اتفاقات اردوي استقلال يک شب قبل از دربي
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 10:34 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال استقلال در شرايطي اردوي شبانه روزي اش را در هتل المپيک برپا کرده که مديرعامل اين باشگاه در جلسه فني آبي پوشان حضور داشت.


شاگردان اميرقلعه نويي که روز پنجشنبه آخرين تمرين شان قبل از دربي 76 را پشت درهاي بسته برگزار کردند، شامگاه پنجشنبه پذيراي مديران و مسئولان باشگاه در محل اردوي شبانه روزي خود بودند.

به گزارش مهر، علي فتح الله زاده به همراه علي نظري جويباري قائم مقام، سيد مهدي علوي معاون فرهنگي، علي اميري معاون ورزشي، دکتر امين نوروزي معاون پزشکي و امير عرب معاون اجرايي باشگاه در هتل المپيک حاضر شد و با کادر فني و بازيکنان استقلال ديدار و گفتگو کرد.

استقلالي ها که قبل از ديدار با پرسپوليس در شرايط بسيار خوبي قرار دارند، پنجشنبه شب جلسه فني خود را با حضور مديرعامل باشگاه برگزار کردند. فتح الله زاده نيز با حضور در اين جلسه در جريان آخرين وضعيت فني استقلال قرار گرفت.

مديرعامل باشگاه استقلال پس از اين جلسه، در سخناني با کادر فني و بازيکنان تيم ضمن تشکر از تلاش آنان در هفته هاي اخير، ابراز اميدواري کرد با کسب نتيجه مورد نظر در بازي روز جمعه موجبات شادماني هواداران ميليوني استقلال را فراهم کنند.

داريوش ارجمند بازيگر نامدار سينما و تلويزيون نيز يکي از مهمانان ويژه اردوي استقلال بود که دقايق با بازيکنان و اعضاي کادر فني آبي پوشان گفتگو کرد.

ديدار تيم هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس که هفتاد و ششمين جدال سنتي اين دو تيم محسوب مي شود، ساعت 15 امروز جمعه در ورزشگاه آزادي تهران در چارچوب هفته بيست و سوم ليگ برتر برگزار خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ