گزارش تمرين آبي‌پوشان
تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, | 18:29 | نویسنده : Amir

هواداران تيم استقلال از وزير ورزش درخواست کردند تا دست مديرعامل اين باشگاه را بگيرد.


به گزارش فارس، تيم استقلال 2 روز پس از دربي 76 از ساعت 15 امروز در حالي در کمپ زنده‌ياد حجازي تمرينات خود را پيگيري کرد که تمامي بازيکنان اين تيم نظاره‌گر برنامه‌هاي تاکتيکي آبي‌پوشان شده و هيچ مصدومي در ترکيب آبي‌پوشان ديده نمي‌شد.

*حنيف عمران‌زاده که در تمرين ديروز پس از برخورد با کيانوش رحمتي منجر به آسيب‌ديدگي او شده بود در خصوص اين اتفاق با اين بازيکن صحبت مي‌کرد.

*امير قلعه‌نويي در ابتداي تمرين امروز حدود 5دقيقه به صحبت پرداخت و از بازيکنان خواست تا بازي با پرسپوليس را فراموش کنند و به ديدار مقابل پيکان فکر کنند.

*مرحله اول تمرين آبي‌پوشان گرم کردن و حفظ توپ بود که بازيکنان در گروه‌هاي 6نفره اين کار را انجم مي‌دادند.

*دوربين برنامه 90 در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشت و به تهيه گزارش در مورد اتفاقات دربي پرداخت. همچنين خبرنگار برنامه 90 با هواداران تيم استقلال صحبت کرد که آنها درخواست مي‌کردند که وزير ورزش و جوانان به خاطر مشکلات مالي دست فتح‌الله‌زاده را بگيرد و همچنين طرفداران اعلام مي‌کردند که فردوسي‌پور مجري خوبي است و اگر مدتي از او انتقاد مي‌شد به خاطر شرايط آن زمان تيم استقلال بود.

*آقاوسط يکي از آيتم‌هاي اصلي تمرين امروز بود که کرکري خاصي ميان بازيکنان ايجاد کرده بود و نکونام، صادقي، مجيدي و منتظري اين کرکري را انجام مي‌دادند.

*تمرين تيم استقلال ساعت 16:15 دقيقه به پايان رسيد و قرار است بازيکنان اين تيم فردا از ساعت 12:30 دقيقه مجدداً برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را پيگيري کنند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ