حاشيه‌هاي دربي 76
تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 21:21 | نویسنده : Amir

طرفداران تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس مقابل درب ورزشگاه آزادي کري‌خواني‌هاي قبل از بازي را شروع کردند.


در حالي که حدود 18 ساعت به آغاز ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در دربي 76 باقي مانده است تعداد زيادي از طرفداران دو تيم مقابل درب اصلي ورزشگاه آزادي کري‌خواني‌هاي هميشگي اين بازي حساس را آغاز کرده‌اند.

*‌تعداد زيادي از دست‌فروشان مقابل درب ورزشگاه اقدام به فروش تغذيه و مايحتاج تماشاگران کرده و دسترسي به مواد غذايي را براي آنها راحت کرده‌اند.

*‌ بيش از 3 هزار نفر از طرفداران تيم‌‌هاي استقلال و پرسپوليس در پارک خرگوش‌دره و در روبه‌روي استاديوم به تشويق تيم‌هاي محبوب خود مي‌پردازند.

* مسئولان شهرداري منطقه 22 درست مثل برگزاري نمايشگاه‌هاي بين‌‌المللي پارک خرگوش‌دره را به غرفه‌هاي مختلف تقسيم‌ کرده‌اند. غرفه اهداي غذا، غرفه‌هاي فرهنگي، غرفه بازيافت و تحويل زباله‌ها، غرفه آموزه‌هاي ديني و غرفه‌هاي ديگر در اين پارک داير شده است.

* مسئولان شهرداري اين منطقه با کشيدن داربست جايگاهي را براي استراحت تماشاگران آماده کرده‌اند و عده‌اي از طرفداران نيز با خود چادرهاي مسافرتي آورده و در گوشه گوشه پارک اسکان پيدا کرده‌اند.

* مبلغان ديني براي راهنمايي و صحبت با تماشاگران دو تيم در پارک خرگوش‌دره مستقر هستند.

* مأموران نيروي انتظامي با دقت ورود و خروج تماشاگران را کنترل کرده و از آنها مي‌خواهند وسائل اضافي با خود نبرند.

* مسئولان فرهنگي فدراسيون اقدام به پخش موسيقي و همچنين تصاويري براي تماشاگران کرده و به اين وسيله آنها را سرگرم مي‌کنند.

*‌ علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در هتل المپيک حاضر شده و با بازيکنان و اعضاي کادر فني اين تيم ديدار و گفت‌وگو کرد. وي به همراه معاونين خود در هتل المپيک حاضر شده است.

*‌ تماشاگران تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از شهرهاي مختلف همچون اردبيل، مشهد، گيلانغرب، قائم‌شهر، اراک، اصفهان، رشت و قم ، خود را به ورزشگاه آزادي رسانده‌اند.

ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از ساعت 15 فردا در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

اين ديدار روز جمعه با قضاوت محسن قهرماني انجام خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ