باره‌سي تهران را ترک کرد
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 16:34 | نویسنده : Amir

فرانکو باره‌سي پس از مذاکرات با مقام‌هاي پرسپوليس در حوزه‌هاي مختلف و تماشاي دربي تهران، ساعت پنج بامداد امروز تهران را به مقصد ايتاليا ترک کرد.

فرانکو باره‌سي ساعت پنج بامداد امروز شنبه با پرواز تهران - رم و در حالي که حميد استيلي و امير مشيري سرپرست روابط بين الملل باشگاه وي را بدرقه مي‌کردند، ايران را به قصد ايتاليا ترک کرد.

باره‌سي که بامداد پنجشنبه به تهران سفر کرده بود در تمرين همان روز سرخپوشان حضور پيدا کرد و در کنار مدير عامل باشگاه، حميد استيلي، کريم باقري و دکتر زادمهر از نزديک شاهد آخرين تمرين سرخپوشان پيش از دربي بود.

بازيکن سابق باشگاه ميلان و تيم ملي ايتاليا پنجشنبه در ضيافت شامي با حضور بهروز منتقمي قائم مقام باشگاه و حميد استيلي شرکت کرد که در جريان آن پيرامون مسائل مختلف از پيشسکوتان و آکادمي فوتبال گرفته تا مسائل اقتصادي فوتبال و همکاري‌هاي بين دو باشگاه مورد گفتگو قرار گرفت.

باره‌سي روز جمعه هم براي تماشاي دربي در ورزشگاه آزادي حاضر شد. او در دقايق پاياني بازي همراه با استيلي ورزشگاه را براي حضور در برنامه تلويزيوني شبکه پنج ترک کرد. او با حميد استيلي مسوول آکادمي فوتبال پرسپوليس در ارتباط با فعاليت‌هاي اين آکادمي و همکاري‌هايي که مي‌تواند در اين حوزه صورت بگيرد نيز جلسه ويژه‌اي داشت و جمعه شب هم شام را به همراه وي ميهمان محمد رويانيان بودند.

باره‌سي در اين ملاقات از علاقه مدير عامل پرسپوليس نسبت به تيم‌هاي پايه ابراز خشنودي کرده و با ارزشمند خواندن آن، اعلام کرد؛ در صورتي که برنامه فشرده‌اي اجرا شود، باشگاه پرسپوليس ظرف پنج سال به اهداف خود خواهد رسيد.

باره‌سي بامداد امروز هنگام ترک ايران خطاب به استيلي و مشيري گفت: از ميهمان نوازي باشگاه پرسپوليس، مردم ايران و رسانه‌ها تشکر مي‌کنم. قطعا اين ميهمان نوازي را به اطلاع مسوولان باشگاه ميلان و مردم مي‌رسانم و اميدوارم در آينده همکاري‌هاي خوبي شکل بگيرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ