گزارش تمرين استقلال
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 20:30 | نویسنده : Amir

تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب سه بازيکن اين تيم برگزار شد.


تيم استقلال يک روز پس از دربي 76 از ساعت 15 امروز در حالي تمرينات خود را پيگيري کرد که به نقل از فارس مهدي رحمتي، مجتبي جباري و سياوش اکبر‌پور غايبان تمرين امروز اين تيم بودند.

* امير قلعه‌نويي در ابتداي تمرين به تماشاي فيلم ديدار تيمش با پرسپوليس پرداخت و پس از 20 دقيقه با لباس شخصي وارد زمين تمرين شد.

* قبل از اينکه تمرين تيم استقلال آغاز شود فرهاد مجيدي که ساک ورزشي‌اش در ماشين آرش برهاني بود منتظر ماند تا اين بازيکن به کمپ استقلال برسد و وسائل خود را از او بگيرد اما بر حسب اتفاق آرش برهاني آخرين بازيکني بود که به محل تمرين آمد و از همين رو مجيدي مجبور شد لباس ليدر‌هاي استقلال را به تن کند. همين موضوع باعث شد که يکي از ليدرهاي استقلال خطاب به حاضران در تمرين بگويد که چرا مجيدي اين لباس را پوشيده است. اين بازيکن پس از اينکه متوجه شد آن شخص چنين حرفي زده نسبت به وي واکنش نشان داد و خطاب به مربيان استقلال گفت ايشان چه سمتي دارند که از من ايراد مي‌گيرند. وي با ناراحتي وارد زمين تمرين شد و تمريناتش را آغاز کرد. او در جريان تمرين پيراهن خود را عوض کرد.

* منصور پورحيدري، ميرشاد ماجدي، شاهرخ بياني و مهدي فنوني‌زاده به همراه سيروس دين‌‌محمدي از حاضران تمرين امروز بودند و به همراه امير قلعه‌نويي در رختکن فيلم بازي با پرسپوليس را بازي کردند. شاهرخ بياني در حاشيه تمرين امروز استقلال اعتقاد داشت که اين تيم در مقاطعي از بازي حتي بهتر از پرسپوليس بازي کرده و درصد مالکيت توپ استقلال بيشتر از حريف بوده است.

بياني تاکيد کرد: پرسپوليسي‌ها انگيزه بيشتري داشتند اما موقعيت چنداني خلق نکردند و در صورتي که استقلال در جام حذفي به قرعه پرسپوليس بخورد قطعا اين تيم را شکست خواهد داد.

* با وجود آنکه قبل از دربي 76 تماشاگران زيادي به محل تمرينات آبي‌پوشان مي‌آمدند اما امروز کمتر از 20 نفر نظاره‌گر برنامه‌هاي تاکتيکي آبي‌پوشان شدند.

* در پايان تمرين کيانوش رحمتي از ناحيه روي پا دچار مصدوميت شد و لنگان به رختکن رفت.

* بازيکناني که در ترکيب اصلي استقلال مقابل پرسپوليس به ميدان رفته بودند پس از گذشت 20 دقيقه راهي استخر و سونا شدند و بقيه بازيکنان در قالب دو گروه فوتبال درون تيمي انجام دادند.

* تعداد اندکي تماشاگران در تمرين امروز در خصوص عملکرد استقلال مقابل پرسپوليس صحبت مي‌کردند و اعتقاد داشتند اين تيم بايد در اين ديدار موقعيت‌هاي زيادي خلق مي‌کرد و برنده از زمين خارج مي‌شد.

* هواداران تيم استقلال هنگامي که جواد نکونام قصد داشت محل تمرين را ترک کند از وي در خصوص صحنه پنالتي سوالي کردند و به او مي‌گفتند ما هم ديديم که روي حقيقي خطا نکردي اما نمي‌دانيم چرا کارشناسان داوري اعتقاد به پنالتي داشتند.

تمرينات تيم استقلال فردا همچنان پيگيري خواهد شد و اين تيم روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادي به مصاف پيکان خواهد رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ