دو تیم منچستر یونایتد و کریستال پالاس از ساعت 16:15(به وقت ایران) روز شنبه در حالی به مصاف یکدیگر می روند که مروان فلینی می تواند اولین بازی خود برای منچستر یونایتد را انجام دهد.

در شرایطی که وین رونی غایب است، دنی ولبک وظیفه پوشش رابین فن پرسی را دارد و احتمالا کریس اسمالینگ نیز به جای فیل جونز در دفاع منچستر یونایتد قرار گیرد. 

هم چینن برای کریستال پالاس بری بنان و خرید قرضی آن ها کامرون جرمئو می توانند بازیکنان کلیدی باشند. در همین حال احتمال می رودجاناتان پر پس از حدود 5 ماه دوری از میادین، ظهر شنبه در اولدترافورد به میدان برود.

اما بازی روز شنبه در حالی برگزار می شود که منچستر یونایتد بازی قبلی خود را به لیورپول واگذار کرده و پس از این بازی نیز باید به مصاف بایر لورکوزن و سیتی برود؛ هم چنین در هشت دیدار  دو تیم در لیگ برتر پالاس موفق به شکست یونایتد نشده است.

 نتایج ضعیف منچستر یونایتد، این بازی را برای آن ها مهم کرده است؛ این بدترین شروع منچستر یونایتد در 5 فصل اخیر است. در ضمن از سال 2007 به بعد گل نزدن منچستر یونایتد در دو بازی متوالی بی سابقه است. 

مویس که کار خود را با برد در مقابل سوانسی شروع کرد با تساوی مقابل چلسی و شکست از لیورپول در آنفیلد برای محکم کردن جای پای خود در اولدترافورد نیاز به برد در این بازی دارد.

هر چند همه انتظار برد از یونایتد را دارند، اما کریستال پالاس نیز تیم دست و پا بسته ای نیست؛ آن ها دارای بازیکنی به نام لان هول ویز هستند که عملکرد فوق العاده ای در بازی مقابل تاتنهام داشت. هم چنین روند رو به رشد پالاس و کسب اولین پیروزی لیگ برتر آن هم در خانه حریف، روحیه بازیکنان پالاس را برای برد تقویت کرده است. آن ها پس از دو شکست پیاپی به تاتنهام و استوک سیتی هفته گذشته ساندرلند را با نتیجه سه بر یک شکست دادند.

 

دانستنی های بازی 

در بازی های رو در رو

* در مجموع 8 بازی دو تیم در لیگ برتر پالاس تا کنون موفق به برد در مقابل منچستر یونایتد نشده است. 

* آخرین پیروزی عقاب ها در اولد ترافوردبه سال 1989 باز می گردد که این تیم موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.(این آمار مربوط به بازی های لیگ برتر می شود. و ارتباطی با پیروزی دو سال گذشته پالاس در اولدترافورد ندارد.) 

* زاها بازیکن فصل گذشته پالاس ممکن است اولین بازی لیگ برتر خود را برای یونایتد در مقابل تیم سابق خود انجام دهد.

منچستر یونایتد 

* گرفتن تنها 4 امتیاز از 9 امتیاز ممکن اول فصل ضعیف ترین نتیجه منچستر یونایتد در 5  فصل گذشته است. آخرین باری که این اتفاق در فصل 2008-09 رخ داد.

* پس از سال 2007 این اولین بار است که منچستر یونایتد از زدن گل در دو بازی متوالی باز می ماند؛ آخرین بار منچستر یونایتد در بین تاریخ های 9 می تا 12 آگوست در سه بازی متوالی موفق به گل زنی نشد.

* دیوید مویس نیز ماننsد سر آلکس فرگوسن کار خود را با یک پیروزی یک تساوی و یک شکست شروع کرده است. 

کریستال پالاس 

* پالاس در حالی از سه بازی نخست خود سه امتیاز گرفته است که در آخرین حضور آن ها در لیگ برتر آن ها در 6 بازی نخست خود تنها موفق به دریافت 1 امتیاز شدند.

* پالاس در آخرین حضور خود در لیگ برتر (2004-05) یازده گل خود را با پنالتی به ثمر رساند که در نوع خود یک رکورد است؛ هم چنین فصل گذشته با زدن سیزده پنالتی بیش از هر تیمی با پنالتی گل به ثمر رساند.

* دنی گابیدون که اولین گل لیگ برتری خود را در مقابل ساندرلند به ثمر رساند اولین بازیکنی است که در هر 4 لیگ انگلستان موفق به گل زنی شده است. 

* عقاب ها در هر دو بازی قبلی خود ابتدا از حزیف پیش افتادند که البته در بازی با استوک نتیجه جبران شد و استوک پیروز میدان شد.

بازیکنان غائب 

به احتمال زیاد وین رونی، رافائل، درن فلتچرو فیل جونز از منچستر یوناتید در این بازی حضور ندارند. 

هم چنین غائبان پالاس ویلیامز، هانت و موری می باشند.

ترکیب احتمالی دو تیم 

منچستر یونایتد: دهیا، اسمالینگ، فردیناند، ویدیچ، اورا، والنسیا، کریک، فلینی، یانگ، ولبک، فن پرسی

کریستال پالاس: سپرونی، گابیدون، موکسی، مک کارتی، وارد، جدینکا، بولاسیه، گراندین، شاماخ، بنان، کامرون جرمئو

داور

 

جیمز موس 

 

بهترین گل زنان 

یونایتد: فن پرسی ، ولبک 2 گل

پالاس: شاماخ، گابیدون، گیل، او کیفی 1 گل 

 

*دو تیم هیچ محرومی برای این بازی ندارند.

 



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 11:44 | نویسنده : Amir

ژولیو سزار دروازه بان کویینز پارک رنجرز اذعان کرد که در آستانه پیوستن به تیم بنفیکا لیسبون قرار داشت.


ین دروازه بان 34 ساله که 75 بازی ملی در کارنامه دارد، پس از سقوط کیو پی آر به دسته پایینتر، در آستانه ترک این تیم به مقصد بنفیکا لیسبون قرار داشت.

پس از اینکه مذاکرات با رم و فیورنتینا به نتیجه ای نینجامید، بنفیکا قصد داشت در روز پایانی نقل و انتقالات وی را به خدمت بگیرد، اما توافقی حاصل نشد.

سزار گفت: "تماس با بنفیکا برقرار شد، اما متاسفانه انتقال محقق نشد. من با داوید لوییز در مورد زندگی در لیسبون و بازی در بنفیکا صحبت کردم."

دروازه بان سابق فلامینگو و اینتر میلان حال باید تا ژانویه منتظر بماند، تا برای  جدایی از این تیم دسته یکی و پیوستن به باشگاهی جدید به نتیجه برسد.




تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 10:22 | نویسنده : Amir

امسال نقل انتقالات زیادی بین تیم های مختلف و قاره های مختلف انجام گرفت که بسیاری از باشگاه ها با فروش بازیکنان شاخص خود سود کلانی به جیب زدند.


در اینجا اسامی 10 تیمی که بیشترین سود را از فروش ستارگانشان داشتند, ذکر می کنیم

10- شاختار دونتسک - 59.5 میلیون یورو ( فرناندینیو به چلسی و مخیتاریان به دورتموند )

9- سانتوس - 62 میلیون یورو ( نیمار به بارسا و فلیپه اندرسون به لاتزیو )

8- ناپولی - 64 میلیون یورو ( کاوانی به پاریسن ژرمن )

7- پورتو - 65.5 میلیون یورو ( جیمز رودریگز و ژائو موتینیو به موناکو و کریستین آتسو به ویتسه )

6- اتلتیکو مادرید - 68.5 میلیون یورو ( فالکائو به موناکو، مارتین دمیکلیس به منچستر سیتی و جویل رابلز به اورتون )

5- سویا - 79.5 میلیون یورو ( آلوارو نگردو و خسوس ناواس به منچستر سیتی، کوندوگبیا به موناکو، گری مدل به کاردیف و لویس البرتو به لیورپول )

4- رم - 92.5 میلیون یورو ( اسوالدو به ساوتهمپتون، لاملا به تاتنهام، استکلنبرگ به فولام، مارکینیوش به پاریسن ژرمن )

3- رئال مادرید - 100 میلیون یورو ( اوزیل به آرسنال و هیگوان، کایخون و آلبیول به ناپولی )

2- تاتنهام - 110 میلیون یورو ( گرت بیل به رئال، استفن کالکر به کاردیف، تام هاتسون و جک لیورمور به هال سیتی)

1- آنژی ماهاچکالا - 120 میلیون یورو ( ساموئل اتوئو و ویلیان به چلسی، ژیرکوف و الکساندر کوکورین به دیناموکیف، لاسانا دیارا و کریتسوفر سامبا به لوکوموتیو مسکو )



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 12:36 | نویسنده : Amir

جاش جیمز، کارشناس آمار سایت رسمی آرسنال، مجددا به سراغ اعداد رفته است. این قسمت از آمار و ارقام مربوط به 200 بازی نخست انجام شده در ورزشگاه امارات می باشد.

 



پیروزی هفته گذشته آرسنال در دربی شمال لندن مقابل تاتنهام، دویستمین بازی انجام شده در خانه ی جدید آرسنالی ها و همچنین 136مین پیروزی تیم هم بود. آرسنال 42 تساوی و 22 شکست را هم در این ورزشگاه تجربه کرده است. توپچی ها 432 گل به ثمر رسانده اند و تنها 154 گل در ورزشگاه امارات دریافت کرده اند. به طور میانگین در هر مسابقه ای که در این ورزشگاه برگزار شده 2.93 گل به ثمر رسیده است.

تفاضل گل 278+ می باشد که بسیار شبیه به تفاضل گل برای 200 بازی نخست در هایبری است. تفاضل گل در آن دوره 280+ بوده است.

بازی ها در چهار جبهه و جام مختلف انجام شده است: 135 بازی در لیگ جزیره(67.5 درصد)، 38 بازی در باشگاه های اروپا(19 درصد)، 14 بازی در جام حذفی(7 درصد ) و 13 بازی در جام اتحادیه(6.5 درصد).

نخستین بازی در مقابل استون ویلا در روز شنبه 19 آگوست 2006 انجام شد. گیلبرتو سیلوا در تساوی 1-1 تک گل بازی را روی سانتر وولکات به ثمر رساند. ولکات همچنین در دویستمین بازی هم پاس گل داد. متئو فلامینی دیگر بازیکنی است که در هر دو بازی نخست و دویستم به میدان رفته است. او در هر دو بازی به عنوان یار جانشین وارد میدان شده است.علاوه بر آن فلامینی کسی است که نخستین گل پیروزی بخش در این استادیوم را در بازی برابر دینامو زاگرب که آرسنال 2-1 پیروز شد، به ثمر رساند.

بزرگترین پیروزی آرسنال در این استادیوم برد 7-0 برابر اسلاویاپراگ در اکتبر 2007 در مرحله گروهی جام باشگاه های اروپا می باشد و بیشترین نتیجه ی رخ داده در امارات 1-0 می باشد.که بازی با تاتنهام در هفته ی گذشته بیست و چهارمین مسابقه بود که با این نتیجه به پایان می رسید.

بیشترین گل زده شده در یک بازی مربوط به پیروزی 7-3 برابر نیوکاسل در فصل گذشته است. به طور کلی 30 نتیجه مختلف در دویست بازی رخ داده است.

آرسنال در 175 مسابقه از 200 بازی گلی به ثمر رسانده یعنی در 87.5 درصد مجموع بازی ها گلزنی کرده است و موفق به انجام 94 کلین شیت هم شده است.(47 درصد کل بازی ها)

7 هت تریک در این 200 بازی رخ داده که تمامی هم برای بازیکنان آرسنال بوده است. آخرین بازیکنی که توانسته در مقابل توپچی ها در خانه هت تریک انجام دهد، میک کوین مهاجم کاونتری در روز نخست فصل 1993/94 بود.

 

وولکات در صدر جدول تعداد بازی های حضور یافته در ورزشگاه امارات قرار دارد با 141 بازی که 70.5 درصد از مجموع 200 بازی انجام شده است. 5 بازیکن (ولوکات، سانیا، فابرگاس، کلیچی و فن پرسی) در بیشتر از نیمی از بازی ها حضور داشته اند. در حالی که در مجموع، 82 بازیکن پیراهن توپچی ها را در این استادیوم در بازی های رسمی به تن کرده اند که 8 نفر آنها تنها یک بازی انجام داده اند.

از بین 53 بازیکنی که بیش از 10 بازی برای آرسنال در امارات انجام داده اند، ادواردو بهترین درصد پیروزی را دارد. این مهاجم کروات در 28 بازی از 34 مسابقه ی انجام داده در ورزشگاه امارات پیروز شده است.(82.35 درصد پیروزی). درصد پیروزی باشگاه در این استادیوم 68% می باشد.

فن پرسی بیشترین گل را برای تیم در این استادیوم به ثمر رسانده است و پس از او سسک فابرگاس قرار دارد. بدون احتساب گل به خودی ها، 49 بازیکن مختلف برای آرسنال در این استادیوم گلزنی کرده اند که بیش از 60% مجموع بازیکن های به میدان رفته می باشد.

آرسنال در این ورزشگاه با 69 تیم از 17 کشور مختلف دیدار کرده است.

تاتنهام بیشترین مهمان آرسنال بوده است. دربی اخیر دهمین دیدار دو تیم در ورزشگاه امارات بود. همچنین توپچی ها بیشترین گل را نسبت به سایر تیم ها، در مقابل تاتنهامی ها به ثمر رسانده اند که 29 گل می باشد.

آرسنال تمامی 41 تیم بریتانیایی ای را که به عنوان مهمان به ورزشگاه امارات آمده اند را حداقل یک بار شکست داده است.

علاوه بر 200 بازی رسمی تیم نخست در لیگ جزیره، جام باشگاه های اروپا، جام حذفی و جام اتحادیه بازی های دیگری هم در این ورزشگاه انجام شده است. از جمله 24 بازی جام امارات، 6 بازی دوستانه ی ملی، 8 بازی جوانان و یک بازی تشریفاتی که مربوط به افتتاحیه ی ورزشگاه در جولای 2006 می باشد.



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 9:56 | نویسنده : Amir

سه باشگاه لیگ برتری آرسنال، اورتون و لیورپول علاقه مند به جذب کیسوکه هوندا ستاره ژاپنی زسکا مسکو می باشند.


قرارداد این هافبک ژاپنی، 31 دسامبر 2013 خاتمه می یابد و وی به عنوان بازیکن آزاد و بر طبق قانون بوسمن می تواند راهی تیم دلخواه شود.

تا به حال تنها سخن از پیوستن هوندا به میلان بود، ولی وی اذعان کرد که روسونری تنها یک تیم از میان بسیاری از پیشنهادهایش می باشد.

 سه تیم لیگ برتری آرسنال، اورتون و لیورپول علاقه مند به جذب هوندا می باشند.

 




تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 21:16 | نویسنده : Amir

مالک لیورپول، جان هنری در سخنانی اظهار داشت که باشگاه پیشرفت خوبی در بهسازی آنفیلد داشته است.


هنری نقشه های جاه طلبانه ای برای صدرنشین حال حاضر لیگ برتر دارد و در نظر دارد با افزایش ظرفیت آنفیلد به حدود 60000 نفر، سود بیشتری را برای باشگاه به ارمغان بیاورد. محوطه اطراف ورزشگاه نیز قرار است مورد بازسازی و بازنگری قرار گیرد. این پروژه همکاری مشترکی بین باشگاه لیورپول، شورای شهر لیورپول و شرکت یور هوسینگ است.

به گزارش ساکروی، هنری در گفتگو با لیورپول اکو در این باره گفت :"ما پیشرفت خوبی حاصل کرده ایم. در حال حاضر گروه های فراوانی در کنار هم به خوبی مشغول کار هستند و این کلید به ثمر نشستن پروژه بزرگی مانند این است. وقتی همه با هم هماهنگ باشند، پیشرفت حاصل می شود.

"فکر می کنم واضح است که حرکت در این مسیر، از نظر اقتصادی کاملا توجیه دارد و این راهی است که باشگاه برای آینده اقتصادی بهتر باید طی کند."

"مدیریت قبلی حاکم بر باشگاه معتقد بود که مبلغ عظیمی پول قرض کنیم و یک مجموعه جدید و بزرگ بسازیم. این چیزی نیست که ما قصد انجامش را داریم. یکی از مشکلات آن طرح این بود که آن ها نمی توانستند جذب اعتبار لازم را انجام دهند. اما با این طرح، جذب اعتبار مشکلی نخواهد بود.

"ما تنها احتیاج به قطعیت در مورد چندین ملک داریم و از تعداد املاک زیر سوال، هر روز کاسته می شود."



تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 9:29 | نویسنده : Amir

شینجی کاگاوا از نیمکت نشینی مداوم در منچستر یونایتد آزرده خاطر شده است.



کاگاوا ژاپنی که دومین فصل خود را در اولدترافورد سپری می‌کند، از آغاز به کار دیوید مویس تنها هفت دقیقه و مقابل ویگان اتلتیک به میدان رفته است. 

او شب گذشته برای ژاپن در دیداری دوستانه مقابل غنا گل به ثمر رساند و پس از پایان مسابقه به تصمیمات مویس انتقاد کرد. 

کاگاوا اظهار داشت: ”لطفا از دیوید مویس بپرسید چرا من در ترکیب جایی ندارم. بازی نکردن واقعا مایوس کننده است اما، با به ثمر رساندن گلی این چنینی اعتماد به نفس خود را باز می‌یابم. امیدوارم بتوانم آن (اعتماد به نفس)‌ را به باشگاه بازگردانم و اوضاع بهبود یابد.

حضور نداشتن در ترکیب اصلی بسیار دشوار است. برخی روزها ناامیدی‌ام افزایش می‌یابد. پس بازگشت به ژاپن، حضور در میدان و گل‌زنی لذت بخش و خوب بود.“

وی افزود: ”تنها باید به تلاش ادامه دهم و به شانس خود بیفزایم. زمانی که بازگردم، حضور در تیم اصلی چالشی بزرگ خواهد بود. زمانی که باشگاه خود ملحق شوم، برای شانس بازی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر باید منتظر بمانم و مطمئنم آن را به دست خواهم آورد.“



تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, | 21:1 | نویسنده : Amir

بنا به گزارش ها، مردان ژوزه مورینیو آماده ارائه پیشنهادی سودمند به دروازه بان کنونی بارسلونا، ویکتور والدز، هستند تا تابستان آینده او را به خدمت بگیرند.


علی رغم داشتن پتر چک در ترکیب اصلی و تبو کورتوا که به صورت قرضی برای سومین سال پیاپی در اتلتیکو مادرید حضور دارد، مربی سابق رئال مادرید مشتاق است تا والدز را به خدمت بگیرد.

چلسی این دروازه بان 31 ساله را هدف قرار داده است و اعتقادات بر این است که باشگاه لندنی در حال حاضر با نزدیک شدن به افراد نزدیک به والدز، چراغ سبزی نیز دریافت کرده اند.

با آماده شدن والدز برای ترک کمپ نو در تابستان بعدی [به صورت آزاد]، سران استمفورد بریج در حال آماده سازی پیشنهاد 10 میلیون یورویی برای یک سال هستند تا والدز را به انگلستان بیاورند.

گفته می شود خود بازیکن هم از مسئولان باشگاه درخواست مذاکره با سران چلسی را داشته است، در حالی که باشگاه های پاریسن ژرمن و موناکو نیز به خرید این دروازه بان علاقه دارند.



تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, | 9:26 | نویسنده : Amir

تیم استانرد : " مسعوت اوزیل شاید گران ترین انتقال امسال باشد اما این هیچ تضمینی برای ارزشمند بودن این بازیکن نیست "


در اینجا به بهترین نقل انتقالات تابستان سال 2013 از لالیگا اسپانیا به لیگ برتر انگلستان می پردازیم.

10- فرناندو آموربیتا - از اتلتیکو بیلبائو به فولام ( بازیکن آزاد )

مثل یورنته و خوای مارتینز چرا نباید در بهترین روز های خود، باسک ترک نکند. فرناندو پس از بازگشت به بیلبائو هرگز استقبال گرمی از آن نشد و این بدان معناست که او با 8 سال تجربه در لالیگا و بدون هیج هزینه ای نمی تواند انتقالی بدی برای فولام باشد .

9- ژوزه کاناس - از رئال بتیس به سوانسی ( بازیکن آزاد )

این مرد اسپانیایی با انتقالی آسان به عنوان هافبک دفاعی به مدت 4 سال به سوانسی پیوست. کاناس با مدل مو های جذابش و سبک بازی منحصر به فرد خود یکی از خرید های خوب سوانسی بوده است.

8- ایگو آسپاس - از سلتا ویگو به لیورپول ( 9 میلیون یورو )

مهاجم های اسپانیای زیادی بودند که در لیگ برتر عملکرد درخشانی داشتند و به سرعت با شرایط موجود در لیگ انگلستان وقف پیدا می کردند. آسپاس هم به نظر می رسد از جمله این بازیکنان باشد . او یک بازیکن تست نشده هست که فقط 1 سال در فوتبال حرفه مشغول به فعالیت بوده ولی حس جنگدگی و خلاقیت بالایی دارد و می تواند به لیورپول کمک کند.

7- گری مدل - از سویا به کاردیف ( 13 میلیون یورو )

بسیاری عقیده داشتند گری مدل ارزش این قیمت را ندارد اما او بازیکن فوق العاده جنگنده ی است و او هافبک دفاعی است که هر کسی از مواجه شدن با او واهمه دارد . با این ترکیب کاردیف یکی از جنگنده ترین و خشن ترین تیم های لیگ برتر می شود و نباید از آمار تعداد تکل های آن تعجب کرد.

6- جرارد دلفو - از بارسلونا به اورتون ( قرضی )

این معامله نباید ضرری برای تیم اورتون داشته باشد . مرد جوان اسپانیایی با انتقالی هوشمندانه به اورتون پیوست تا بتواند در یک رقابت سخت قرار بگیرد . دلفو در سال گذشته برای تیم بارسلونا B توانست 19 گل را به ثمر برساند و نمایش خیره کننده برای تیم زیر 20 سال اسپانیا در جام جهانی روبرتو مارتینز را قانع کرد تا او را به خدمت بگیرد.

5- روبرتو سولدادو - از والنسیا به تاتنهام ( 30 میلیون یورو )

این قیمت برای مهاجم همه کاره ی مانند سولدادو نباید گران باشد. حالا تاتنهام نقشه های زیادی برای موقیعت ایجاد کردن توسط سولدادو دارند . امسال یک دوئل بسیار زیبا بین روبرتو سولدادو و آلوارو نگردو را در لیگ برتر شاهد خواهیم بود.

4- مارتین دمیکلیس - از اتلتیکو مادرید به منچستر سیتی ( 5 میلیون یورو )

این مرد آرژانتینی به نظر می رسد یکی از بهترین نقل انتقالات امسال لالیگا به انگلستان باشد. او با انتقالی رایگان به ورزشگاه ویسنته کالدرون آمد و نمایش های قابل قبولی از خود گذاشت . مانوئل پلیگرینی به شدت خواهان به خدمت گرفتن دمیکلیس بود . دمیکلیس تجربه های بسیار خوبی با مالاگا داشته و می تواند این تجربه ها را با منچستر سیتی تکرار کند.

3- خسوس ناواس - از سویا به منچستر سیتی ( 20 میلیون یورو )

این یک واقیعت است که خسوس ناواس یکی از بهترین بازیکن های سویا هست و ثبات کاملی در این تیم داشته است . او یکی از مطمئن ترین وینگر های لالیگا هست  هر فصل ناواس یکی از بهترین پاسور ها و حرکت کننده های کناری لالیگا بوده است اما خسوس در منچستر سیتی به علت تعداد زیاد بازیکنان درجه یک کار سختی در پیش دارد.

2- آلوارو نگردو - از سویا به منچستر سیتی ( 25 میلیون یورو )

نگردو یه مهاجم قدرتی و جنگنده هست و در درگیری های هوایی بسیار قدرتمند  است . او در فورم خوبی قرار دارد و رمان آن رسیده بود تا با انتقال به تیمی دیگر شرایط خود را بهتر کند . او همچنین در پشت محوطه جریمه خطزناک است . نگردو یکی از با انگیزه ترین بازیکنان سیتی هست تا بتواند توجه دل بوسکه را به خود برای انتخاب او در ترکیب تیم ملی اسپانیا جلب کند.

1- مسعوت اوزیل - از رئال مادرید به آرسنال ( 50 میلیون یورو )

طرفداران و بازیکنان رئال مادرید باور نمی کردند که این انتقال صورت گرفته است . خشم هوادران رئال تا حدودی با درخشش ایسکو و خرید گرت بیل کاهش یافته اما آنها بهترین پاسور خود را از دست دادند. اوریل بازیکن تکنیکی و با استعدادی هست که مادریدی ها به زودی از فروختن آن پشیمان خواهند شد. روزنامه ی مارکا می گوید : " اوزیل یکی از بهترین بازیکن های جهان هست ، مادرید نبود او را احساس خواهد کرد، هرگز تصور خروج او را نداشتیم "



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 17:10 | نویسنده : Amir

پنجره نقل انتقالات بسته شده است اما بدین معنی نیست که صحبت باشگاه ها با بازیکنان برای انتقالات جدید به اتمام رسیده باشد


منچستر سیتی و آرسنال هنوز علاقه مند به جذب ایکر کاسیاس دروازه بان نیمکت نشین رئال مادرید هستند.ایکر کاسیاس دروازه بان شماره یک تیم ملی اسپانیا از نیمکت نشینی بر روی نیمکت کهکشانی ها راضی نیست و همچنین اعتماد سرمربی و بعضی هواداران نسبت به او کم شده و نمایش های خیره کننده دیگو لوپز، تا حدودی زیادی او را از بازگشت به ترکیب اصلی دور کرده است؛ همگی این عوامل باعث شده تا آرسنال و منچستر سیتی که هر دو به دنبال خرید یک دروازه بان جدید هستند، نگاهشان را معطوف به خرید ایکر کاسیاس کنند.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 95 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ