ازهواداران مي‌خواهم تيم خودشان راتشويق کنند
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 12:29 | نویسنده : Amir

مدير عامل باشگاه استقلال گفت: از هواداران مي‌خواهم به تيم حريف کاري نداشته باشند و تيم خودشان را تشويق کنند.

علي فتح‌الله زاده در برنامه ورزش و مردم در ابتدا درباره بيماري‌اش گفت: پزشک از من خواسته 10 روز استراحت کنم اما وقتي براي استراحت ندارم.

به گزارش فارس،وي درباره حضورش در ورزشگاه، اظهار داشت: سعي مي‌کنم حتي اگر شد در رختکن بنشينم به ورزشگاه بروم. امروز مهمترين بازي در سطح آسيا برگزار مي‌شود و بايد فرهنگ جديد ابداع کنيم. از هواداران مي‌خواهم با بازيکنان و مربي تيم مقابل کاري نداشته باشند و تنها تيم خودشان را تشويق کنند. اگر تيم بزرگي داريم هواداران بزرگي هم داريم.

مديرعامل پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که در باشگاه‌هاي بزرگ هنگامي که مسابقه‌اي انجام مي‌شود مديران در کنار هم مي‌نشينند و چرا شما در کنار رويانيان بازي را تماشا نمي‌کنيد، تصريح کرد: رويانيان کمتر به ورزشگاه مي‌آيد. در گذشته من در کنار غمخوار و کاشاني بازي را تماشا مي‌کردم و مشکلي نداشتم.

قرار بود در برنامه امروز محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس نيز حضور يابد که از اين کار امتناع کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ