اخبار کميته انضباطي
تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, | 13:1 | نویسنده : Amir


کميته انضباطي راي خود را در خصوص تيم‌ها و بازيکنان متخلف ليگ برتر فوتبال صادر کرد.


به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال؛ ديدار دو تيم سپاهان اصفهان و استقلال تهران از سري رقابت‌هاي ليگ برتر بيست و هشتم، آبان‌ماه در فولاد شهر برگزار شد که از سوي بازيکنان دو تيم تخلفاتي صورت گرفت. به دليل تخلفات جواد نکونام و با توجه به عذرخواهي اين بازيکن در مطبوعات، وي به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

محمدرضا خلعتبري، محمدعلي احمدي و احمد جمشيديان بازيکنان تيم فوتبال سپاهان به دليل تخلفات مختلف هرکدام به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند.

همچنين به دليل تخلفات تماشاگران دو تيم استقلال و سپاهان، هريک از تيم ها به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند. ضمنا تيم استقلال به دليل تاخير دو دقيقه اي خود براي ورود به زمين به پرداخت 6 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

کميته انضباطي از رفتار امير قلعه نويي و ميرشاد ماجدي به دليل جلوگيري از فحاشي تماشاگران و رعايت حرمت ورزشگاه تقدير و تشکر کرد.

* ديدار دو تيم ملوان بندر انزلي و داماش گيلان هشتم شهريورماه در رشت به انجام رسيد که پس از پايان مسابقه به اتوبوس حامل بازيکنان تيم ملوان بندر انزلي خساراتي وارد شد.

پس از بررسي کميته انضباطي، باشگاه داماش گيلان به پرداخت 000/700/23 ريال جريمه نقدي محکوم شد که سازمان ليگ برتر بايد خسارت فوق را از محل ودايع باشگاه داماش کسر و به باشگاه ملوان بندر انزلي پرداخت کند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ