تاريخ : دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, | 12:53 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال بورکينافاسو با غلبه بر توگو به نيمه‌نهايي جام ملت‌هاي آفريقا رسيد.


 در آخرين بازي از مرحله يک چهارم نهايي جام ملت‌هاي آفريقا دو تيم بورکينافاسو و توگو در ورزشگاه ام‌بومبلا به مصاف هم رفتند که در نهايت بورکينافاسو با نتيجه يک بر صفر بر حريف خود چيره شد و آخرين تيم راه‌يافته به نيمه نهايي لقب گرفت.

دو تيم در 90 دقيقه معمول بازي به نتيجه تساوي بدون گل رضايت دادند و کار در وقت‌هاي اضافي دنبال شد که در نهايت در دقيقه 105 پيترويپا توانست گل برتري را براي بورکينافاسو به ثمر برساند و موجب صعود اين تيم به نيمه نهايي جام ملت‌هاي آفريقا شود.



تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, | 13:18 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال مالي با غلبه بر آفريقاي جنوبي در ضربات پنالتي به نيمه نهايي صعود کرد.


در ادامه مسابقات جام ملت‌هاي فوتبال اروپا دو تيم آفريقاي جنوبي و مالي به مصاف هم رفتند که اين بازي در نهايت با نتيجه 4 بر 2 به سود مالي در ضربات پنالتي به پايان رسيد.

به گزارش فارس، ابتدا رانتي در دقيقه 31 آفريقاي جنوبي را پيش انداخت اما سيدو کيتا در دقيقه 58 بازي را به تساوي کشاند تا 90 دقيقه معمول بازي با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان برسد.

تلاش دو تيم در دو وقت 15 دقيقه‌اي اضافي هم نتيجه نداد تا کار به ضربات پنالتي بکشد.

در ضربات پنالتي آفريقاي جنوبي با نتيجه 3 بر يک مغلوب شد و با اين حساب مالي به نيمه نهايي صعود کرد.



تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 21:54 | نویسنده : Amir

در ادامه رقابت‌هاي جام ملـت‌هاي فوتبال آفريقا تيم فوتبال غنا به نيمه نهايي راه يافت.

 در ادامه رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آفريقا تيم فوتبال غنا با غلبه بر کيپ ورد به نيمه نهايي راه يافت.

اين بازي با نتيجه 2 بر صفر به سود غنا به پايان رسيد. گل‌هاي اين ديدار را موبارک در دقيقه 54 و 90 به ثمر رساند.

در بازي ديگر نيز از ساعت 22:00 آفريقاي جنوبي به مصاف مالي خواهد رفت.



تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 9:29 | نویسنده : Amir

در ادامه مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي آفريقا، تيم فوتبال توگو و ساحل عاج به مرحله حذفي صعود کردند.

در ادامه رقابت‌هاي فوتبال جام ملت‌هاي آفريقا، در آخرين بازي از مرحله گروهي اين رقابت‌ها و از گروه چهارم 2 ديدار به طور همزمان برگزار شد که طي آن تيم‌هاي ساحل عاج و توگو به مرحله حذفي راه يافتند.

در حساس‌ترين بازي توگو و تونس تيم‌هاي دوم و سوم جدول رده‌بندي با امتيازهاي مشابه 3، به مصاف هم رفتند که بازي در نهايت با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد تا توگو به دليل تفاضل گل بهتر به مرحله بعد صعود کند. گل توگو را در اين بازي گاکپه در دقيقه 13 به ثمر رساند و گل تونس نيز توسط مولهي در دقيقه 30 به ثمر رسيد.

در بازي ديگر نيز ساحل عاج از پيش صعود کرده به مصاف الجزاير ته جدولي و حذف شده رفت که اين بازي نيز با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

به اين ترتيب تيم‌هاي ساحل عاج با 7 امتياز و توگو با 4 امتياز به مرحله يک‌چهارم نهايي صعود کردند.




تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 9:27 | نویسنده : Amir

آلئن ترائوره مهاجم تيم ملي فوتبال بورکينافاسو در پي مصدوميت از ناحيه ران پاي چپ در ديدار روز سه شنبه در مقابل زامبيا ادامه ديدار هاي جام ملت هاي آفريقا را از دست داد.

 ديدار بورکينافاسو در مقابل زامبيا با تساوي بدون گل خاتمه يافته بود. اين بازيکن 25ساله تصريح کرد :«براي من، جام ملت هاي آفريقا پايان يافت.» اين در حالي است که روماريک توئه پزشک تيم ملي بورکينافاسو اعلام کرد نتايج آزمايشات پزشکي اين بازيکن تا روز پنجشنبه مشخص خواهد شد.

ترائوره تصريح کرد :«از ديشب پزشک تيم فوتبال لوريان (تيم باشگاهي وي در ليگ يک فرانسه) با من تماس گرفت و از من خواست براي درمان به فرانسه برگردم. اين موضوع هنوز قطعي نيست. اين موضوع به شدت مصدوميت بستگي دارد.»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از نلسپرويت، وي افزود:« مدت زيادي بود که منتظر حضور در اين رقابت ها بوديم و اين موضوع براي من بسيار سخت است.»

ترائوره مهاجم تيم ملي بورکينافاسو و لوريان فرانسه با سه گل همچنان در صدر جدول گلزنان اين رقابت ها قرار دارد.

بورکينافاسو براي دومين بار در تاريخ خود به مرحله يک چهارم نهايي رقابت هاي جام ملت هاي آفريقا صعود کرده است. بورکينافاسو روز يکشنبه به مصاف يکي از دو تيم توگو و يا تونس مي رود.



تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, | 12:53 | نویسنده : Amir

در ادامه رقابت‌هاي جام ملـت‌هاي فوتبال آفريقا تيم‌هاي بورکينافاسو و نيجريه به مرحله حذفي راه يافتند.

در ادامه رقابت‌هاي فوتبال جام ملت‌هاي آفريقا، در آخرين بازي از مرحله گروهي اين رقابت‌ها و از گروه سوم 2 ديدار به طور همزمان برگزار شد و تيم‌هاي بورکينافاسو و نيجريه به مرحله يک‌چهارم نهايي صعود کردند.

در يکي از بازي‌ها بورکينافاسو تيم اول جدول به مصاف زامبيا تيم دوم جدول رفت که بازي در نهايت با نتيجه مساوي بدون گل پايان يافت و بورکينافاسو با 5 امتياز به عنوان تيم اول به مرحله بعد صعود کرد.

در بازي ديگر نيز نيجريه به مصاف اتيوپي رفت که اين بازي با نتيجه 2 بر صفر به سود نيجريه به پايان رسيد. هر 2 گل اين ديدار را ويکتور موزس در دقيقه 80 و 90 از روي نقطه پنالتي براي نيجريه به ثمر رساند و نيجريه با اين برد با 5 امتياز و تفاضل گل کمتر نسبت به بورکينافاسو به عنوان تيم دوم به مرحله حذفي صعود کرد.

فردا شب نيز در آخرين بازي‌ها از مرحله گروهي الجزاير با ساحل عاج بازي مي‌کند و توگو به مصاف تونس مي‌رود.



تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 9:44 | نویسنده : Amir

تيم‌هاي فوتبال غنا و مالي از گروه دوم جام ملت‌هاي آفريقا به مرحله حذفي صعود کردند.

 در ادامه رقابت‌هاي فوتبال جام ملت‌هاي آفريقا در آخرين بازي از مرحله گروهي اين رقابت‌ها و از گروه دوم 2 ديدار به طور همزمان برگزار شد و تيم‌هاي غنا و مالي به مرحله حذفي صعود کردند.

در اين بازي‌ها تيم غنا توانست با گل‌هاي جيان 6، آتسو 23 و بويه 49 با نتيجه 3 بر صفر تيم نيجر را شکست داده و با 7 امتياز به عنوان تيم اول گروه دوم به مرحله يک چهارم نهايي صعود کند.

در بازي دوم نيز تيم‌هاي مالي و کنگو به نتيجه مساوي يک بر يک رضايت دادند تا با اين نتيجه تيم مالي با چهار امتياز به عنوان تيم دوم از اين گروه صعود کند.

شب گذشته و از گروه اول نيز تيم‌هاي آفريقاي جنوبي و کيپ‌ورد به مرحله حذفي راه يافته بودند.



تاريخ : دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, | 12:41 | نویسنده : Amir

تيم هاي ملي فوتبال آفريقاي جنوبي و کيپ ورد به مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آفريقا صعود کردند.

تيم فوتبال آفريقاي جنوبي يکشنبه شب در گروه A رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آفريقا در ديدار با مراکش به نتيجه تساوي 2 بر 2 رسيد با اين حال جواز صعود به دور بعدي اين مسابقات را کسب کرد. "ماي ماهلانگو" در دقيقه 71 و "سيابونگا سانگوني" در دقيقه 86 براي ميزبان گل زدند و "عصام الادائو" (10) و "عبداله الهافيدي" (82) گل‌هاي مراکش را به ثمر رساندند.

به گزارش مهر، در ديگر ديدار اين گروه کيپ ورد با نتيجه 2 بر يک مقابل آنگولا به برتري رسيد. آنگولا ابتدا در دقيقه 33 توسط گل به خودي "ناندو" پيش افتاد اما "وارلا فرناندو" (81) و "هلدون" (90) گل هاي کيپ ورد را به ثمر رساندند.

اين بازي ها امشب در گروه B بدين شرح پيگيري مي شود:

* کنگو - مالي

* نيجر - غنا

رقابت‌هاي فوتبال جام ملت‌هاي آفريقا 2013 با حضور 16 تيم در آفريقاي جنوبي در حال برگزاري است و 22 بهمن پايان مي‌يابد.



تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, | 13:21 | نویسنده : Amir

تيم ملي فوتبال ساحل عاج عصر روز شنبه در چارچوب رقابت هاي جام ملت هاي آفريقا 2013 در آفريقاي جنوبي ؛ سه بر صفر تيم تونس را شکست داد.

بازيکنان تيم تونس که در ديدار قبلي شان تيم الجزاير يک بر صفر برده بودند؛ هيچگاه فکر نمي کردندکه اين گونه مغلوب فيل هاي ساح عاج شوند.

گل دقيقه 21 گيرينهو بازيکن تيم ساحل عاج سبب شد که شيرازه تيم اميدوار عقاب هاي کارتاژ از هم گسسته شود.

گل زيباي يحيي توره بازيکن تکتيکي ساحل عاج و بازيکن کنوني تيم باشگاه منچسترسيتي در دقيقه 87 تير پاياني براي تيم تونس بود.

گل کونان بازيکن ساحل عاج در دقيقه 90 بازي اگرچه تاثير ديگري در سرنوشت اين بازي نداشت اما سبب شد که تيم فيل هاي ساحل عاج با صلابت و اقتدار زيادي خود را در مرحله بعدي مرحله نهايي رقابت هاي جام ملت هاي افريقا ببيند.

با توجه به پيروزي دو بر يک ساحل عاج بر تيم توگو در ديدار قبلي اش؛ اين تيم با شش امتياز در صدر گروه D قرار گرفته است.

اين مسابقه ، در ورزشگاه 42 هزار نفري رويال بافوکينک در شهر روستنبرگ مرکز استان شمال غرب ، برگزار شد.

بدنبال اين ديدار؛ تيم هاي توگو و الجزاير ديگر تيم هاي حاضر در گروه D با يکديگر ديدار خواهند داشت .



تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 8:51 | نویسنده : Amir

رقابت هاي جام ملت هاي آفريقا در گروه دوم روز پنجشنبه پيگيري شد و تيم ملي فوتبال غنا با غلبه بر حريف در صدر جدول اين گروه قرار گرفت.

تيم ملي غنا در ديدار روز پنجشنبه با يک گل از سد مالي گذشت. واکاسو مبارک در دقيقه سي و هشتم مسابقه تک گل اين ديدار را از روي نقطه پنالتي وارد دروازه حريف کرد.

ديگر ديدار روز پنجشنبه ميان تيم هاي نيجر و جمهوري دموکراتيک کنگو پس از نود دقيقه تلاش دو تيم با تساوي بدون گل خاتمه يافت.

در حال حاضر تيم ملي غنا با چهار امتياز صدر نشين و تيم هاي مالي و جمهوري دموکراتيک کنگو به ترتيب با سه و دو امتياز در جايگاه دوم و سوم اين گروه قرار گرفته اند. تيم ملي نيجر نيز با يک امتياز در قعر جدول تيم هاي اين گروه جاي گرفته است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از ليبرويل، در سومين ديدار تيم هاي گروه دوم، بيست و هشتم ژانويه نيجر به مصاف غنا مي رود و جمهوري دموکراتيک کنگو با مالي ديدار مي کند.

دو تيم اول و دوم هرگروه به مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت ها صعود مي کنند.تيم ملي فوتبال غنا تنها به يک امتياز براي صعود به مرحله بعدي اين رقابت ها نياز دارد.



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ