاید آمادگی کارلوس توز، با زدن سه گل در سه بازی ابتدایی یووه در فصل جدید، کمی خیال کونته بابت خط حمله را راحت کرده باشد و از بین فرناندو یورنته، فابیو کوالیارلا و سباستین جووینکو، شانس قرار گرفتن کوالیارلا به عنوان زوج کارلیتوس بیشتر به نظر می رسد.

در خط میانی بانوی پیر، با توجه به مصدومیت مارکیزیو، پل پوگبا همانند دو بازی قبلی در کنار ویدال و پیرلو مثلث مرکز میدان یووه را کامل خواهد کرد.

بازیکنان مصدوم: سیمونه په په، مارتین کاسرس و کلودیو مارکیزیو

بازیکن محروم: -

ترکیب احتمالی یوونتوس: (2-5-3)

بوفون، بارتزالی (اوگبونا)، بونوچی، کیه لینی، لیخشتاینر، ویدال، پیرلو، پوگبا، آساموآ، کوالیارلا، توز

 

اینترمیلان-یوونتوس از نگاه آمار:

1- بازی امشب 184مین دربی ایتالیا در سری آ خواهد بود و در 183 بازی قبلی سهم یوونتوس 81 پیروزی و سهم اینتر 56 پیروزی بوده است.

2- در پنج رویارویی گذشته دو تیم در بازی های رسمی و دوستانه، بیانکونری 3 بار پیروز میدان بوده است و نراتزوری 2 بار موفق به شکست دادن حریف خود شده است.

3- آخرین دربی ایتالیا که در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برگزار شده است، با نتیجه 2-1 به سود شاگردان آنتونیو کونته به پایان رسید.

4- آخرین پیروزی اینتر در دربی ایتالیا و البته در سری آ، بر می گردد به بازی رفت فصل گذشته که آنها موفق شدند در یوونتوس آره نا میزبان خود را با نتیجه 3-1 از پیش رو بردارند.

5- آخرین باری که دربی ایتالیا با تساوی به پایان رسید برمی گردد به اکتبر 2010 که جدال دو تیم در میلان با نتیجه 0-0 خاتمه یافت.

6- اینتر در 3 بازی گذشته خود در سری آ حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

7- یووه در 5 بازی از 7 بازی خارج از خانه گذشته خود در سری آ گلی دریافت نکرده است.

8- رودریگو پالاسیو و یوتو ناگاتومو با دو گل زده بهترین گلزنان نراتزوری در سری آ به حساب می آیند.

9- کارلوس توز و آرتورو ویدال هم با به ثمر رساندن دو گل در دو بازی ابتدای فصل، بهترین گلزنان بیانکونری محسوب می شوند.

10- اورساتو، داور دربی ایتالیا آخرین بار دیدار پالرمو 1-0 اینتر و ناپولی 1-1 یوونتوس را در فصل گذشته سری آ برای دو تیم سوت زده است.



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 11:43 | نویسنده : Amir

رسانه‌‌های اسپانیایی و ایتالیایی می‌‌گویند اگر فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی یوونتوس آنگونه که باید نتواند به عملکرد خود در تورین ادامه بدهد، احتمال بازگشت وی به اسپانیا وجود خواهد داشت. یورنته از زمان امدنش از بیلبائو به یووه همواره بازی را از روی نیمکت آغاز کرده است.


گزارشات حکایت از احتمال بازگشت این مهاجم ۲۸ ساله به لالیگا دارد. آنتونیو کنته مربی‌ بیانکونری در حال حاضر اعتقادی به وی ندارد. این اتفاق سبب آن شده که رسانه‌‌های هر دو کشور از احتمال بازگشت این مهاجم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به لالیگا خبر بدهند. یکی‌ از اجنت‌های FIFA از احتمال رفتن این مهاجم به رئال مادرید خبر داده است.

گالاردو مدیر برنامه‌های رسمی‌ فیفا می‌‌گوید:" یورنته اگر در چمپیونزلیگ به میدان نرود، احتمال دارد که در زمستان به رئال مادرید بپیوندد. خیلی‌‌ها از فالکائو و سوارز نام می‌‌برند چون آنها بهترین هستند اما فرناندو بسیار بازیکن خوبی‌ است. لیگ اسپانیا را می‌‌شناسد و سریع با تیم هماهنگ می‌‌شود."



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 10:22 | نویسنده : Amir

امسال نقل انتقالات زیادی بین تیم های مختلف و قاره های مختلف انجام گرفت که بسیاری از باشگاه ها با فروش بازیکنان شاخص خود سود کلانی به جیب زدند.


در اینجا اسامی 10 تیمی که بیشترین سود را از فروش ستارگانشان داشتند, ذکر می کنیم

10- شاختار دونتسک - 59.5 میلیون یورو ( فرناندینیو به چلسی و مخیتاریان به دورتموند )

9- سانتوس - 62 میلیون یورو ( نیمار به بارسا و فلیپه اندرسون به لاتزیو )

8- ناپولی - 64 میلیون یورو ( کاوانی به پاریسن ژرمن )

7- پورتو - 65.5 میلیون یورو ( جیمز رودریگز و ژائو موتینیو به موناکو و کریستین آتسو به ویتسه )

6- اتلتیکو مادرید - 68.5 میلیون یورو ( فالکائو به موناکو، مارتین دمیکلیس به منچستر سیتی و جویل رابلز به اورتون )

5- سویا - 79.5 میلیون یورو ( آلوارو نگردو و خسوس ناواس به منچستر سیتی، کوندوگبیا به موناکو، گری مدل به کاردیف و لویس البرتو به لیورپول )

4- رم - 92.5 میلیون یورو ( اسوالدو به ساوتهمپتون، لاملا به تاتنهام، استکلنبرگ به فولام، مارکینیوش به پاریسن ژرمن )

3- رئال مادرید - 100 میلیون یورو ( اوزیل به آرسنال و هیگوان، کایخون و آلبیول به ناپولی )

2- تاتنهام - 110 میلیون یورو ( گرت بیل به رئال، استفن کالکر به کاردیف، تام هاتسون و جک لیورمور به هال سیتی)

1- آنژی ماهاچکالا - 120 میلیون یورو ( ساموئل اتوئو و ویلیان به چلسی، ژیرکوف و الکساندر کوکورین به دیناموکیف، لاسانا دیارا و کریتسوفر سامبا به لوکوموتیو مسکو )



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 10:17 | نویسنده : Amir

گزارشات نشان می دهند که اینتر، پیشنهاد چینی ها را ارزیابی خواهد کرد در حالی که معامله بین موراتی و توهیر نزدیک به انجام شدن است.


مذاکرات موراتی با توهیر، چند ماهی است که ادامه دارد و انتظار می رود که این معامله در چند روز آینده انجام شود.

 گروهی از سرمایه گذاران چینی، پیشنهادی را برای خرید سهام باشگاه اینتر ارائه داده اند.

اگر چه این گروه چینی همان گروهی نیست که سال گذشته به دنبال خرید سهام باشگاه اینتر بود، اما یکی از شرکت های چینی است که مشتاق است برای ساختن ورزشگاه جدید به اینتر کمک کند.

با این وجود، هنوز روشن نیست که موراتی  اکثریت سهام باشگاه را واگذار خواهد کرد یا نه و اینکه نقشی در آینده باشگاه خواهد داشت یا خیر.



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 10:13 | نویسنده : Amir

  رقابت در سري A خيلي زود به اوج رسيد و در حساس ترين بازي هفته سوم شنبه شب در داربي ايتاليا اينتر در جوزپه مه آتسا از يوونتوس پذيرايي مي کند.


هفته سوم رقابت هاي سري A شنبه شب با انجام سه ديدار آغاز مي شود که در حساس ترين بازي در داربي ايتاليا اينتر در ورزشگاه جوزپه مه آتسا از يوونتوس قهرمان دو فصل اخير پذيرايي مي کند.

 اين دو تيم در حالي برابر هم صف آرايي مي کنند که از نظر روحي در شرايط بسيار خوبي به سر مي برند چرا که در هر دو ديدار خود به يپروزي رسيده اند و نشان داده اند که از مدعيان اصلي کسب عنوان قهرماني هستند.اينتر در ديدار نخست خود موفق شد با دو گل جنوا را در خانه شکست دهد. در ديدار دوم هم با سه گل کاتانيا را در ورزشگاه خانگي اش شکست داد تا نشان دهد هم در خط دفاعي و هم در خط حمله شرايط خوبي دارد و با آن تيم ضعيف فصل قبل بسيار فرق کرده است.

يوونتوس هم در هر دو بازي خود در فصل جديد به پيروزي رسيده است. شاگردان آنتونيو کونته در ديدار  نخست خود به سختي توانستند با تک گل کارلوس توس مهاجم جديد خود برابر سامپدوريا به پيروزي برسند اما در ديدار دوم خود خيره کننده ظاهر شدند و موفق شدند با نتيجه چهار بر يک لاتزيو را در ورزشگاه يوونتوس آره نا در هم بکوبند تا نشان دهند در فصل جديد هم از مدعيان اصلي کسب عنوان قهرماني هستند.

اينتر در فصل جديد دست به تغيير بزرگي زده است و آن آوردن مربي باتجربه اي چون والتر ماتزاري است. نرآتزوري فصل گذشته با استراماچووني نتايج بسيار ضعيفي کسب کرد و با 54 امتياز در رده نازل نهم قرار گرفت. هر چند موراتي رييس اين باشگاه ايتاليايي بارها اعلام کرد که از سرمربي جديد خود حمايت خواهد کرد اما در نهايت تصميم گرفت سرمربي جوان خود را از کار برکنار کند و ماتزاري باتجربه را جانشين او کند.

اما يوونتوس در کادر فني خود دست به تغيير نزد چرا که اصلا به تغيير نياز نداشت. کونته در دو فصل پيش که سکان هدايت يوونتوس را بر عهده گرفت عملکرد بسيار خوبي داشت و موفق شد اين تيم را پس از مدتها به قدرت اول فوتبال ايتاليا تبديل کند.

بسياري ماتزاري را با کونته تشبيه مي کنند و معتقد هستند که اين مربي باتجربه مي تواند اينتر را بارديگر فاتح اسکودتو کند.

بازيهاي رودرو

اينتر و يوونتوس بارها در رقابت هاي مختلف برابر هم صف آرايي کرده اند. دو تيم در مجموع 214 بار برابر هم قرار گرفته اند که نتيجه آن 94 پيروزي براي يوونتوس، 67 پيروزي براي اينتر و 53 تساوي بوده است. در رقابت هاي سري A هم برتري با يوونتوس بوده است. در اين رقابت ها دو تيم 183 بار برابر هم بازي کرده اند که نتيجه آن 83 پيروزي براي يوونتوس،56 پيروزي براي اينتر و 46 تساوي بوده است.

فصل گذشته

در ديدار رفت که در ورزشگاه يوونتوس آره نا برگزار شد اين تيم اينتر بود که موفق شد با نتيجه سه بر يک يوونتوس را شکست دهد. براي اينتر در اين ديدار ميليتو دو بار و رودريگو پالاسيو گلزني کردند. تک گل يوونتوس را هم آرتورو ويدال به ثمر رساند. اما در ديدار برگشت شاگردان کونته جبران کردند و موفق شدند با نتيجه دو بر يک در ورزشگاه جوزپه مه آتسا به پيروزي برسند.

بازيکنان جديد

يوونتوس در فصل جابجايي تابستاني خريد هاي بهتري داشت. آنها موفق شدند کارلوس توس را از منچستر سيتي، فرناندو يورنته را از اتلتيک بيلبائو و اوگبونا را از تورينو جذب کنند. البته از ايتاليا خبر مي رسد که کونته با يورنته به مشکل خورده است و اين مهاجم اسپانيايي در انديشه جدايي است. اما اينتر تنها سه بازيکن جديد خريد که هيچکدام از آنها صاحب نام نيستند. ايکاردي مهاجم آرژانتيني سامپدرويا، بلفوضيل مهاجم الجزايري پارما و لودي هافبک کاتانيا تنها خريدهاي تيم ماتزاري بودند. سيلوستره،کاسانو،جيلاردينو و استانکوويچ هم از اين تيم جدا شدند.

غايبان دو تيم

اينتر براي ديدار حساس شنبه شب خاوير زانتي کاپيتان باتجربه خود را در اختيار ندارد اما اين باشگاه ايتاليايي اعلام کرد که ديگو ميليتو مهاجم آرژانتيني اين تيم به شرايط بازي رسيده است و به احتمال زياد در اين ديدار حساس حضور خواهد يافت.

اما يوونتوس مارکيزيو هافبک ملي پوش خود و جووينکو مهاجم برزيلي خود را به علت آسيب ديدگي در اختيار ندارد.

نظرات بازيکنان

مارکيزيو هافبک يوونتوس" بر اين باورم که پيروزي برابر تيم قدرت‌مندي چون اينتر بار روحي بازيکنان را بالا مي‌برد و زمينه را براي قهرماني فراهم مي‌کند. متاسفانه نمي‌توانم در اين ديدار شرکت کنم چرا که هنوز آسيب ديدگي‌ام برطرف نشده است و به شرايط بازي نرسيده‌ام. خوشبختانه يوونتوس در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌برد و به هم تيمي‌هايم کاملا اعتماد دارم"

خاوير زانتي مدافع اينتر" همواره قبل از ديدارهاي مهم استرس وجود دارد. ناراحتم از اينکه نمي توانم در اين ديدار مهم شرکت کنم. يوونتوس تيم بزرگي است اما تلاش مي کنيم تا برابر اين تيم پيروز شويم. خوشبختانه اينتر با آمدن ماتزراي در شرايط خوبي به سر مي برد. بازيکنان به خوبي مي دانند که او در زمين چه مي خواهد. او ابزاري را که يک مربي بزرگ به آن احتياج دارد در اختيار دارد.

شنبه شب يک ديدار مهم ديگر هم برگزار مي شود که در آن تيم تازه وارد تورينو در ورزشگاه خانگي خود از ميلان پذيرايي مي کند. ميلان در ديدار نخست خود با نتيجه دو بر يک برابر هلاس ورونا تن به شکست داد اما در ديدار دوم خود موفق شد با نتيجه سه بر يک کالياري را شکست دهد تا با سه امتياز در رده سوم جدول رده بندي قرار گيرد. تورينو هم با همين تعداد امتياز و تنها تفاضل گل کمتر در رده نهم جاي دارد.

برنامه کامل بازيها

شنبه

اينتر- يوونتوس

تورينو- ميلان

ناپولي-آتلانتا

يکشنبه

فيورنتينا- کالياري

لاتسيو- کيه وو

اودينزه- بولونيا

ليورنو- کاتانيا

هلاس ورونا- ساسولو

سامپدوريا- جنوا

دوشنبه

پارما- رم

 



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 22:16 | نویسنده : Amir

در میان بازیکنان میلان کاکا و بالوتلی بیشترین دستمزد را دریافت می کنند.

طبق رسم همه ساله روزنامه ورزشی گازتا دلو اسپورت در گزارشی به بررسی حقوق و دستمزد بازیکنان هر باشگاه پرداخت که در مورد میلان آمار به شرح زیر است. لازم به ذکر است این آمار تنها در قالب گزارش اعلام شده و می تواند با رقم اصلی تفاوت داشته باشد. این رقم ها بدون محاسبه پرداخت های تشویقی و جداگانه می باشد.

 

• ماریو بالوتلی – 23 ساله – 4 میلیون

• ریکاردو کاکا – 31 ساله – 4 میلیون

• فیلیپ مکسس – 31 ساله – 4 میلیون

• ریکاردو مونتولیوو – 28 ساله – 3.5 میلیون

• نایجل دی یونگ – 28 ساله – 3 میلیون

• جیامپائولو پاتزینی – 29 ساله – 2.7 میلیون

• الساندرو ماتری – 29 ساله – 2.5 میلیون

• روبینیو – 29 ساله – 2.5 میلیون

• استفان ال شراوی – 20 ساله – 2.4 میلیون

• ایگناتزیو آباته – 26 ساله – 1.8 میلیون

• سولی مونتاری – 29 ساله – 1.5 میلیون

• آنتونیو نوچرینو – 28 ساله – 1.5 میلیون

• کریستین زاپاتا – 26 ساله – 1.5 میلیون

• کریستین آبیاتی – 36 ساله – 1.3 میلیون

• دانیله بونرا – 32 ساله – 1.3 میلیون

• آندره آ پولی – 23 ساله – 1.3 میلیون

• ماتیاس سیلوستره – 28 ساله – 1.1 میلیون

• اوربی امانوئلسن – 27 ساله – 1.1 میلیون

• مارکو آملیا – 31 ساله – 1 میلیون

• ماتیا دی شیلیو – 20 ساله – 1 میلیون

• کوین کنستانت – 26 ساله – 1 میلیون

• کریستین زاکاردو – 31 ساله – 800 هزار یورو

• ام بایه نیانگ – 18 ساله – 800 هزار یورو

• والتر بیرسا – 27 ساله – 600 هزار یورو

• ریکاردو ساپونارا – 21 ساله – 600 هزار یورو

• گابریل – 20 ساله – 500 هزار یورو

• برایان کریستانته – 18 ساله – 240 هزار یورو

• جرسون ورگارا – 19 ساله – 200 هزار یورو

• فرناندو کوپولا – 35 ساله – 200 هزار یورو

 

• گفتنی است ماسیمیلیانو آلگری 46 ساله نیز سالی 2.5 میلیون یورو دریافت می کند.

بالاخره پس از چندین فصل یوونتوس توانست جای میلان را در جدول بیشترین پرداخت های دستمزد بگیرد. امسال یوونتوس 115 میلیون یورو دستمزد پرداخت خواهد کرد که این رقم برای میلان 105 میلیون یورو می باشد. در جایگاه های بعدی نیز نام اینتر، رم و ناپولی دیده می شود که هر کدام به ترتیب 95 میلیون یورو، 92.5 میلیون یورو، 74.1 میلیون یورو به بازیکنان خود پرداخت خواهند کرد.

در جدول بیشترین پرداخت های سری آ، بالوتلی و کاکا به ترتیب در رده های هشتم و دهم قرار دارند.



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 17:35 | نویسنده : Amir

مدير باشگاه فوتبال يوونتوس تاکيد کرد به زودي قرارداد هافبک کهنه کار اين تيم تمديد خواهد شد.


قرارداد آندره آ پيرلو 34 ساله تا پايان فصل جاري اعتبار دارد اما پپه ماروتا در گفتگو با شبکه اسکاي تصريح کرد به زودي قرارداد پيرلو براي مدت نسبتا طولاني تمديد خواهد شد.

وي گفت :« ما مي خواهيم پيرلو را تا پايان دوران بازيگريش حفظ کنيم.»

پيرلو در سال 2011 از تيم ميلان راهي يوونتوس شد.



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 13:0 | نویسنده : Amir

باشگاه میلان تایید کرد که ماتیا دی شیلیو مدافع تیمش پس از عمل جراحی حدود یک ماه دور از میادین فوتبال خواهد بود.



مدافع چپ میلان پس از مصدومیت زانو در چند ماه گذشته، تصمیم گرفت آن را به تیغ جراحان بسپرد.

او پس از عمل منیسک پای چپش در کلینیک لا مدونینا در میلان توسط پروفسور هربرت شون هابر، باید مدتی به استراحت بپردازد.

غیبت او حدود یک ماه بدون عوارض پیش بینی می شود.



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 12:35 | نویسنده : Amir

سرمربي 56 ساله تيم ملي فوتبال ايتاليا تاکيد کرد هر بازيکني مي‌تواند براي حضور در ترکيب اين تيم در جام جهاني اميد داشته باشد.


تيم ملي فوتبال ايتاليا سه‌شنبه شب با برتري 2 بر يک مقابل جمهوري چک در چارچوپ رقابت‌هاي مرحله انتخابي جام جهاني 2014 جواز حضور در مرحله پاياني اين مسابقات را به دست آورد.

چزاره پراندلي، سرمربي آتزوري در گفت‌و‌گو با شبکه تلويزيوني «اسکاي اسپورت» ايتاليا گفت: وقتي عنوان مي‌کنم فرانچسکو توتي هم مي‌تواند در ترکيب تيم ملي فوتبال ايتاليا حضور داشته باشد به اين معنا است که هر کسي مي‌تواند اميدوار باشد به ترکيب تيم ملي راه يابد. تاکيد مي‌کنم هر بازيکني شانس حضور در جام جهاني را دارد.

توتي، کاپيتان رم که از بازي‌هاي ملي خداحافظي کرده است با توجه به شرايط خوبي که دارد احتمال دعوتش به تيم ملي از سوي پراندلي وجود دارد. حالا بازيکناني همچون دي‌ناتاله و جوزپه روسي هم اين شانس را دارند تا بار ديگر براي لاجوردي‌پوشان ايتاليا بازي کنند.

وي افزود: روسي امتيازات خوبي براي تيم دارد و بازيکني کليدي است. ما نياز داريم تا در ماه‌هاي آينده به خوبي کار کنيم.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا در خصوص ماريو بالوتلي هم گفت: اينکه ماريو بالوتلي مي‌تواند ما را به پيروزي سوق دهد بايد بگويم همينطور است و کاملاً با اين موضوع موافقم. بايد از هواداراني که در ورزشگاه يوونتوس از ماريو حمايت کردند تشکر کنم.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 68 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ