تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, | 8:17 | نویسنده : Amir

در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی ساندرلند دو بازیکن ایتالیایی جذب کرد.


ساندرلند فابیو بورینی مهاجم ایتالیایی لیورپول و آندره آ دوسنا مدافع 31 ساله ناپولی را به ترکیب خود اضافه کرد.

بورینی 22 ساله با قرادادی قرضی برای یک سال به این تیم ملحق شده است. بورینی فصل قبل با مبلغ 11 میلیون یورو از رم به لیورپول ملحق شده بود،  ولی زیاد درخشان ظاهر نشد و فقط 2 بار موفق به گلزنی شد.

لیورپول برای جایگزینی بورینی ویکتور موزس را از چلسی با قرادادی قرضی به خدمت گرفت.

بورینی 1 بازی ملی برای ایتالیا در کارنامه دارد و فصل قبل در 20 بازی برای لیورپول به میدان رفت.

دوسنا هم سابقه بازی در لیگ برتر را دارد، او بین 2008 تا 2010 عضو لیورپول بوده است و در 31 بازی برای این تیم به میدان رفته است. دوسنا در فصل قبل همراه ناپولی به مقام دوم سری آ رسید.



تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, | 8:15 | نویسنده : Amir

هافبک سابق منچستر سیتی، استفان آیرلند انتقال قرضی خود به استوک سیتی را تکمیل کرد.


آیرلند آخرین بازی خود برای استون ویلا را در ژآنویه سال 2013 انجام داد و بالاخره امروز به صورت قرضی این باشگاه را به مقصد استوک سیتی ترک کرد.

حال پس از این که هیوز در یک دوره با آیرلند در منچستر سیتی کار کرد، بار دیگر در استوک سیتی مربی این هافبک کهنه کار خواهد شد.

تونی اسکولز به وبسایت رسمی باشگاه استوک سیتی گفت: "استفان بازیکنیست که مارک او را به خوبی می شناسد و وقتی فرصتش فراهم شد، مشتاق بود که او را به تیم اضافه کند."

آیرلند قبل از این که در سال 2010 راهی استون ویلا شود، 140 بار برای منچستر سیتی در لیگ برتر به میدان رفته بود، با این حال در سال 2010 به عنوان بخشی از مبلغ رضایت نامه جیمز میلنر راهی ویلا پارک شد.



تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, | 8:14 | نویسنده : Amir

لیبور کوژاک مهاجم 24 ساله لاتزیو به طور رسمی به آستون ویلا پیوست.


مهاجم تیم ملی چک با قرادادی 4 ساله راهی لیگ جزیره شده است. کوژاک در فصل قبل در 19 بازی برای لاتزیو به میدان رفت و سهم بسزایی در رسیدن این تیم به مراحل پایانی لیگ اروپا داشت و با 10 گل بهترین گلزن لیگ اروپا لقب گرفت.

باشگاه آستون ویلا تایید کرد که امشب لیبور کوژاک را به صورت رسمی جذب کرده است و تا ژوئن 2017 با این باشگاه قرارداد امضا کرده است.

همچنین پل لمبرت سرمربی آستون ویلا به avfc.co.uk گفت: "ما در چند ماه گذشته تلاش کردیم که وی را به خدمت بگیریم و خوشحالم سرانجام وی به آستون ویلا پیوست."

هزینه انتقال کوژاک حدود 8/3 میلیون یورو تخمین زده شده است.



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 20:59 | نویسنده : Amir

باشگاه پالرمو به صورت رسمی پیوستن امیلیانو ویویانو را به آرسنال در روز پایان نقل و انتقالات تأیید کرده است.


دروازه‌بان سابق پالرمو، امیلیانو ویویانو، که فصل گذشته را به صورت قرضی در فیورنتینا سپری کرد، در هفته های گذشته مورد توجه توپچی های لندن قرار گرفته بود و سرانجام در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی اروپا به آرسنال پیوست.

رئیس باشگاه پالرمو، مائوریتسیو زامپارینی، در گفت و گو با Samir Ujkani گفت: "استفانو سورنتینو و سمیر یوکانی دروازه‌بان های ما در فصل آینده خواهند بود. ما پیشنهادی را برای آن ها دریافت نکردیم، در حالی که ویویانو به آرسنال خواهد رفت."

ویویانو که در فصل گذشته مشکلاتی را از لحاظ آمادگی در فیورنتینا داشت، تست های پزشکی خود را نیز در آرسنال با موفقیت پشت سر گذاشته است. گفته شده است که این دروازه‌بان 27 ساله به صورت قرضی راهی لندن شده است و آرسنال در پایان فصل گزینه خرید کامل وی را در اختیار خواهد داشت.



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 19:31 | نویسنده : Amir

عبدل رزاک، ملی پوش ساحل عاجی منچسترسیتی به صورت قرضی به آنژی روسیه پیوست.


این هافبک در سال 2010 از کریستال پالاس به منچستر سیتی پیوست و در فوریه 2011 برای اولین بار برای سیتزن ها به میدان رفت.

این هافبک 20 ساله در طول سه سال حضور خود در منچسترسیتی تنها توانست 7 بار به میدان برود؛ و به تیم های پورتسموث، برایتون و چارتون قرض داده شد.

وی که برای چهارمین بار به صورت قرضی منچستر را ترک می کند، باید امسال در لیگ اروپا با تاتنهام روبرو شود.





تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 19:9 | نویسنده : Amir

از آنجایی که ونگر می خواهد در روز آخر نقل و انتقالات مهاجم دیگری را جذب کند، نگاه خود را به دمبا با معطوف کرده است.



آرسنال قصد دارد با مبلغ 1.5 میلیون پوند دمبا با را به صورت قرضی جذب کند، اما چلسی خواستار 3 میلیون پوند است.

چلسی مشکلی با فروش با ندارد و اگر پیشنهادی 10 میلیون پوندی دریافت کند، این مهاجم سنگالی را به فروش می رساند.

پیشتر نیوکاسل قصد داشت با مبلغ 1 میلیون پوند به صورت قرضی این مهاجم 28 ساله را جذب کند، اما چلسی با پیشنهاد آنها مخالفت کرد.

تیم های رم، روبین کازان و وستهم نیز خواهان جذب با می باشند.



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 17:2 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


اوزیل پیشنهاد 45 میلیون یورویی آرسنال را رد کرد: مسوت اوزیل به مسئولان باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که علی رغم پیشنهاد 45 میلیون یورویی آرسنال، می خواهد در باشگاه بماند.

تاتنهام هالتبی را قرض نمی دهد: تاتنهام آماده نیست تا لویس هالتبی، هافبک خود را به صورت قرضی راهی تیم دیگری کند.

اوزیل هدف منچستر یونایتد نیست: باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که آنها مسوت اوزیل از رئال مادرید را هدف قرار نداده اند.

وست بروم در آستانه جذب کوالیارلا: وست بروم آماده است تا با کنار زدن وستهام، فابیو کوالیارلا، مهاجم تیم یوونتوس را به خدمت بگیرد.

مویس 4 بازیکن را برای خرید هدف گرفته است: دو بازیکن از اورتون، فلاینی و بینس در کنار آندر هررا از بیلبائو و هافبک تیم رم، ده روسی، 4 بازیکن مورد نظر مویس تا پایان امشب خواهند بود.

اورتون برای فروش فلاینی، زاها را می خواهد: باشگاه اورتون ویلفرد زاها را به صورت قرضی می خواهد تا اجازه خروج فلاینی را صادر کند.

آرسنال برای خرید 3 بازیکن 80 میلیون پوند هزینه می کند: آرسنال قصد دارد برای جذب مسوت اوزیل، آنخل دی ماریا و آبل هرناندز از پالرمو، 80 میلیون پوند هزینه کند. باشگاه وارد مذاکرات جدی برای خرید اوزیل شده است.



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 17:0 | نویسنده : Amir

باشگاه لیورپول با افتخار اعلام می کند که موفق به جذب ممدو ساخو مدافع میانی پاریس سنت ژرمن شده است.


این مدافع 23 ساله بعد از پشت سر گذاشتن تست پزشکی در ملوود قرارداد بلند مدت خود با قرمزها را امضاء کرد.

بعد از نهایی شدن این انتقال ساخو به وب سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "از حضور در اینجا خوشحالم. می خواهم از همه کسانی که از حضور من استقبال کردند تشکر کنم. من به اینجا آمدم برای اینکه پروژه ای که لیورپول به دنبال اجرای آن است نظر مرا جلب کرد. برای انجام اولین بازی خودم بسیار مشتاق هستم."

ساخو می تواند به عنوان مدافع میانی و مدافع چپ بازی کند و تاکنون 14 بازی ملی برای تیم ملی فرانسه انجام داده و اولین بازی او نوامبر 2010 مقابل تیم ملی انگلیس بوده است.

او در آکادمی پی اس جی رشد کرد و در مجموع 201 بازی برای این تیم بزرگ انجام داد. او بیشتر از 6 سال در این تیم حضور داشت و سه جام مهم با پاریس سنت ژرمن کسب کرد. ضمن اینکه او در فصل 2010-2011 به عنوان بهترین بازیکن جوان فرانسه انتخاب شد.

ساخو ادامه داد: "من به شدت مشتاق شروع کارم هستم و نمی توانم بیش از این برای حضور در زمین مسابقه صبر کنم. می دانم که هواداران لیورپول فوق العاده هستند و زمانی که در فرانسه بودم، برای من واضح بود که آن ها میان بهترین ها در انگلیس هستند."



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 16:59 | نویسنده : Amir

منچستر یونایتد و اورتون بر سر انتقال ملی پوش بلژیکی به توافق رسیده اند.


مارون فلینی انتقالش به منچستر را با پیوستن جیمز مک کارتی به اورتون کامل خواهد کرد. بنا به گزارش سایت گل دو تیم انگلیسی بر سر مبلغ 24 میلیون پوند توافق کرده اند. توافقات شفاهی حاصل شده است و مذاکرات پیرامون دستمزد و نحوه پرداخت در جریان است. اما اورتون تا زمانی که جیمز مک کارتی از ویگان به این تیم بپیوندد انتقال را نهایی نخواهد کرد.

هردو باشگاه انتظار دارند فلینی تا قبل از پایان یافتن مهلت نقل و انتقالات (امشب) به شیاطین سرخ ملحق شود. هنوز آینده لیتون بینس مشخص نیست. قیمتی که اورتون روی مدافع چپ خود گذاشته است 20 میلیون پوند است  و سخت در تلاش است تا مانع خروج وی از گودیسون پارک شود. این در حالی است که بینس بارها از علاقه اش به ترک باشگاه خبر داده است.

روبرتو مارتینز سرمربی اورتون خود را برای از دست دادن فلینی آماده کرده بود اما امیدوار است بتواند بینس را همچنان در اختیار داشته باشد چرا که او را بازیکن کلیدی تیم خود می داند. پس از این که دیوید مویس در خریدن تیاگو آلکانترا و سسک فابرگاس ناکام ماند به فلینی روی آورد. شیاطین سرخ بسیار امیدوارند بتوانند آندر هره را بازیساز اتلتیک بیلبائو را به خدمت بگیرند اما برای انجام این انتقال باید 36 میلیون یورو برای فسخ قرارداد به باشگاه اسپانیایی پرداخت کنند.

اورتون قصد دارد 12.5 میلیون پوند از مبلغ فروش فلینی را صرف به خدمت گرفتن مک کارتی کند و مابقی را برای خرید گرث بری و جولئون لسکات از منچسترسیتی هزینه نماید.



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 16:54 | نویسنده : Amir

باشگاه فوتبال چلسی تایید کرد که ویکتور موسز به صورت قرضی راهی لیورپول شده است.



ویکتور موسز فصل گذشته با مبلغ 9 میلیون پوند از ویگان خریداری شد و موفق شد در فصل اول حضورش 27 بار از ابتدا در ترکیب چلسی قرار گیرد و 16 بازی را نیز به عنوان بازیکن جانشین بازی کند.  موسز توانست 10 گل به ثمر برساند و نقشی حیاتی در قهرمانی چلسی در لیگ اروپا داشت.

حال باشگاه چلسی لحظاتی پیش رسما تایید کرد که ویکتور موسز برای یک فصل به لیورپول قرض داده شده است.

مبلغ این انتقال قرضی 1 میلیون پوند می باشد.




صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 95 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ