هر آنچه در برنامه جنجالي ديشب 90 گذشت
تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, | 13:2 | نویسنده : Amir


برنامه 90 شب گذشته به مانند هميشه جالب و محور اصلي آن، پيرامون تغييرات کادر فني پرسپوليس و بررسي بازي و حاشيه ديدار استقلال و داماش در هفته شانزدهم رقابت‌هاي ليگ بر‌تر بود.


 

 

بخش اول برنامه ديشب 90 به حضور همايون بهزادي و علي جباري کاپيتان هاي سابق پرسپوليس و استقلال  اختصاص داشت و اين دو پيشکسوت فوتبال خاطرات جالبي از دوران بازي خود نقل کردند.



به گزارش «تابناک»،  آنچه در اين گفتگوي جذاب و صميمي جلب توجه کرد، حافظه فوق العاده خوب و اطلاعات همايون بهزادي بود. او روي همه عکس هاي قديمي به نمايش درآمده در دوربين 90 صحبت کرد و درباره تيم ها و بازيکنان قديمي اطلاعات دقيقي داد.

نکته جالب اينکه او در توضيح يک عکس از ورزشگاه آزادي گفت ديدار افتتاحيه اين استاديوم در 27 اسفند 1350 بين پرسپوليس و کروزيرو برزيل 857 هزار و 700 تومان بليت فروشي داشت! يک آمار دقيق و جالب از بازي دوستانه 41 سال قبل! حافظه قوي و اطلاعات کامل بهزادي باعث تعجب فردوسي پور شد و او بارها به تخته زد!
جباري: سلطان فوتبال ايرانم نه پروين!   بهزادي: از من در مورد پرسپوليس امروز چيزي نپرسيد!
بازيکن سابق تيم استقلال تاکيد کرد که لقب سلطان فوتبال ايران، اولين بار به وي تعلق داشته است. بخش اول برنامه امشب 90 به حضور همايون بهزادي و علي جباري اختصاص داشت و اين دو پيشکسوت فوتبال خاطرات جالبي از دوران بازي خود نقل کردند. در بخشي از گفت و گوي عادل فردوسي پور با علي جباري وي در خصوص لقب سلطان گفت
 در زماني که ما فوتبال بازي مي کرديم به هر کدام از ما لقبي دادند. سرطلايي لقب بهزادي بود، شيرزادگان پاطلايي بود و به من نيز سلطان علي جباري مي گفتند، هر چند اين لقب چيزي براي من نداشته است! وي در خصوص اينکه چرا سالهاست به علي پروين، سلطان مي گويند گفت: بعدها که کلاني ها و شيرزادگان ها و بهزادي ها از پرسپوليس رفتند نياز داشتند که يک بازيکن را در راس قرار دهند و لقب مرا به پروين دادند
بهزادي همچنين از پيشنهادش به فدراسيون فوتبال خبر داد که قرار است عکس هاي تيم هاي ملي ايران در ادوار مختلف در راهروهاي فدراسيون فوتبال نصب شود. به گفته بهزادي پيشنهاد او مورد موافقت فدراسيون فوتبال قرار گرفته است.
علي جباري نيز از داستان المپيک مونيخ گفت و اينکه به دليل اختلاف با سرمربي تيم ملي در دو بازي تيم ملي از ترکيب کنار گذاشته شد. او همچنين بار ديگر ادعا کرد لقب سلطان براي او بوده است و پرسپوليسي ها بعد از خداحافظي بازيکناني مثل بهزادي و کلاني و . . . نياز به ستاره اي داشتند که به همين خاطر علي پروين را در تيم خود برجسته کردند و به او لقب سلطان دادند!
در ادامه آنها از مسئولان خواستند تا احترام بيشتري به پيشکسوتان بگذارند. همچنين نکته اي که جباري و بهزادي به آن اشاره کردند اين بود که آنها براي تماشاي بازي هاي فوتبال در ورزشگاه آزادي با مشکل روبرو هستند و متاسفانه مسئولان فدراسيون فوتبال شرايطي را فراهم نمي کنند تا آنها بتوانند بازي تيم هاي خود را از نزديک تماشا کنند.جباري در اين مورد گفت:«ما حتي حاضر هستيم پول بليت ها را هم خودمان بدهيم.امشب با آمدن به برنامه نود نشان داديم که هنوزهم زنده هستيم.
 بهزادي نيز در اين برنامه خاطرات زيادي از دوران بازيگري خود در تيم هاي شاهين و پرسپوليس بيان کرد اما حاضر نشد در خصوص تيم فعلي پرسپوليس صحبت کند و خطاب به فردوسي پور گفت: از دوران قديم از من بپرس نه از تيم فعلي. فقط براي اين پرسپوليس آرزوي موفقيت مي کنم.
بهزادي نيز خاطرنشان کرد اولين گلزن تاريخ تيم ملي فوتبال ايران مرحوم اميرمسعود برومند بود و من در حالي به عنوان سرطلايي ناميده شدم که قد زياد بلندي نداشتم و به نظرم براي سرزني نيازي به قد بلند نيست و تنها بايد به درستي به توپ ضربه زد.
در ادامه برنامه ديشب 90 صحنه هايي قديمي از ديدارهاي تيم ملي در دوران حضور همايون بهزادي و علي جباري پخش شد. در ضمن جريان حضور اين پيشکسوتان، فيلم هايي قديمي از تيم ملي در دوران حضور اين دو بازيکن به روي آنتن رفت. در صحنه اي از اين فيلم، بازيکنان در اتوبوس تيم ملي در حالي به تصوير کشيده شدند .
لقب شواليه تاريکي!  فردوسي پور به حاجي !
 عادل فردوسي پور در برنامه دوشنبه شب اين هفته خود هم نتوانسته بود بي خيال قصه شواليه حاجي فتح الله زاده شود.
 فردوسي پور که براي برنامه اين هفته اش فقط يک مسابقه فوتبال داشت و آن هم بازي استقلال و داماش بود که به خاطر نرسيدن استقلالي ها به پرواز ، يک روز عقب افتاد تا هم سوژه برنامه هفته قبل عادل جور باشد و هم يک بازي براي اين هفته اش باقي بماند.
 عادل از اين فرصت استفاده کرد و حاجي را شواليه تاريکي ، لقب داد و او را به بتمن  تشبيه کرد. عادل کمي بعد هم در يکي ديگر از آيتم هاي برنامه ، به حرف هاي حاجي استقلالي ها پرداخت و گفت:« کشور اروگوئه اصلا نخست وزير ندارد که بخواهد عنوان شواليه گرفته باشد!
نکونام  ميهمان حضوري و ويژه 90
در ادامه جواد نکونام در اين برنامه ميهمان حضوري و ويژه فردوسي پور بود تا مجري و تهيه کننده برنامه با وي در رابطه با تجربه حضورش در ليگ ايران پس از سال ها دوري و ماجراي نتايج تيم ملي فوتبال کشورمان با اين بازيکن گفت و گو کند.
نکونام در ادامه صحبتهاي خود گفت: هنوز هم باورم نمي شود مقابل تيم ملي ضعيف لبنان شکست خورديم در بازي مقابل قطر نيز عليرغم اينکه بيشتر بازي در اختيار ما بود اما در نهايت دو امتياز حساس را از دست داديم و در بازي اي که بايد ازبکستان را مي برديم در نهايت شکست خورديم ولي نبايد به گذشته فکر کنيم و بايد به فکر بازي هاي آينده باشيم.
بازيکن تيم استقلال تهران تصريح کرد: دلم براي بازي در اسپانيا خيلي تنگ شده و ممکن است در آينده هر اتفاقي رخ دهد ولي با استقلال قرارداد دو ساله دارم و به اين قرارداد هم پايبند هستم.



جواد نکونام در پاسخ به اين سوال فردوسي پور که پرسيد چه کسي مرد سال فوتبال دنيا مي شود؟ گفت: قطعا مسي اين عنوان را به دست مي آورد.






وي در پايان صحبتهايش در خصوص تيم پاس گفت: با واگذاري تيم پاس به همدان هويت اين تيم از بين رفت و خيلي از بازيکنان و مربيان اين تيم تاريخچه فوتبالي خود را از دست دادند، اکنون که بحث بازگشت اين تيم به تهران است واقعا خوشحال شدم و اگر تيم پاس اکنون در تهران بود مطمئنا من در اين تيم بازي مي کردم زيرا 9 سال در تيم پاس بودم و فوتبال خودم را مديون تيم پاس هستم.


رويانيان مهمان تلفني  برنامه 90



پخش گزارشي از جلسه کميته فني باشگاه پرسپوليس از ديگر بخشهاي برنامه نود بود.


رويانيان در ارتباطي تلفني با برنامه گفت: از 20 روز پيش به وکيل باشگاه گفتم مفاد قرارداد ژوزه را بررسي کند و پيش بيني رفتن ژوزه را کرده بوديم. ساعت 10 امروز(سه شنبه) با ژوزه جلسه داريم و با وي صحبت مي کنيم تا شرايط را بررسي کنيم. ما 2 - 3 شرط داريم که اگر ژوزه آنها را قبول کند با وي ادامه مي دهيم اما اگر وي قبول نکرد با توافق از وي جدا مي شويم.

مديرعامل پرسپوليس در ادامه گفت: ژوزه بدون هماهنگي با من بعد از بازي با تراکتورسازي به پرتغال رفته است، اين مسئله را نمي خواستم بگويم اما با توجه به بررسي عملکرد وي در کميته فني و دلايل اين کميته که ژوزه نمره قبولي از آنجا نگرفته است در جلسه سه شنبه با ژوزه تصميم نهايي را مي گيريم.


رويانيان تصريح کرد: ژوزه مي تواند سرمربي ما بماند اما بايد شرايط را بپذيرد؛ کمک هاي ژوزه از قرارداد خود با باشگاه استنکاف کردند و به تمرين تيم نرفتند و با اين شرايط ما نمي توانيم حضور دستياران ژوزه را در پرسپوليس قبول کنيم، در شرايط کنوني و تا زمانيکه ما تصميم قطعي را بگيريم بايد با کمک پيشکسوتان به اوضاع سامان دهيم؛ اگر گل محمدي سرمربي قطعي ما باشد با تمام وجود از وي حمايت مي کنيم و حق مسلم وي است که دستياران خود را انتخاب کند.





رويانيان : هنوز ژوزه را اخراج نکرده‌ايم




ماجراي اخراج مانوئل ژوزه از باشگاه تيم فوتبال پرسپوليس نيز از اتفاقات و سوژه هاي خاص فردوسي پور در برنامه ديشب  بود،محمد رويانيان گفت هنوز ژوزه را اخراج نکرده‌ايم ، پس از آن که رويانيان در پايان جلسه کميته فني باشگاه پرسپوليس در جمع خبرنگاران حضور يافت و درباره نتايج اين جلسه توضيح داد دقايقي بعد به نشانه اعتراض به خبري که دو سه سايت خبري مبني بر انتخاب گل‌محمدي به عنوان سرمربي و برکناري مانوئل ژوزه مخابره کرده بودند بار ديگر به جمع خبرنگاران آمد و گفت: نمي‌دانم چرا بعضي رسانه‌ها دوست دارند ما را اذيت کنند. من کي گفتم که ژوزه اخراج شده است. من گفتم تا 48 ساعت آينده بايد درباره سرمربي تيم تصميم بگيرم.
وي افزود: تا زماني که سرمربي مشخص شود هم گل‌محمدي تيم را تمرين مي‌دهد و به پروين هم گفتيم که بر کارها نظارت کند اما يکي دو رسانه نوشته‌اند که گل‌محمدي سرمربي شده است. اين حرف درستي نيست. ما بايد پول مانوئل ژوزه را بدهيم و اخراج او براي ما تبعات دارد. از رسانه‌هايي که اين شيطنت را کرده‌اند شکايت مي‌کنيم.
رويانيان در ادامه گفت: من بايد در فرصتي که دارم بهترين تصميم را براي تيم بگيرم اما برخي مي‌خواهند اين فرصت را از بين ببرند. ما به ژوزه نگفتيم تو اخراج هستي، به او گفتيم چند روز استراحت کن تا تصميم نهايي را بگيريم. هنوز تصميم به اخراج نگرفته‌ايم.
تا 48 ساعت ديگر درباره ژوزه تصميم مي‌گيرم
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: کميته‌ فني باشگاه 48 ساعت به من فرصت داده است که درباره ماندن يا رفتن ژوزه تصميم گيري کنم. تا آن زمان گل محمدي سرمربي پرسپوليس است. و در اين رابطه با محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت و گو کرد تا هواداران اين باشگاه بزرگ در جريان دلايل تغيير و تحولات صورت گرفته قرار گيرند

نتيجه پرسش و پاسخ نظرسنجي 90

پرسش نظرسنجي 90 اين بود که علت ناکامي پرسپوليس کدام گزينه است ؟ 1ـ بازيکنان 2ـ کادرفني 3ـ مديريت، که در پايان نزديک 50 درصد به گزينه 2 يعني کادر فني راي دادند و حدود 27 درصد ضعف مديرايت را برگزيدند و نزديک 23 درصد بازيکنان را عامل ناکامي قلمداد کردند .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ