ژرمن‌ها ميزباني يورو را مي‌خواهند
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 13:11 | نویسنده : Amir

به باور برخي مهمت شول نه به خاطر فعاليت در تلويزيون، بلکه به خاطر حضور گوارديولا از مربيگري آماتورهاي بايرن کناره‌مي‌گيرد.

در چند روز گذشته شايعات زيادي در مورد تيم‌هاي آلماني و همچنين فوتبال اين کشور انتشار يافته است. شايد يکي از بحث‌انگيزترين اخبار، اعلام کناره‌گيري مهمت‌شول، هافبک اسبق بايرن از همکاري با مونيخي‌ها بود. انتشار اين خبر شايعات زيادي را دامن زد.

همچنين از روز جمعه که مشخص شد مرحله نهايي پيکارهاي جام ملت‌هاي اروپا در سال 2020 با حضور 24 تيم در 13 شهر از نقاط مختلف قاره انجام مي شود،‌بحث علاقمندي ژرمن‌ها براي ميزباني مسابقات نيمه نهايي و نهايي مسابقات مطرح شد.

مهم‌ترين شايعات فوتبال ژرمن‌ها به اين شرح است:



*ترک مربيگري بايرن توسط شول بخاطر گوارديولا؟!

يکي از اخباري که در چند ساعت گذشته در فوتبال آلمان روي خروجي سايت‌ها رفت و منتشر شد، تصميم مهمت شول، هافبک ترک‌تبار اسبق ژرمن‌ها براي ترک پست سرمربيگري تيم آماتورهاي بايرن در پايان فصل جاري بود.

براساس اظهاراتي که اين چهره 42 ساله بر زبان آورد، وي به علت مشغله کاري و فعاليت که در کانال اول تلويزيون دولتي آلمان به عنوان مفسر دارد،‌ چنين تصميمي گرفت.

اما اخبار تاييد نشده‌اي که از مونيخ به گوش مي‌رسد، از شايعات ديگري حکايت دارد. به عنوان مثال اکنون اين موضوع به گوش مي‌رسد که علت عمده ترک اين پست توسط وي حضور پپ گوارديولا روي نيمکت مربيگري فصل آينده حرفه‌اي‌‌هاي باشگاه است.

برخي هم مي گويند چون به هنگام گزارش هاي تلويزيوني، شول رک و بي‌پرده حرف مي‌زند و حتي از بازيکنان تيم محبوبش انتقاد‌هاي تندي مي‌کند، بايرن از اين حرکت وي ناراحت است که همين امر موجب شده وي تصميم به قطع همکاري با مونيخي‌ها بگيرد.



*شايعه تلاش «پپ»‌براي جذب حداقل 4 تازه‌وارد

يک شايعه ديگر که زياد در اطراف تيم بايرن به گوش مي‌خورد، موضوع نوع و ساختار بازي مونيخي‌ها در آينده خواهد بود.

از 10 روز قبل که مسجل شد «پپ گوارديولا» با عقد قراردادي 3 ساله از تابستان سال آينده هدايت باوارايي‌ها را برعهده خواهد گرفت، تاکنون اخبار زيادي منتشر شده شده مبني بر اين که شکل بازي پرافتخارترين تيم باشگاهي آلمان به سبک بازي تيم سابق اين مربي يعني «تيکي‌تاکا» در بارسا نزديک خواهد شد.

در همين ارتباط يک روزنامه چاپ مونيخ نوشته اخباري در دست است که گوارديولا از طريق نمايندگان خود به تکاپو افتاده تا 3 تا 4 بازيکن جديد که قابليت ارائه بازي «تيکي تاکا» را دارند، براي بايرن استخدام کرده و بايرن تحت هدايت وي بازي «فانتزي‌تري» در آينده ارائه دهد.



*آلمان خواهان ميزباني نيمه‌نهايي و فينال يورو 2020

پس از اين که روز جمعه نمايندگان 53 کشور عضو اتحاديه فوتبال اروپا در نشست نيون سوئيس تصويب کردند مرحله نهايي پيکارهاي جام ملت‌هاي اروپا در سال 2020 در 13 کشور قاره برگزار شود و برخلاف معمول گذشته در يک يا دو کشور ميزباني نباشد، شايعاتي در مورد داوطلبي ژرمن‌ها مطرح شده است.

روزنامه زوددويچه سايتونگ در اين مورد نوشته آلمان‌ها يکي از سهميه‌‌هاي ميزباني بازي‌ها را مي خواهند و حتي خواهان برگزاري ديدار نيمه نهايي و فينال هستند.

به باور اين نشريه برگزاري اين مسابقات سود خوبي را از آن کشورش خواهد کرد.



* حضور آدلر در رئال شايعه است

در پي مصدوميت ايکر کاسياس، دروازه‌بان و کاپيتان رئال مادريد بخاطر شکستگي انگشت و دوري دو ماهه وي از ميدان، اکنون شايعات زيادي در مورد سنگربان جانشين وي در اين مدت به گوش مي‌رسد.

پس از آنکه توسط برخي منابع اسپانيايي و آلماني مطرح شد «رنه آدلر» سنگربان عضو تيم هامبورگ و دروازه‌بان شماره 2 تيم ملي آلمان يکي از گزينه‌هاي مورد نظر کهکشاني‌ها است، نشريه هامبورگ‌آبند‌پلاتس اين خبر را با خوانندگانش در ميان گذاشت که 82 درصد راي‌دهندگان اين خبر را شايعه محض تلقي کرده و با توجه به قرارداد ستاره تيم شمال آلمان، انتقالش را به پايتخت مادريد غيرواقعي تلقي کردند.



*شالکه دنبال خريد هافبک هجومي

شايعه ديگري که در بوندس‌ليگا در يکي، دو روز گذشته زياد به گوش رسيده، بحث خريد هافبک هجومي براي تيم شالکه تا قبل از اتمام مهلت نقل وانتقالات زمستاني است. برخي منابع نزديک به آبي‌پوشان عنوان کرده‌اند تيم تحت رهبري «ينس کلر» براي اين منظور حتي 5 ميليون يورو نيز بودجه کنار گذاشته که اميدواراست تا پايان هفته جاري، بازيکن مورد نظرش را جذب کند.



*ايگور دکامارگو مي‌رود؟

ايگو دوکامارگو، بازيکن بلژيکي تيم بورسيامونشن‌گلادباخ يکي از شايعه‌ساز‌ترين بازيکنان کنوني بوندس‌ليگا است.

مطابق گزارش چند نشريه از جمله فرانکفورتر روند‌شاو، ‌اين ستاره که 29 ساله که تا سال 2014 با تيم گلادباخي قرارداد دارد،‌ تصميم به ترک گرفته است. اين نشريه معتقد است وي جذب اينتراخت فرانکفورت خواهد شد.

اما چند نشريه ديگر از جمله مورگن‌پست عنوان مي کنند وي از بوندس‌ليگا خارج خواهد شد و به تيمي مثل فولام در ليگ برتر انگليس مي‌پيوندد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ