قهرماني رقابتهاي المپيک آسيايي اتفاقي نبود
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 12:48 | نویسنده : Amir

رئيس فدراسيون فوتبال پس از راهيابي تيم ملي فوتبال ساحلي به رقابتهاي جام جهاني تاهيتي گفت:اين تيم با اقتدار امارات را پشت سر گذاشت و سهميه بازيهاي جام جهاني را کسب کرد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون، علي کفاشيان پس از پيروزي تيم ملي فوتبال ساحلي مقابل امارات و کسب سهيمه بازيهاي جام جهاني تاهيتي گفت: توانمندي هاي ملي پوشان با کسب سهميه جام جهاني ثابت شد.بازيکنان مدتها در اردو بوده و با تلاش فروان و بازيهاي سختي که پيش رو داشتند، توانستند سهميه بازيهاي جام جهاني تاهيتي را کسب و به فينال رقابتهاي قهرماني آسيا راه پيدا کنند.

وي درادامه افزود: معتقدم قهرماني در رقابتهاي المپيک آسيايي اتفاقي نبود و بازيکنان ايران با شايستگي اين عنوان را کسب کرده و ثابت کردند که در مسير رشد و جهاني شدن قرار دارند.اکنون اين تيم همانند فوتسال که پس از آسيا در جهان به عنوان حريف سرسخت و قدر شناخته شده،شايستگي خود را نشان داده و حالا به فکر جهاني شدن است.تيم ملي فوتبال ساحلي براي جهاني شدن پتانسيل خوب و بالايي دارد و بي شک به هدف خود خواهد رسيد.

رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه گفت:از کادر فني و کميته فوتبال ساحلي تشکر مي کنم چرا که با برنامه ريزي از سوي کادر فني و پشتيباني فدراسيون و کميته فوتبال ساحلي اين تيم توانست علاوه بر راهيابي به فينال مسابقات قهرماني آسيا، سهميه بازيهاي جام جهاني را کسب کند.بازهم مي گويم اين برد امروز مقابل امارات اتفاقي نبود. بازيکنان خوب کار کردند. اين پيروزي نتيجه تلاش بازيکنان و کادر فني بود.

وي گفت: براي اينکه بتوانيم درجام جهاني درخشش خوبي داشته باشيم و جز 4 تيم برتر جهان قرار بگيريم بايد برنامه وتدارکات خوبي براي تيم ملي فوتبال ساحلي در نظر بگيريم تا اين تيم نشان دهد در جهان حريف سرسختي براي ديگر تيم ها است.

کفاشيان در پايان در خصوص ديدار ايران با برنده ديدار ژاپن و استراليا گفت: ملي پوشان قبلا با اين تيم بازي داشته و مقابل ژاپن باخت نداشتند.معتقدم برد امروز و کسب سهميه رقابتهاي جام جهاني به بازيکنان انگيزه بالايي داد تا فردا با بازي بسيار خوب و نتيجه مطلوب بتوانند شادي را براي خانواده فوتبال به ارمغان آورند. ما بيشتر به بازي با امارات نياز داشتيم تا ژاپن و ابتدا براي ما کسب سهميه رقابتهاي جام جهاني بسيار اهميت داشت.اميدوارم اين تيم را پشت سر بگذارند و نتايج درخشان تري را کسب کنند. تيم استراليا نيز تيم خوبي است و اميدوارم اگر ايران با هريک از اين تيم ها به رقابت بپردازد، نتيجه خوبي کسب کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ