انتقال باشگاه استيل‌ آذين به اردبيل قطعي است
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 12:50 | نویسنده : Amir

نماينده مردم اردبيل، نير، نمين و سرعين در مجلس شوراي اسلامي گفت: کارهاي مقدماتي براي انتقال باشگاه استيل آذين به اردبيل انجام شده که با رفع مشکلات کوچک پيش آمده بتوانيم فعاليت اين باشگاه را در اردبيل شاهد باشيم.


منصور حقيقت‌پور اظهار داشت: با توافقي که با مالک باشگاه استيل آذين داشتيم مجوز انتقال اين باشگاه با عنوان استيل آذين سبلان اخذ شده تا در تمام رده‌ها اين باشگاه فعاليتش را در اردبيل آغاز کند.

وي تنها مشکل پيش‌رو در انتقال باشگاه استيل‌ آذين به اردبيل را مشکلات حقوقي مطرح شده از سوي ورزش و جوانان تهران اعلام کرد و يادآور شد: اميدواريم با مساعدت مسئولان استان تهران و رفع اين مشکل با دستور هدايتي مالک باشگاه استيل آذين اين باشگاه به اردبيل منتقل شود.

به گزارش فارس ، عضو مجمع نمايندگان استان در خصوص توافق به عمل آمده با وزير نفت براي انتقال يک تيم باشگاهي نفت به اردبيل اشاره کرد و گفت: قرار است يکي از تيم‌هاي زير‌مجموعه وزارت نفت در ليگ دسته يک به اردبيل منتقل شود که دستور لازم نيز در اين زمينه صادر شده است.

حقيقت‌پور خاطرنشان کرد: در نشستي که با وزير نفت و مسئولان يکي از باشگاه‌هاي زير‌مجموعه اين وزارتخانه داشتيم مکانيزم انتقال تيم به اردبيل نيز مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

وي با يادآوري اينکه در سفر اخير وزير ورزش و جوانان خانه وزنه‌برداري اردبيل نيز کلنگ‌زني شد، افزود: قرار است فدراسيون وزنه‌برداري و وزارت ورزش و جوانان در تامين منابع آن همت کنند.

اين نماينده مجلس بيان داشت: در حمايت از جامعه ورزشي طرح جامع حمايت از ورزشکاران در صحن علني مجلس مطرح شده و قطعاً به تصويب مي‌رسد.

حقيقت‌پور به تصويب قانون سرباز قهرمان در حمايت از قهرمانان ورزشي اشاره کر د و ادامه داد: به غير از مدت آموزشي که نظام وظيفه تعيين کرده بقيه مدت خدمت سربازي قهرمانان المپيک و جهاني و آسيايي مورد معافيت قرار مي‌گيرند که اين قانون لازم‌الاجراست.

وي به پيشنهاد حمايتي ديگر از ورزشکاران در واگذاري سالن‌هاي ورزشي به قهرمانان و مدال‌آوران عرصه‌هاي مختلف اشاره کرد و گفت: ما که قرار است بر اساس اصل 44 واگذاري سالن‌هاي ورزشي را به بخش خصوصي شاهد باشيم بهتر است با اولويت اين واگذاري به ورزشکاران و قهرمانان ملي انجام شود تا آنها از اين طريق بتوانند منتفع گردند.

نماينده مردم اردبيل، نير، نمين و سرعين در مجلس شوراي اسلامي در پايان گفت‌و گوي خود با خبرنگار فارس در اردبيل اذعان داشت: ساز و کار لازم براي اين کار بايد انديشيده شود تا بدون تشريفات خاص اين سالن‌ها و اداره آنها به قهرمانان واگذار شده تا اشتغالي نيز براي فعالان اين حوزه صورت گيرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ