رونالدو: بارسلونا تيم شگفت‌انگيزي است
تاريخ : دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, | 12:45 | نویسنده : Amir

ستاره پرتغالي رئال مادريد، بارسلونا را تيم شگفت‌انگيزي دانست و بر اين باور است که آن‌ها بايد بيشترين استفاده را از بازي خانگي مقابل کاتالان‌ها ببرند.

کريستيانو رونالدو بر اين باور است که رئال مادريد مي‌تواند در ال‌ کلاسيکو روز چهارشنبه در نيمه‌ نهايي رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري بيشترين استفاده را از بازي خانگي مقابل بارسلونا ببرد.

به گزارش فارس، سفيدپوشان يکشنبه شب ختافه را با نتيجه 4 بر صفر شکست دادند و رونالدو با هت‌تريک در اين ديدار سيصدمين گل باشگاهي خود را به ثمر رساند و رونالدو بر اين باور است که بازي چهارشنبه شب فرصت خوبي براي پيروزي در دور رفت مقابل آبي‌اناري‌ها است.

وي در اين‌باره اظهار داشت: ما در خانه و ورزشگاه خانگي خود بازي مي‌کنيم که فرصت خوبي براي ما است تا بهترين استفاده را از اين موقعيت ببريم.

کريستيانو رونالدو ادامه داد: بازي واقعا مهم و مشکلي است. مقابل يکي از قوي‌ترين تيم‌هاي دنيا به ميدان مي‌رويم.

وي خاطرنشان کرد: چند بازيکن کليدي را در اختيار نداريم؛ بازيکناني که براي ما مهم هستند؛ اما دليلي براي خوب بازي نکردن نيست. بايد بازي خوبي ارائه دهيم زيرا بارسا تيم شگفت‌انگيزي است.

ستاره پرتغالي مادريد همچنين با اشاره به عملکرد تيم در نيمه اول ديدار با ختافه تأييد کرد که سفيدپوشان بايد بهتر عمل کنند و افزود: در ابتداي بازي کمي خواب‌آلود بوديم زيرا معمولا در چنين ساعتي بازي نمي‌کنيم. در نيمه اول کمي کند بوديم و به خوبي بازي نکرديم.

رونالدو همچنين ادامه داد: نصيحت‌هاي مورينيو به ما کمک کرد تا در نيمه دوم بازي خوبي ارائه دهيم. 4گل زديم و اين براي تيم مهم است که براي اين ديدار آماده باشيم.

وي با 3 گلي که در اين بازي به ثمر رساند، نوزدهمين هت‌تريک خود را براي رئال مادريد انجام داد تا تنها دي‌استفانو و تلمو زارا با 22 هت‌تريک بالاتر از او قرار داشته باشند.

کاپيتان پرتغال تصريح کرد: از اينکه 300 گل در رده باشگاهي زده‌ام خوشحالم؛ اما کار من اين است که به گلزني ادامه دهم و تمام تلاشم را براي موفقيت باشگاه انجام خواهم داد.

وي افزود: مي‌خواهم رکورد خودم را بشکنم و گل‌هاي بيشتري بزنم تا آمار بهتري نسبت به فصل پيش به ثبت برسانم. هميشه تلاش مي‌کنم بهترين حالت خودم را به نمايش بگذارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ