امکانات بليت‌فروشي الکترونيکي درگمرک مانده‌اند
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 12:53 | نویسنده : Amir

سرپرست سازمان ليگ از دستگيري دو گروه از افراد در داربي ديروز خبر داد و گفت: عوامل پرتاب ترقه و بليت‌فروشان غيرمجاز دستگير شدند.


مهدي تاج با بيان اينکه داربي 76 يکي از پرشورترين و در عين حال کم حاشيه‌ترين داربي‌هاي چند سال گذشته بود، اظهار کرد: ما تلاش زيادي کرديم و هرچند برگزاري داربي بدون مشکل نبود اما آنها را به حداقل رسانديم و شاهد حاشيه‌هاي خاصي نبوديم. تنها در دو مورد دستگيري‌هايي داشتيم که يکي مربوط به پرتاب ترقه و ديگري بخش بليت‌فروشي بود.

وي افزود: خوشبختانه عوامل پرتاب ترقه دستگير شدند و اميدواريم برخوردهاي لازم صورت گيرد تا آنها متقاعد شوند ديگر چنين کاري نکنند چون چنين حرکات ناشايستي ديگر منسوخ شده و آبروي سيستم و فوتبال ما را هم مي‌برد.

به گزارش ايسنا ، تاج درباره مشکلاتي که در بخش بليت‌فروشي اتفاق افتاده بود نيز به ايسنا گفت: گنجايش ورزشگاه آزادي که 100 هزار نفر نيست و پيش‌تر از سوي مسوولان اين استاديوم عنوان شده بود که 84412 نفر گنجايش دارد. بر همين اساس ما 77 هزار بليت چاپ کرده بوديم که تعداد 70 هزار قطعه آن از صبح در گيشه‌هاي استاديوم فروخته و تا ظهر هم تمام شد. تعداد 7 هزار بليت را هم به عوامل دو تيم، فدراسيون، مجموعه و نهادهاي نظارتي داديم. حدود شش، هفت هزار نفر هم بدون بليت وارد ورزشگاه شدند اما نکته اينجا بود که برخي از کساني که اوايل صبح بليت خريده بودند، همان موقع وارد استاديوم نشده و رفته بودند که بعدازظهر بيايند. بليتها ظهر تمام شد و استاديوم هم تقريبا پر بود و عده‌اي پشت درها بودند؛ همان موقع جلسه داخلي تشکيل داديم و آنهايي که پشت درها بليت به دست بودند را فرستاديم طبقه بالا و تا جايي که فضا اجازه مي‌داد به احترام مردم آنها را به داخل استاديوم فرستاديم که نهايتا تمام سکوها پر شد.

وي با بيان اينکه مشکل بليت فروشي به ويژه در داربي با وضع فعلي حل نمي‌شود، تصريح کرد: اين مشکل هيچ وقت حل نمي‌شود مگر اينکه کار به صورت الکترونيکي انجام شود. مسوولان استاديوم مي‌توانند در اين‌باره توضيح دهند هرچند شنيده‌ام دستگاه‌هاي مربوط به اين فرآيند را تهيه کرده اما در گمرک مانده است. گروهي ديگر از دستگيرشدگان داربي ديروز بليت فروش‌هاي غيرمجازي بودند که پس از تهيه بليت از باجه‌ها به دنبال راه انداختن بازار سياه بودند.

سرپرست سازمان ليگ که قرار است تا 12 بهمن با همکاري کادر فني تيم ملي برنامه مدوني براي مسابقات باشگاهي و اردوهاي تيم ملي تهيه کند، به ايسنا گفت: خوشبختانه کي‌روش در مواردي کوتاه آمده است و هر دو طرف تلاش مي‌کنند تا برنامه هماهنگ و خوبي تنظيم شود. بعد از جلسه‌اي که با کي‌روش داشتيم، علي کاظمي دبير سازمان ليگ و اميد نمازي از طرف کادر فني نشست ديگري داشتند و برنامه‌هايشان خيلي به هم نزديک شده است. خيلي اميدوارم که تا پايان مهلت فوق اين برنامه آماده و نهايي شود. بنده اين هفته جلسه‌اي با کي روش نخواهم داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ