تمجيد پيشکسوتان رئال از رونالدو
تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, | 16:10 | نویسنده : Amir

پيشکسوت رئال مادريد ستاره پرتغالي اين تيم را در مسير صحيحي براي تبديل شدن به يکي از اسطوره‌هاي باشگاه دانست.


به گزارش فارس، رئال مادريد در حال حاضر در نظر دارد پروژه جديدي را با کريستيانو رونالدو شروع کند. همان طور که اخبار روز گذشته منتشر شد، باشگاه بر اين باور است که ستاره پرتغالي دي استفانوي جديدي است که مي‌تواند رئال را به افتخارات زيادي برساند.

آمانچيو آمارو يکي از پيشکسوتان رئال مادريد بازيکنان بزرگ زيادي را در برنابئو ديده و شکي ندارد که باشگاه کار درستي را براي اعتماد کردن به کريستيانو رونالدو انجام مي‌دهد.

وي در اين باره اظهار داشت: او در مسير تبديل شدن به يک دي‌استفانوي جديد است زيرا همه اين ويژگي‌ها را دارد. او فيزيک بدني بسيار خوبي دارد، نيرومند و سرعتي است که روي زمين و هوا عالي بازي مي‌کند. علاوه بر اين او نقش فعال‌تري را در خارج از مسابقه دارد و از همه لحاظ نسبت به باشگاه احساس مسئوليت مي‌کند.

خوزه مارتينز، يکي ديگر از اسطوره‌هاي باشگاه ستاره پرتغالي را بسته کاملي از ويژگي‌هاي يک بازيکن خوب مي‌داند و در اين باره گفت: کريستيانو رونالدو در حال حاضر کامل‌ترين بازيکن دنيا است. نمي‌خواهم بگويم که بهتر از مسي است زيرا از نظر من اين دو با يکديگر متفاوت هستند؛ اما معتقدم که او کاملترين بازيکن است زيرا تمام ويژگي‌ها را دارد. او يک بازيکن خاص است.

وي اميدوار است که رونالدو سال‌هاي زيادي در باشگاه بماند و افتخارات زيادي را به برنابئو برگرداند.

مارتينز اظهار داشت: وي از زماني که به رئال مادريد پيوست استعدادهايش را به کار گرفت و اکنون بازيکن بهتري نسبت به زمان حضورش در منچستر يونايتد است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ