تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 18:15 | نویسنده : Amir

کاپیتان 29 ساله تیم ملی ژاپن ولفسبورگ را به مقصد نورنبرگ ترک کرد.



سران نورنبرگ دقایقی پیش خبر از به خدمت گرفتن ماکوتو هاسبه دادند. مارتین بادر مدیر ورزشی نورنبرگ گفت که مذاکرات این انتقال به خاطر جایگاه خوبی که هاسبه در شش سال اخیر در ولفسبورگ به دست آورده بود به درازا انجامید. هاسبه در سال ژانویه 2008 از اوراوا رد دایموندز ژاپن به تیم آلمانی پیوست و در 135 بازی پنج گل به ثمر رساند. هاسبه یکی از عوامل قهرمانی ولفسبورگ در سال 2009 بود.

وی قراردادی سه ساله را با نورنبرگ به امضا رساند.



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 11:25 | نویسنده : Amir

روزنامه‌هاي آلماني از علاقه‌مندي باشگاه دوسلدورف به مسعود شجاعي نوشتند.

مهاجم ايراني چند فصل گذشته اوساسونا هنوز نتوانسته است تيم جديدي را به عنوان مقصد آتي خود انتخاب کند.

روزنامه‌هاي آلماني "اکسپرس" و "راينيشر پست" از علاقمندي باشگاه دسته دومي دوسلدورف به شجاعي نوشتند.

اين روزنامه‌ها عنوان مي‌کنند در صورتي که "تولگا سيگرچي"، بازيکن تيم ملي زير 21 سال آلمان ولفسبورگ را به مقصد دوسلدورف ترک نکند، شجاعي مي‌تواند گزينه اين تيم دسته دومي باشد. سيگرچي در يک سال و نيم گذشته به صورت قرضي در مونشن‌گلادباخ بازي کرده است.

از آنجا که اين بازيکن 29 ساله ايراني با پايان قراردادش با اوساسونا بازيکن آزاد به حساب مي‌آيد، خريد او گزينه‌اي محتمل به نظر مي‌رسد. شجاعي بر خلاف سيگرچي بازيکني کاملا تهاجمي است و مي‌تواند جانشيني براي کنيا، ديگر بازيکن خلاق فورتونا دوسلدورف باشد.

فورتونا دوسلدورف پيش از اين تمايل خود را براي به خدمت گرفتن رضا قوچان نژاد، مهاجم ايراني استاندارد ليژ با مبلغ 1.2 ميليون يورو ابراز داشته بود. اين تيم هم‌اکنون در مکان چهاردهم بوندسليگاي دو حضور دارد.



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 10:54 | نویسنده : Amir

با گذشت يک ماه از آغاز فوتبال باشگاه هاي مختلف اروپا رقابت در جدول گلزنان شکل گرفت.


برترين گلزنان 5 ليگ معتبر اروپا به شرح زير هستند :

* ليگ يک فرانسه : امانوئل ريوير از موناکو با 5 گل

* بوندسليگا آلمان : نيکولاي مولر از ماينتس با 5 گل

* ليگ برتر انگليس : کريستين بنتکه از آستون ويلا ، اوليويه ژيرو از آرسنال و دانيل استوريج از چلسي با 3 گل

* سري آ ايتاليا : مارک هامسيک از ناپولي با 4 گل

* ليگاي اسپانيا : ليونل مسي از بارسلونا با 5 گل



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 9:42 | نویسنده : Amir

سایت مارکا با یک اینفوگراف خرید های گران و سر شناس دنیا فوتبال را به تصویر کشیده است.

در این میان می توان از بازیکنان دیگری مانند ابراهیموویچ, کاکا, کاوانی و تورس هم نام برد. اختلاف مبلغ خرید ولی گروس و گرث بیل هم پیشرفت های اقتصادی رشته فوتبال را در گذر زمان بیشتر نمایان می کند.

 

پ.ن: برای دیدن عکس در ابعاد بزرگتر, روی عکس کلیک کنید.

 



تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 8:26 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال بورسيا دورتموند در ديداري خارج از خانه به پيروزي رسيد.


 از هفته چهارم بوندس ليگا آلمان دو ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال اينتراخت فرانکفورت ميزبان بورسيا دورتموند بود که اين ديدار در پايان با نتيجه 2 بر يک به سود دورتموند خاتمه يافت.

هنريک ميختاريان هر دو گل دورتموند را در دقايق 10 و 56 به ثمر رساند و تک گل فرانکفورت را کادلچ در دقيقه 36 به ثمر رساند.

در مسابقه ديگر تيم فوتبال اشتوتگارت با نتيجه پرگل 6 بر 2 بر ميهمان خود هوفن هايم غلبه کرد.

دورتموند با اين برد با 12 امتياز به تنهايي در صدر جدول رده بندي اين فصل بوندس ليگا ايستاد و اشتوتگارت نيز به اولين سه امتياز فصل خود دست يافت.



تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, | 10:56 | نویسنده : Amir

دو تیم بروسیا دورتموند و آینتراخت فرانکفورت در چهارچوب رقابت های بوندس لیگا در ورزشگاه کامرزبانک آرنا به مصاف یکدیگر می روند.

 

دورتموندی که فصل را با برد 4-2 مقابل بایرن آغاز کرد، تا به حال شکستی را متحمل نشده و حتی تن به تساوی نیز نداده است. دورتموند با پیروزی در این بازی می تواند با جا گذاشتن بایرن مونیخ به صدر جدول بوندس لیگا برسد و رکورد 100 درصد پیروزی را، حفظ کند.

شاگردان کلوپ در این بازی میهمان فرانکفورت هستند و مردان آرمین وه در هفته گذشته موفق شدند تا در زمین برانشوآیگ این تیم را با نتیجه 2-0 مغلوب کنند. کلوپ می داند که در مقابل تیمی که توانست در دور پلی آف راهی لیگ اروپا شود، کار سختی را پیش رو دارد.

دورتموند در این بازی علاوه بر لوکاژ پیژک، ایلکای گوندوغان را نیز در اختیار ندارد و لاکیچ،ستندرا و جونگ نیز غایبان قرانکفورت در این دیدار مهم هستند.

دورتموند با پیروزی در این بازی می تواند با جا گذاشتن بایرن مونیخ به صدر جدول بوندس لیگا برسد و رکورد 100 درصد پیروزی را، حفظ کند.

 



تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, | 10:26 | نویسنده : Amir

شالکه نخستين پيروزي اين فصل خود را به دست آورد و موفق شد در خانه با دو گل لورکوزن را شکست دهد.


شالکه در ادامه هفته‌ چهارم رقابت‌هاي بوندسليگا موفق شد با دو گل از سد باير لورکوزن بگذرد.

گل‌هاي آبي پوشان را در اين ديدار که در ورزشگاه خانگي شالکه برگزار شد، مارکو هوگر (30) و فارفان در دقيقه‌ 83 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساندند. شالکه با اين پيروزي چهار امتيازي شد تا به رده سيزدهم جدول رده‌بندي صعود کرد اما لورکوزن 9 امتيازي باقي ماند و نتوانست از توقف بايرن مونيخ استفاده و به صدر جدول رده بندي صعود کند.

بازي‌هاي اين هفته‌ امروز (يکشنبه) با انجام دو ديدار به پايان مي‌رسد که در حساس‌ترين بازي آينتراخت فرانکفورت در خانه از بوروسيا دورتموند پذيرايي مي‌کند. دورتموند در صورت پيروزي در اين ديدار خارج از خانه مي‌تواند با 12 امتياز جاي بارسلونا در صدر جدول رده‌بندي را بگيرد.



تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 22:33 | نویسنده : Amir

ماریو گوتزه ستاره جوان بایرن مونیخ در فینال سوپر کاپ اروپا مقابل چلسی مصدوم شد و تا سه هفته نمی تواند تیمش را همراهی کند.

 


بازیکن تازه وارد بایرن که به دلیل مصدومیت فصل گذشته تمرینات پیش فصل تیم را از دست داد، هفته گذشته به ترکیب اصلی تیم اضافه شد و حالا باید برای برگشت دوباره به میدان 21 روز دیگر منتظر بماند.

مصدومیت گوتزه در بازی دیشب در صحنه برخوردش با رامیرس ایجاد شد، که در این برخورد رامیرس کارت زرد دومش را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

با این مصدومیت گوتزه دو بازی آینده تیم ملی آلمان در دور مقدماتی جام جهانی مقابل اتریش (6 سپتامبر) و جزایر فارو (10 سپتامبر) را از دست می دهد.



 



تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 20:13 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال اينتراخت برانشويگ با حضور دروازه‌بان ايراني خود متحمل شکست سنگيني در خانه هامبورگ شد.



در هفته چهارم بوندس‌ليگا عصر امروز (شنبه) 5 ديدار برگزار شد که در يکي از اين ديدارها تيم فوتبال هامبورگ در ورزشگاه نوردبانک آره‌نا ميزبان اينتراخت برانشويگ بود.

 برانشويگ که همچون دو بازي گذشته دانيال داوري، سنگربان ايراني‌اش را در درون دروازه داشت با نتيجه 4 بر صفر مغلوب ميزبان خود شد. داوري 25 ساله در حالي در اين ديدار 4 گل دريافت کرد که موقعيت‌هاي خوبي هم را از حريف گرفت و 10 بار دروازه‌اش را از باز شدن نجات داد.

در اين ديدار فن‌در‌فارت (7) و ژاک زوآ داوگاري (17) و هاکان کالهان‌‌اوغلو(80 و 1+90) براي هامبورگ گلزني کردند. شيرهاي زرد که پس از 28 سال به بوندس‎‌ليگا بازگشته‌‎اند پس از گذشت 4 هفته از فصل جديد اين رقابت‌ها با 4 شکست در قعر جدول رده‌بندي سطح اول فوتبال آلمان قرار دارند.

در ساير ديدارهاي برگزار شده هم نتايج زير به دست آمد:

* بورسيا مونشن‌گلادباخ 4- وردربرمن يک

* هانوفر4- ماينتس يک

* نورنبرگ صفر- آگزبورگ يک

* ولفسبورگ 2- هرتابرلين صفر

ساعت 21 امشب هم شالکه 04 در ديداري حساس پذيراي بايرلورکوزن خواهد بود.



تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 17:10 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل انتقالات فوتبال اروپا:


بارسا به دنبال کاردوزو: ممکن است بارسلونا قبل از اینکه پنجره نقل و انتقالات بسته شود، یک مهاجم دیگر به تیمش اضافه کند. تاتا مارتینو مشتاق است تا در تیمش پلان B داشته باشد، و از این رو به اسکار کاردوزو، که در پاراگوئه هم کار کرده اند، علاقه دارد.

کاکا در رادار آرسنال: آرسنال در حال سبک سنگین کردن انتقال کاکا است؛ بازیکنی که قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات، اجازه جدایی از رئال مادرید را به دست آورده است

من یونایتد آماده ارائه پیشنهاد جدید برای هررا: بعد از اینکه پیشنهاد اولیه منچستریونایتد توسط باشگاه بیلبائو رد شد، آنها این بار قصد ارائه پینشهاد 30 میلیون پوندی به آندر هررا دارند.

آرسنال و مذاکره با کالو: آرسنال در حال مذاکره با بازیکن سابق چلسی، سالومون کالو است. بازیکنی که به دنبال جدایی از لیل است.

لوی مصمم به فروش آدبایور و دفو: مدیر باشگاه تاتنهام مصمم است تا امانوئل آدبایور و جرمین دفو را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به فروش برساند تا ترکیب تیم سبک تر شود.

ساخو در آستانه پیوستن به لیورپول: گفته می شود مدافع میانی پاریسن ژرمن، ممدو ساخو در آستانه پیوستن به باشگاه لیگ برتری لیورپول است؛ قیمت این انتقال 23 میلیون یورو خواهد بود.

کاکا در حال مذاکره با میلان و 2 باشگاه انگلیسی: هافبک تیم رئال مادرید در حال مذاکره با آث میلان و 2 باشگاه انگلیسی است. این بازیکن برزیلی می خواهد برنابئو را ترک کند و در آستانه جام جهانی جایگاهی ثابت در ترکیب پیدا کند.

رم پیشنهاد یونایتد برای ده روسی را رد کرد: باشگاه ایتالیایی، پیشنهاد 12 میلیون یورویی قهرمان لیگ برتر برای دنیله ده روسی را رد کرد.

شالکه به دنبال آدبایور: باشگاه آلمانی برای زندگی بدون تیمو پوکی، که به سلتیک پیوست، قصد دارد امانوئل آدبایور را به خدمت بگیرد. دستمزد این بازیکن می تواند مشکل ساز شود، ولی گزینه انتقال قرضی هم وجود دارد.

بری امیدوار به انتقال قرضی به اورتون: گرث بری آماده است تا دستمزد خود را برای انتقال به اورتون کاهش دهد و قبل از پایان فرصت نقل و انتقالات، پیراهن این تیم را به تن کند.





صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 52 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ