تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, | 8:21 | نویسنده : Amir

مهاجمان آرژانتين پس از توقف اين تيم در انتخابي جام جهاني با ناراحتي از دست رفتن سه امتياز، بازي در ارتفاع بالا با اکوادور را کاري سخت توصيف کردند.

آرژانتين در بازي خارج از خانه برابر اکوادور با تساوي يک بر يک متوقف شد.

به گزارش ايسنا ، ليونل مسي، مهاجم تيم ملي آرژانتين پس از تساوي مجدد در انتخابي جام جهاني در گفت و گو با کانال هفت آرژانتين، گفت: براي پيروزي در اين ديدار همه کار را انجام داديم، اما ما متاسفانه داريم به تساوي کردن عادت مي‌کنيم. در نيمه نخست نتوانستيم از فضاهاي ايجاد شده در دفاع اکوادوري‌ها استفاده کنيم. اما مهم اين است که ما در آستانه صعود به جام جهاني قرار داريم. در اين مسابقه خيلي زود به گل دست يافتيم. بازي کردن در اکوادور که ارتفاع بالايي نسبت به سطح دريا دارد بسيار سخت است به همين خاطر در ادامه مسابقه آنها توانستند بازي را به تساوي بکشانند.

بازي کردن در ارتفاع 2800 متري از سطح دريا براي آرژانتيني‌ها بازي سختي بود.

سرخيو آگرو گلزن آرژانتين نيز پس از مسابقه، گفت: در اين مسابقه نفس کشيدن براي ما خيلي سخت بود، اما خوشبختانه به سلامت بازي را به پايان رسانديم. فکر مي‌کردم که بازي در اين ارتفاع بالا خيلي سخت‌تر باشد. حريف از لحاظ فيزيکي تيم قوي بود و تيم ما برابر آنها خيلي به زحمت افتاد.

آرژانتين با تساوي برابر اکوادور همچنان با 26 امتياز در صدر جدول گروه خود قرار دارد.



تاريخ : شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, | 10:34 | نویسنده : Amir

تيم‌هاي ملي فوتبال شيلي و پرو مقابل پاراگوئه و اکوادور به برتري رسيدند اما بوليوي و آرژانتين مقابل ونزوئلا و کلمبيا متوقف شدند.

شب گذشته پيکارهاي مقدماتي جام جهاني 2014 در قاره آمريکاي لاتين ادامه يافت. پرو با گل دقيقه 20 زامبورانو بر اکوادور غلبه کرد.

به گزارش فارس،پاراگوئه نيز در خانه 2 بر يک مغلوب شيلي شد. در اين مصاف سانتاکروز 88 براي پاراگوئه، وارگاس 41 و آرتورو ويدال 56 براي شيلي گلزني کردند.

«آلبي‌‌سلسته» (آرژانتين) نيز در جدال خانگي با کلمبيا بدون گل متوقف شد. در اين مصاف ليونل مسي، مرد سال فوتبال اروپا و جهان از دقيقه 58 به جاي ميليتو در ترکيب قرار گرفت. همچنين بوليوي تساوي يک بر يک با ونزوئلا را کسب کرد. کامپوس 86 براي بوليوي، آرانگو 58 براي ونزوئلا گلزني کردند.

هم اکنون آرژانتين با 12 بازي و 25 امتياز صدرنشين است. کلمبيا و اکوادور هر دو با 20 امتياز و تفاضل گل 12+ و 5+ در رده‌هاي دوم و سوم پله حضور دارند.



تاريخ : شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, | 10:30 | نویسنده : Amir

تيم‌هاي ملي فوتبال آمريکا و کاستاريکا مقابل جاماييکا و هندوراس به پيروزي رسيدند.

شب گذشته پيکارهاي مقدماتي جام جهاني 2014 در قاره آمريکاي‌شمالي انجام گرفت.

آمريکا با مربيگري يورگن کلينزمان، مربي آلماني خود 2 بر يک جاماييکا را شکست داد. برک‌فورد 89 براي جاماييکا، آلتيدور 30 و ايوانز 90 براي ايالات‌متحده در ورزشگاه نشنال شهر کينگستون گلزني کردند.

کاستاريکا نيز در جدال خانگي با هندوراس يک بر صفر برنده شد.

مصاف تيم‌هاي پاناما و مکزيک نيز با تساوي بدون گل خاتمه يافت.



تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, | 10:42 | نویسنده : Amir

آلبي سلسته مدت هاست که در خانه بوليوي به پيروزي نرسيده است.

 آرژانتين علي رغم تساوي 1-1 مقابل بوليوي، صدرنشيني اش در رقابت هاي مقدماتي جام جهاني در منطقه آمريکاي جنوبي را حفظ کرد.

به گزارش گل، مارسلو مارتينس که در پيروزي 6-1 بوليوي مقابل آرژانتيني در دور انتخابي جام جهاني 2010، ستاره بوليوي بود، در ديدار امشب هم تيم ميزبان را پيش انداخت اما اور بانگا در همان نيمه اول کار را به تساوي کشيد تا شاگردان سابه يا با خيال راحت تري پاي به نيمه دوم بگذارند. در نيمه دوم هم توپي از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازي در نهايت با همين نتيجه به پايان برسد.

با اين تساوي، آرژانتين همچنان با 5 امتياز برتري نسبت به کلمبيا، در صدر جدول منطقه آمريکاي جنوبي قرار دارد. البته آنها دو بازي بيشتر انجام داده اند.

اما بوليوي با 9 امتياز از 11 ديدار، در رتبه يکي مانده به آخر گروه قرار دارد و از اميد چنداني براي راهيابي به جام جهاني برخوردار نيست.



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ