فوتباليستهايي كه به خاطر تيم محبوبشان از پول گذشتند + عکس
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 16:29 | نویسنده : Amir

 

جان لوئيچي بوفون

 


 

اين دروازه بان محبوب براي چندمين بار ثابت کرد يوونتوس در قلب او جاي دارد. او پيشنهادات قابل توجهي از سوي تيمهاي ديگر داشت اما تصميم گرفت با کاهش دستمزدش 4 تا 6 ميليون يورو به فعاليتش در يووه ادامه دهد .

 

کرگ بلامي

 


 

کسي که پول برايش اهميتي ندارد. افراد کمي از کارهاي خيريه او خبر دارند . او  هميشه تيمهايي را انتخاب کرده که به او راه درست زندگي را نشان مي دهند و زمانيکه ليورپول حاضر به ادامه همکاري با او نشد ، وي پيشنهادات قابل توجه را ناديده گرفت و به کارديف سيتي پيوست . دستمزد او در اين تيم سه برابر کمتر شد .

 

بازيکنان گلسکو رنجرز

 


 

پس از جدي شدن بحران مالي باشگاه گلاسکو رنجرز، بازيکناني که بالاترين دستمزد را در تيم داشتند حاضر شدند 75% از حقوقشان را کاهش دهند و تا مانع ورشکستگي تيمشان شوند که در اين ميان مي توان از استيون ديويس و آلان مک گرگور نام برد.

 

گنارو گتوزو

 


 

در آستانه سال 2009 بود که گتوزو براي تمديد قرارداد با ميلان مذاکره کرد اما او براي ماندن در اين تيم حاضر به کاهش دستمزدش شد.

 

فرانک لمپارد

 


 

قبل از اينکه مادر او از دنيا برود ، به پسرش توصيه کرد که هيچگاه چلسي را ترک نکند .از اين رو لمپارد اين حرف مادرش را از ياد نبرد و براي ماندن در چلسي دستمزدش را از 150 هزار پوند به 50 هزار يور رساند.

 

فرانچسکو توتي

 


 

در پاييز سال 2009 زمانيکه رم دچار مشکل مالي جدي شده بود فرانچسکو توتي کاپيتان چندين ساله تيم تصميم به مذاکره براي تمديد گرفت اما مسئولان براي ماندن بايد دستمزدش را کاهش دهد.

 

ريو فرديناند

 


 

به گفته مطبوعات انگليسي ، ريو مدافع منچستر يونايتد از 10 ميليون پوند انصراف داد تا در شياطين سرخ بماند.

 

کاکا

 


اين ستاره برزيلي که هر روز به غروب در رئال نزديکتر مي شود ، حاضر است براي بازگشت به تيم محبوبش ميلان ،‌ دستمزدش را کاهش دهد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ