تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 14:21 | نویسنده : Amir


ستاره جوان و آينده‌دار ليل ممکن است در آخرين ساعات فرصت نقل و انتقالات تابستاني به جاي المپيک مارسي راهي ليگ برتر انگليس شود.


رسانه‌هاي فرانسوي در روز‌هاي گذشته علاقه بندرنشينان مارسي براي جذب فلوران تاوين، ‌هافبک هجومي 20 ساله فرانسوي را گزارش کردند. در همين راستا حتي گزارش شد مديران دو تيم روز شنبه (امروز) جلسه مهمي خواهند داشت تا در فاصله دو روز مانده به اتمام نقل وانتقالات نيم فصل اول، به طور جدي شرايط انتقال اين بازيکن را به جنوب کشور اروپايي را بررسي و تصميم‌گيري کنند.
 در همين ارتباط روزنامه لوپاريزين گزارش کرد با وجود برگزاري چنين نشست سرنوشت‌سازي، احتمال دارد تاوين لژيونر فرانسه در ليگ برتر شود. زيرا باشگاه نيوکاسل يونايتد پيشنهادي 10 ميليوني با شرايط خوب به ليل بابت اين بازيکن ارائه کرده است.




تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 13:59 | نویسنده : Amir

ستاره جوان تيم ملي فوتبال مالي از باستيا فرانسه به المپيايکوس يونان ملحق شد.


«سامبو ياتاباره» 23 ساله روز گذشته با امضا قراردادي 4 ساله به عضويت تيم مطرح يوناني درآمد.

اين بازيکن جوان که فرزند خانواده‌اي مهاجر به فرانسه است و در اين کشور اروپايي به دنيا آمده، قراردادي تا تابستان سال 2017 امضا کرد.

طبق گزارش‌ رسانه‌ها المپيايکوس بابت انتقال وي 2.5 ميليون يورو هزينه کرد.

 

 



تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 13:51 | نویسنده : Amir

باشگاه موناکو به صورت رسمی‌ با هافبک دفاعی باشگاه سویا، جئوفری کوندوگبیا ۲۰ ساله برای ۵ فصل قرارداد رسمی‌ امضا کرد.


در بیانیه‌ای که در وبسایت رسمی‌ باشگاه موناکو دیده می‌‌شود، از قدرت فیزیکی‌ این بازیکن فرانسوی یاد شده است. کوندوگبیا به همراه فرانسه قهرمان جام جهانی‌ زیر ۲۰ ساله شده است و از ماه اوت، به اردو تیم ملی‌ فرانسه دعوت می‌‌شود. اولین بازی وی برابر بلژیک انجام شد. کوندوگبیا بازی را از باشگاه لنز آغاز کرد و پس از پیوستن به سویا، مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت.

 



تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 11:27 | نویسنده : Amir

بايرن‌ مونيخ در رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي جهان در صدر قرار دارد و استقلال ايران در رده سوم آسيا و هشتاد و پنجم جهان جاي دارد.


رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان اعلام شد که تيم استقلال با صعود نسبت به ماه قبل در رده هشتاد و پنجم جهان و سوم آسيا قرار گرفت.

رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان  که در اين رده بندي بايرن‌ مونيخ هم چنان برترين تيم جهان است. پس از تيم بايرن‌ مونيخ، رئال مادريد و بارسلونا در رده‌هاي دوم تا سوم قرار دارند.

** رده بندي 10 تيم برتر باشگاه‌هاي فوتبال جهان به اين شرح است:

1- بايرن‌ مونيخ (آلمان)

2- رئال مادريد (اسپانيا)

3- بارسلونا (اسپانيا)

4- بوروسيادورتموند (آلمان)

5- چلسي (انگليس)

6- منچستر يونايتد (انگليس)

7- پورتو (پرتغال)

8- يوونتوس (ايتاليا)

9- پاري سن ژرمن (فرانسه)

10- آرسنال (انگليس)

در بين تيم‌هاي آسيايي نيز الهلال عربستان بهترين تيم‌هاي آسيا است که در رده هفتاد و دوم قرار دارد. پس از الهلال تيم‌هاي گوانگژوي چين و استقلال ايران در رده‌هاي دوم و سوم آسيا قرار دارند.

** هشت تيم برتر تيم‌هاي آسيايي در رده بندي باشگاه‌هاي جهان به شرح زير است:

1- الهلال عربستان، هفتاد و دوم

2- گوانگژوي چين، هفتاد و سوم

3- استقلال ايران، هشتاد و پنجم

4- اف سي سئول کره جنوبي، يکصد و دوم

5- الاتحاد عربستان، يکصد و بيست و يکم

6- جونبوک کره جنوبي، يکصد و سي و يکم

7- الاهلي عربستان، يکصد و پنجاه دوم

8- سپاهان ايران، يکصد و پنجاه و هشتم

در اين رده بندي پس از استقلال و سپاهان، تراکتورسازي در رده 302 ، فولاد 431 و پرسپوليس در رده 446 قرار دارند.



تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, | 15:27 | نویسنده : Amir

رسانه هاي اسپانيايي از نشست ايکر کاسياس با ناصر الخليفي مالک متمول پاري سن ژرمن خبر دادند.


به نظر مي رسيد با آمدن کارلو آنچلوتي به رئال مادريد مشکل ايکر کاسياس حل شود و بار ديگر به سنگربان اصلي کهکشانيها تبديل شود اما اينگونه نشد و سرمربي ايتاليايي رئال مادريد در هر دو ديدار فصل جديد ليگا ديگو لوپز را به کاسياس ترجيح داد.

نيمکت نشيني کاسياس در رئال مادريد باعث شده است تا شايعه هاي درباره جدايي چهره محبوب سانتياگو برنابئو به گوش رسد. برنامه تلويزيوني "البونتو" اسپانيا از نشست کاسياس با ناصر الخليفي رييس باشگاه پاري سن ژرمن خبر داد.

اين برنامه پر بيننده اسپانيايي در سايت رسمي خود نوشت: کاسياس براي پيوستن به پاري سن ژرمن با مالک قطري اين باشگاه ديدار کرد اما ايکر مي خواهد در رئال باقي بماند و با ديگو لوپر براي بازپس گرفتن جايگاه خود رقابت کند.

علاوه بر پاري سن ژرمن از تيم هاي ديگر اروپايي از جمله منچستر يونايتد،بارسلونا و آرسنال به عنوان مقصد بعدي کاسياس سخن به ميان مي آيد.



تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, | 15:56 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


چلسی تا 24 ساعت اتوئو را به خدمت می گیرد: چلسی در آستانه جذب ساموئل اتوئو، مهاجم تیم آنژی است. انتظار می رود این انتقال تا 24 ساعت آینده نهایی شود؛ مدت این قرارداد 1 ساله خواهد بود.

بینس می خواهد به یونایتد بپیوندد: مدافع تیم اورتون، لیتون بینس، باشگاه را تحت فشار می گذارد تا به یونایتد بپیوندد. این ملی پوش انگلیسی با روبرتو مارتینز ملاقات داشته تا از او درخواست کند برای مذاکره با مردان دیوید مویس اقدام کنند.

اتلتیکو به دنبال انتقال قرضی کاگاوا: گفته می شود اتلتیکو مادرید به انتقال قرضی شینجی کاگاوا از منچستریونایتد علاقه دارد. این ملی پوش ژاپنی می خواهد زمان بازی بیشتری داشته باشد، چرا که سال آینده باید در جام جهانی حضور داشته باشد.

آژاکس و تاتنهام بر سر اریکسن به توافق رسیدند: این دو باشگاه بر سر انتقال کریستین اریکسن به توافق رسیدند. این بازیکن دانمارکی با 12 میلیون یورو به تاتنهام خواهد پیوست.

یوونتوس در آستانه جذب نینگولان: یوونتوس در آستانه جذب راخا نینگولان از کالیاری است. این باشگاه لوکا مارونه و استفانو بلترام را هم به عنوان بخشی از این انتقال، وارد معامله کرده است.

اینتر، ویلمس و آنتونلی را زیر نظر دارد: باشگاه ایتالیایی، جترو ویلمس از PSV و لوکا آنتونلی، بازیکن تیم جنوا را به عنوان جانشینان مناسب برای آلوارو پریرا در نظر گرفته است. چرا که این بازیکن اروگوئه ای تصمیم به ترک سری آ دارد.

پیشنهاد 15 میلیون یورویی تاتنهام به چیچاریتو: تاتنهام به ولخرجی های خود در این تابستان ادامه می دهد و این بار پیشنهادی 15 میلیون یورویی به مهاجم مکزیکی تیم منچستریونایتد ارائه کرده است.

نیوکاسل برای جذب با اقدام می کند: نیوکاسل به دنبال بازگرداندن مهاجم سابق خود از چلسی است و برای این انتقال 7 میلیون پوند در نظر گرفته است؛ آلن پاردو تلاش می کند تا قدرت خط حمله تیمش را افزاش دهد.

منچستریونایتد به دنبال داوید لوئیز: منچستریونایتد آماده است تا پیشنهادی 30 میلیون پوندی به داوید لوئیز، مدافع تیم چلسی ارائه کند؛ اما آنها قصد ندارند وین رونی را وارد این معامله کنند.

رونی آماده امضاء قرارداد جدید با یونایتد: بعد از اینکه وین رونی در تمایلش برای انتقال به چلسی نرم شد، باشگاه منچستریونایتد در حال آماده سازی پیشنهادی است تا قبل از کریسمس قرارداد این بازیکن 27 ساله را بهبود ببخشد.



تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 17:4 | نویسنده : Amir

سویا اعلام کرد که این باشگاه، با تیم موناکو به توافق رسیده و این بازیکن به زودی راهی موناکو می شود.


سویا پیشنهاد 20 میلیون یورویی تیم ثروتمند فرانسوی موناکو را برای هافبک  خود پذیرفته و این بازیکن به زودی راهی لیگ فرانسه می شود تا زیر نظر رانیری به فوتبالش ادامه دهد.

نیمکت نشینی کندوگبیا در دیدار های سویا نشان از رفتن او می دهد، او در تمرین سویا نیز غایب بوده و با هم تیمی های خود خداحافظی کرده است.

گفتنی است کندوگبیا تابستان گذشته از لنز فرانسه به سویا پیوست و در طول فصل با عملکرد خوبش توجهات بسیاری از تیم ها را به خود جلب کرد.

 
 



تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 9:52 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:



پیشنهاد 40 میلیون یورویی PSG به پدرو: علی رغم اینکه 3 سال از قراردادش با بارسلونا باقی مانده است، باشگاه پاریسن ژرمن به او علاقه دارد و برای جذب او پیشنهادی 40 میلیون یورویی ارائه کرده است.

رئال مادرید بنزما، اوزیل و دی ماریا را در لیست فروش گذاشت: رئال مادرید این 3 بازیکن را به تیمهای مشتری پیشنهاد کرده است چرا که می خواهد با پول فروش آنها قرارداد لوئیس سوارز و گرث بیل را نهایی کند. آرسنال به هر 3 بازیکن علاقه مند است.

لیورپول در جذب ماتا ناکام ماند: چلسی پیشنهاد لیورپول برای انتقال قرضی خوان ماتا را رد کرد.

ناپولی اصرار به جذب مونتویا دارد: ناپولی از تلاش برای جذب مدافع راست تیم بارسلونا ناامید نشده است؛ تیمی که در جذب بازیکنان از کشورهای مختلف شهرت جهانی دارد!

تاتنهام هم به جذب ماتا علاقه مند شده است: بعد از اینکه حتی یک دقیقه هم مقابل منچستریونایتد مورد استفاده قرار نگرفت، وضعیت او در چلسی دچار ابهام شده است، و اسپورز قصد دارد این ملی پوش اسپانیایی را به خدمت بگیرد.

آغاز مذاکرات آرسنال با آلدروید: آرسنال به تابی آلدروید علاقه مند شده است. این ملی پوش بلژیکی، اورتون، اسپارتاک مسکو و اتلتیکو مادرید را هم خواهان خود می بیند. او تنها 1 سال دیگر با آژاکس قرارداد دارد و فروش او محتمل به نظر می رسد.

لازیو بوراک ییلماز را می خواهد: احتمال جدایی بوراک ییلماز از گالاتاسارای در این تابستان وجود دارد و در این میان لازیو به جذب او علاقه نشان داده است.

رم هم به دنبال ساخو: رم می خواهد خط دفاعی خود را تقویت کند و از این رو ممکن است به دنبال ممدو ساخو از پاریسن ژرمن برود. بازیکنی که میلان و لیورپول را هم خواهان خود می بیند.

پیشنهاد 20 میلیون پوندی یونایتد به فلاینی: بعد از اینکه پیشنهاد 28 میلیون پوندی یونایتد برای جذب فلاینی و لیتون بینس رد شد، آنها اکنون می خواهند با پرداخت 20 میلیون پوند تنها ملی پوش بلژیکی را به خدمت بگیرند.

رقابت آرسنال با تاتنهام بر سر نوولف: آرسنال برای جذب وینگر بلغارستانی، تودور نوولف، مستقیماً با رقیب شمال لندنی خود رقابت خواهد کرد. قیمت این بازیکن 20 ساله در حدود 3 میلیون پوند خواهد بود.



تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, | 12:41 | نویسنده : Amir

باشگاه پاري‌سن‌ژرمن پيشنهادي 40 ميليون يورويي به بازيکن بارسلونا ارائه داد.


پاري‌‌سن‌ژرمن پيشنهادي 40 ميليون يورويي به پدرو رودريگوئز ارائه داد. هنوز سه سال از قرارداد اين بازيکن باقي‌ مانده، اما تمايل باشگاه پاريسي به جذب او افزايش يافته است.

پدرو در اين باره اظهار داشت: تنها به موفقيت در بارسلونا فکر مي‌کنم اما مايه افتخار است که باشگاه‌‌هاي ديگر نيز به من توجه دارند.



تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, | 10:14 | نویسنده : Amir

پس از پيشنهاد 17 ميليون پوندي پاري سن ژرمن باشگاه آرسنال مبلغ 20 ميليون پوند را براي جذب کابايا به نيوکاسل پيشنهاد داد.


باشگاه آرسنال در آخرين صحبت هاي خود اعلام کرده است در صورت موافقت باشگاه نيوکاسل حاضر است مبلغ 20 ميليون پوند براي جذب يوهان کابايا بازيکن 27 ساله اين تيم بپردازد.

گفتني است؛ پيش از اين باشگاه پاري سن ژرمن مبلغ 17 ميليون پوند براي جذب کابايا پيشنهاد داده است.

 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 34 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ