تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, | 12:41 | نویسنده : Amir

باشگاه پاري‌سن‌ژرمن پيشنهادي 40 ميليون يورويي به بازيکن بارسلونا ارائه داد.


پاري‌‌سن‌ژرمن پيشنهادي 40 ميليون يورويي به پدرو رودريگوئز ارائه داد. هنوز سه سال از قرارداد اين بازيکن باقي‌ مانده، اما تمايل باشگاه پاريسي به جذب او افزايش يافته است.

پدرو در اين باره اظهار داشت: تنها به موفقيت در بارسلونا فکر مي‌کنم اما مايه افتخار است که باشگاه‌‌هاي ديگر نيز به من توجه دارند.



تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, | 10:14 | نویسنده : Amir

پس از پيشنهاد 17 ميليون پوندي پاري سن ژرمن باشگاه آرسنال مبلغ 20 ميليون پوند را براي جذب کابايا به نيوکاسل پيشنهاد داد.


باشگاه آرسنال در آخرين صحبت هاي خود اعلام کرده است در صورت موافقت باشگاه نيوکاسل حاضر است مبلغ 20 ميليون پوند براي جذب يوهان کابايا بازيکن 27 ساله اين تيم بپردازد.

گفتني است؛ پيش از اين باشگاه پاري سن ژرمن مبلغ 17 ميليون پوند براي جذب کابايا پيشنهاد داده است.

 



تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, | 20:19 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


تماس آرسنال با کاسیاس: آرسن ونگر هنوز از امضای قرارداد با بازیکنی بزرگ قبل از پایان فرصت نقل و انتقالات ناامید نشده است و این بار توپچی ها وضعیت کاسیاس را جویا شده اند.

حضور مدیر برنامه های اتوئو در لندن: مدیر برنامه های ساموئل اتوئو به لندن پرواز کرده است تا با باشگاه چلسی مذاکره کند، در حالی که خود این مهاجم در حال حاضر در میلان حضور دارد.

یوونتوس به دنبال نینگولان: گفته می شود باشگاه یوونتوس برای فصل بعد، قصد دارد راخا نینگولان را به خدمت بگیرد. لوکا مارونه و استفانو بلترام می توانند به عنوان بخشی از قرارداد این بازیکن بلژیکی مورد استفاده قرار گیرند، چرا که باشگاه کالیاری به هر دو آنها علاقه دارد.

ام بیا جانشین کوندوگبیا در سویا می شود: استفان ام بیا، بازیکن تیم QPR به عنوان جانشین گئوفری کوندوگبیا در رادار تیم سویا قرار دارد. انتظار می رود این بازیکن در روزهای آبنده به موناکو بپیوندد.

ساخو در آستانه پیوستن به میلان: مدیران میلان این هفته پیشنهاد خوبی برای جذب مدافع تیم پاریسن ژرمن ارائه کرده اند. این ملی پوش فرانسوی آماده است تا یک فصل به صورت قرضی پیراهن روسونری را به تن کند.

تاتنهام در آستانه جذب لاملا: تاتنهام در آستانه نهایی کردن قرارداد اریک لاملا، مهاجم تیم رم است؛ کسی که این هفته در دیدار مقابل لیورنو هم مورد استفاده قرار نگرفت. بعد از اینکه چلسی، ویلیان را از چنگ تاتنهام خارج کرد، آنها پیشنهاد 35 میلیون یورویی به لاملا ارائه کردند.

لیورپول به دنبال انتقال قرضی موزس: لیورپول مصمم است تا ویکتور موزس از چلسی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. آبی ها علاقه ای به فروش بازیکن سابق ویگان ندارند، اما با پیشنهاد دستمزد هفتگی 55,000 پوند، می توانند به صورت قرضی او را به قرمزها واگذار کنند.

نیوکاسل برای کابای 20 میلیون پوند می خواهد: نیوکاسل به باشگاه آرسنال اعلام کرده است که اگر خواهان امضای قرارداد با یوهان کابای هستند، باید 20 میلیون پوند بپردازند. کلاغ ها 15 میلیون پوند از این مبلغ را پیش می خواهند.

تاتنهام به دنبال پیشنهادی برای هالک: تاتنهام در حال بررسی ارائه پیشنهادی 35 میلیون یورویی برای ملی پوش برزیلی تیم زنیت روسیه است.



تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, | 9:46 | نویسنده : Amir

رقابت هاي هفته سوم فوتبال قهرماني باشگاه هاي فرانسه روز يکشنبه با برگزاري چند ديدار خاتمه يافت.


در ادامه اين رقابت ها 90 دقيقه تلاش تيم هاي آژاکسيو و نيس بدون نتيجه ماند و اين ديدار با تساوي بدون گل خاتمه يافت.

در ديدار پاياني نيز تيم فوتبال پاري سن ژرمن قهرمان فصل گذشته اين رقابت ها با نتيجه دو بر يک از سد تيم تازه صعود کرده نانت گذشت.

در اين ديدار ابتدا ادينسون کاواني در دقيقه 24 پاري سن ژرمن را پيش انداخت تا نيمه اول با همين نتيجه خاتمه يابد.در نيمه دوم ديدار نيز الکس در دقيقه 52 به اشتباه توپ را وارد دروازه خودي کرد تا بازي به تساوي کشيده شود. لاوتزي نيز در دقيقه 73 گل پيروزي پاري سن ژرمن را وارد دروازه حريف کرد.

در حال حاضر در جدول رده بندي اين رقابت ها تيم فوتبال المپيک مارسي با نه امتياز از سه ديدار صدر نشين است و تيم هاي موناکو و ليون به ترتيب با هفت و شش امتياز در جايگاه دوم و سوم جاي گرفته اند.



تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, | 9:44 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال ليل در يک بازي خانگي به پيروزي رسيد.


 از هفته سوم رقابت‌هاي لوشامپيونه فرانسه دو بازي برگزار شد که در مهم‌ترين ديدار تيم فوتبال ليل با نتيجه يک بر صفر بر سنت‌اتين غلبه کرد.

سالومون کالو در دقيقه 37 از روي نقطه پنالتي براي ليل گلزني کرد.

در ديدار ديگر تيم‌هاي فوتبال آژاکسيو و نيس به تساوي بدون گل رضايت دادند.



تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, | 9:0 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال المپيک مارسي حريف خود والنسين را با شکست مواجه کرد.

 از هفته سوم لوشامپيونه فرانسه شب گذشته پيگيري که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال المپيک مارسي موفق شد ميزبان خود والنسين را با نتيجه يک بر صفر شکست دهد.

تک گل اين ديدار را ژينياک در دقيقه 84 به ثمر رساند.

در ساير ديدارها نيز نتايج زير به دست آمد:

بوردو 1  باستيا 0

اويان 1  رن 2

گنگام 2  لوريان 0

مون‌پليه 2  سوشو 1



تاريخ : جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, | 17:56 | نویسنده : Amir

بنابه نوشته يک روزنامه فرانسوي بافه‌تمبي گوميس به خاطر اختلاف با رئيس المپيک ليون پيشنهاد تمديدقرارداد را رد کرد.


روزنامه اکيپ در گزارشي که جمعه (امروز) منتشر کرد گلزن 28 ساله همچنان از دست ژان ميشل آئولا، مدير عامل باشگاه دلخور است و حاضر نيست در تصميم خود مبني بر ترک احتمالي المپيکي‌ها کوتاه بيايد.

بر همين اساس گوميس در خلال هفته با پيشنهاد تمديد قرارداد مواجه شد که آن را رد کرد.

وي تاکنون دو بار درخواست ليوني‌ها را براي تمديد نپذيرفته است.

گوميس تا پايان پاييز با تيمش قرارداد دارد.



تاريخ : جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, | 10:38 | نویسنده : Amir

تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم فوتبال پاریسن ژرمن با تمدید قرار داد خود تا سال 2018، به تمامی شایعات خروج خود از این باشگاه فرانسوی پایان داد.


کاپیتان تیاگو سیلوا و مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی تیم فوتبال پاریسن ژرمن قرار داد خود را با قهرمان فرانسه تا سال 2018 تمدید کردند.

ناصرالخلیفه، رئیس باشگاه پاریسن ژرمن گفت:"افتخار می کنیم که تیاگو تصمیم گرفت تا سال 2018 با ما بماند. او یک شخصیت فوق العاده در داخل و خارج زمین فوتبال است و کمک زیادی به ما کرد تا یک تیم قدرتمند را درست کنیم."

این مدافع برزیلی 13 ماه قبل با قراردادی به ارزش 42 میلیون یورو به پاریس آمد و قرداد قبلی وی تا سال 2017 اعتبار داشت. سیلوا در 22 دیدار لیگ یک فرانسه برای پاریسن ژرمن به میدان رفت و کمک کرد آنها پس از 19 سال قهرمان لیگ فرانسه شوند. 

او همچنین دو گل را در راه صعود پی اس جی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند.

وراتی هم در سال 2012 از تیم پسکارا به پی اس جی پیوست و فصل گذشته در 27 دیدار به میدان رفت.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 10:0 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:



کریم بنزما در آستانه تمدید قرارداد: کریم بنزما و باشگاه رئال مادرید به توافق رسیدند که قرارداد این بازیکن که در ژوئن 2015 خاتمه می یابد، تمدید شود.

پاریسن ژرمن فن رین را می خواهد: گرگوری فن در ویل مدافع راست پاریسن ژرمن قصد ترک این باشگاه را دارد و پاریسن ژرمن قصد جذب یک مدافع راست هلندی دیگر می باشد و به همین منظور ریکاردو فن رین بازیکن آژاکس را مدنظر قرار داده است.

اسپارتاک قصد جذب آلدرویرلد را ندارد: باشگاه اسپارتاک مسکو علی رغم موافقت با آژاکس بر سر جذب توبی آلدرویلد قصد به خدمت گرفتن وی را ندارد و به جای وی ژائو کارلوس از آنژی را در لیست خرید خود قرار داده است.

پیشنهاد 10 میلیون یورویی لاتزیو برای جذب بوراک: باشگاه لاتزیو پیشنهادی 10 میلیون یورویی برای جذب بوراک ییلماز مهاجم گالاتاسارای ارائه داده، اما باشگاه ترکیه ای خواهان 15 میلیون یورو می باشد. گفته می شود ممکن است دو تیم بر سر مبلغ 13 میلیون یورو به توافق برسند.

رم قصد جذب اتوئو را دارد: در صورتی که اریک لاملا به تاتنهام هاتسپر بپیوندد، باشگاه رم قصد دارد از پول حاصل از این انتقال ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی آنژی را به خدمت گیرد.

کیه وو علاقه مند به جذب کالایو: جیووانی سارتوری مدیر ورزشی باشگاه کیه وو گفت که این باشگاه قصد جذب امانوئله کالایو مهاجم تیم ناپولی را دارد.

دیامانتی در بولونیا می ماند: روبرتو زانتزی مدیر باشگاه بولونیا گفت که علی رغم علاقه یوونتوس و اینترمیلان به جذب الساندرو دیامانتی، این بازیکن ملی پوش در بولونیا خواهد ماند.

علاقه ناپولی به جذب فرمائلن: باشگاه ناپولی پس از شکست در جذب داویده آستوری، قصد دارد توماس فرمائلن مدافع 27 ساله آرسنال را به خدمت گیرد.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 9:58 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال جزیره:


ویلیان در تست پزشکی باشگاه تاتنهام: ویلیان بازیکن برزیلی آنژی قرار است در تست پزشکی باشگاه تاتنهام شرکت کند و در صورت موفقیت در این آزمایشات، با قراردادی 30 میلیون پوندی به این باشگاه لندنی بپیوندد.

گایتا فروشی نیست: باشگاه والنسیا به آرسنال اعلام کرد که گایتا دروازه بان تیمش فروشی نیست.

موناکو رقیب آرسنال بر سر جذب کوندوگبیا: باشگاه موناکو قصد دارد بر سر جذب جفری کوندوگبیا از آرسنال پیشی بگیرد و با ارائه پیشنهاد 13 میلیون پوندی این هافبک را به خدمت گیرد.

کابای علاقه مند به حضور در آرسنال: یوهان کابای هافبک تیم نیوکسل علاقه مند است با ترک این تیم راهی آرسنال شود که پیشنهادی 10 میلیون پوندی برای جذب وی ارائه داده است.

شاو آلترناتیو بینس: لوک شاو مدافع چپ تیم ساوتهمپتون به عنوان آلترناتیو لیتون بینس انتخاب شده و در صورت عدم موفقیت در جذب مدافع اورتون، شاو جانشین او می شود.

اورتون، بری را به صورت قرضی می خواهد: گرت بری هافبک منچسترسیتی در برنامه های مانوئل پیگرینی جایی ندارد و باشگاه اورتون قصد دارد وی را به صورت قرضی به خدمت گیرد.

ساخو، میلان را به لیورپول ترجیح می دهد: ممدو ساخو مدافع تیم پاریسن ژرمن حضور در آث میلان را به حضور در مرسی ساید ترجیح می دهد.

رقابت رم و تاتنهام بر سر جذب چیریچز: دو باشگاه رم و تاتنهام علاقه مند می باشند ولاد چیریچز مدافع میانی 23 ساله باشگاه استوا بخارست را به خدمت گیرند.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 34 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ