کريس رونالدو؛ دي‌استفانو قرن بيست و يکم
تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, | 13:9 | نویسنده : Amir

باشگاه رئال مادريد بر روي ستاره پرتغالي خود مثل اسطوره آرژانتيني‌ سابقش برنامه‌ريزي خواهد کرد.

به گزارش فارس، وقتي آلفردو دي‌استفانو که در سال 1953 به رئال مادريد پيوست، در ديدار دوستانه مقابل تيم کلمبيايي ميوناريوس چشم‌ها را خيره کرد، سفيدپوشان مي‌دانستند که اسطوره‌اي بالقوه در وجود اين بازيکن نهفته است که مي‌تواند باشگاه را به افتخاراتي برساند و همين طور هم شد.

رئال به تازگي، يکي از بزرگترين فوتباليست‌هاي دنيا در قرن بيستم را به خدمت گرفته بود و باشگاه طعم 5 قهرماني در اروپا و 8 قهرماني در ليگ را در فاصله يازده سال مي‌چشيد.

فلورنتينو پرس اکنون بر اين باور است که همان باور بايد در باشگاه فعلي رئال وجود داشته باشد. رئيس باشگاه رئال مادريد تصميم گرفته است که پروژه جديدش را روي کريستيانو رونالدو انجام دهد. پرس همان وعده‌اي را در خصوص کريستيانو رونالدو مي‌دهد که درباره دي‌استفانو به تحقق پيوست.

پرس بر اين باور است که رونالدو دي‌استفانوي قرن بيست و يکم است و اگر رئيس باشگاه براي 4 سال آينده انتخاب شود تا سال 2017 رياست رئال مادريد را در دست خواهد گرفت. قرارداد فعلي رونالدو با باشگاه سال 2015 به پايان مي‌رسد و پرس اميدوار است اين بازيکن قراردادش را حداقل تا پايان دوران رياست بعدي تمديد کند. اتفاقا رونالدو نيز در سن 27 سالگي قرار دارد يعني همان سني که اسطوره آرژانتيني هنگام ملحق شدنش به رئال مادريد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ