حاشيه ديدار فولاد خوزستان و راه‌آهن
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | 18:2 | نویسنده : Amir

داور ديدار فولاد خوزستان و راه‌آهن به دليل اعتراض‌هاي مداوم علي دايي به وي تذکر جدي داد.

به گزارش فارس، 3 ديدار همزمان هفته بيست‌وسوم ليگ برتر فوتبال امروز از ساعت 15:30 آغاز شد. فولاد خوزستان در اهواز ميزبان راه‌آهن تهران بود که اين بازي با برتري 2 بر يک فولاد خوزستان به پايان رسيد.

اين مسابقه با حاشيه‌هايي نيز همراه بود که در زير مي‌خوانيم:

* پيش از آغاز مسابقه، دايي به سمت فرکي رفت و با او خوش و بش کرد. همچنين بازيکنان راه‌آهن براي حضور در بازي از فرکي اجازه گرفتند.

* با وجود برگزاري دربي 76 پايتخت در ورزشگاه آزادي و پيش‌بيني صورت گرفته براي عدم حضور تماشاگر در اين مسابقه، هواداران هميشگي فولاد در ورزشگاه حضور داشتند.

* تماشاگران فولاد خوزستان بنري در ورزشگاه نصب کرده بودند که روي آن نوشته شده بود «نه آبي، نه قرمز، فقط فولاد خوزستان»، اين در حالي است که لباس بازيکنان فولاد خوزستان قرمز رنگ است.

* اعتراض‌هاي علي دايي از دقيقه 70 به داوري باعث شد تا اشکان خورشيدي، داور مسابقه براي دقايقي بازي را قطع کرده و به سمت وي رفته و به سرمربي راه‌آهن تذکر دهد. ناظر بازي نيز سعي در آرام کردن دايي داشت.

* در صحنه‌اي، هواداران فولاد خوزستان شعار «بازي ضد فوتبال» را سر دادند که فرکي با حرکت دست از آنها خواست از دادن شعار خودداري کنند.

* در دقيقه 60 وقتي بهادر عبدي با مدافع فولاد (اميرآبادي) تک‌به‌تک شد و فرصت گلزني براي راه‌آهن از دست رفت، دايي مدافع حريف را مورد تشويق قرار داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ