شايعه‌هاي فوتبال ايتاليا
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 20:34 | نویسنده : Amir

اسطوره فوتبال ايتاليا از سران فدراسيون اين کشور به شدت عصباني است و از سوي ديگر باز هم شايعه پايان ناپذير حضور بالوتلي و کاکا در ميلان مطرح شده است.


به نقل از فارس، برخي از رسانه‌هاي فوتبال ايتاليا همچنان به حضور ماريو بالوتلي و کاکا در ميلان دامن مي‌زنند در حالي که به عقيده بسياري پايان همکاري روبرتو باجو با فوتبال ايتاليا مهم‌ترين مساله است.

*در زير به برخي از مهم‌ترين شايعه‌ها در فوتبال ايتاليا اشاره مي‌شود:

. کريستين چيوو،‌ مدافع رومانيايي اينترميلان در مورد خروج وسلي اسنايدر از اين تيم گفته که «هافبک هلندي کمي زود رنج است.» او هم مي‌توانست مانند ساير هم‌تيمي‌هايش از دستمزد بالاي خود گذشته تا همچنان در سطح نخست فوتبال اروپا بازي کند. اسنايدر با رد پيشنهاد کاهش دستمزدش راهي گالاتاسراي ترکيه شد.

. سيلويو برلوسکوني، مالک ميلان بار ديگر تاکيد کرده به هيچ وجه توانايي جذب کاکا و ماريو بالوتلي را در پنجره نقل و انتقال‌هاي ژانويه را ندارند. اين در حالي است که شايعه خروج اين 2 بازيکن از تيم‌هاي کنوني‌شان و حضور در ميلان هر روز افزايش مي‌يابد.

. روبرتو باجو، اسطوره فوتبال ايتاليا که به عنوان مدير تکنيکي در فدراسيون فوتبال اين کشور مشغول به فعاليت بود، با انتقاد از اين فدراسيون از سمت خود کناره گيري کرد. او اعلام کرده پروژه‌اي که در سال 2011 به آنها داده شده بيش از 900 صفحه بوده که هنوز دست نخورده باقي مانده است.

. ليساندرو لوپس، مهاجم ليون اجازه مذاکره با سران يوونتوس را پيدا نکرد تا در اين تيم ماندني شود. بيانکونري نيز در عوض به سراغ امضاي قرارداد با نيکولاس آنلکا فرانسوي رفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ