تساوي بدون گل استقلال وپرسپوليس درداربي76
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 16:47 | نویسنده : Amir

ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس برنده نداشت تا آبي پوشان با اين مساوي به صدر جدول بازگردند.

هفتاد و ششمين ديدار استقلال و پرسپوليس از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادي و در حضور بيش از 95 هزار تماشاگر آغاز شده است. که بازي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش فارس،دربي 76 برخلاف پيش بيني‌ها بازي زيبايي از کار درنيامد و توپ بيشتر در ميانه ميدان در جريان بود. بازي صفر بر صفر دو تيم از نظر فني زير صفر بود. از 10 روز پيش تمامي رسانه‌ها به اين بازي پرداختند اما بهترين بازيکنان ايران در اين مسابقه نتوانستند نمايشي شايسته ارايه کنند.

هرچند پرسپوليس برتري نسبي در نيمه دوم داشت اما به جز تک صحنه‌هايي که توپ بر روي دروازه استقلال رفت تماشاگران ديگر صحنه جذابي نديدند.

در دقايق پاياني ضربه سر بازيکن پرسپوليس از روي تيرک دروازه آبي ها رد شد.

محسن قهرماني داور مسابقه به رضا حقيقي از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

پيش از اين ديدار استقلال با 42 امتياز و تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازي در رده دوم جدول است و پرسپوليس 29 امتيازي در رده دهم قرار دارد.

دربي رفت هم با يک بازي ضعيف از دو تيم نتيجه اي جز تساوي بدون گل نداشت.

ترکيب استقلال:

سيدمهدي رحمتي، علي حمودي، اميرحسين صادقي، پژمان منتظري، حسن اشجاري( از دقيقه 67 حنيف عمران‌زاده)، جواد نکونام، مجتبي جباري، خسرو حيدري، عباس‌ محمدرضايي،( از دقيقه 58 ساموئل) آرش برهاني( از دقيقه 71 فرهاد مجيدي) و فرزاد حاتمي

سرمربي: اميرقلعه نويي

ترکيب پرسپوليس :

نيلسون، سيدجلال حسيني، عليرضا نورمحمدي، حسين ماهيني، مهرداد پولادي، رضا حقيقي، محمد نوري، مهدي مهدوي‌کيا،( از دقيقه 59 عادل کلاه کج) مارکو پروويچ، غلامرضا رضايي( 89- محمد قاضي) و کريم انصاري‌فرد( از دقيقه 81 هادي نوروزي)

سرمربي: يحيي گل‌محمدي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ