حاشيه ديدار استقلال و پرسپوليس16
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 15:42 | نویسنده : Amir

فرهاد مجيدي ديرتر از ساير بازيکنان استقلال از رختکن خارج و به زمين چمن آمد.

به گزارش فارس، فرهاد مجيدي که در ترکيب اصلي استقلال مقابل پرسپوليس جايي ندارد و نيمکت‌نشين است، ديرتر از ساير بازيکنان اين تيم از رخکتن خارج و وارد زمين چمن شد. بعد از حضور مجيدي، هواداران استقلال به شدت به تشويق اين بازيکن پرداختند به طوري که ورزشگاه آزادي به اصطلاح تا آستانه انفجار پيش رفت. فرهاد مجيدي نيز با حضور مقابل هواداران آبي‌پوش به احساسات آنها پاسخ داد.

* سيد مهدي رحمتي و مجتبي جباري نيز ديگر بازيکنان استقلال بودند که به شدت از سوي هواداران آبي‌پوش تشويق شدند. استقلالي‌ها با شعار «دروازه‌بان ملي؛ همينه، همينه» رحمتي و با شعار «جباري، جباري؛ زيدان آسيايي» جباري را تشويق کردند.

* با وجود انتشار برخي اخبار مبني بر حضور افراد غيرمتفرقه در جايگاه خبرنگاران، اين جايگاه از نظم خوبي برخوردار است و در فاصله 30 دقيقه مانده تا آغاز مسابقه همچنان جا براي نشستن خبرنگاران وجود دارد.

* بازيکنان ذخيره استقلال نظاره‌گر تمرين بازيکنان اصلي بودند. کاماچو، حنيف عمران‌زاده، ايمان موسوي، ساموئل، حسيني و فرهاد مجيدي نيمکت‌نشينان استقلال در اين ديدار هستند.

* فرانکو باره‌سي بعد از پايان مصاحبه با شبکه 3 قصد حضور در جايگاه CIP را داشت که جايي براي نشستن او نبود. سپس او را براي نشستن به سمت جايگاه VIP بردند که آنجا هم جا نبود اما سرانجام با هماهنگي، وي و همراهش (مترجم) مستقر شدند.

*‌ محمد نوري، سيدجلال حسيني و محمد قاضي با حضور نزد مجيد صالح به خوش و بش با مربي استقلال پرداختند.

* پورکاظمي، نظري جويباري و دکتر نوروزي در جايگاه VIP حضور دارند.

* مسابقه پيامکي در ورزشگاه آزادي براي تماشاگران تدارک ديده شده است که داراي سه گزينه 1- برد استقلال، 2- برد پرسپوليس و 3- مساوي است.

* محسن بنگر در دقيقه 90 جاي نقي‌زاده را در ترکيب اصلي پرسپوليس گرفت.

* هواداران پرسپوليس با در دست داشتن پرچم بزرگي که روي آن نوشته شده است «کريمي در دربي 76 نيستي اما تو جادوگر ما هستي» علي کريمي را تشويق کردند.

*‌اعضاي تيم ملي نوجوانان همچنان بلاتکليف هستند و جايي براي نشستن ندارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ