زلاتان: پاري سن ژرمن پيشرفت کرده است
تاريخ : دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, | 12:36 | نویسنده : Amir

زلاتان ابراهيموويچ، ستاره پاري سن ژرمن، از پيشرفت اخير تيمش ابراز رضايت کرد.


پاريسي ها در حال حاضر همراه با ليون و مارسي، مدعيان اصلي قهرماني در رقابت هاي اين فصل لوشامپيونه هستند و در ليگ قهرمانان اروپا نيز به مرحله يک هشتم نهايي راه پيدا کرده اند.

اين ملي پوش سوئدي که در تابستان گذشته از ميلان به پاري سن ژرمن پيوست، از اينکه انتظارات از اين تيم بيشتر شده، راضي است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تيم پيشرفت کرده است. باشگاه هم در حال رشد است همه چيز نو شده است. شرايط من متفاوت است. من وظيفه دارم که به تيم کمک کنم تا نتيجه بگيرد.

هر چيز اتفاق جديدي رخ مي دهد و من تلاش مي کنم تا از اين اتفاقات درس بگيرم. پروژه پي اس جي در حال پيشرفت است و روند مثبتي دارم.

البته اين پيشرفت يک شبه به دست نيامده است. اين در طول زمان رخ داده است. فوتبال ورزش پيچيده اي است و هر اتفاقي مي تواند رخ بدهد.

من سال ها تحت فشار زندگي کردم زيرا براي باشگاه هاي بزرگي بازي مي کردم. وقتي به باشگاهي مانند يوونتوس مي رويد، همه شما مي شناسند. اين فشار براي من عادي شده بود اما وقتي به پاريس آمدم، اين براي هواداران عادي نبود اما براي من چرا."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ