فرکي:همزماني ديدار فولاد با دربي ناعادلانه است
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 9:38 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برگزاري همزمان ديدار فولاد خوزستان و راه آهن با شهرآورد تهران ناعادلانه است زيرا از تعداد هواداران ما کاسته مي شود.

حسين فرکي در نشست خبري پيش از بازي فولاد خوزستان و راه آهن شهر ري اظهار کرد: بازي با راه آهن نيز چون ديگر ديدارها از سختي خاص خود برخوردار است. البته با داشتن شرايط ميزباني و نتايج بازيهايي که روز پنج شنبه در ليگ برتر به دست آمده، براي اينکه از قافله صدرنشينان عقب نمانيم بايد از راه آهن با پيروزي عبور کنيم.

به گزارش مهر ، وي درخصوص حضور علي دايي در راس کادر فني تيم حريف نيز تصريح کرد: از نگاه من اين يک امتياز بزرگ براي راه آهن است که شخصيتي چون علي دايي را در راس کادر فني خود دارند. اين ديدار براي راه آهن از اهميت بالايي برخوردار است و با توجه به قدرت اين تيم در خط حمله، بايد انتظار يک بازي هجومي و زيبا از سوي اين تيم داشته باشيم.

فرکي افزود: در اين ديدار مهدي نوري را به دليل سه کارته بودن در اختيار نداريم و اميدوارم به عنوان يک تيم واقعي براي کسب هر سه امتياز که لازمه صدرنشيني تيم ما است، بازيکنان از همه توان خود استفاده کنند.

وي همزماني اين ديدار را با دربي تهران، نا عادلانه دانست و از اين تصميم مسئولان برگزاري ديدارها انتقاد کرد و گفت: همزماني اين دو ديدار باعث مي شود هواداران کمتري از بازي ما استقبال کنند.

سرمربي باشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: زمين تختي اهواز در حد نام و اعتبار فوتبال خوزستان و بازيکنان با تکنيک آن نيست و وقتي که شرايط آماده نباشد نمي توان انتظار حضور تماشاگر و ارائه بازي روي زمين را داشته باشيم.

فرکي افزود: توصيه هاي لازم براي بازيکنان انجام شده و اميدوارم که کليه فضاي استان به نحوي باشد که همه براي تعالي فوتبال استان دلسوز باشند.

وي درخصوص استفاده از بازيکنان جوان در ترکيب فولاد نيز گفت: در ديدار گذشته مقابل مس از مهدي نيايش استفاده شد، اما براي اين بازي مهم با تيم اصلي خود به بازي خواهيم رفت.

سرمربي فولاد خوزستان اظهار کرد: اگر تيم ما بدون محروم و مصدوم پا به ديدار هاي آينده بگذارد، احتمال کسب سهميه آسيا براي فولاد زياد است و با همين بازيکنان جوان تيم مي توان اميد داد که چهره هاي خوبي در فولاد خوزستان داشته باشيم.

وي داشتن بازيکنان با تجربه در کنار جونان را لازمه پيشرفت تيم دانست و افزود: دوست دارم که تجربه سالهاي حضور خود در فوتبال را در اين باشگاه به کار ببندم. هدف ما از بازي ها کسب رکورد نباختن نيست و فقط براي کسب سه امتياز به ميدان مي رويم.

از سري رقابت هاي هفته بيست و سوم ليگ برتر باشگاه هاي کشور تيم هاي فولاد و راه آهن ساعت 15 و 30 دقيقه در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف هم مي روند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ