استقلال - سايپا؛ اوج هيجان در جام حذفي
تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, | 14:2 | نویسنده : Amir

مرحله يک شانزدهم جام حذفي روزهاي پنجشنبه و جمعه با برگزاري 9 ديدار پيگيري مي‌شود و در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها استقلال مدعي قهرماني به مصاف سايپا مي‌رود.



 

    مرحله يک شانزدهم جام حذفي در روزهاي پنجشنبه و جمعه اين هفته با برگزاري 9 مسابقه پيگيري مي‌شود. 6 تيم نيز از حضور در اين مسابقات انصراف دادند تا 6 تيم راحت و بدون دردسر به مرحله يک هشتم صعود کنند. نگاهي به بازي‌هاي روز پنجشنبه و جمعه مي‌اندازيم، بازي‌هايي که مي‌توان اوج هيجان را در آنها تجربه کرد زيرا هيچ بازي مساوي نمي‌شود و تيم‌ها با تمام توان به ميدان مي‌روند:

*استقلال - سايپا؛ نبرد استقلال قهرمان با نارنجي‌پوش مدعي

ديدار دو تيم در هفته دوم ليگ برتر با پيروزي 2 بر يک سايپا به پايان رسيد. آن مسابقه اولين حضور جواد نکونام در استقلال بود و هواداران بعد از باخت فرهاد مجيدي را تشويق کردند اما اکنون شرايط کاملا متفاوت است. جواد نکونام در ترکيب استقلال جا افتاده و تيم دوم جدول است و سايپا 26 امتيازي در رده هشتم است. اگر سايپا موفق به تکرار نتيجه بازي ليگ در اين بازي شود استقلال وداعي زود‌هنگام با جام حذفي خواهد داشت اتفاقي که بعيد است براي مدعي قهرماني اين مسابقات بيفتد. پرويز مظلومي فصل گذشته استقلال را قهرمان جام حذفي کرد و اين تيم به آسيا رسيد. بنابراين سايپا براي خلق شگفتي و با انگيزه فراوان به ميدان مي‌آيد و شاگردان ژنرال نيز نمي‌خواهند در اولين گام حذف شوند. به همين دليل اين بازي مي‌تواند يکي از زيبا‌ترين و هيجان‌انگيزترين بازي‌هاي حذفي باشد.

*سپاهان - فولاد؛ تيم برنده فيناليست مي‌شود؟

سپاهان قهرمان نيم فصل ليگ برتر بايد به مصاف تيم سوم جدول برود. بازي سپاهان و فولاد يکي از زيباترين و فني‌ترين بازي‌هاي خواهد بود. هواداران اصفهاني اوج هيجان را در اين بازي تجربه مي‌کنند. ديداري که بايد يک برنده داشته باشد برنده اين بازي شايد يکي از فيناليست‌هاي جام باشد.

*داماش ايرانيان - داماش گيلان؛ ديداري راحت براي شاگردان درخشان

دو تيم از نظر اسم خيلي شبيه هستند و شايد يک ديدار خانوادگي باشد که در تهران برگزار مي‌شود. حميد درخشان که  در آخرين ديدار ليگ استقلال را شکست داد دلش نمي‌خواهد وداعي زودهنگام با اين مسابقات داشته باشد آن هم برابر تيمي ناشناس

*سايپا شمال - مس سرچشمه؛ خوش سابقه

مس سرچشمه در جام حذفي سابقه خوبي دارد تيمي که دو فصل پيش هم در ليگ برتر بود و شانس بيشتري براي پيروزي در اين بازي دارد.

*ذوب آهن اصفهان - ملي حفاري اهواز؛ اعاده حيثيت

ذوب آهن که با فرهاد کاظمي هم نتوانسته از انتهاي جدول ليگ جدا شود مي‌خواهد در جام حذفي اعاده حيثيت کند و با يک برد در جام حذفي به وضعيت خود حداقل از نظر روحي و رواني سروساماني ببخشد.

*شهرداري ياسوج - مس کرمان؛ نبرد سخت کويرنشينان

شهرداري ياسوج در رقابت‌هاي حذفي تيم گردن کلفتي است و تيم مس کرمان بازي‌ سختي در ياسوج خواهد داشت. تيم مس اگرچه در پايان نيم فصل اول به رده نهم رسيد اما حاشيه‌هاي زيادي همچنان از آن به گوش مي‌رسد.

*استقلال اهواز - گهر دورود؛ کار سخت مايلي‌کهن

تيم گهر که با مايلي‌کهن فقط يک امتياز در ليگ برتر از 4 مسابقه گرفته شايد در اين بازي به دنبال کسب اعتبار بيشتر باشد هرچند اخباري که از تيم گهر منتشر مي‌شود خيلي مناسب نيست و فريادشيران چند روز پيش از مشکلات مالي فراوان در تيم گهر خبر داد. مگر اينکه بازيکنان تيم گهر بخاطر دل هواداران پرشمار و پرشورشان خوب بازي کنند. مايلي کهن کار سختي در اهواز دارد.

*ابومسلم - پيکان؛ پيکان با برد برمي گردد؟

شايد روي کاغذ پيکان برنده اين بازي باشد زيرا وضعيتش بسيار بهتر از تيم پرحاشيه ابومسلم است اما جام حذفي جام شگفتي‌هاست.

*نيروي زميني - نفت آبادان؛ جوانان مقابل ليگ برتري ها

نیروي زميني تيم جوان و دونده‌اي است که بايد به مصاف تيم بحران‌زاده و ليگ برتري نفت ْآبادان برود.  نفت آبادان که دو سرمربي پرتغالي در نيم فصل اول عوض کرده همچنان در رده هفدهم است. نفتي‌ها نيز براي ادعاده حيثيت بازي مي‌کنند.به گزارش فارس، 6 تيم راه آهن، نفت تهران، مس رفسنجان، صباي قم، فجرسپاسي و تراکتورسازي به دليل انصراف حريفانشان بدون مسابقه به مرحله يک هشتم جام حذفي صعود کرده‌اند.

پرسپوليس و ملوان نيز در روز 29 آذر ماه در ورزشگاه آزادي با يکديگر بازي خواهند کرد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ