مسئولان AFC زمين فولادشهر را تاييد نمي‌کنند
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 12:49 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: زمين ورزشگاه فولادشهر کيفيت لازم را ندارد و مسئولان AFC چنين زميني را تاييد نمي‌کنند.


زلاتکو کرانچار با اشاره به بازي تيمش برابر پيکان اظهار کرد: مي‌دانستيم که بازي دشواري را در پيش داريم چراکه تيم پيکان براي بقاي خودش در ليگ مي‌جنگيد و قصد غافلگير کردن ما را داشت اما تيم ما موفق شد اين تيم را مهار کند و پيکان را شکست دهد.

به گزارش فارس ، وي در ادامه به شايعاتي که پيرامون انجام بازي‌هاي سپاهان در جام باشگاه‌هاي آسيا در ورزشگاه آزادي به دليل خرابي زمين چمن ورزشگاه فولادشهر مطرح شده اشاره کرد و افزود: در اين مورد من مسئول نيستم و مسئولان تيم بايد پاسخگو باشند و هرچه آنها صلاح بدانند ما هم مي پذيريم، اما نکته‌اي که در اين ميان اهميت دارد اين است که ما دوست داريم بازي‌هايمان را در برابر تماشاگران خود برگزار کنيم هر چند ممکن است زمين ورزشگاه آزادي براي بازي‌هاي ما مناسب تر باشد.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان ادامه داد: در همين زمين تاکنون توانسته‌ايم بازي‌هاي خوبي را از خود به نمايش بگذاريم اما نبايد فراموش کنيم همين زمين مي‌تواند تاثير نامطلوبي در رسيدن سپاهان به اهدافش داشته باشد و به اعتقاد من مسئولان Afc براي انجام بازي‌هاي سپاهان در جام باشگاه‌هاي آسيا در اين زمين موافقت نمي کنند.

وي در ادامه به کاپيتان سپاهان اشاره و تصريح کرد: نويدکيا يک بازيکن کامل براي سپاهان است که زيرکي‌هاي خاص خودش را دارد و مي‌تواند هر حريفي را گيج کند و در عين حال تيم خودش را نيز سازماندهي کند.

کرانچار تاکيد کرد: نويدکيا توانايي‌هايي دارد که مي تواند تيم را مانند يک لوکوموتيو به همراه خودش بکشد و به سمت جلو حرکت دهد و چنين بازيکني نه تنها يک غنيمت براي سپاهان بلکه يک بازيکن بسيار بزرگ براي فوتبال ايران است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ