ايران حريف امارات در نيمه‌نهايي شد
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 11:6 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال ساحلي ايران با برتري مقابل چين در مرحله نيمه‌نهايي حريف امارات شد.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در سومين ديدار خود در حالي به مصاف چين رفت که اين تيم را با چهار گل شکست داد. مسلم مسيگر 2 گل، علي نادري و محمد مختاري هر کدام يک گل براي ايران به ثمر رساندند.
در اين ديدار ايرانيان مقيم قطر با هماهنگي به عمل آمده توسط سفارت ايران در قطر اين ديدار را از نزديک تماشا کردند. همچنين اين بازي مورد استقبال رسانه‌ها و شبکه‌هاي تلويزيوني خارجي قرار گرفته بود.
اين ديدار با اتفاقات متعددي همراه بود که مي‌توان به شکسته شدن رکورد حضور تماشاگران در مسابقات، مصدوميت بازيکن چين و انتقالش به بيمارستان پس از ديدار و تشويق تيم ملي ايران توسط تماشاگران و بازيکنان تيم ملي افغانستان اشاره کرد.
تيم ملي فوتبال ساحلي ايران پس از اتمام مرحله گروهي مسابقات توانست با 34 گل زده و 5 گل خورده و تفاضل گل 29+ به همراه استراليا، امارات و ژاپن به مرحله نيمه نهايي مسابقات راه پيدا کند.
در مرحله بعدي مسابقات تيم‌هاي ايران و امارت و استراليا و ژاپن در نيمه‌نهايي به مصاف يکديگر خواهند رفت و تيم‌هاي سوم و چهارم گروه‌هاي A،B و همچنين گروه‌هاي C , D با هم ديدار خواهند کرد و بدين ترتيب روز جمعه تکليف فيناليست‌هاي مسابقات و دو تيم اولي که به مسابقات جام جهاني تاهيتي راه پيدا خواهند کرد مشخص شده و پس از برگزاري مسابقه رده بندي در روز شنبه، تيم سوم به جام جهاني راه پيدا کرده و مسابقه فينال نيز پس از آن و ساعت 20:45 به وقت تهران انجام خواهد شد.
مسابقه رده بندي بين تيم هاي ايران و امارات روز جمعه ساعت 19:30 و استراليا و ژاپن 20:45(به وقت تهران) برگزار مي شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ