باره‌سي:اميدوارم پرسپوليس دربي 90راتکرارکند
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 14:33 | نویسنده : Amir

رئيس آکادمي باشگاه آث‌ميلان گفت: اميدوارم پرسپوليس دربي 90 را تکرار کند.


فرانکو باره‌سي در گفت‌وگو با شبکه 3 اظهار داشت: خوشحالم که در کشور زيباي ايران هستم و اين مردم مهربان و تماشاگران پرشور را مي‌بينم. تجربه بزرگي براي من است که در چنين دربي‌اي حضور دارم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: من به خاطر پرسپوليس اينجا هستم و بايد از رويانيان تشکر کنم. قرار است همکاري دو باشگاه پرسپوليس و ميلان فراتر از حضور من در يک بازي باشد. من به دعوت آکادمي باشگاه پرسپوليس به ايران آمده‌ام و همکاري‌هاي زيادي با پرسپوليس خواهيم داشت.

باره‌سي در واکنش به خواسته مجري که خاطره‌اي از دربي ميلان بگويد، گفت: در دربي‌هاي زيادي بودم و آنهايي را که برده‌ايم خاطرات خوبي برايم است. دربي 1980 را به هيچ عنوان فراموش نمي‌کنم. آن برد فراموش نشدني است.

رئيس آکادمي باشگاه ميلان در مورد اينکه چرا اين باشگاه وضعيت خوبي در ليگ ايتاليا ندارد، گفت: ميلان تغييرات زيادي داشته و اکنون وضعيتش رو به بهتر شدن است و با گذشت زمان بهتر مي‌شود.

باره‌سي در مورد دربي سال 90 که پرسپوليس 3 بر 2 استقلال را شکست داد، گفت: فيلم آن بازي را ديدم اميدوارم دربي 90 بار ديگر براي پرسپوليس تکرار شود.

وي در مورد شناختش از فوتبال ايران اظهار داشت: اطلاع زيادي از فوتبال ايران ندارم زيرا کانال‌هاي زيادي بازي‌هاي باشگاهي ايران را پخش نمي‌کند ولي مي‌دانم 3-4 بازيکن خوب در اروپا داشته‌ايد مثل مهدي مهدوي‌کيا، علي کريمي، علي دايي، رحمان رضايي و بازيکنان تيم ملي شما در سال 1998 را به ياد دارم.

باره‌سي در مورد اينکه کدام تيم برنده دربي خواهد شد، گفت:‌ من به عنوان يک پرسپوليسي اينجا هستم و دوست دارم پرسپوليس برنده شود. براي هواداران استقلال هم نگرانم.

وي در مورد اينکه بزرگترين اشتباهي دوران بازيگري‌اش را در کدام بازي داشته، گفت: براي بازيکن پيش مي‌آيد گاهي بد بازي کند و گاهي هم خوب بازي کند اما من پنالتي‌اي که در جام جهاني 1994 از دست دادم را فراموش نکرده‌ام.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ