تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, | 11:23 | نویسنده : Amir

وين روني با دو گلي که در بازي شب گذشته (سه‌شنبه ) برابر باير لورکوزن به ثمر رساند، جمع گل‌هاي خود را براي منچستر يونايتد به 200 گل رساند.


منچستر يونايتد شب گذشته در ليگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتيجه‌ چهار بر دو باير لورکوزن را شکست داد.

وين روني که به تازگي از بند مصدوميت رها شده، موفق شد در اين ديدار دو گل به ثمر برساند. اولين گل وين روني براي منچستر يونايتد باعث شد تا اين بازيکن به گلزن‌ترين بازيکن تاريخ بريتانيا در ليگ قهرمانان اروپا تبديل شود. گل دوم وين روني نيز باعث شد تا دويستمين گلش را براي منچستر يونايتد زده باشد تا در رده چهارم برترين گلزنان تاريخ اين باشگاه قرار گيرد.

روني پس از بابي چارلتون، دنيس لاو و جک رولي در رده چهارم برترين گلزنان باشگاه منچستر قرار گرفت.

** برترين گلزنان تاريخ منچستر

1- بابي چارلتون، 758 بازي، 249 گل

2- دنيس لاو ، 404 بازي، 237 گل

3- جک رولي ، 424 بازي، 211 گل

4- وين روني، 406 بازي ، 200 گل

5- جورج بست ، 470 بازي، 179 گل



تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, | 21:58 | نویسنده : Amir

منچستر سیتی به دنبال به خدمت گرفتن بازیکن جوان و آینده دار رقیب خود یعنی عدنان یانوزای است.


عدنان یانوزای 18 ساله که روز شنبه عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت، مورد توجه باشگاه همشهری یونایتد یعنی سیتی قرار گرفته است.

همه این ها در حالی است که منچستر یونایتد قصد دارد قرار داد خود با این بازیکن را تمدید کند؛ اما مشکلاتی هم چون قرار نگرفتن نام این بازیکن در لیست مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا می تواند مشکلاتی را برای عقد قرار داد ایجاد کند.

اما دیوید مویس که نمی خواهد اشتباه سر آلکس فرگوسن را تکرار کند، عدنان را در ترکیب یونایتد قرار داده است و به این بازیکن روحیه می دهد. سال گذشته پوگبا ستاره این روز های یوونتوس به علت بی توجهی و بازی نکردن به صورت بازیکن آزاد از یونایتد به یوونتوس رفت.

هم چنین یانوزای در تیم اصلی همراه با ستارگانی چون رونی، گیگز و ولبک و جونز تمرین می کند و این موضوع باعث خوشنودی وی است.



تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, | 10:46 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال ليورپول در ديداري خارج از خانه به تساوي رضايت داد.


در آخرين مسابقه از هفته چهارم ليگ برتر انگليس تيم فوتبال سوانسي در استاديوم ليبرتي ميزبان ليورپول بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

شلوي 2 و ميچو 64 براي سوانسي گلزني کردند و گل‌هاي ليورپول توسط استوريج 4 و موسي 36 به ثمر رسيد.

ليورپول با اين تساوي 10 امتيازي شد و به تنهايي در صدر جدول رده بندي ليگ برتر انگليس ايستاد.

 



تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 19:57 | نویسنده : Amir

چلسی نیز به جمع باشگاه های خواهان کولبن سیگتورسون، مهاجم آژاکس پیوست.



سیگتورسون یکی از بازیکنان با استعدادی است که از ایسلند آمده و مد نظر چندین باشگاه اروپایی قرار دارد.

آرسنال در آگوست تلاش بسیاری برای خرید وی کرد اما این انتقال رخ نداد تا زمانی که بازیکن دچار مصدومیت شد.چلسی نیز که در جذب وین رونی مهاجم منچستر یونایتد ناکام بود، در تلاش است تا با خرید این بازیکن خط حمله خود را قویتر کند.

یکی از منابع خبری در آمستردام به اسپورت دایرکت نیوز خبر داده است که چلسی و آرسنال قصد دارند در ژانویه برای خرید سیگتورسون تلاش کنند. "




تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 12:45 | نویسنده : Amir

مهاجم هلندی منچستر یونایتد اعلام کرد قصد دارد تا زمانی که می تواند در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند و حتما با پایان قرارداد فعلی‌اش قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا خواهد کرد.


این بازیکن ۳۰ ساله که اکنون ۳ سال از قراردادش با منچستر یونایتد باقی مانده است فصل گذشته با ترک آرسنال پس از ۸ سال، توانست برای اولین بار با یونایتد فاتح لیگ برتر انگلیس شود.

موتور گلزنی منچستر یونایتد در مصاحبه با شبکه رسمی باشگاه گفت: " من سه سال با باشگاه قرارداد دارم و می خوام مدت بیشتری در باشگاه بازی کنم."

" من می خواهم تا جایی که می توانم در سطح اول فوتبال بازی کنم، جام های زیادی ببرم و قهرمانی ها مختلفی را تجربه کنم."

رابین فن پرسی در ادامه گفت تنها حس ناامیدی که فصل گذشته تجربه کرد پس از باخت ۳-۲ برابر رئال مادرید بود در حالیکه در بازی برگشت در اولدترافورد پیش بودند و اخراج نانی نتیجه بازی را تغییر داد.

فن پرسی در ادامه گفت:

" در آن بازی داور نقش به سزایی داشت اما من باید یک یا دو گل می زدم! به طور حتم تنها نقطه ضعف فصل گذشته برای من همین موضوع بود و امیدوارم امسال در اروپا بازی بهتری ارائه دهم."



تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 20:49 | نویسنده : Amir

منچستريونايتد و آرسنال هفته چهارم ليگ برتر را با پيروزي پشت سر گذاشتند.

رقابت‌هاي هفته چهارم ليگ برتر انگليس عصر امروز(شنبه) با انجام 7 ديدار آغاز شد.

منچستريونايتد مدافع عنوان قهرماني در ورزشگاه اولدترافورد به ديدار کريستال‌پالاس رفت و در نهايت موفق شد با دو گل اين تيم را شکست دهد.

در اين ديدار روبين فان‌پرسي دقيقه 46 منچستريونايتد را پيش انداخت. در ادامه وين روني که از ابتدا در اين ديدار با محافظ مخصوص صورت به ميدان رفته بود، موفق شد از روي يک ضربه ايستگاهي براي تيمش گلزني کند تا اولين گلش را براي منچستريونايتد در اين فصل به ثمر برساند.

در اين ديدار سرالکس فرگوسن سرمربي سابق و بازنشسته منچستريونايتد براي اولين بار پس از کنار رفتن از اين تيم به ورزشگاه اولدترافورد آمد و از نزديک بازي تيمش سابقش را از نزديک ديد.

فولام که اشکان دژاگه را در اختيار دارد برابر وست‌برومويچ با نتيجه يک بر يک متوقف شد. استيو سيدول دقيقه 22 براي فولام گلزني کرد.

اشکان دژاکه بازيکن ايراني فولام که در جام اتحاديه براي اين تيم به ميدان رفته بود در اين ديدار به مانند سه ديدار قبلي فولام در ليست 18 نفره حضور نداشت.

آرسنال نيز موفق شد برابر ساندرلند با نتيجه 3 بر يک به پيروزي برسد. براي شاگردان آرسن‌ونگر که براي اولين بار از مسوت اوزيل در ترکيب خود استفاده کرد، اوليور ژيرود (11) و آرون رمزي در دقايق (67 و 76) گلزني کردند. تک گل ساندرلند را نيز در اين ديدار کرگ گاردنر به ثمر رساند. مسوت اوزيل در اين ديدار 80 دقيقه براي تيمش به ميدان رفت و سپس جاي خود را به توماس فرمايلن داد.

منچسترسيتي نيز در ادامه نتايج ضعيف خود در اين فصل برابر استوک‌سيتي با نتيجه بدون گل متوقف شد تا فاصله‌اش با صدر جدول بيشتر شود.

تابلوي نتايج:

منچستريونايتد 2 – کريستال‌پالاس صفر

استون‌ويلا يک – نيوکاسل 2

فولام يک – وست‌بروموويچ يک

هال‌سيتي يک – کارديف يک

استوک‌سيتي صفر – وست‌بروموويچ صفر

تاتنهام 2 – نوريچ صفر

استوک‌سيتي صفر – منچسترسيتي صفر

در تنها ديدار باقيمانده امشب در ورزشگاه گوديسون پارک اورتون ميزبان چلسي خواهد بود.

در جدول رده‌بندي ليورپول با 9 امتياز سه ديدار در صدر قرار دارد.



تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 19:15 | نویسنده : Amir

در روزي که سرالکس فرگوسن براي نخستين بار پس از بازنشستگي‌اش به اولدترافورد بازگشته بود تا نمايش شاگردانش را تماشا کند، مدافع عنوان قهرماني ليگ برتر انگليس به دومين پيروزي خود در اين فصل دست پيدا کرد.

در نخستين بازي از هفته چهارم ليگ برتر انگليس از ساعت 16:15 امروز (شنبه) تيم فوتبال منچستريونايتد در خانه خود، ورزشگاه اولدترافورد ميزبان کريستال پالاس بود و موفق شد اين تيم را با نتيجه 2 بر صفر شکست داده و با افزايش امتيازات خود به 7 امتياز با يک بازي بيشتر نسبت به چلسي موقتاً در رده دوم جدول رده بندي قرار بگيرد.

 در اين ديدار که سرالکس فرگوسن، سرمربي پيشين شياطين سرخ آن را از سکوها تماشا کرد، روبين فن‌پرسي گل نخست بازي را در آخرين دقيقه نيمه اول از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. اين پنالتي را کاگيشو ديکگاکوي با خطايي که روي اشلي يانگ انجام داد و منجر به اخراج وي از ترکيب کريستال پالاس نيز شد به تيم ميزبان تقديم کرد. حملات شياطين سرخ در نيمه دوم نيز ادامه داشت تا اينکه وين روني، در دقيقه 81 از روي يک ضربه ايستگاهي به زيبايي توپ را به کنج دروازه ميهمان فرستاد و حاشيه امنيت تيمش را براي کسب دومين پيروزي اين فصلش افزايش داد.

هفته چهارم ليگ برتر انگليس با برگزاري 7 ديدار ديگر پيگيري مي‌شود که در مهم‌ترين آنها چلسي از ساعت 21 ميهمان اورتون خواهد بود. پيش از اين ديدار نيز از ساعت 18:30 آرسنال به خانه ساندرلند و منچسترسيتي نيز ميهمان استوک سيتي خواهد بود.



تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 10:11 | نویسنده : Amir

هفته چهارم لیگ برتر انگلیس فردا بعد از یک وقفه کوتاه به دلیل بازی های مقدماتی جام جهانی آغاز خواهد شد و آرسنال در استادیوم خانگی ساندرلند به میدان خواهد رفت.


تاریخچه بازی های رو در رو:
- دو تیم آرسنال و ساندرلند تاکنون در رقابت های مختلف 144 بار به مصاف هم رفته اند. آرسنال موفق به کسب 34 پیروزی شده است. ساندرلند نیز 50 بازی را برده است. 39 بازی این دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. آرسنال 225 گل در مقابل ساندرلند به ثمر رسانده و ساندرلند نیز 204 بار در مقابل آرسنال گلزنی کرده است.

- ساندرلند در بازی های خانگی خود مقابل آرسنال 72 بار به میدان رفته است که حاصل آن، 33 پیروزی، 22 تساوی و 17 شکست بوده است. در این بازی ها 129 گل زده و 86 گل نیز دریافت کرده است.

رفت و برگشت (لیگ): 132 بازی، 50 برد آرسنال، 44 برد ساندرلند، 38 مساوی
در خانه ساندرلند (لیگ): 66 بازی، 14 برد آرسنال، 30 برد ساندرلند، 22 مساوی
رفت و برگشت (لیگ برتر): 24 بازی، 13 برد آرسنال، 3 برد ساندرلند، 8 مساوی
در خانه ساندرلند (لیگ برتر): 12 بازی، 5 برد آرسنال، 3 برد ساندرلند، 4 مساوی

* پر گل ترین بازی دو تیم، پیروزی 5-4 ساندرلند در خانه و در فصل 1935/1936 بوده است.

* پرگل ترین برد آرسنال مقابل ساندرلند برد 6-1 آن ها در خانه در فصل 1932/1933 بوده است.

* پرگل ترین برد ساندرلند در مقابل آرسنال، برد 7-1 آن ها در خانه و در فصل 1953/1954 بوده است.
 

نکات جالب بازی:

- ساندرلند در 17 بازی قبلی خود مقابل آرسنال در لیگ برتر تنها 8 امتیاز بدست آورده است.

- اولویر ژیرو در هر 3 دیدار ابتدایی آرسنال در لیگ برتر این فصل گلزنی کرده است اما هیچ یک از 14 گل او در لیگ برتر، خارج از لندن نبوده است. خوزه آنتونیو ره یس در هر 5 دیدار ابتدایی فصل 2004/05 در لیگ برتر موفق به گلزنی شده بود.

- مسوت اوزیل در طول 5 فصل گذشته 72 پاس گل ارسال کرده است که بیشتر از هر بازیکن دیگری در 5 لیگ برتر اروپایی است.

- 6 بازی گذشته لیگ برتر در ورزشگاه لایت تنها 9 گل به همراه داشته است.

- ساندرلند در 9 بازی خانگی قبلی خود در لیگ برتر تنها یک پیروزی مقابل آرسنال بدست آورده است. (3 تساوی و 5 شکست)

- در این فصل هیچ کس بیشتر از سانتی کازورلا موقعیت گل ایجاد نکرده است (10 موقعیت گل)

- آرسنال در این فصل 17 بار به حریفان خود اجازه شوتزنی به سمت دروازه اش را داد و تنها فولهام با 20 شوت آمار بیشتری را در اختیار دارد.

- آرسنال در 15 دقیقه پایانی دیدارهای این فصل 2 گل دریافت کرده است که بیشترین تعداد در فصل 2012/13 محسوب می شود.

- 9 گل از 12 گل استیون فلچر برای ساندرلند در لیگ برتر در دیدارهای خارج از خانه به ثمر رسیده است.

- آرسنال در 8 دیدار متوالی لیگ برتر گلزنی کرده است که بهترین رکورد حال حاضر محسوب می شود.

 

وضعیت بازیکنان دو تیم:

مسوت اوزیل ستاره جدید آرسنال فردا می تواند در ترکیب آرسنال به میدان برود. ضمن این که ورمالن به تمرینات برگشته و حتی در صورت نیاز می تواند در بازی فردا به میدان برود. توماس روسیچکی که در بازی های ملی برابر ایتالیا آسیب دیده، بازی فردا را از دست می دهد. اما وولکات و ویلشر به همراه آرون رمزی شرایط بهتری دارند و می توانند در بازی فردا به میدان بروند.

آرتتا، دیابی، چمبرلین و پودولسکی هم مصدومان بلند مدت آرسنال هستند که قطعا در دیدار فردا غایب خواهد بود.

در طرف مقابل فیل بردزلی، لی کاترمول، کریگ گاردنر و کانر ویکهم به این دیدار نمی رسند. فابیو بورینی هم که از لیورپول آمده می تواند برای اولین بار به میدان برود. ضمن اینکه جان اوشی در دیدار فردا محروم است.
 

ترکیب احتمالی دو تیم:

آرسنال: شزنی، جنکینسون، مرته ساکر، کوسیلنی، گیبز، رمزی، ویلشر، کازورلا، وولکات، اوزیل و ژیرو.

ساندرلند: وست وود، کلوستکا، دیاکیته، کولبک، براون، جانسن، لارسن، بورینی، جاکرینی، جی، ویکهام.

 

- قضاوت این دیدار بر عهده مارتین اتکینسون می باشد.

- این بازی روز شنبه ساعت 18:30 در ورزشگاه لایت برگزار می شود.



دو تیم منچستر یونایتد و کریستال پالاس از ساعت 16:15(به وقت ایران) روز شنبه در حالی به مصاف یکدیگر می روند که مروان فلینی می تواند اولین بازی خود برای منچستر یونایتد را انجام دهد.

در شرایطی که وین رونی غایب است، دنی ولبک وظیفه پوشش رابین فن پرسی را دارد و احتمالا کریس اسمالینگ نیز به جای فیل جونز در دفاع منچستر یونایتد قرار گیرد. 

هم چینن برای کریستال پالاس بری بنان و خرید قرضی آن ها کامرون جرمئو می توانند بازیکنان کلیدی باشند. در همین حال احتمال می رودجاناتان پر پس از حدود 5 ماه دوری از میادین، ظهر شنبه در اولدترافورد به میدان برود.

اما بازی روز شنبه در حالی برگزار می شود که منچستر یونایتد بازی قبلی خود را به لیورپول واگذار کرده و پس از این بازی نیز باید به مصاف بایر لورکوزن و سیتی برود؛ هم چنین در هشت دیدار  دو تیم در لیگ برتر پالاس موفق به شکست یونایتد نشده است.

 نتایج ضعیف منچستر یونایتد، این بازی را برای آن ها مهم کرده است؛ این بدترین شروع منچستر یونایتد در 5 فصل اخیر است. در ضمن از سال 2007 به بعد گل نزدن منچستر یونایتد در دو بازی متوالی بی سابقه است. 

مویس که کار خود را با برد در مقابل سوانسی شروع کرد با تساوی مقابل چلسی و شکست از لیورپول در آنفیلد برای محکم کردن جای پای خود در اولدترافورد نیاز به برد در این بازی دارد.

هر چند همه انتظار برد از یونایتد را دارند، اما کریستال پالاس نیز تیم دست و پا بسته ای نیست؛ آن ها دارای بازیکنی به نام لان هول ویز هستند که عملکرد فوق العاده ای در بازی مقابل تاتنهام داشت. هم چنین روند رو به رشد پالاس و کسب اولین پیروزی لیگ برتر آن هم در خانه حریف، روحیه بازیکنان پالاس را برای برد تقویت کرده است. آن ها پس از دو شکست پیاپی به تاتنهام و استوک سیتی هفته گذشته ساندرلند را با نتیجه سه بر یک شکست دادند.

 

دانستنی های بازی 

در بازی های رو در رو

* در مجموع 8 بازی دو تیم در لیگ برتر پالاس تا کنون موفق به برد در مقابل منچستر یونایتد نشده است. 

* آخرین پیروزی عقاب ها در اولد ترافوردبه سال 1989 باز می گردد که این تیم موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.(این آمار مربوط به بازی های لیگ برتر می شود. و ارتباطی با پیروزی دو سال گذشته پالاس در اولدترافورد ندارد.) 

* زاها بازیکن فصل گذشته پالاس ممکن است اولین بازی لیگ برتر خود را برای یونایتد در مقابل تیم سابق خود انجام دهد.

منچستر یونایتد 

* گرفتن تنها 4 امتیاز از 9 امتیاز ممکن اول فصل ضعیف ترین نتیجه منچستر یونایتد در 5  فصل گذشته است. آخرین باری که این اتفاق در فصل 2008-09 رخ داد.

* پس از سال 2007 این اولین بار است که منچستر یونایتد از زدن گل در دو بازی متوالی باز می ماند؛ آخرین بار منچستر یونایتد در بین تاریخ های 9 می تا 12 آگوست در سه بازی متوالی موفق به گل زنی نشد.

* دیوید مویس نیز ماننsد سر آلکس فرگوسن کار خود را با یک پیروزی یک تساوی و یک شکست شروع کرده است. 

کریستال پالاس 

* پالاس در حالی از سه بازی نخست خود سه امتیاز گرفته است که در آخرین حضور آن ها در لیگ برتر آن ها در 6 بازی نخست خود تنها موفق به دریافت 1 امتیاز شدند.

* پالاس در آخرین حضور خود در لیگ برتر (2004-05) یازده گل خود را با پنالتی به ثمر رساند که در نوع خود یک رکورد است؛ هم چنین فصل گذشته با زدن سیزده پنالتی بیش از هر تیمی با پنالتی گل به ثمر رساند.

* دنی گابیدون که اولین گل لیگ برتری خود را در مقابل ساندرلند به ثمر رساند اولین بازیکنی است که در هر 4 لیگ انگلستان موفق به گل زنی شده است. 

* عقاب ها در هر دو بازی قبلی خود ابتدا از حزیف پیش افتادند که البته در بازی با استوک نتیجه جبران شد و استوک پیروز میدان شد.

بازیکنان غائب 

به احتمال زیاد وین رونی، رافائل، درن فلتچرو فیل جونز از منچستر یوناتید در این بازی حضور ندارند. 

هم چنین غائبان پالاس ویلیامز، هانت و موری می باشند.

ترکیب احتمالی دو تیم 

منچستر یونایتد: دهیا، اسمالینگ، فردیناند، ویدیچ، اورا، والنسیا، کریک، فلینی، یانگ، ولبک، فن پرسی

کریستال پالاس: سپرونی، گابیدون، موکسی، مک کارتی، وارد، جدینکا، بولاسیه، گراندین، شاماخ، بنان، کامرون جرمئو

داور

 

جیمز موس 

 

بهترین گل زنان 

یونایتد: فن پرسی ، ولبک 2 گل

پالاس: شاماخ، گابیدون، گیل، او کیفی 1 گل 

 

*دو تیم هیچ محرومی برای این بازی ندارند.

 



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 11:44 | نویسنده : Amir

ژولیو سزار دروازه بان کویینز پارک رنجرز اذعان کرد که در آستانه پیوستن به تیم بنفیکا لیسبون قرار داشت.


ین دروازه بان 34 ساله که 75 بازی ملی در کارنامه دارد، پس از سقوط کیو پی آر به دسته پایینتر، در آستانه ترک این تیم به مقصد بنفیکا لیسبون قرار داشت.

پس از اینکه مذاکرات با رم و فیورنتینا به نتیجه ای نینجامید، بنفیکا قصد داشت در روز پایانی نقل و انتقالات وی را به خدمت بگیرد، اما توافقی حاصل نشد.

سزار گفت: "تماس با بنفیکا برقرار شد، اما متاسفانه انتقال محقق نشد. من با داوید لوییز در مورد زندگی در لیسبون و بازی در بنفیکا صحبت کردم."

دروازه بان سابق فلامینگو و اینتر میلان حال باید تا ژانویه منتظر بماند، تا برای  جدایی از این تیم دسته یکی و پیوستن به باشگاهی جدید به نتیجه برسد.




صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 95 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ