تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, | 9:26 | نویسنده : Amir

تیم استانرد : " مسعوت اوزیل شاید گران ترین انتقال امسال باشد اما این هیچ تضمینی برای ارزشمند بودن این بازیکن نیست "


در اینجا به بهترین نقل انتقالات تابستان سال 2013 از لالیگا اسپانیا به لیگ برتر انگلستان می پردازیم.

10- فرناندو آموربیتا - از اتلتیکو بیلبائو به فولام ( بازیکن آزاد )

مثل یورنته و خوای مارتینز چرا نباید در بهترین روز های خود، باسک ترک نکند. فرناندو پس از بازگشت به بیلبائو هرگز استقبال گرمی از آن نشد و این بدان معناست که او با 8 سال تجربه در لالیگا و بدون هیج هزینه ای نمی تواند انتقالی بدی برای فولام باشد .

9- ژوزه کاناس - از رئال بتیس به سوانسی ( بازیکن آزاد )

این مرد اسپانیایی با انتقالی آسان به عنوان هافبک دفاعی به مدت 4 سال به سوانسی پیوست. کاناس با مدل مو های جذابش و سبک بازی منحصر به فرد خود یکی از خرید های خوب سوانسی بوده است.

8- ایگو آسپاس - از سلتا ویگو به لیورپول ( 9 میلیون یورو )

مهاجم های اسپانیای زیادی بودند که در لیگ برتر عملکرد درخشانی داشتند و به سرعت با شرایط موجود در لیگ انگلستان وقف پیدا می کردند. آسپاس هم به نظر می رسد از جمله این بازیکنان باشد . او یک بازیکن تست نشده هست که فقط 1 سال در فوتبال حرفه مشغول به فعالیت بوده ولی حس جنگدگی و خلاقیت بالایی دارد و می تواند به لیورپول کمک کند.

7- گری مدل - از سویا به کاردیف ( 13 میلیون یورو )

بسیاری عقیده داشتند گری مدل ارزش این قیمت را ندارد اما او بازیکن فوق العاده جنگنده ی است و او هافبک دفاعی است که هر کسی از مواجه شدن با او واهمه دارد . با این ترکیب کاردیف یکی از جنگنده ترین و خشن ترین تیم های لیگ برتر می شود و نباید از آمار تعداد تکل های آن تعجب کرد.

6- جرارد دلفو - از بارسلونا به اورتون ( قرضی )

این معامله نباید ضرری برای تیم اورتون داشته باشد . مرد جوان اسپانیایی با انتقالی هوشمندانه به اورتون پیوست تا بتواند در یک رقابت سخت قرار بگیرد . دلفو در سال گذشته برای تیم بارسلونا B توانست 19 گل را به ثمر برساند و نمایش خیره کننده برای تیم زیر 20 سال اسپانیا در جام جهانی روبرتو مارتینز را قانع کرد تا او را به خدمت بگیرد.

5- روبرتو سولدادو - از والنسیا به تاتنهام ( 30 میلیون یورو )

این قیمت برای مهاجم همه کاره ی مانند سولدادو نباید گران باشد. حالا تاتنهام نقشه های زیادی برای موقیعت ایجاد کردن توسط سولدادو دارند . امسال یک دوئل بسیار زیبا بین روبرتو سولدادو و آلوارو نگردو را در لیگ برتر شاهد خواهیم بود.

4- مارتین دمیکلیس - از اتلتیکو مادرید به منچستر سیتی ( 5 میلیون یورو )

این مرد آرژانتینی به نظر می رسد یکی از بهترین نقل انتقالات امسال لالیگا به انگلستان باشد. او با انتقالی رایگان به ورزشگاه ویسنته کالدرون آمد و نمایش های قابل قبولی از خود گذاشت . مانوئل پلیگرینی به شدت خواهان به خدمت گرفتن دمیکلیس بود . دمیکلیس تجربه های بسیار خوبی با مالاگا داشته و می تواند این تجربه ها را با منچستر سیتی تکرار کند.

3- خسوس ناواس - از سویا به منچستر سیتی ( 20 میلیون یورو )

این یک واقیعت است که خسوس ناواس یکی از بهترین بازیکن های سویا هست و ثبات کاملی در این تیم داشته است . او یکی از مطمئن ترین وینگر های لالیگا هست  هر فصل ناواس یکی از بهترین پاسور ها و حرکت کننده های کناری لالیگا بوده است اما خسوس در منچستر سیتی به علت تعداد زیاد بازیکنان درجه یک کار سختی در پیش دارد.

2- آلوارو نگردو - از سویا به منچستر سیتی ( 25 میلیون یورو )

نگردو یه مهاجم قدرتی و جنگنده هست و در درگیری های هوایی بسیار قدرتمند  است . او در فورم خوبی قرار دارد و رمان آن رسیده بود تا با انتقال به تیمی دیگر شرایط خود را بهتر کند . او همچنین در پشت محوطه جریمه خطزناک است . نگردو یکی از با انگیزه ترین بازیکنان سیتی هست تا بتواند توجه دل بوسکه را به خود برای انتخاب او در ترکیب تیم ملی اسپانیا جلب کند.

1- مسعوت اوزیل - از رئال مادرید به آرسنال ( 50 میلیون یورو )

طرفداران و بازیکنان رئال مادرید باور نمی کردند که این انتقال صورت گرفته است . خشم هوادران رئال تا حدودی با درخشش ایسکو و خرید گرت بیل کاهش یافته اما آنها بهترین پاسور خود را از دست دادند. اوریل بازیکن تکنیکی و با استعدادی هست که مادریدی ها به زودی از فروختن آن پشیمان خواهند شد. روزنامه ی مارکا می گوید : " اوزیل یکی از بهترین بازیکن های جهان هست ، مادرید نبود او را احساس خواهد کرد، هرگز تصور خروج او را نداشتیم "



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 17:10 | نویسنده : Amir

پنجره نقل انتقالات بسته شده است اما بدین معنی نیست که صحبت باشگاه ها با بازیکنان برای انتقالات جدید به اتمام رسیده باشد


منچستر سیتی و آرسنال هنوز علاقه مند به جذب ایکر کاسیاس دروازه بان نیمکت نشین رئال مادرید هستند.ایکر کاسیاس دروازه بان شماره یک تیم ملی اسپانیا از نیمکت نشینی بر روی نیمکت کهکشانی ها راضی نیست و همچنین اعتماد سرمربی و بعضی هواداران نسبت به او کم شده و نمایش های خیره کننده دیگو لوپز، تا حدودی زیادی او را از بازگشت به ترکیب اصلی دور کرده است؛ همگی این عوامل باعث شده تا آرسنال و منچستر سیتی که هر دو به دنبال خرید یک دروازه بان جدید هستند، نگاهشان را معطوف به خرید ایکر کاسیاس کنند.



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 9:31 | نویسنده : Amir

کاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال آلمان از حضور هموطن خود در آرسنال حمايت کرد.

مسعود اوزيل که در روز پاياني نقل و انتقال‌هاي تابستاني از رئال مادريد به آرسنال منتقل شده از سوي ميشاييل بالاک مورد تمجيد قرار گرفته است. بالاک بر اين باور است که اوزيل تمامي ويژگي‌هاي تبديل شدن به يک بازيکن خوب در اين تيم را دارا است.
کاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال آلمان که چهار سال در ترکيب چلسي به ميدان رفته بر اين باور است که اوزيل از آن دسته بازيکناني است که مي‌تواند شيوه بازي آرسنال را تغيير داده و به هشت سال انتظار هواداران اين تيم براي به دست آوردن جام پايان دهد.

«اوزيل بازيکن جواني است که در اوج دوران فوتبال خود قرار دارد. او بازيکن فوق‌العاده‌اي است که به يک باشگاه جديد پيوسته و طبيعي است که براي حضور در ليگ برتر انگليس کمي استرس داشته باشد.»

بالاک در ادامه گفت: آرسنال هم باشگاه بزرگي است که پول زيادي براي آوردن او پرداخت کرده و انتظار دارد اوزيل پاسخ اعتمادشان را بدهد. اميدوارم همه چيز براي اوزيل خوب پيش برود. او اکنون به ليگ برتر رفته و مي‌تواند با توانايي‌هايي که دارد فوتبال زيبايي را ارائه کند.



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 8:53 | نویسنده : Amir



تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, | 16:57 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال استقلال در رده‌بندي جديد تيم‌هاي باشگاهي جهان 27 پله سقوط کرد.


در تازه‌ترين رده‌بندي سايت اطلاعات باشگاه‌هاي جهان (FOOTBALL DATABASE) تا تاريخ 17 شهريور 92 تيم فوتبال استقلال که در اعلام قبلي از سوي اين سايت تا رتبه 85 جهان صعود کرده و به بالاترين سطح پيشرفت در بين تيم‌هاي ايراني دست يافته بود در رده‌بندي جديد تا رتبه 112 جهان سقوط کرد.

در رده‌بندي جديد پس از استقلال و در بين تيم‌هاي ايراني مانند اعلام قبلي همچنان تيم‌هاي سپاهان، تراکتورسازي، فولاد و پرسپوليس قرار گرفتند.

سپاهان با 9 پله نزول در جايگاه 167 جهان قرار گرفته و تراکتورسازي نيز با 23 پله صعود به رده 279 صعود کرد.

همچنين فولاد خوزستان با 5 پله صعود تا رده 426 جهان بالا رفت و پرسپوليس هم با 4 پله صعود به رده 442 جهان رسيد.

در بين تيم‌هاي آسيايي نيز الهلال عربستان، گوانگژوي چين و اف سي سئول به ترتيب با قرار گرفتن در رتبه‌هاي 72، 81 و 94 در بين تيم‌هاي قاره کهن اول تا سوم شدند و استقلال از اين حيث در مکان چهارم آسيا قرار گرفت.

بوريرام تايلند، حريف اسقلال در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا نيز با قرار گرفتن در رتبه 221 جهان و 8 پله صعود اختلاف خود با استقلالي‌ها را کمتر از گذشته کرد.

در اين رده‌بندي بايرن مونيخ همچنان در رده اول تيم‌هاي باشگاهي جهان قرار دارد و پس از اين تيم هم مانند آخرين اعلام اين سايت، رئال مادريد و بارسلونا همچنان دوم و سوم هستند.

دورتموند، يوونتوس، چلسي، پورتو، منچستريونايتد، پاري‌سن‌ژرمن و آرسنال نيز ساير تيم‌هايي هستند که به ترتيب رده‌بندي تيم‌هاي چهارم تا دهم جهان را در اين جدول شامل مي‌شوند.

فرمول حضور تيم‌ها در اين رده‌بندي به امتيازات تيم‌ها بر مبناي برد، باخت و تساوي در رقابت‌هاي باشگاهي و قاره‌اي در طي يک سال گذشته مربوط شده و در رده‌بندي، نتايج يکسال محسوب مي‌شود.



تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, | 21:33 | نویسنده : Amir

کای رونی فرزند وین رونی در لباس منچستر یونایتد



تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, | 17:42 | نویسنده : Amir

با توجه به گزارش ها در مطبوعات بریتانیا باشگاه آرسنال به دنبال مدافع جوان بارسلونا می باشد.


توپچی ها علاقه مند هستند تا مدافع جوان بارسلونا را به خدمت بگیرند.
قرارداد مونتویا 22 سال سال دیگر به اتمام می رسد و گفته می شود آرسن ونگر می خواهد او را به لندن ببرد.

مارتین مونتویا در تابستان به شدت مورد علاقه باشگاه اینترمیلان قرار گرفته بود اما سرانجام در نیوکمپ ماندنی شد.





تاريخ : جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, | 11:42 | نویسنده : Amir

هافبک پرتغالي منچستريونايتد با پايان دادن به تمامي گمانه‌زني‌ها قراردادش با اين تيم را تمديد کرد.


لوييس ناني که شايعه‌هاي زيادي در مورد خروجش از منچستريونايتد شنيده شده بود به مدت پنج سال قراردادش را تمديد کرد.

اگر ناني تا پايان قردادش يعني سال 2018 در اين تيم بماند، دوران حضور خود در ترکيب شياطين سرخ را به 11 سال خواهد رساند. اين در حالي است که او مورد توجه باشگاه‌هايي چون يوونتوس، موناکو، گالاتاسراي، زنيت سنت پترزبورگ و آنژي ماخاچکالا قرار داشت.

ناني در سال 2007 با 17 ميليون پوند از اسپورتينگ ليسبون به منچستريونايتد پيوست و به نظر مي‌رسد با وجود حضور ديويد مويس در سکان هدايت شياطين سرخ به دوران فوتبال خود در اولدترافورد ادامه خواهد داد.



تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, | 11:53 | نویسنده : Amir

باشگاه اورتون موفق شد در آخرین روز نقل و انتقالات روملو لوکاکو مهاجم چلسی، جیمز مک کارتی هافبک ویگان اتلتیک و گرت بری هافبک منچسترسیتی را به خدمت گیرد.


اورتون پس از فروش مروان فلاینی به منچستریونایتد با مبلغ 27.5 میلیون پوند و ویکتور آنیچبه به وست برومویچ با مبلغ 6 میلیون پوند، موفق شد با سه بازیکن قرارداد امضا نماید.

روملو لوکاکو 20 ساله که آگوست 2011 از تیم اندرلخت با مبلغ 20 میلیون پوند راهی چلسی شده بود و فصل گذشته به صورت قرضی در تیم وست برومویچ 17 گل در لیگ به ثمر رسانده بود، به صورت قرضی راهی اورتون شد.

جیمز مک کارتی 22 ساله که 16 بازی ملی برای تیم ملی جمهوری ایرلند در کارنامه دارد، با مبلغ 13 میلیون پوند راهی اورتون شد تا جای خالی مروان فلاینی را پر نماید.

گرت بری ملی پوش انگلیسی و 32 ساله منچسترسیتی نیز که 132 بار برای سیتی به میدان رفته است، با قراردادی قرضی و به مدت یک سال راهی اورتون شد.



تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, | 10:37 | نویسنده : Amir

نيکو کرانچار بازيکن مياني تيم ملي فوتبال کرواسي با قرارداد قرضي يک ساله به کويينز پارک رنجرز پيوست.


کوييز پارک رنجرز علاوه بر اين بنوا آسو اکوتو و تام کارول مدافع تيم ملي زير بيست و يک سال انگليس را نيز از تاتنهام هاتسپر خريده است.

هري ردنپ سرمربي تاتنهام که فصل گذشته نتوانست رنجرز را در ليگ برتر نگه دارد ، بار ديگر کرانچار بيست و نه ساله را که پيش از اين در پورتسموث و خود تاتنهام از وي استفاده کرده بود، به خدمت گرفت.

ردنپ در گفتگو با وب سايت باشگاه گفت نيکو بازيکني است که با بازي خود تماشاگران را به وجد مي آورد او يک بازيکن عالي است و کيفيت تيم را بالا خواهد برد.

کرانچار نيز که خود سابقه قهرماني در جام اتحاديه باشگاهاي انگليس را در تيم پورتسموت به همراه ردنپ دارد گفت :« ردنپ تجربيات زيادي به من آموخته است. من پيش از اين در دو تيم مختلف براي وي بازي کرده ام و اکنون نيز از پيوستن به تيم وي خوشحالم. »

آسو اکوتو بازيکن تيم تاتنهام نيز که سابقه بازي کردن در تيم رد نپ در همين باشگاه تاتنهام را دارد به کويينز پارک رنجرز پيوست.

رد نپ درباره اسو اکوتو گفت بنوا از نظر من يکي از بهترين مدافعان چپ ليگ برتر است و خوشحالم توانستم وي را به تيم کويينز پارک رنجرز بياورم.

کارول بيست و يک ساله نيز با قرارداد قرضي يک ساله از تاتنهام به کويينز پارک رنجرز پيوسته است. گفتني است کارول در اوت دو هزارو يازده ميلادي نخستين بار در تيم تاتنهام در زمان مربيگري رد نپ در ليگ اروپا بازي کرد و به فوتبال اروپا معرفي شد.

ردنپ گفت وي بازيکني است که من به طور کامل اطمينان دارد بسيار پيشرفت خواهد کرد. وي آينده فوتبال انگليس است و از ظرفيت هاي کافي براي تبديل شدن به يک بازيکن بين المللي برخوردار است.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 95 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ