دوست دارم شادي هواداران پرسپوليس را ببينم
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 12:30 | نویسنده : Amir

بازيکن سابق تيم ايتاليا گفت: امروز به خاطر هواداران پرسپوليس اينجا هستم و دوست دارم شادي آنها را ببينم.

به گزارش فارس، فرانکو باره‌سي که به دعوت باشگاه پرسپوليس براي تماشاي دربي 76 به ايران سفر کرده است، صبح امروز در نشست خبري که در هتل آزادي برگزار شد، در خصوص سفرش به ايران گفت: خيلي خوشحالم که براي اولين بار به ايران آمدم. از رويانيان به عنوان مدير عامل باشگاه تشکر ويژه‌اي دارم از اينکه حضورم در ايران با برگزاري دربي بزرگ اين کشور مصادف شده است، هيجان زده هستم.

وي با بيان اينکه چيزي که مشاهده مي‌کنم باور کردني نيست، افزود: فکر مي‌‌کنم هواداران ايراني هميشه دوست دارند از لحاظ شور و اشتياق بهترين باشند و خودشان را نشان دهند و مطمئنا اين عشق و علاقه هر جايي پيدا نمي‌شود.

باره ‌سي در خصوص فوتبال ايران گفت: فوتبال شما در حد بين‌المللي بالايي نيست چرا که هنوز دانش فوتبال حرفه‌اي در آن پياده نشده است.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري در خصوص اينکه کدام يک از بازيکنان ايراني را مي‌شناسد، گفت: مهدي مهدوي‌کيا و علي کريمي را مي‌شناسم چون اخبار آنها همواره در اروپا منتشر مي‌شود و از آن موقع با چنين بازيکناني آشنا شدم البته رحمان رضايي هم در اروپا بازي مي‌کرد و او را مي‌شناسم. ضمن اينکه علي دايي يکي از بزرگترين بازيکنان ايراني است.

اسطوره فوتبال ايتاليا در خصوص ديدگاهش در مورد کشور ايران تاکيد کرد: در ايتاليا همواره اخبار در مورد ايران راجع به سياست است و خبرها در خصوص جنگ ايران و رژيم صهيونيستي منتشر مي‌شود. ما قبل از سفر به ايران ذهنيت متفاوتي داشتيم اما حالا که آمديم يک چيز متفاوت از آنچه که در رسانه‌ها پخش مي‌شد را ديديم. مردم خيلي مهربان هستند و زندگي آرامي بين خانواده‌ها در ايران در جريان است.واقعا ايران کشور زيبايي است.

بازيکن سابق ميلان ايتاليا در مورد کارلوس کي‌روش، مربي تيم ملي ايران گفت: کي‌روش تجربه بين‌المللي بزرگي در فوتبال دارد. از لحاظ شخصيتي او را نمي‌شناسم ولي وي مربي کاملا حرفه‌اي است و به نظرم کي‌روش مي‌خواهد بهترين کار را در ايران ارائه دهد.

وي در پاسخ به اين سؤال که هيچ گاه کي‌روش به عنوان نفر اول در هدايت تيم‌ها موفق نبوده است، عنوان کرد: نمي‌توانم کلمه بدي را به کار ببرم تا کسي را ناراحت کنم. نمي‌دانم شرايط وي در فوتبال ايران چگونه است و چه امکاناتي دارد. هر مربي استراتژي خاص خودش را دارد و ابزاري که در اختيارش قرار مي‌گيرد مهم است. اميدوايم کي‌روش با تيم ملي ايران موفق باشد.

وي در خصوص علت محبوبيتش و همچنين در مورد مقايسه‌اش با مالديني گفت: چيز خاصي در مورد مالديني نمي‌توانم بگويم. اين بازيکن از بازيکنان بزرگي بوده که همه کار براي ميلان کرده است. مالديني يکي ازبازيکنان مطرح، خوب و دوست داشتني است و مسابقه‌اي بين من و مالديني نيست. در مورد علت محبوبيتم هم نمي‌دانم چه بايد بگويم و من بيشتر يک آدم ساده هستم.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد دربي ميلان و مقايسه‌اش با دربي کشورمان گفت: در اينجا و در بيرون از مسابقه هيجاني که بين مردم و هواداران است مهمتر از خود بازي دربي است اما داخل مسابقه هم مطمئنا هر کسي دوست دارد با کيفيت خوب خودش را ارائه کند. دوست دارم تفاوت دو تيم بزرگ ايران را از لحاظ کيفيت امروز از نزديک تماشا کنم.

وي در مورد وضعيت ميلان در فوتبال ايتاليا و صدرنشيني يوونتوس تاکيد کرد: در دو سال اخير يوونتوس تغيير و تحولات بزرگي داشته است و به همين دليل نيز مدرن شده است. اما از سوي ديگر ميلان 7 بازيکنش را از دست داده و به تازگي تغييراتي را آغاز کرده است.

وي همچنين درباره تيم ملي ايتاليا گفت: تيم ملي ايتاليا در حال حاضر تيم جواني است و کيفيت خوبي دارد. اما متعتقدم مي‌توانيم يکي از تيم‌هاي حاضر در جام جهاني باشيم.

باره‌ سي در پايان در پاسخ به سؤالي در مورد پيش‌بيني‌اش از دربي 76 ام گفت:‌امروز به خاطر هواداران پرسپوليس اينجا هستم و دوست دارم خوشحالي هواداران اين تيم را ببينم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ