حاشيه ديدار استقلال و پرسپوليس6
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 12:32 | نویسنده : Amir

عکس‌هاي علي کريمي با پيراهن شماره 8 بين تماشاگران پرسپوليسي پخش شد.

به گزارش فارس، تيم ملي نوجوانان در حالي که براي تماشاي دربي در ورزشگاه آزادي حضور دارند به علت نداشتن بليت براي حضور در ورزشگاه و نشستن با مشکل روبرو هستند.

* «احترام به داور موجب تصميم‌گيري عادلانه است» اين شعاري است که به مراتب از طريق اسکوربورد ورزشگاه آزادي براي تماشاگران به نمايش در آمد.

* برخي از تماشاگران دو تيم نيز عليه يکديگر به فحاشي پرداختند که روحانيوني که براي امر به معروف و نهي از منکر از سوي ستاد فرهنگي فدراسيون در ورزشگاه حضور يافته‌اند با اين تماشاگران به صحبت پرداختند.

* عکس‌هاي علي کريمي با پيراهن شماره 8 بين تماشاگران پرسپوليسي پخش شد. گفته مي‌شود بازيکنان پرسپوليس قرار است با عکس کريمي وارد زمين شوند.

* صداي بلند موزيک که از بلند‌گوهاي ورزشگاه پخش مي‌شود موجب اعتراض تماشاگران و خبرنگاران شده است که آنها را با مشکل مواجه ساخته است.

* جلسه کانون هواداران پرسپوليس نيز با ليدر‌ها روي سکوها برگزار شد.

* هواداران استقلال با کنايه به گل‌محمدي، حميد استيلي و علي دايي را تشويق کردند و عليه سرمربي پرسپوليس شعارهايي سر دادند.

* محمد رويانيان قرار بود امروز در برنامه زنده ورزش و مردم حاضر شود، اما با وجود اينکه از 3 روز قبل با وي براي حضور در اين برنامه هماهنگي‌هاي لازم صورت گرفته بود به ناگاه اعلام کرد امروز جلسه دارد و نمي‌تواند در اين برنامه حاضر شود. ديگر ميهمان برنامه امروز ورزش و مردم علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل استقلال بود که گفته مي‌شود رويانيان براي رو در رو نشدن با وي در اين برنامه حضور نيافته است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ