تيم فوتبال برزيل با برتري پرگل در فينال جام کنفدراسيون‌ها مقابل اسپانيا قهرمان شد.


 

برزيل و ايتاليا فينال جام کنفدراسيون‌ها را ساعت 2:30 بامداد دوشنبه به وقت ايران در ورزشگاه ماراکاناي شهر ريودوژانيرو آغاز کردند که اين ديدار با برتري سه بر صفر شاگردان اسکولاري به پايان رسيد.
فرد در دقيقه 2 با تيزهوشي دروازه ايکر کاسياس را گشود و نيمار هم در دقيقه 44 گلزني کرد تا هر دو بازيکن چهارمين گل خود را در اين مسابقات به ثمر برسانند و نيمه‌اول با برتري سلسائو به پايان برسد.

در يکي از صحنه‌هاي جالب نيمه اول در شرايطي که ضربه تياگو در آستانه ورود به دروازه برزيل بود داويد لوئيس با تکلي ديدني و فوق العاده توپ را از روي خط دروازه به کرنر فرستاد تا يک گل را براي تيمش بخرد.

در نيمه دوم بازهم برزيل بازي را بهتر آغاز کرد و اين فرد بود که روي حرکت بدون توپ نيمار در دقيقه 47 براي بار سوم دروازه اسپانيا را گشود.

پس از اين گل ماتادورها بر روي دروازه برزيل فشار وارد کردند تا توانستند يک ضربه پنالتي بدست آورند که سرخيو راموس اين موقعيت را هدر داد و توپ را به بيرون زد.

شاگردان دل بوسکه به تلاش خود براي بازکردن دروازه برزيل بازهم ادامه دادند، اما موفق به گلزني نشدند.

در يکي از موقعيت‌هاي بازي و در يک ضد حمله تند و تيز نيمار قبل از ورود به محوطه جريمه اسپانيا توسط پيکه سرنگون شد که خطاي مدافع اسپانيا با کارت قرمز داور هلندي همراه شد و اسپانيا از دقيقه 68 بازي را 10 نفره ادامه داد.

در ادامه دو تيم موقعيت‌هايي را بر روي دروازه يکديگر ايجاد کردند که ثمري نداشت و بازيکنان برزيل با نتيجه‌ قاطع سه بر صفر به سلطه ماتادورها و شکست ناپذيري آن‌ها در فوتبال جهان پايان دادند.

                                          دانلود فیلم خلاصه بازی



ايتاليا با برتري مقابل اروگوئه عنوان سوم پيکارهاي جام کنفدراسيون‌ها را بدست آورد.


 ديدار تيم‌هاي ايتاليا و اروگوئه در رده‌بندي پيکارهاي جام کنفدراسيون‌ها در ورزشگاه سالوادو رباهيا برزيل برگزار شد و دو تيم در پايان 90 دقيقه به تساوي دو بر دو رسيدند.

 گل‌هاي ايتاليا را آستوري 24 و ديامانتي 73 به ثمر رساندند و ادينسون کاواني زننده گل‌هاي اروگوئه در دقايق 58 و 78 بود.

نتيجه تساوي باعث شد بازي به وقت‌هاي اضافه کشيده شود که تلاش دو تيم در وقت‌هاي اضافه هم نتيجه‌اي در بر نداشت تا ضربات پنالتي تيم پيروز ميدان را مشخص کند.

در ضربات پنالتي اين ايتاليايي‌ها بودند که موفق ظاهر شدند و با نتيجه 3 بر 2 به برتري رسيدند تا لاجوردي‌پوشان با درخشش بوفون که دو ضربه پنالتي را مهار کرد عنوان سوم پيکارها را بدست آورند. 

فينال اين مسابقات ميان برزيل و اسپانيا در ورزشگاه ماراکانا بامداد فردا 2:30 به وقت ايران برگزار مي‌شود.
 

                                     دانلود فیلم خلاصه بازی

                                     دانلود فیلم ضربات پنالتی



تاريخ : یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, | 18:37 | نویسنده : Amir

تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیدار بامداد فردا مقابل برزیل در فینال جام کنفدراسیون‌ها با پیراهنی جدید به میدان می‌رود.

خبرگزاری فارس: پیراهن تاریخی تیم ملی اسپانیا با پرچم برزیل+عکس

دیدار تیم‌های اسپانیا و برزیل بامداد فردا ساعت 2:30 به وقت ایران در ورزشگاه ماراکانای برزیل برگزار خواهد شد و این دیدار یادآور بازی 27 سال پیش دو تیم در جام‌جهانی 1986 مکزیک خواهد بود.

ماتادورها در این دیدار با پیراهنی جدید به میدان می‌روند که بر روی آن علاوه بر پرچم اسپانیا، پرچم برزیل قرار دارد که اشاره به این بازی دارد.



تاريخ : یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, | 18:19 | نویسنده : Amir

اسپانیا با یک چالش بزرگ در دیدار امشب روبرو است. آنها اگر قهرمان این جام بشوند دوره طلایی تاریخ خود را که از ۲۰۰۸ شروع شده است را ادامه می‌‌دهند. از زمان قهرمانی در یورو ۲۰۰۸، شاگردان دل بوسکه تنها جام کنفدراسیون‌های ۲۰۰۹ را از دست داده اند و حالا باید به مصاف برزیلی بروند که تیم قدرتمندی است.

           جام کنفدراسیون ها؛ پیش بازی اسپانیا و برزیل: احتمال تاریخ سازی لاروخا در ماراکانا

اسپانیا امشب فرصت تاریخ سازی دارد. بردن قهرمان پنج گانه دنیا در ورزشگاه معروف ماراکانا. شاگردان دل بوسکه با همین هدف به ریو سفر کرده اند و حالا آنها تنها ۹۰ دقیقه تا رسیدن به این رویا فاصله دارند.

جو بازی 

اتمسفر حاکم بر این تورنمنت برای اسپانیا وحشتناک است. از ابتدای این جام هواداران با سوت‌های خود از لاروخا استقبال کرده اند. میهن پرستی‌ برزیلی‌ها که برای آنها چیزی شبیه مذهب است، یک افتخار محسوب می‌‌شود. ورزشگاه ماراکانا مثل بازی با ایتالیا تمام تلاش خود را می‌‌کند که فشار روانی‌ لازم را بر تیم ملی‌ اسپانیا بیاورد.

گمانه زنی ها در مورد ترکیب دو تیم 

برای غلبه بر این فشار دل بوسکه در دیدار با ایتالیا به سسک فابرگاس استراحت داد. همچنین در دیدار با اروگوئه نیز آزادی عمل را به این هافبک خود داد، چیزی که با نمایش فوق العاده خط میانی لاروخا همراه بود. دل بوسکه اعتقاد دارد جنب و جوش فابرگاس در میانه زمین بازی اسپانیا را روان تر می‌‌کند و برتری بی‌ چون و چرا را به قرمز پوشان می‌‌دهد.

ایده دل بوسکه برای این بازی نیز تکرار آنچه در دیدار با اروگوئه رخ داد است اما مشکل خستگی‌ بازیکنان یکی‌ از مواردی است که شاید فرناندو تورس را در این بازی به عنوان یار ثابت معرفی‌ کند. مهاجم چلسی با ۵ گل آقای گل مسابقات است و اگر به خوبی‌ ریکاوری کرده باشد، دل بوسکه باز هم وی را در ترکیب ۱۱ نفره قرار می‌‌دهد. دل بوسکه همچنین در روز جمعه به پیکه نیز استراحت داده بود.

ترکیب تیم ملی برزیل نیز تغییر چندانی نخواهد کرد و نیمار, هالک, اسکار و فرد خط حمله برزیل را شکل می دهند. لویز, مارسلو, سیلوا و الوس هم خط دفاعی سلساو را تشکیل می دهد. 

تاریخ

در جام جهانی‌ ۱۹۵۰ به میزبانی برزیل، این دو تیم در ماراکانا به مصاف هم رفتند که با پیروزی ۶ - ۱ تیم میزبان همراه بود. اسپانیا تنها یک بار در مسابقات معتبر توانسته است که برزیل را  شکست دهد. آنها در جام جهانی‌ ۱۹۳۴ با نتیجه ۳ - ۱ توانسته بودند که سلسائو را شکست دهند. پس از آن اسپانیا تنها یک بار در دیدار دوستانه در سال ۱۹۹۰ توانست با ۳ گل برزیلی‌ها را مغلوب سازد. در جام جهانی‌ ۶۲ برزیل ۲ - ۱ اسپانیا را برد، در جام جهانی ۷۸ بازی با تساوی بدون گٔل به پایان رسید و در جام جهانی‌ ۸۶ مکزیک, باز این زرد پوشان بودند که با یک گل قرمز پوشان را شکست دادند.



تاريخ : یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, | 14:45 | نویسنده : Amir

سرانجام فينالي نفس‌گير که از مدت‌ها پيش انتظار آن مي‌رفت يکشنبه‌شب در ريودوژانيرو بين برزيل قهرمان پنج دوره جام‌جهاني و اسپانيا مدافع عنوان قهرماني جهان برگزار خواهد شد.


تيم ملي برزيل در آستانه اين فينال حساس برابر اسپانيا مدافع عنوان قهرماني جهان هيچ نگراني از بابت مصدوميت بازيکنانش ندارد و احتمالا با همان ترکيبي که در مرحله نيمه نهايي برابر اروگوئه راهي ميدان شد برابر اسپانيا قرار خواهد گرفت.

لوئيس فيليپه اسکولاري سرمربي سلسائو در سه بازي اخيرش تقريبا از ترکيبي مشابه استفاده کرده و به نظر نمي‌رسد تغيير خاصي براي اين بازي در ترکيب اصلي برزيل انجام شود هر چند که هالک به دليل مصدوميت جزئي که دارد احتمالا تحت درمان قرار مي گيرد.

در عين حال اسپانيا نيز نگراني در رابطه با شرايط مصدوميت يا محروميت بازيکنانش براي اين بازي نخواهد داشت و مي تواند با تيمي کامل و قدرتمند به ديدار برزيل برود.

سسک فابرگاس هافبک ملي پوش باشگاه بارسلونا و روبرتو سولدادو از بند مصدوميت رهايي پيدا کرده اند و مي توانند پس از اينکه پيروزي برابر ايتاليا در ضربات پنالتي را از دست دادند به ترکيب بازگردند.

قضاوت ديدار فينال را بيورن کويپرز داور هلندي بر عهده خواهد داشت.

همچنين ديدار رده بندي ميان تيم هاي ايتاليا و اروگوئه را جمال حيمودي از الجزاير سوت خواهد زد.

نکاتي جالب در مورد اين پيکار :

برزيل با کسب پنج پيروزي در 10 بازي اخيرش هنوز شکست نخورده و آنها در هيچ رقابتي در خانه از سال 1975 به بعد شکست نخورده اند.

قهرمان پنج دوره جام جهاني از هشت مصاف اخيرش با اسپانيا 4 بار پيروز ميدان بوده ( 4 برد ، دو تساوي و دو شکست ) اما دو تيم هرگز از سال 1999 برابر هم قرار نگرفتند.

برزيل بزرگترين شکست اسپانيا را در جام جهاني 1950 رقم زد جايي که آنها پيش از باخت به اروگوئه در فينال با حساب 1-6 برابر اسپانيا به پيروزي رسيده بودند.

پنج بازيکن حال حاضر تيم ملي برزيل که در جام کنفدراسون ها حضور دارند در باشگاه هاي اسپانيايي توپ مي زنند.

اسپانيا رکورد 29 بازي بدون باخت را در بازي هاي رقابتي دارد آماري که از سال 2010 در جام جهاني شکل گرفته ( 24 برد و پنج تساوي ).

آخرين پيروزي لاروخا برابر برزيل به مرحله نخست از جام جهاني 1934 بازمي گردد.

اسپانيا در مجموع رقابت ها در شش بازي اخيرش برابر نماينده هاي آمريکاي جنوبي پيروزي شده ( از جمله ديدارهاي دوستانه ).آخرين باري که يک تيم از آمريکاي لاتين موفق به شکست اسپانيا شد آرژانتين بود که به يک ديدار دوستانه در ماه سپتامبر 2010 بازمي گردد.

فرناندو تورس پنج گل در سه بازي اخيرش براي اسپانيا به ثمر رسانده است.



تاريخ : یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, | 14:45 | نویسنده : Amir

هر دو تيم در حالي يکشنبه‌شب به مصاف هم مي‌روند که با شکست برابر حريفان خود از رسيدن به فينال جام کنفدراسيون‌ها بازمانده‌اند.


پس از شکست برابر اسپانيا و برزيل حالا دو تيم اروگوئه و ايتاليا به دنبال آن هستند تا با يک پيروزي ضمن کسب مقام سومي به کارشان در جام کنفدراسيون هاي 2013 پايان دهند.

نماينده آمريکاي جنوبي با ضربه سر دير هنگام پائولينو بازيکن برزيل متحمل شکست شد در حالي که ايتاليا پس از 120 دقيقه نفس گير در ضربات پنالتي با حساب 6-7 برابر اسپانيا از دور اين رقابت ها کنار رفت.

دو تيم در شرايطي يکشنبه شب برابر هم قرار مي گيرند که به هدفي که در اين رقابت ها داشتند نرسيدند اما انتظار مي رود تا طرفين با تمام قوا برابر هم صف آرايي کنند. اروگوئه مي تواند با وجود فورلان ،سوارز و کاواني از خط حمله با ارزش خود که به نوعي نقطه قوت اين تيم محسوب مي شود حساب باز کند.

چزاره پراندلي سرمربي تيم ملي ايتاليا در آستانه اين بازي نگراني هايي در رابطه با شرايط مصدوميت بازيکنانش دارد.آلبرتو جيلاردينيو برابر اسپانيا مصدوم شد بنابراين به احتمال فراوان استفان الشعراوي ستاره 20 ساله اين روزهاي ميلان جاي خالي او را در خط حمله پر خواهد کرد پس از آنکه در چند بازي گذشته نيمکت نشين بوده.

در عين حال اين سرمربي سابق باشگاه فيورنتينا همچنين تاييد کرد که آندرا پيرلو و بارزاگلي در کنار بالوتلي و آباته قطعا به دليل مصدوميت به اين بازي نمي رسند.

نکاتي جالب در مورد مصاف اين دو تيم :

دو سال از آخرين باري که دو تيم به مصاف هم رفتند مي گذرد جايي که اروگوئه موفق شد در نوامبر 2011 با تک گل پيروزي بخش سباستين فرناندس از سد ايتاليا عبور کند.

در هشت مصافي که دو تيم در عرصه ملي به ديدار هم رفتند سهم اروگوئه سه و ايتاليا دو پيروزي بوده در حالي که دو بازي نيز با نتيجه تساوي به پايان رسيده.

هشت بازيکن اسکار تاباراس سرمربي تيم ملي اروگوئه در باشگاه هاي ايتاليايي توپ مي زنند.

شايد باشگاه هاي بزرگي به دنبال جذب ادينسون کاواني باشند اما او با تيم ملي اروگوئه رکورد چندان خوبي نداشته چرا که تنها 6 گل در 28 بازي اخيرش براي اروگوئه زده.

آتزوري در ضربات پنالي با نتيجه 6-7 از رسيدن به فينال اين رقابت ها بازماند اما آنها نخستين تيمي هستند که در 16 مصاف شان برابر اسپانيا موفق به کلين شيت شده اند.

در هشت مصافي که دو تيم در عرصه ملي به ديدار هم رفتند سهم اروگوئه سه و ايتاليا دو پيروزي بوده در حالي که دو بازي نيز با نتيجه تساوي به پايان رسيده.



تاريخ : یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, | 10:54 | نویسنده : Amir

نامزدهاي دريافت توپ طلا براي رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌هاي برزيل معرفي شدند.


آندرس اينيستا و سرخيو راموس دو بازيکن اسپانيايي هستند که در فهرست نامزدهاي دريافت توپ طلاي جام کنفدراسيون‌ها قرار دارند.

 ديگر بازيکنان حاضر در ميان 6 نامزد توپ طلا عبارت هستند از: نيمار برزيلي و پائولينيو، آندره پيرلو اسپانيايي و لوئيس سوارز اروگوئه‌اي که تاکنون سه گل در رقابت‌هاي امسال به ثمر رسانده است که يکي از آنها تنها گلي بوده که اسپانيا تا اين لحظه دريافت کرده است. فرناندو تورس که پنج گل به ثمر رسانده در اين فهرست قرار ندارد.

برنده توپ طلا توسط خبرنگاران معتبر رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌ها که پس از فينال رأي خود را خواهند داد، انتخاب خواهد شد.



تاريخ : شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 16:6 | نویسنده : Amir

هافبک طراح تیم ملی فوتبال ایتالیا نمی‌تواند در دیدار رده بندی جام کنفدراسیون‌ها مقابل اروگوئه به میدان برود.

خبرگزاری فارس: پیرلو دیدار با اروگوئه را از دست داد

دیدار رده بندی جام کنفدراسیون‌ها بین تیم‌های ایتالیا و اروگوئه فردا (یکشنبه) و از ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

در این دیدار چزاره پرندلی، سرمربی ایتالیا نمی‌تواند از آندرا پیرلو در ترکیب تیمش استفاده کند. هافبک یوونتوس که مقابل اسپاینا به مدت 120 دقیقه در زمین حضور داشت، به دلیل مشکل ماهیچه از حضور در این دیدار محروم شده است.

انریکو کاستلاچی، پزشک تیم ملی ایتالیا در این مورد به سایت رسمی فدراسیون فوتبال این کشور گفت: پیرلو پیش از دیدار با اسپانیا نیز دچار مشکل ماهیچه بود ولی تحت هر شرایطی در دیدار نیمه نهایی مقابل ماتادورها حضور پیدا کرد. پس از مشورت با پرندلی تصمیم گرفتیم روی سلامتی او بیش از این ریسک نکنیم. بنابراین او در دیدار مقابل اروگوئه به میدان نخواهد رفت.

گفتنی است آندرا بارزالی نیز نمی‌تواند در این دیدار به میدان برود.



در آخرین ایستگاه از رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها برزیل و اسپانیا بر سر کسب مقام قهرمانی نبرد می‌کنند اما اروگوئه و ایتالیا خواهان قرارگرفتن در پله سوم هستند.

 

خبرگزاری فارس: برزیل - اسپانیا، ‌دوئل آخر بر سر قهرمانی/ اروگوئه و ایتالیا برای کسب مقام سوم می‌جنگند
 

فردا (یکشنبه) سری پایانی رقابت‌های این جام که در کشور برزیل در حال برگزاری است، انجام خواهد شد. مطابق برنامه برزیل، فاتح پنج دوره جام جهانی در ورزشگاه مارکانا ریودوژانیرو میزبان اسپانیا، مدافع قهرمانی جهان و اروپا است.

برزیلی‌ها که سال آینده برگزارکننده جام جهانی 2014 هستند، با هدایت لوئیس فلیپه اسکولاری خواهان پیروزی در این میدان هستند.

به باور شاگردان این مربی بزرگ، کسب عنوان نخست این جام می‌تواند مقدمه‌ای برای افتخار‌آفرینی‌های یک سال آینده «سلسائو» شده که در نهایت به قهرمانی سال آینده منتهی شود.

از طرفی اسپانیا پس از کسب دو قهرمانی متوالی اروپا و نیز فتح جام جهانی 2010 تحت هدایت ویسنته دل‌بوسکه، مقام نخست این جام را برای تکمیل کردن ویترین افتخاراتش و یکه‌تازی در عرصه فوتبال جهان می‌خواهد.

قبل از این مصاف دیدار رده‌بندی میان اروگوئه و ایتالیا در ورزشگاه فونته‌نووا انجام خواهد شد.



تاريخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, | 10:11 | نویسنده : Amir

نیمار در یکی از صحنه‌های بازی تیمش خشم بازیکن اروگوئه را برانگیخت.

خبرگزاری فارس: نیمار چگونه خشم بازیکن اروگوئه را برانگیخت+فیلم

دیدار تیم‌های برزیل و اروگوئه بامداد روز گذشته برگزار شد و شاگردان فیلیپه اسکولاری موفق شدند با پیروزی 2 بر یک به فینال جام کنفدراسیون‌ها صعود کنند.

در طول این دیدار بازیکنان برزیل و اروگوئه بارها با یکدیگر درگیر شدند و حتی جنگ‌های لفظی آن‌ها به بیرون از میدان هم کشیده شد.

نیمار مهاجم برزیل یکی از بازیکنانی بود که حساسیت بازیکنان اروگوئه را بارها برانگیخت.

در یکی از این صحنه‌ها، او به سمت نقطه کرنر رفت تا توپ را بر روی دروازه اروگوئه ارسال کند، اما زمانی که دید آلوارو گونزالز بازیکن اروگوئه در حال ترک زمین است، تعمداً منتظر ماند تا او از کنارش عبور کند و پس از آن بوسه‌ای را به او نشان داد.   

بازیکنان اروگوئه اعتقاد داشتند که نیمار بارها با شیرجه رفتن بر روی زمین قصد فریب داور را داشته است و این موضوع را در پایان مسابقه هم مطرح کردند.

 

                                           دانلود فیلم



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ