سرمربي تيم اميد پرسپوليس انتخاب شد
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 12:51 | نویسنده : Amir

کادر فني جديد تيم فوتبال اميد پرسپوليس با صدور احکامي از سوي حميد استيلي رئيس آکادمي فوتبال باشگاه پرسپوليس معرفي شد.

حميد استيلي طي حکمي، مجيد نائيني را به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال اميد پرسپوليس معرفي کرد. همچنين پايان رأفت و بهروز سلطاني به عنوان اعضاي کادر فني تيم اميد پرسپوليس معرفي شدند. يعقوب فاطمي مقدم پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس نيز به عنوان سرپرست جديد تيم اميد پرسپوليس فعاليت خود را آغاز خواهد کرد.

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، استيلي همچنين از منوچهر عبدا...نژاد، کميجاني و ديگر اعضاي کادر فني چند فصل گذشته تقدير و تشکر کرد.

رئيس آکادمي فوتبال باشگاه پرسپوليس درباره انتخاب کادر فني جديد تيم فوتبال اميد گفت: بنابه دلايل متعددي تيم اميد پرسپوليس در فصلي که گذشت نتايج خوبي در رده‌هاي اميد نگرفت و براساس بررسي‌هايي که انجام داديم، مجيد نائيني که سابقه 17 سال مربيگري در تيم‌هاي پايه را دارد را به عنوان سرمربي جديد تيم انتخاب کرديم و اميدواريم که بتواند همچون دوره‌هاي قبلي ضمن کسب نتايج مطلوب در معرفي بازيکنان مستعد به تيم بزرگسالان کمک کند.

وي افزود: بهروز سلطاني پيشکسوت با سابقه پرسپوليس همچون سال گذشته تيم اميد پرسپوليس را همراهي خواهد کرد و پايان رأفت که سابقه سرمربي‌گري تيم جوانان پرسپوليس را در کارنامه دارد، مجيد نائيني را در تيم اميد همراهي خواهد کرد. يعقوب فاطمي مقدم نيز به عنوان يکي از بازيکنان با سابقه پرسپوليس تيم اميد را به عنوان سرپرست تيم همراهي خواهد کرد و ما اميد زيادي داريم که اين کادر جديد بتواند در فصل جديد نتايج درخور توجهي کسب کند. جا دارد از زحمات آقاي عبدا...نژاد سرمربي تيم اميد در چند فصل گذشته نيز تقدير و تشکر نمائيم.

حميد استيلي در پايان گفت: در نظر داريم از تجربيات پيشکسوتان پرسپوليس در رده‌هاي مختلف بهره ببريم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ