آنهايي که مي‌گويند پنالتي نبود، استقلالي‌اند
تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, | 13:17 | نویسنده : Amir

رضا حقيقي در مورد اظهارات جواد نکونام در صحنه‌اي که بر روي حقيقي خطا کرد و داور اعتقادي به پنالتي نداشت، گفت: مي‌خواستم دربي را فراموش کنم چون همه چيز تمام شده، اما حرف‌هايي مي‌شنوم که واقعا تعجب‌انگيز است. مي‌گويند در هنگام برخوردم با نکونام سُر خورده و به زمين خوردم.

به گزارش فارس ، وي افزود: من قبل از اينکه به نکونام برسم در صحنه‌اي که آماده شوت زني بودم، سُر خوردم اما بعد بلند شدم. سپس توپ را از نکونام رد کردم و او پايش را به من گير داد و تعادل من را به هم زد. آيا اين پنالتي نبود؟

حقيقي ادامه داد: آنها که مي‌گويند من با دستم به نکونام ضربه زدم و خطا کردم نيز حرف‌هاي‌شان واقعا خنده دار است و قطعا اين عزيزان و کارشناساني که در امر داوري اين حرف‌ها را مي‌زنند استقلالي‌ هستند. پس زياد نبايد دنبال اين ماجرا باشيم. من که سوار توپ بودم مي‌توانستم با يک ضربه به سمت دروازه استقلال به گل برسم چرا بايد خودم را جلوي نکونام زمين مي‌زدم.

حقيقي در پايان خاطرنشان کرد: البته براي من دربي تمام شده و سعي مي‌کنم قبل از ديدار با سپاهان به آمادگي برسم. همان طور که گفتم من در مقابل استقلال تنها 60 درصد آماده بودم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ